Komentáře

Zobrazit vše (165)
Zobrazit starší komentáře

101 Takara Takara | 19. srpna 2017 v 12:06 | Reagovat

No a já bych AK zrušila úplně... :-D
Že by se v AK nacházely kvalitnější články než mimo AK jsem si nevšimla...
(většina nových členů v AK se hlasí jen a pouze za vidinou propagace, ne za vidinou seberealizace či snahou o kvalitu...)
Ale že se o AK pořád někdo dohaduje to jsem si všimla a je to otravné...

102 Egoped Egoped | E-mail | Web | 19. srpna 2017 v 12:15 | Reagovat

[98]: "Ano, den poté, co jsem zde vložila komentář ohledně zrušení kachlových odkazů, byly odstraněn" - já myslím, že by sis zasloužila taky finanční odměnu! A stejně tak bych ji rozpočítal mezi vsechny blogery, kteří sem napsali, že se jim ta otravná reklama nelíbí a teprve až potom se s tím něco začalo dělat.

103 M. M. | Web | 19. srpna 2017 v 14:35 | Reagovat

Prepáčte mimo tému. Nedá sa mi nikde totiž nájsť riesenie a to som už skúšal aj mail aj facebook kontakt. Má niekto z vás tiež problém so zobrazením blogu? Nefunguje mi ako môj dizajn, tak ani žiadna "blog.cz šablóna"

104 Víla Víla | Web | 19. srpna 2017 v 16:26 | Reagovat

[93]: Rozhovory, soutěže, výběry nejlepších článků... S tímhle komentářem musím jenom souhlasit.

Pokud by se pokračovalo na starém webu AK, tak bych chtěla, aby i přesto bylo všechno od začátku. Aby nikdo neměl výhodu a musel se do nového klubu dostat znova.

105 Kerr Kerr | 20. srpna 2017 v 1:26 | Reagovat

[104]: Jo, neboj, s tím taky souhlasíme. Začne se od začátku, žádné výhody:)

[95]: Zatím jsem to "vylepšila" aspoň takto. Komentáře, na které reagujete jdou přečíst a barva snad není tak rušivým elementem :) Ale je to jen provizorní, také mě otravovalo, že se nedalo na původní komentář podívat. Zanedlouho se zde objeví nový vzhled, musím jim připomenout, ať rozhodně nezapomenou na tento bod.

106 M. M. | 20. srpna 2017 v 10:04 | Reagovat

[39]: Poslední viditelnou technickou úpravou blogu bylo nasazení Like Buttonu v březnu 2014, od té doby nic

http://blog.blog.cz/1403/novy-like-button

Má snad někdo pocit - když se dívá na současnou zastaralou podobu Blogu plnou chyb a nulových změn - že snad Nova zaměstnává tým programátorů, kteří na Blogu dnem a nocí pracují a vyvíjejí nové funkce? :-D To, že vývoj Blogu je už roky ukončený, nikdo nemusí "oficiálně" přiznávat. Ty pokrytci z Novy by to stejně nikdy nepřiznali a každý, kdo má oči, to prostě vidí. Nebo jste fakt tak naivní, že tomu neuvěříte, dokud to někdo "oficiálně" nepřizná?

(To, že se tady nedávno objevila ta příšerná reklama na TNcz a pak zase zmizela, mimochodem nic nedokazuje. Nějaký programátoři v Nově nepochybně budou, protože kdo jinej by vyvíjel TNcz, Krásnou a ty jejich další weby, a tak někdo z nich prostě frknul do Blogu kus kódu toho reklamního bordelu, a pak to zase vyhodil - práce asi tak na 5 minut. Jinak na Blog serou dál, tak jako už asi poslední 3-4 roky).

107 M. M. | 20. srpna 2017 v 10:18 | Reagovat

[98]: Vy jste taky dobře naivní. Prosímvás, jak by se asi mohla Barbora s Kerr dělit o nějaký peníze, když má Babora Blog nejspíš jen jako neplacenou stáž, maximálně jako vedlejšák na živnosťák z domova? Nebo snad vážně chcete věřit tomu, že by nějaká normální firma uzavřela pracovní smlouvu na full time s někým, jehož pracovní náplň zabere asi tak 20 minut denně?

(reálný odhad, kolik času může zabrat frknout denně 1 (!) nový článek na titulku, 1 blog dne, odepsat na pár mailů z podpory, a tím to hasne). Formulace Kerr o tom, co zde údajně Barbora dělá, je vyloženě úsměvná:

"Bára se stará o celý chod, o grafickou stránku, o ty příšerné reklamy (tedy, o jejich odstranění), o články dne, blogy dne atd. atd."

Co přesně by například měla obnášet ta "starost o celý chod", nebo o tu "grafickou stránku"? Nějak jsem si nevšiml, že by byl chod Blogu na Barboře nějak závislý. Blogeři by si psali dál své články, i kdyby odešla, nikdo ji k ničemu nepotřebuje. Co je míněno tou grafickou stránkou, to už mi uniká úplně :-D Jakou grafickou stránku myslíš? Současný design Blogcz je z roku 2008 a Barbora s tím absolutně nemá možnost něco udělat (nemluvě o tom, že pochybuju, že vůbec něco o webový grafice a kódování CSS ví). Reálně je vidět jen, že něco málo dává na titulku a jednou týdně vymění téma týdne (pokud teda zrovna není na dovolený, haha). Jestli odepisuje na maily, se dá celkem pochybovat, vzhledem k tomu, že si zde několik lidí stěžovalo, že jim na jejich mail nikdo neodepsal, a ona jejich komentáře zcenzurovala.

