Tajemství velké návštěvnosti: zkušenosti TOP blogerů

19. února 2014 v 8:00 | Standa |  Tipy
Sledujete rádi žebříček nejnavštěvovanějších blogů? Pak jste si určitě všimli, že se tam dlouhodobě objevují stále ty stejné blogy. A možná vám i vrtalo hlavou, čím to, že to jsou zrovna tyto blogy, a ne nějaké jiné (třeba ten váš :-). Nás to zajímalo také, a tak jsme se jich zeptali, jaký mají recept na vysokou návštěvnost.

Trápíte se s malou návštěvností? Vězte, že v tom nejste sami, a i současní TOP blogeři si na začátku prošli tím samým co vy. Čtěte jejich rady, ve kterých se svěřili s tím, jak se dostali na vrchol.



E-mailem jsme oslovili 20 autorů blogů, které patři dlouhodobě k nejnavštěvovanějším blogům na Blog.cz. Všichni dostali tyto dvě jednoduché otázky:


1) Narazil/a jsi po založení blogu na zklamání z malé návštěvnosti? Pokud ano, uvažoval/a jsi o tom, že bys blog kvůli tomu zrušil?

2) Jaký je tvůj vlastní způsob, jak mít na blogu vysokou návštěvnost?


Níže najdete jejich odpovědi, jak nám je blogeři poslali. Jaký recept na vysokou návštěvnost se vám nejvíc líbí?



--


1) Samozřejmě po založení blogu byla návštěvnost malá, to mi ale nevadilo, dělal jsem to pro radost. Nikdy jsem blog zrušit nechtěl, mám ho přes 2 roky a jsem stále spokojený :)

2) Podle mě jde o zajímavost článků. Když do Google napíšete "duchové", "záhady", nebo například "Slenderman", vždy vyjedeme mezi prvníma stránkama. Důležité je téma blogu a zaměření na určitou skupinu lidí, kteří vás pak budou navštěvovat. Ke zvyšování návštěvnosti používám také stránky, které patří k blogu: www.facebook.com/paranormalcz
Přeju všem hodně štěstí a úspěchů :)



--


1) Mám dva blogy. Jeden s grafikou (http://marijakes.blog.cz) a jeden s fotografiemi a cestováním (http://marijakesfoto.blog.cz). Ten grafický měl dost vysokou návštěvnost již od začátku, protože jsem si získala hodně příznivců už na jiném webu. Na grafickém blogu vytvářím obrázky, které si lidé mohou stahovat, a hlavně vyrábím vlastní komponenty pro tvorbu obrázků s použitím svých vlastních fotografií. Blog využívají většinou starší uživatelé a návštěvnost se vygraduje vždy v období Vánoc, Velikonoc, Valentýna a dalších svátků. V tuto dobu lidé nejvíce tvoří prezentace a posílají pohlednice přátelům a já jim nabízím ke stažení nejen hotová přání, ale hlavně komponenty pro jejich vlastní tvorbu nebo ochotně poradím s tím, jak co vytvořit. Neměla jsem tedy hned od začátku o návštěvníky nouzi a to také proto, že jsem na původním již nepoužívaném webu měla na nový blog odkaz.

S malou až mizivou návštěvností se potýkal můj druhý cestovatelský a fotografický blog. Přesto mě nenapadlo ho rušit. Dělala jsem to a dělám pro svou radost. Ale přece jen mně mrzelo, že chodí lidé málo. Ale kvůli tomu rušit? Ne ne. Zavedla jsem jistou taktiku.

2) O blogu se lidé musí nějak dovědět. Ne každý sleduje nově vzniklé blogy. Ale příčí se mi házet na jiné blogy do komentářů něco jako:"máš hezký blog, přijď se podívat i ke mně." a podobné a nechávat tam odkazy.
1.Takže aby byl zájem o můj blog, musím si najít čas a zajímat se také o jiné blogy. Pokud mě navštívený blog zaujme, zanechám komentář u článku, komentář týkající se článku, ne odkazy. Můj blog je přece napsaný v záhlaví komentáře. Z takového zajímavého blogu si nechám posílat novinky a co nejdříve se opět ukážu. Když nechám komentář, majitel blogu se většinou jde podívat, kdo jsem, co jsem, protože tak to udělám i já, když někdo neznámý napíše mně. A nejde se podívat jen majitel, ale často i jeho stálí návštěvníci. Proto je dobré, když najdou v menu i možnost "Zasílání novinek"
2. Úplně nejdůležitější je mít co nabídnout na svém blogu. A měla by to být vlastní originální tvorba, ať se to týká fotografií, grafiky, zkušeností, poezie a podobně.
Možná mám to štěstí, že jsem nezakládala blog proto, abych byla IN, že mám blog.
3. Frekvence článků. Pokud něco sesmolím jednou za měsíc, je to špatně. Blog nesmí zahálet příliš dlouho, tím si odradí již získané návštěvníky.
4. Názvu článku, textu se chytají vyhledávače.
5. A je-li blog autorský (nemusí být zařazen v nějakém klubu) tj. nabízí vlastní tvorbu, je možné, že se ocitne v oblíbených položkách i neblogerů nebo na něj odkazují mnohé jiné weby a majitelé účtu na FB, You Tube, Google + a podobně.



--


1) Po založení blogu jsem měla menší návštěvnost,ale nikdy jsem neuvažovala ho zrušit. Jelikož vyrábění obrázků mě dost baví a čím víc jsem na blog nahrávala obrázky a komentáře,tak se mi návštěvnost zvyšovala.

2) Vysokou návštěvnost jsem získala tím, že vytvářím i obrázky na vlastní přání a to mi píše hodně lidí. Pak dávám sama obrázky do profilu Lidé.cz a na Fotozahradu do nástěnek.

Ale až zruší Lidé.cz a Fotozahradu, tak bude návštěvnost menší, protože do Facebooku se vkládají přáníčka z PC a nejdou nahrát z blogu..



--


1) První rok v podstatě ani ťuk. Samozřejmě že mi to bylo líto, však jsem byla ještě malá, čtrnáctiletá. Na druhou stranu jsem měla čas na to, abych se ve všem pocvičila a ujasnila si trochu svůj koncept. Teprve potom začali chodit první stálí čtenáři v nějakém zajímavějším počtu. Nic není instantní, ani hop na krávu bejk. Není možné čekat zázraky okamžitě, kor když za sebou ještě nemáte žádnou praxi, ani výsledky, nemáte v ničem systém... Všechno má své pořadí.
Rušení jsem nikdy nezvažovala. Původně jsem to založila jako svůj internetový deníček a teprve později, až když jsem dostávala odezvy od čtenářů, jsem k tomu začala přistupovat jinak.

2) Nikdy jsem se vyloženě nehonila za co nejvyšší návštěvností. Dělám prostě to na co mám talent, způsobem jaký mi vyhovuje a tak nejlépe, jak dokážu. - A to bohatě stačí.
Jen jsem si praxí potvrdila to, co už se dá dočíst všude možně: 1. Blog musí být originální. Pokud se založí něco, co už existuje jinde, blog nemá šanci nějak extra moc vyniknout a taky bude mít velkou konkurenci. Pokud jste jediný, kdo nabízí určitou věc, nemáte konkurenci a tím vyniknete.
Příklad: Mě se snaží napodobovat desítky blogů, ale žádný z nich nevyniknul, protože už to není originální. Všichni jenom opisují pořád dokola to, co už napsala Alue, nebo komentují moje články. - Takže se z toho stávají reklamy na moje stránky a nemyslím si, že to je to, co autoři měli v úmyslu. A to je právě kámen úrazu, který si bloggeři moc neberou k srdci. Napodobeniny čtenáře nezajímají. 2. Blog musí být aktivní. Jeden článek týdně je málo a jakékoliv pozastavení je v podstatě sebevražda. Když se o blog nezajímá autor, proč by se měl zajímat čtenář? 3. Blog musí mít pěkný design, protože lidé na první dojem dají hodně. Když to vypadá příšerně, čtenáře si nezískáte a můžete se stavět na hlavu. 4. Blogger musí rozumět tomu o čem píše, musí v tom mít srdce a musí být otevřený v tom co dělá. Čtenáři nejistotu, neznalost, podvody a mezery snadno odhalí.
A za sebe ještě dodávám, že u mne je základ užitečnost. Stránek, kde se dočtu kdejakou hovadinu, je všude plno. Ale místo, kde se čtenář dozví něco, co mu opravdu pomůže a co mu změní život, si sakra hodně zapamatuje a velice rád se vrátí, doporučí to dál. Moji stálí čtenáři jsou lidé, kterým nějakým způsobem moje stránky (a knihy) pomáhají. Takže než se do něčeho pustím, základní otázka je: Komu to jak pomůže?
Souhrnně: Vysoká návštěvnost je výsledek dlouhodobé práce, neustálé aktivity, osobního přístupu k čtenářům a kvalitního obsahu.
Takže komu se nechce do toho jít naplno, publikovat pořád něco nového a věnovat se čtenářům, nemůže čekat, že se mu bude počítadlo točit. Není to zadarmo.