A teď dokonce i přehodila Srdce Blogu na blogerku, takže už nejspíš dělá úplný hovno. A vy byste po ní chtěla, aby se ještě s Kerr dělila o nějaké peníze? (pokud teda vůbec nějaké od Novy dostává) :-D A jak by je asi Kerr posílala, když Kerr pravděpodobně ani není plnoletá, a ví kulový o tom, jak je to s daněním příjmů, apod.? :-D Bože lidi, vy jste všichni tak strašně naivní, to je hrozný :-D

108 M. M. | 20. srpna 2017 v 10:30 | Reagovat

[84]: A ty už koukám taky začínáš pěkně "barborovatět", se mi zdá. Tahle tvoje fomulace dokazuje, že jsi naprosto vedle:

"Srdce blogu NEPATŘÍ pod TV Nova, to je prostě jen blog, který založili bývalí správci, aby informovali. Není to ale jejich povinnost, není to pracovní náplň. Klidně by se mohl smazat a Nově by to bylo šumafuk, protože to s nimi nesouvisí."

A pod co by asi Srdce Blogu patřilo, než pod Novu? Copak nevidíš tu horní lištu na titulce Blogu, kde jsou vypsaný všechny novácký projekty? (a Blog samozřejmě až úplně na konci všech, podle své nejmenší důležitosti pro Novu). A co to meleš o tom, že psát tenhle blog není pracovní náplň správců? To si možná tak myslí Barbora, aby nějak vysvětlila, proč tady poslední 2 měsíce nic nenapsala. Samozřejmě, že to pracovní náplň Barbory JE. Tohle je oficiální blog a ona má povinnost tady blogery o všem informovat a psát nějaký články, aby to tady žilo a blogeři vnímali nějakou aktivitu. Ne se vymlouvat, že to není její povinnost. Za co jí teda platěj? (pokud vůbec :-D) Za to, že se tváří důležitě (starost o "celý chod" a "grafickou stránku")?

Když by se Srdce Blogu mohlo smazat a Nově by to bylo jedno, tak proč ho prostě nesmažeš? (stejně už jsi koukám začala promazávat starý články, protože tady "záhadně" zmizely starý články o původních autorech blogu - Standa, Pavel a spol. by se určitě divili). Za chvíli budeš možná tvrdit, že tenhle blog je odjakživa jen tvým dílem - což by pro Novu bylo typický,  protože lhaní a dělání z lidí blbce pro ni bylo odjakživa typický.

Chtěl jsem ti tehdy poradit, ale vidím, že to bylo házení hrachu o zeď, a ty už se vidíš jako nový velký admin, a vyloženě si to užíváš. No tak jak je libo. Každému co jeho jest. (Hlavně že Barbora tvrdila, že nikomu nemůže dát přihlašovací údaje od Srdce Blogu. Ty vole když už tak nestydatě lžete, tak se aspoň snažte to příště dělat trochu víc nenápadně :-D)

109 M. M. | 20. srpna 2017 v 10:31 | Reagovat

A jako vždy dodávám, že si všechny své komentáře pěkně ukládám - kdyby náhodou NĚKOHO napadlo se ukliknout myší nad tlačítkem "Smazat komentář"

:-)

110 M. M. | 20. srpna 2017 v 10:40 | Reagovat

Jo ještě vlastně ten link, kdyby se chtěl někdo podívat, jak se tady v přímým přenosu mažou starý články o původních autorech Srdce blogu - porovnejte současné články v rubrice O nás s články, které tam byly ještě nedávno - všechny články o autorech blogu v tichosti zmizely:

https://web.archive.org/web/20170612105545/http://blog.blog.cz/rubrika/o-nas

111 M. M. | 20. srpna 2017 v 10:47 | Reagovat

[110]: (Je nutné tu URL celou zkopírovat a vložit do adresního řádku prohlížeče. Když se na to jen klikne, tak to nefunguje).

A chraň tě ruka páně mi nějaký komentář smazat!

112 LENA LENA | Web | 20. srpna 2017 v 11:56 | Reagovat

[107]: Evidentně jste si spletl NAIVITU s LIDSKOSTÍ. Vzhledem k tomu, že skutečná lidskost mezi lidmi téměř vymizela, málokdo tuto "vlastnost" umí rozlišit, což se týká i vás. Pokud by Bára v sobě lidskost měla, naprosto samozřejmě se s Kerr, popř. ostatními, kteří zde vkládají více svého času o fin. odměnu, kterou dostává rozdělila. Silně pochybuji o tom, že její "odměna" je vysoká, každopádně také pochybuji o tom, že toto dělá zcela zdarma. Vědět to však samozřejmě nemohu.
Pokud by naše blogy pro majitele Blogu.. byly nějak zajímavé, pak by jistě na post nového správce nepříjímali nezkušenou, neambiciozní "holčičku", ale sáhli by jinde. Jde o takové zalepení díry děravou záplatou.

Jste hodně nazlobený, chápu vás, v hodně věcech máte pravdu, ale vaše časté, velmi dlouhé příspěvky svědčí o tom, že se asi také hodně nudíte. Navíc, zde těmito příspěvky pláčete na špatném hrobě, jelikož se odrazí od stěny zpět k vám, bez většího efektu. Toho jste si nevšiml?

Mazání článků o původních autorech je velmi nestandardní. (Kupř. Standa, ať byl jaký byl, něco po něm zůstalo, něco zde vybudoval, vložil do Blogu.. svou energii.)
Velmi zvláštní.

Vážený "anonyme", nečetla jsem všechny vaše příspěvky, nemám na to čas, ovšem jedno musím říci: Stavíte se do role toho, kdo "vše" ví, ale přitom vám chybí naprosto základní, jednoduché  znalosti o daních. Peníze nezletilým zasílat lze, domluvit se lze různými způsoby, to by jste měl vědět, když tak kolem sebe plácáte vědomostmi. Doslova se vysmíváte ostatním, sám však nejste obeznámen se základními věcmi, které znají i děti na prvním stupni základní školy.

Také se mi nelíbí, že vystupujete anonymně. Pokud mám nějaký názor, pak se za něj nestydím a neschovávám se za písmenem "M" !!!

Pěkný den

113 Kerr Kerr | 20. srpna 2017 v 12:13 | Reagovat

[111]: [111]: M., úplně nedokážu vyčíst, za jakým cílem tyto komentáře píšeš. Srdce blogu se samozřejmě mazat nebude, ale články se promazávaly, v tom máš pravdu. Promazávat se zřejmě ještě nějaké budou.
Pokud máš v plánu mě opět urážet, zkus to spíše na emailové adrese a nespamuj, prosím, tento článek.

kerrblog@seznam.cz

114 M. M. | 20. srpna 2017 v 17:01 | Reagovat

[112]: Budete se divit, ale dávám vám zcela ve všem za pravdu. Třeba s tou "nezkušenou, neambiciozní "holčičkou", která je zalepením díry děravou záplatou", jste to podle mě trefila velmi přesně - lepší vystižení Barbory zde zatím nikdo nepodal. Trvám ale na tom, že jste bohužel naivní - očekávat lidskost od Novy, to jste skutečně musela spadnout z višně. Ten novinářský hyenismus, který tu léta předvádí, to jejich bažení po krvi, senzacích a lidském neštěstí, snad nejlíp dokazuje, na čem tahle firma odjakživa vydělávala.

Ano, jsem naštvaný, protože mi stačí zapnout někdy Televizní noviny, nebo se podívat sem na Blogcz, a přímo zuřím, protože mě prostě rozčiluje, když se lidem lže, když se překrucujou fakta, a když se z lidí dělaj pitomci. Jediný efekt, kterého bych rád svými komentáři dosáhnul, je ten, aby aspoň pár lidí otevřelo oči, a konečně si uvědomili, v jak nedůstojném postavení jsou léta udržováni - blogy mají zahlcené reklamou až hanba a blogují v administraci, která vypadá jak z minulého století - ale chápu, asi je to boj s větrnými mlýny.

Mazání článků o původních autorech je prasárna nejtěžšího kalibru - výhledově očekávám, že zde smažou všechny staré články a budou Srdce Blogu vydávat komplet za svůj výtvor. Jejich neúcta k práci předchozích lidí jen svědčí o tom, jak mají mrzké morální kvality, a škoda o tom dále mluvit.

Ještě na konec poznámku o mé "anonymitě". Nemám žádný blog, nemůžu zde proto na sebe nechat žádný odkaz (alespoň na Blogcz se za anonymní komentáře považují ty, kde není vyplněn odkaz na blog, jak jsem pochopil). A své jméno zde psát nechci, protože nikdo zde pod svým pravým jménem a příjmením také nevystupuje, tak nevím, proč bych měl já. Všichni se kryjí přezdívkou, proto jsem si zvolil první písmeno z mého jména. Chápu, že na vás působím jako anonym, a že to snižuje váhu mých dobře míněných příspěvků - stejně jako ta naštvanost, s níž je píšu - ale prostě s tím nic udělat nemůžu. Jsem jen člověk, který zde kdysi rád četl několik blogů, a bavilo ho sledovat místní dění z povzdálí. Dnes už ale mí oblíbenci skončili, mj. proto, v jak hrozném je Blogcz stavu - i proto ta moje naštvanost.

Každopádně děkuji za vaši reakci, mějte se krásně, a nedejte se :) S Blogem se ještě dočkáte hodně nepříjemných překvapení, dejte na mě.

115 M. M. | 20. srpna 2017 v 17:01 | Reagovat

[113]: Takže ty nevíš, s jakým cílem zde píšu komentáře, dobrá, tak si to pojďme vysvětlit.

Sere mě to pokrytectví, s nímž tady dělá Barbora z lidí pitomce, a ty jí teď děláš užitečného idiota. Chci, aby se věci nazývaly pravými jmény. Chci, aby Nova na rovinu přiznala, že vývoj Blogu je ukončený, že už s ním nikdy nic dělat nebude, a že ho jednou prostě vypne, až si támhle nějakej manažer na nějaký poradě uvědomí, že už Blogcz nepotřebují.

Ve všech firmách - i v daleko s lepší pověstí, než má Nova - dnes chybějí programátoři. Ty lidi na trhu práce prostě nejsou, jsou dneska královsky placený, a sakra dobře si vybíraj, kam půjdou pracovat. Logická otázka: proč by v téhle situaci někdo normální šel dělat do Novy - firmy s tak odpudivou pověstí, nad kterou si každý slušný člověk jen odplivne - aby tam pracoval na 12 let starém blogovacím systému, na kterém se nemá co naučit nového? Dyť i těch pár programátorů, co tam na Nově sedí, musej bejt neschopný matláci, stačí se podívat na ty jejich webovky - něco tak zaflákanýho reklamou a nepřehlednýho se nevidí. A tak jsem na to jen chtěl upozornit - že na Blogu už roky evidentně nikdo nepracuje, a že mi přijde fér to na rovinu lidem přiznat,  aby se rozhodli, jestli zde v této situaci chtějí mít blog.

Další věc, je že bych očekával, že zde skutečně bude Barbora pravidelně přispívat svými články, a že se bude Blogu nějak věnovat. Pokud se domnívám, že jsem svědkem toho, jak to fláká a na Blogu tu její práci prostě nikde nevidím, tak cítím potřebu na to upozornit.