--


1) Protože jsem velkou návštěvnost nečekala, zklamaná jsem nebyla. Počítala jsem s tím, že když začínám, nebudu mít pod každým článkem padesát nebo sto komentářů.
Ani jsem neuvažovala o zrušení blogu kvůli neexistujícím komentářům. Spíš jsem začala hledat cesty, jak se komentářů dočkat.

2) První a nejlepší způsob - oplácet návštěvy a komentáře na vašem blogu. Ne jen oplatit návštěvu, ale i napsat slušný komentář ke článku blogera (blogerky), napsat svůj názor.

Za druhé - pokud nemáte komentáře, které byste mohli oplácet, hledejte.
Skvělý tip je procházet Téma týdne. Tam se dá nalézt spousta blogů, které mohou být pro vás zajímavé.
Další tip - hledat v různých seznamech blogů, výběrech. Dobrý je třeba Katalog blogů (odkazy.blog.cz), kde jsou blogy rozděleny nejen podle abecedy, ale i podle zájmů.

Za třetí - pokud najdete blog, který je vám sympatický, dívejte se i do komentářů a hledejte dál přes odkazy komentářů. Protože takto naleznete další skupinku lidí s podobnými zájmy.
Znovu se řiďte první radou - navštivte je a zanechejte komentář. K článku! Dejte si práci a článek si přečtěte. Mnohdy budete příjemně překvapeni.

Za čtvrté - pište zajímavé texty s vlastním názorem. Nevíte jak začít? Zkuste napsat něco o oblíbené knize, oblíbeném filmu, nebo vydařeném (nevydařeném) výletu. Pište postřehy ze života, ukažte zajímavá místa, kde jste byli, pište o zvířátkách, která máte. Foťte nebo kreslete a obrázky či fotky ukažte světu.
Vyvarujte se kopírování cizích článků a vystavování cizích fotek. A pokud kopírujete a vystavujete cizí fotky, buďte slušní a pod článek a pod obrázky napište odkaz, odkud je máte. Je s tím trocha práce, ale vyplatí se.
Baví vás móda? Pak pište o módě, o věcech, které rádi nosíte, nebo které byste chtěli mít. Ale nepapouškujte texty odjinud. Pište z vlastní hlavy, o kosmetice, kterou rádi užíváte, můžete vyrábět náramky či šperky, batikovat trička nebo šít obaly na mobil. Foťte své výrobky. Buďte originální, buďte sví.

Za páté - pořádejte soutěže. Fotografické nebo znalostní, soutěže na téma. Ale pozor! pokud někoho do soutěže zvete, buďte opatrní. Nic tak blogera nenaštve, jako reklamní a spamerský komentář. Doporučený postup - napsat komentář k článku. A teprve pod komentář slušnou formou napište pozvánku k soutěži.

Dobrá rada - hýčkejte si své návštěvníky. Oplácejte jim návštěvy (je to slušnost, nikoliv povinnost), pište komentáře. Opětovně a znova. Také je dobré reagovat na komentáře u vlastních článků, odpovědět.
Vyvarujte se vyrábění jakýchsi spřátelených skupin, esbének, affs, a hlavně, neklaďte ultimáta ohledně návštěv a nevyhrožujte návštěvníkům, že když k vám nebudou chodit pravidelně, že je smažete. Tak se chovají jen malé rozmazlené děti, nikoliv bloger, který chce víc.

A na závěr - dbejte na pravopis. Je to váš blog, vaše tvář, odraz vaší osobnosti. Neomlouvejte to, že jde "jen o blog". Za blogem jste vy sami. Stačí jedno - přečíst si po sobě článek dřív, než jej dáte zveřejnit.

Tímto způsobem jsem si získala návštěvníky stálé i náhodné.