Jeden z článků, které bych zde například AUTOMATICKY očekával, je přiznání té stávající situace, a pod to bych dal odkaz na to, jak exportovat svůj blog. Prostě komunikovat s lidmi na férovku a otevřeně přiznat - "ok, vývoj blogu je bohužel ukončený, žádný programátor na tom nedělá, a Barbora jen trochu aktualizuje titulku a odepisuje na maily (když už ani to Srdce Blogu se jí psát nechce). Vzhledem k tomu, že Blog nikdy neuměl nabídnout export blogu, můžete využít tenhle nástroj, který pro vás někdo připravil:

http://blog.veruce.cz/dulezite/migrace-z-blog-cz-na-wordpress/

Tečka, to je celý, to by mi úplně ke štěstí stačilo. Možná byste se divili, kolik lidí by zde stálo zůstalo, protože by jim prostě stačila obyčejná slušnost, s níž by se věci nazvaly pravým jménem, místo toho věčného slibování, co všechno bude.

Místo toho jsem zde ale svědkem toho, jak je ohledně ukončeného vývoje Blogu ticho po pěšině, jak se mažou nepohodlné komentáře a jak se mažou dokonce staré články původních autorů - co ti Pavel se Standou udělali, že už nesmí být vidět, že oni tenhle blog udělali? Jaké máš pro to zdůvodnění? Napsala bys sem někdy, že tady v tichosti promazáváš články, kdybych na to neupozornil?

Tak já ti něco řeknu. Tohleto mazání článků původních autorů, tomu se v Orwelovi říkalo vaporizace. Najdi si to na Googlu, co to znamená, protože to teď přesně děláš ty, a mně je z toho špatně.

Nic, seru na to, Babora zde evidentně komunikovat s nikým nehodlá, a ty už ses pro změnu hodila do uraženýho ignore módu a odkazuješ mě na e-mail, abych ti tady nekazil idylku. No tak můžeš být klidná, už ti sem lízt nebudu, nazdar, těšilo mě.

(Pro dobrotu na žebrotu - chtěl jsem tě na začátku varovat, ale ty sis nedala říct, a tak dobře ti tak. Kdo chce kam... Až jednou přijde ten den, kdy budeš hořce litovat, že ses toho AK tenkrát ujala - a ten den přijde, to se spolehni - vzpomeneš si na mě).

116 Kerr Kerr | 20. srpna 2017 v 18:10 | Reagovat

[115]:  Tak to ti děkuji, že jsi mě informoval. Měj se hezky:)

117 Karol Dee Karol Dee | Web | 20. srpna 2017 v 18:21 | Reagovat

Člověk se vrátí z dovolené a tady se dějí věci... :D

Čerf tady přednesl důležitou věc - co se vlastně od klubu očekává? O tom by se mělo v prvé řadě hlasovat a na základě toho ustanovit kritéria pro přijímání. Brát nějakou procentuální část z aktuálního "kusu" přihlášek je nesmysl, přece nebudou v klubu nekvalitní blogy jen proto, že se v daném výběru neobjevily lepší a naopak.

Vzhledem k tomu, že současný koncept AK už se dost zajedl, bych i já ocenila změnu (a nápadů tu padla řada). Neopakujme historii a její chyby, když už do toho chcete (admini? :D) jít znova, vezměte to z nějakého jiného konce. Úplně jiného.

118 Raja Luthriela Raja Luthriela | Web | 20. srpna 2017 v 20:40 | Reagovat

[105]: Děkuji moc. Jsem ti vděčná, že jsem byla vyslyšená. Teď se nám to tu bude číst jako po másle. :-)
A na nový vzhled jsem docela zvědavá.

119 Lúmenn Lúmenn | Web | 20. srpna 2017 v 23:07 | Reagovat

[30]: blogerka Lúmenn nebloguje vesele, nýbrž smutně. A snaží se přejít na vlastní hosting - což se 3000 článků není zrovna snadné. Přijít o 10 let každodenní práce se mi nechce. Ale máchat se v tomhle bahně už taky ne. Blogerka Lúmenn je bohužel stejně skeptická, jako ty.

120 kerria kerria | Web | 21. srpna 2017 v 8:36 | Reagovat

[106]: A vy jste očividně anonymní troll. Přečtěte si, prosím ještě jednou (nebo raději i vícekrát) a pomalu komentář, na který reagujete. Nikde netvrdím, že věřím v nějaký tým programátorů a další vývoj blogu. Spíš naopak: považuju za zbytečné promýšlet jakýkoliv návrh do detailů, když tu není nikdo, kdo by se alespoň zamyslel nad realizací ;-)

121 Magicmax Magicmax | Web | 21. srpna 2017 v 14:05 | Reagovat

Mně se líbí jak jste v článku normální, upřímná, otevřená viz. "Buďte originální a kreativní, protože ve vymýšlení názvů jsem zrovná já.. no, trochu nekreativní :D" Jinak naprosto chápu, proč je lepší na výběr do autorského klubu uživatelů Blog.cz ale bojím se, že se to jednou zvrtne a bude to spíš otázka marketingu než kvality. :/ Dvacet blogů a všichni hlasující se podívají na všechny blogy aby si dělali názor. Určitě se u ankety může hodit krátké představení blogu. :) Ale v tom se vyznáte líp než já. :D

122 Magicmax Magicmax | Web | 21. srpna 2017 v 14:07 | Reagovat

[115]:: Ničíš poklid na Blog.cz, který celý funguje.

123 TlusŤjoch TlusŤjoch | Web | 21. srpna 2017 v 16:31 | Reagovat

[122]:
Off šem - filosof ví, že je-li něco v poklidu, tak je to na umření.

124 NaTyy NaTyy | Web | 21. srpna 2017 v 17:02 | Reagovat

Může mi někdo říct, proč mi nejde publikovat články na blog? Vydala jsem článek ale pořád tam není!

125 NaTyy NaTyy | Web | 21. srpna 2017 v 17:07 | Reagovat

Článek je publikován, na hlavni stránce blog.cz se v AK zobrazuje, ale na blogu prostě není. -_- Kde je chyba prosím?

126 Doktorka se srdcem Doktorka se srdcem | E-mail | Web | 21. srpna 2017 v 17:41 | Reagovat

[125]: To se v poslední době stává čím dál častěji. A nevím zatím o žádném léku krom toho, že někdy pomůže zveřejnění dalšího článku (v poslední době to prý ale taky nefunguje)...  

Vydrž, časem (snad do 2 dnů?) se ten článek objeví. Pak snad jen znova zkusit publikovat, aby se o něm lidi nějak dozvěděli... :-|

127 NaTyy NaTyy | Web | 21. srpna 2017 v 17:45 | Reagovat

[126]: Mě se to tedy na blog.cz za těch několik let stalo poprvé, proto jsem z toho tak vykulená. Zkoušela jsem i další článek ale nic, už mě ten blog.cz přestává stejně bavit jako celkově a toto mě docela hodně naštvalo.

128 Doktorka se srdcem Doktorka se srdcem | E-mail | Web | 21. srpna 2017 v 17:49 | Reagovat

[127]: Mně se to nestalo nikdy a vzhledem k tomu, že už tu téměř nepublikuji, je šance malá. Ale vzhledem k výzkumu chyb a jejich řešení, které pak v článku popisuju, bych to brala. :D

Nevěš hlavu, M. se to stalo asi před 14 dny a podařilo se jí to rozchodit už večer (tam to bylo ale trochu jiný: nešel rozkliknout CELÝ článek - a když odstranila perex, tak se zas nedaly rozkliknout komentáře). Prostě to ZKOUŠEJ. :-)

129 userka userka | E-mail | Web | 21. srpna 2017 v 17:50 | Reagovat

Pročetla jsem komentáře a nejvíc souhlasím s Čerfem. Konkrétně s:

[45]: (...) Líbilo by se mi, kdyby klub a titulka nevyjadřovaly to samé: Klub by mohl poskytovat prostor pro aktivity různých tématických skupin a titulka sloužila k tomu, aby pomáhala po určitý předem daný omezený čas dostat do povědomí čtenářů ty blogery a blogerky, kteří mohou být zajímaví a inspirativní. Počet členů klubu by pak limitován nebyl, jen počet blogů, jejichž články by se točily na titulce. Tam by se počet zastropoval podle rozumného průměrného času, po který článek na titulce visí. No a každý ze skupiny, která o titulku hraje, by věděl, že má pro toto zviditelnění jen omezený čas, řekněme 6 měsíců. Využiješ? Dobře. Nevyužiješ? Tvoje chyba. Je to dost času na to, aby si ostatní mohli blogera všimnout, sledovat ho a případně si ho zařadit mezi své vlastní oblíbené.  
Klidně ať ti, co jsou na seznamu AK teď, mají možnost jednoho nebo dva takové blogery nominovat, jen podle svého vlastního uvážení, s tím, že po celou dobu, kdy bloger v téhle skupině bude, u něj bude jasně uvedeno jméno toho, kdo ho nominoval. I jeho odpovědnost by pak byla, aby šlo o někoho opravdu zajímavého. Takhle by se mohla "titulková část klubu" postupně obměnit, bylo by pořád koho nového objevovat a diskutovat o tom, jak kdo je dobrý i kdo má jaký vkus. (...)

130 Kerr Kerr | 21. srpna 2017 v 17:51 | Reagovat

[127]: Taky se mi to posledně stalo. Nevím, co s tím, u mě to bylo po pár minutách v pořádku. Psala jsem Báře, dám pak vědět..

131 NaTyy NaTyy | Web | 21. srpna 2017 v 17:56 | Reagovat

[130]: Super, moc děkuji.

[128]: Achjo, no tak doufám že se to spraví. Já právě i v ten moment psala na FB blogu, ale nevím, kdo to tam vůbec vede. Zatím žádná odezva. Jen zde. Tak aspoň tak.:)

132 Anchor Anchor | E-mail | Web | 21. srpna 2017 v 18:33 | Reagovat

[124]: To už je stará chyba, možná ti pomůže můj návod z roku 2013 :-) http://anchorin.blog.cz/1312/jak-na-nefungujici-publikovani-clanku :D

133 NaTyy NaTyy | Web | 21. srpna 2017 v 18:38 | Reagovat

[132]: Děkuji za návod ale bohužel mi vůbec nepomohl :/ Zobrazuje se mi stránka nenalezena, i když postupuji přesně..

134 NaTyy NaTyy | Web | 21. srpna 2017 v 18:38 | Reagovat

Ona je to ke všemu stará chyba a návod je 4 roky starý? :D Aha je vidět řešení chyb na blogu :D :D hih

135 NaTyy NaTyy | Web | 21. srpna 2017 v 18:39 | Reagovat

[132]: Už funguje, zapomněla jsem k 8 přidat i nulu :D

136 NaTyy NaTyy | Web | 21. srpna 2017 v 18:40 | Reagovat

[132]: Ale stejně mě to štve, jelikož na hlavní stránce prostě článek není! :D  :-(

137 Anchor Anchor | E-mail | Web | 21. srpna 2017 v 18:49 | Reagovat

[136]: :D Rádo se stalo! :D To jsem moc ráda, že to i po těch letech funguje! :D No jo no ???

138 LENA LENA | Web | 21. srpna 2017 v 20:37 | Reagovat

[114]: Já děkuji za vaši reakci a dovolím si ještě pár slov: Od zdejší Tv, ani Blogu pochopitelně nic převratného neočekávám. Bára není Tv, je sice zaměstnancem, ale o tom, co bude dělat se svou "finanční" odměnou má právo rozhodovat sama, čili jako naprostou samozřejmost beru, že se s částí, byť malou, ale přesto nějakou rozdělí s Kerr, která zde jistě dělá dost práce za ni. Mohl by jste mi odvětit, že vzhledem k jejímu celkovému chování se od ní takový krok očekávat nedá... A opět jsme u té lidskosti...