--

1) nie, pretože blog vznikol ako osobná externá pamäť

2) ľudia si medzi sebov začali zdielať linky, možno zablúdili aj z youtube kanála

 

8 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Otavínka Otavínka | E-mail | Web | 19. února 2014 v 8:13

Děkuji za velice zajímavý článek. Kromě poezie známých básníků nepřejímám nic. Píšu si deníček a jsem ráda, že mohu chodit. Mám kvůli tomu zvláštní rubriku Krokovníček, kde si zaznamenávám i kroky všedního dne. Třicet let jsem v zimním období nechodila a jindy taky jen o holi. Je to ale jediný možný pohyb, který zvládnu.A někdy se i něco zajímavého přihodí. Rok od roku návštěvnost mírně stoupá, ale komentáře nepřekročí u článku číslo 12. Ještě se musím více učit.

2 Dragell Dragell | Web | 19. února 2014 v 9:04

Základní věci, kterými se jistě mnozí řídí, ale je fajn si je připomenout.
Zrovna já váznu na tom, že jsem mnohotématičná, ale přeci jen se mi někteří návštěvníci vracejí :)

3 katt-chan katt-chan | E-mail | Web | 19. února 2014 v 9:11

Ja jsem rada za tech v prumeru 20 ctenaru ale stjene tam vymetaji spis jen kvuli hre shakes a fidget no co nadelam asi neumim udelat lakadlo ale nevadi snazim se dal psat sve pibehy a basne jak tomu bylo doted .) proste pro radost i kdyby tam nesla ani noha :) i kdyz klidne tam bezte no :D

4 Dena Hviezdička Dena Hviezdička | Web | 19. února 2014 v 9:35

Niektoré finty používam aj ja, ale hlavná je - vytrvalosť, originalita a primeraná aktivita, aj ja som niekedy mala majú návštevku.

5 Phoenix Phoenix | Web | 19. února 2014 v 10:02

Ja bloguju zatím asi měsíc a návštěvnost je zatím minimální. Asi se budu muset víc věnovat jejímu zvyšování. Aspoň, že když někam připíšu nějaký komentář, pár lidí se na můj blog příjde podívat :-)

6 K. K. | E-mail | Web | 19. února 2014 v 12:31

Já jsem trošku "Chtěl mít hospodu, ale neměl rád lidi", takže taková obří čísla na toplistu mě děsí. :-D

7 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 19. února 2014 v 14:13

Několikrát jsem už psala, že nezáleží na návštěvnosti, počtu komentářů, ale musím přiznat, že jsem ráda, když mám návštěv dost. V podstatě souzhlasím s Vendy, však se také  vzájemně  navštěvujeme - věřte jí.
Každý bloger má určitě větší radost, když je komentář- komentářem. Ne jen dvě tři slova. To si může člověk dovolit už když diskutuje nebo se přidává k některému  názoru. To nakonec vidím u sebe v Kavárně. To je povídací měsíčník a dovolím si tvrdit, že i místo setkávání různých blogerů, které pak navštěvuji nejen já, ale další čtenáři. Víte , co považuji za zásadu? Nesobeckost, nesoutěživost, hlavně psát, blog si ,,hlídat". Neustále vymýšlet , mít prostě nápad. A zajímat se o jiné i nové blogy, bez rozdílu věku.

8 Petrav - ja-psovod.blog.cz Petrav - ja-psovod.blog.cz | E-mail | Web | 19. února 2014 v 16:21

Odpovědi uživatelů jsem celkem dobré - ale nic, o čem by tento blog zatím nenapsal článek - nedá se říct, že by některá z rad byla originální, ale já bych asi jiný způsob vyšší návštěvnosti také nevymyslela, takže do toho radši nebudu mluvit :-D.
Já osobně jsem si blog založila proto, že jsem chtěla svět seznámit s kynologií a zároveň vyzkoušet něco nového, a fakt jsem netušila že můj blog bude mít stálého návštěvníka nebo mě navštíví více než dva lidé za den :D. O zrušení zatím nepřemýšlím :-D.
Já si třeba beru za vzor bloggerku Beatriciu - o té vím, že jakmile okomentuji její blog, během dne mi komentář oplatí :-).

9 Date tree Date tree | E-mail | Web | 19. února 2014 v 17:04

Všemi body se snažím řídit, tak doufám, že mi to časem ponese také ovoce, jako jim. :) chce to všechno čas a trpělivost!