Jsem také přesvědčena, že je zde pár lidí, kteří nejsou naivní, rádi by přešli jinam, ale prozatím - vzhledem k nedostatku času, přeci jen, stěhovat dejme tomu 1000, 2000 či více článků ručně + nový design blogu, učit se pracovat s novým rozhraním, funkcemi nového hostingu, "html" apd., vyžaduje více času, zkrátka ještě "musí" nějakou dobu počkat a vydržet to zde, než čas bude.
Mimochodem, pokud znáte spolehlivý hosting, který nabízí dostatek prostoru zdarma, ale pouze český, budu ráda za tip. Na blogu mám v menu dole vzkazník.
Za případný tip děkuji.

Co se týče novinářského hyenismu, který zmíňujete, ovšem, ALE - kdo je větší hyena, Tv, nebo lidé, které takovéto zprávy zajímají? Proč je lidé sledují, a tím samozřejmě hyenu živí... Kdyby lidé za něco stáli, toto by je nezajímalo, a TV by neměly zisky. ...

Mějte se, ať se vám daří

139 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 22. srpna 2017 v 15:13 | Reagovat

Hej, přišla jsem na další způsob jak obejít bug! Všem, kterým už nejde v editoru upravit obrázek, protože se neooznačí - chyťe ho myší, držte a jako byste s ním chtěli popojet. Tímhle způsobem se označí a dokonce ho budete moct zase editovat za záchytné body! :D

140 Magicmax Magicmax | Web | 22. srpna 2017 v 17:56 | Reagovat

Já jsem přemýšlel nad tím názvem a nic moc mně nenapadlo, teda až na prostý K.L.U.B.:
K - Kvalitní,
L - luxus
U - umišťující,
B - Blogeři

nebo

K - Kvalitní
L - lajcko
U - umělecký
B - Bloger

:/

141 Guizmo Guizmo | Web | 22. srpna 2017 v 19:15 | Reagovat

[140]: Jako to druhý není úplně špatný =D je to takový upřimný =D

142 Magicmax Magicmax | Web | 22. srpna 2017 v 19:48 | Reagovat

[141]:: =D A hele v tomhle máš recht! :) Jinak pěknej avatár.

143 TlusŤjoch TlusŤjoch | Web | 23. srpna 2017 v 15:37 | Reagovat

[140]:
U = ujetý
B = blázen

144 Anchor Anchor | E-mail | Web | 23. srpna 2017 v 16:19 | Reagovat

K = Kvalitní
L = Líbivý
U = Umělecký
B = Blog

(ale stejně jsem pro Autorský klub :D)

145 nevinny nevinny | Web | 23. srpna 2017 v 22:52 | Reagovat

[140]: Skvělé nápady! Oba dva :D

146 LM LM | E-mail | Web | 24. srpna 2017 v 18:09 | Reagovat

1. Nábory by mohli byť raz za týždeň, ideálne. Zverejnenie blogov uchádzačov by som hodila v pondelok a hlasovanie nechala do nedele, a na ďalší týždeň znova obmenila. Počet by som dala tak 5 uchádzačov, čo je podľa mňa, ani veľa a ani málo, alebo výber z 3, ak chceš viac členov.
Myslím si, že z výberu by mal byť vždy prijatý 1 blog, ktorý má najviac hlasov. Obmedzenie na celkový počet prijatých blogov by som nedávala, to vytvára elitárstvo a šanca by tu mala byť vždy. Na každý blog uchádzača by mala byť pripojená krátka recenzia ako tvoj názor vedúcej AK a to z prostého dôvodu, aby si mala možnosť vyjadriť svoj postoj k uchádzajúcim sa blogom a môžeš im trebárs prideliť i nejaké svoje bodové hodnotenie. Hodnotenia by však mali byť objektívne a upozorniť jak na klady, tak na zápory. Aj to, mimo návštevy daného blogu, môže hlasujúcim ukázať, že sa jednak staráš o kvalitu, ale ich tým aj môžeš upozorniť na detaily, ktoré by inak možno prehliadli.

2. Buď každý mesiac len raz, alebo raz za tri mesiace. Dávať väčšiu lehotu podľa mňa nemá zmysel, lebo blog sa dá upraviť do celkom inej podoby i za jeden deň, ak si človek mákne. A za mesiac sa môže naučiť dávať lepšie a kvalitnejšie príspevky :)Možnosť skúsiť to by som ponechala neobmedzenú. Veď každý sa časom zlepší, no nie? Mal by dostať šancu.

3. Aktivita, kreativita, štýl písania, z ktorého nejde hore krkom žlč, slušnosť, vlastná tvorba a užitočné typy vždy potešia, podobne ako recenzie.

4. Recenzie na blogy (nie len tie nové), novinky, zaujímavosti, súťaže a tipy na vylepšenie blogerskej činnosti...

5. Môže byť, niečo nové vždy poteší. Hlavne aby tu nevládlo elitárstvo a blogy boli naozaj vyberané na základe kvality a aktivity. Nie len podľa návštevnosti, lebo to je dvojsečná zbraň... Obsah blogu by mal byť prijateľný a nepohoršovať!

6. Podľa mňa by to šlo aj tu, keď už to tu je rozbehnuté a užívatelia to tu dobre poznajú. No oživenie starých tém tiež nie je na škodu. Všetko sa predsa vyvíja. Názov mi nevadí ani taký ako je teraz, s tým sa zmierim :)

147 Běla Běla | 26. srpna 2017 v 10:07 | Reagovat

A vy vážně věříte, že se na téhle doméně začne něco dít? Že se něco zlepší? Že to tu začne žít jako dřív? Že pro vás admini něco nového vytvoří?

Nebuďte naivní!

Slibuje se to tu už několik let a mezi tím se to akorát čím dál víc rozpadá a přibývá dementních reklam. Myslím, že v komentáři od M. [115]: je to popsáno dost přesně.

148 TlusŤjoch TlusŤjoch | Web | 27. srpna 2017 v 11:18 | Reagovat

[147]:
Víra v admina hory přenáší, neasi?

149 Zdena Zdena | 27. srpna 2017 v 13:12 | Reagovat

[147]: Souhlasím s Bělou, že se nic nezlepší!  již od počátku června jsem  psala ohledně vkládání více fotek najednou, bez odezvy. Na druhý email mi přišla odpověď, že se "na tom pracuje". Jak dlouho?  Když čtu komentáře blogerů k problémům, tak nevěřím, že se dočkají nějakých změn. Stále se řeší AK, namísto oprav problémů v administraci blogu!

150 Zdena Zdena | 4. září 2017 v 20:01 | Reagovat

[149]:Dnes jsem byla potěšena, vkládání hromadných fotek funguje. Snad to vydrží. Díky administraci.

151 Michelle Michelle | Web | 7. září 2017 v 0:03 | Reagovat

Patřím ke zbytkům prapůvodního klubu, který už teda asi v klubu nezůstal, nějak jsem to nekontrolovala. Ale původní myšlenka byla super, bylo by škoda snížit laťku, nebo aspoň ne nějak extrémně.
1. Těžko soudit, klub by ztratil smysl, pokud by se tam nahromadila spousta blogů, stará hranice byla kolem 200 těch aktivních, nezvedala bych ji víc než na 500, být součástí AK byla kdysi výsada.
2. Myslím, že půl rok je ideální na to, aby se zlepšil. Počet pokusů snad omezený být nemusí, pokud by se ovšem nehlasovalo nějak složitě. Pak jednoduše třikrát a dost.
3. Kvalita obsahu blogu a kvůli klubu nejspíš taky aktivita, někdo, kdo přispívá jednou za měsíc asi těžko bude mít čas zapojovat se i do dění klubu...
4. O blogerech, členech klubu i třeba nějakých výraznějších jménech... sem tam soutěž, jen žádné zbytečnosti...
5. Sto pro :)
6. Nemyslím, že by bylo něco špatného na pokračování, jméno se vymýšlelo dlouho a myslím, že je dost výstižné.

152 Monica Hell Monica Hell | E-mail | Web | 9. září 2017 v 9:51 | Reagovat

Bude super, když bude více soutěží. A jméno AK bych ponechala.
Nejlepší ale bude, když se nejprve vyřeší problémy s nahráváním fotek. Docela to zdržuje a odrazuje od článku ohledně cestování, kde o fotky jde.

153 outcry outcry | Web | 10. září 2017 v 11:04 | Reagovat

Zajímalo by mne, zda lidé, kteří již v clubu jsou v něm také nadále zůstanou - jsou-li aktivní. Protože já osobně do něj patřím a nerada bych o místo v něm přišla :(...
1. Jaký by podle vás měl být počet přijatých lidí a jak často dělat nábory? Myslím si, že počet se nedá jen tak určit, co když bude všech 20 blogerů opravdu dobrých? Přijde mi to takové přitažené za vlasy :). Nábory bych dělala podle tvých časových možností, ale podle mě je ideálka 1x do měsíce.
2. Za jak dlouhou dobu by se bloger mohl znovu pokoušet o místo v klubu a kolikrát by to případně mohl zkusit? Myslím si, že se může pokoušet do nekonečna. Celá komunita blog.cz je o tom si vzájemně třeba i pomáhat a tím, že nebude několikrát nějaký bloger přijat, tak vzniká šance, že na svém blogu zapracuje. To, za jak dlouho nedokážu určit. Třeba 3 měsíce?
3. Jaká jsou podle vás nejdůležitější pravidla a kritéria pro přijetí a udržení se v klubu? Vlastní články, případně i vlastní fotky - když je blog zaměřen na focení. Také nějaké pravidelné přispívání apod....
4. Co byste chtěli na blogu klubu číst? O tom, co třeba letí za témata na blog.cz - takové zpravodajství :)
5. Chtěli byste třeba nějakou rubriku Objevy týdne/měsíce/jiné, kde bychom přinášeli vzájemně tipy na nové blogery? To by bylo super a určitě by to blog.cz posunulo o level výš! :)
6. Jaký je váš nápad pro jméno klubu? Vytvořit nový blog, nebo pokračovat na předchozím? Nechala bych to, jak to je :)

154 Ell-e Ell-e | E-mail | Web | 10. září 2017 v 21:20 | Reagovat

[150]: Zajímavé, u mě to stále ještě neběží! :-(

155 Hana Hana | E-mail | Web | 12. září 2017 v 2:41 | Reagovat

Bude se, prosím, už konečně nějak opravovat hromadné vkládání fotek? Stále to nejde. Děkuji za odpověď.

156 Skeptik Skeptik | 12. září 2017 v 12:03 | Reagovat

Musím upřímně obdivovat naivitu všech, co do mysli, že to tady na blog.cz ještě má nějakou budoucnost

157 Heaven Heaven | Web | 12. září 2017 v 20:14 | Reagovat

A stejně se nic neděje :-D Sliby chyby :-D

158 Leni Leni | 13. září 2017 v 22:56 | Reagovat

[156]: a to som sa po rokoch chcela na blog.cz vrátiť, ale vyzerá to fakt bledě... :-?

159 Vladimír Vladimír | Čtvrtek v 10:06 | Reagovat

Tak jsem se zřejmě radoval předčasně. Měsíc uplynul a s klubem se nic neděje, zveřejňování nových článků zde taky opět ustalo (poslední vyšel už před více než 3 týdny), takže se zřejmě nic nezměnilo a Blog.cz skutečně dál jen hnije a hnije...

160 Kory Kory | Web | Čtvrtek v 22:09 | Reagovat

[157]:[159]:  Jo no... těšila jsem se docela, na to že mi dřív byly všechny tyhle věci typu AK nebo srdce blogu úplně někde.

161 Tomáš Tomáš | Web | Sobota v 15:10 | Reagovat

Ačkoliv se ve zdejších komentářích u posledních článků objevuje především kritika a stížnosti, já bych chtěl naopak poděkovat. Poděkovat Nově za celkový přístup a admince Báře za kroky, které na Blog.cz během svého působení učinila. Upřímně.

Nebýt svižnosti, s jakou Nova posunuje technologickou úroveň serveru, nikdy by mě nenapadlo zjišťovat podmínky na jiných službách. Nepochopil bych nakolik jsou tyto oproti Blogu napřed. Že dokáží optimalizovat zobrazení podle zařízení, na němž čtenář stránku prohlíží. Že mají mobilní aplikace schopné snadno přidávat a editovat články i z telefonu nebo tabletu. Nezjistil bych pestrost možnosti plně editovat htlm, bezproblémově vkládat videa, hromadně nahrávat fotografie. Nepoznal bych jaké jaké to je když vám čtení článků nezpestřují bloky s reklamou. Nenadchlo by mě jejich rychlé načítání stránek ani jednoduchá a přitom funkční administrace. Díky.

Díky také Báře. Nebýt Báry, jejího mazání nepohodlných komentářů, nezájmu, uražených reakcí na výtky uživatelů, vzbuzování falešných nadějí, blokování diskuzí, neúcty k odkazu předchozích správců, povýšeného přehlížení a alibistické bagatelizování vlastních kiksů, vychytralé snahy házet své povinnosti na důvěřivé dobrovolníky... Zkrátka bez tohoto bych se téměř jistě neodhodlal svůj přes deset let piplaný blog opustit a pochopit, že přechod jinam bylo to nejlepší, co jsem mohl udělat.

Takže ještě jednou: TV NOVA, BÁRO - DĚKUJI!

162 Blanch Blanch | Web | Pondělí v 18:23 | Reagovat

Upřímně.. zrušila bych celej Klub, celej Srdce blog a tohle a nechala fungovat blog.cz tak, jak kdysi fungoval sám a dobře, podpora je sice dobrá, ale ta jde stejně tak vyjednat bez blogu, kde jsou stejně krávoviny.
Jsem tady od úplného založení a nikdy to nebylo na tomto portále tak hrozný jako od doby, kdy se založilo Srdce blogu a šlo všechno do kytek. S odchodem Krutomluva už úplně, ten to tu ještě nějak držel. Zbytek byly nesmysly vycucané z prstu. Snaha o to udržet si čtenáře, uživatele, chápu, ale naprosto o ničem.
Všichni jsou teď akorát jen naštvaní z různého elitaření a tomu by měl být konec. Majitel blogu by se zde neměl cítit jako někdo, kdo do té "elity" nepatří, měl by být součástí všeho. A to vylučuje jak Klub, tak i Srdce.

Podání přístupových údajů Srdce blogerce je už úplný dno. A to nemám nic proti té osobě, vůbec ji neznám, ale je to další důkaz toho, jak jde všecko do sra... s odpuštěním.

A byla bych ráda, kdyby můj komentář opravdu nebyl cenzurován, je názor jako každý jiný a zaslouží si tu být.

Přestaňte být, lidi, tak naivní. Tráva už nebude zelenější a nebe nebude modřejší. Prostě nejlepším rokům blogu odzvonilo, teď by bylo jednodušší nechat brouka žít a blogery si zase všechno vybudovat a vypracovat od píky. Kdo na to má, ten se neztratí.

163 Viza | Mossy Plains Viza | Mossy Plains | Web | Včera v 9:23 | Reagovat

Možná by bylo dobré AK nechat ležet a zrušit. Nedával nic, neměl obsah, a jediná jeho výhoda spočívala v propagaci (ne kvůli "obsahu", ale právě kvůli propagaci byl AK atraktivní).

Já jsem se do blogu dostala na druhý pokus, v novém AK bych asi s takovým zaměřením evidentně neuspěla. Možná to bylo tím, že už se na AK na vše kašlalo a proto jsem proklouzla při druhém pokusu. :D

Blog sám už se dávno nevyvíjí, nikdo na něm nepracuje, místo toho tu byli návrhy na placené verze; z mrtvé a zhnilé krávy ale mlékov nevydojíš, že... dělat nějaké změny v komunitě, to asi těžko. Komunita je tak široká, blogy se zakládají a zase ruší jak na běžícím pásu. Nábory by se dali pořádat formou vyhlášení v dočasném omezení, ale za cenu, že projdeš 200 blogů denně, z toho některé opakovaně.

Zkrátka, AK pohřbít, dokud ještě nedýchá.

164 TlusŤjoch TlusŤjoch | Web | Včera v 11:11 | Reagovat

[163]:
Klub přátel žehu navrhuje kremaci.

165 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | Dnes v 15:26 | Reagovat

Mne se napriklad dotklo/urazilo, ze presto ze muj blog se vyznacuje vysokou ctennosti a rozhodne neni detsky ci nedospely, tak moje zadost o prijeti do autorskeho klubu byla zamitnuta. Je Autorsky klub pouze pro nezletile a teenagery? Je v Autorskem klubu "age discrimination" (vekova diskriminace)? Je povinnosti psat jen na urcita temata a nikoliv o ceske spolecnosti a o politice?

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.