10 Schmetti Schmetti | E-mail | Web | 19. února 2014 v 17:57

Souhlasím  s Alue, která je má oblíbená blogerka. Dělat blog jen proto, aby měl někdo hodně čtenářů a komentářů,  ale v podstatě ho obsah svého blogu úplně nezajímá a nebaví, je to na nic. Čtenář to pozná :-)

11 Norrora Norrora | Web | 19. února 2014 v 18:44

To s oplácením všech komentů je docela dobrý nápad, ale ne všichni budou mít společné zájmy...

12 Čerf Čerf | E-mail | Web | 19. února 2014 v 20:44

Zvyšovat návštěvnost samozřejmě lze náležitou aktivitou na dalších blozích. Jen to chce dost času a nejde to moc dobře zkombinovat s nabitým pracovním týdnem. Je pochopitelně dobré, když je o články zájem, ale domnívám se, že návštěvnost není bohem, kterému je třeba se klanět a podlézat, ale odměna, které se lze dívat zpříma do očí :-).

13 therealtrue22 therealtrue22 | Web | 19. února 2014 v 20:50

Zajímavé postřehy, ale kdyby se možná hlavní stránka vymyslela o něco chytřeji, aby byli k vidění i jiní-další blogeři, než ti autorští či aktuální k tématu týdne, tak by šance objevit náš blog byla větší. Navíc by čtenář měl mnohem větší výběr, jaký titulek si rozklikne. Většina z nás máme blog hlavně kvůli sobě, protože nás to baví, ale návštěvnost s pozitivními ohlasy je vždycky dobrá zpětná vazba, která potěší a povzbudí k další - i třeba lepší tvorbě, při které se seberealizujeme. Takže kdyby se vymyslel nějaký nový nápad, třeba by už články o tom, jak zvýšit návštěvnost, nebyly zapotřebí :-)

14 Em Zet Em Zet | Web | 19. února 2014 v 22:07

Tak jsem se podívala na ty paranormální stránky :-D Musím říct, že jsem ráda za svou návštěvnost cca 100 lidí denně a u každého článku minimálně 20 komentářů. :-) K čemu mi je mít 800 lidí denně a u některého článku vůbec žádný názor z éteru? :-D Mám ráda komentářovost, návštěvnost tak důležitá není. :-) Kvůli komentářům a názorům druhých píšeme blogy.

15 Kuba Kuba | Web | 19. února 2014 v 22:51

[14]: Tak se koukni na jiné články, komentáře přibývají z pravidla ke starším článkům, u některých článků najdeš 30, 90, 200, 600 i přes tisíc komentářů. Jen lidi prostě komentují starší články, než ty nové :)

16 Anidea Anidea | E-mail | Web | 20. února 2014 v 0:06

No jo taky se zatím učím, mám blog pár dnů... Zkoušela jsem navštěvovat jiné blogy - nejdřív sobecky kvůli návštěvnosti - a světe div se - tu jsem se začetla, tam jsem se začetla a už chodím ze zvědavosti a objevuji spoustu zajímavého :)

17 Miloš Miloš | Web | 20. února 2014 v 7:58

Návštěvnost lze také zvyšovat soukromou reklamou, obeznámit s blogem kolegy, známé, příbuzenstvo až do pátého kolene, a nejlépe velkou facebookovou skupinu přátel. Já to nedělám vůbec, na Facebooku nejsem a adresu blogu jsem nakonec prozradil pouze třem členům rodiny, a to ještě až po více než roce, stejně ho nečtou, protože mají jiné zájmy.
Co mě ale těší, že každý den z vyhledávačů Google a Seznam si nejméně 15 mých článků (někdy i víc než 20) někdo najde a přes Seznam vidím, že často jsou na první stránce výpisu.
K tomu je třeba, aby články byly o něčem, byly originální a nepopisovaly jen "pěnu dnů". Nemá cenu také psát o tom, co každý zná, třeba o Eiffelovce, na ni by vyskočila miliarda odkazů.

18 Em Zet Em Zet | Web | 20. února 2014 v 15:02

[15]: Tak to potom jo. :-D Právě mi přišlo jako dost velký nepoměr ta návštěvnost ku komentářům. :-) To musí být super mít tolik komentářů u článku! Můj rekord je cca 115 :D

19 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 20. února 2014 v 17:09

[18]:Už jsem to psala, je rozdíl k čemu komentář píšeš. Pokud jen reaguješ na to, jak tě téma zaujalo, málokdy je víc komentářů, ale pokud je článek ,,povídací" těch komentářů a za měsíc objeví i přes tisíc. Když se mi nějaký článek kteréhokoliv  blogera  obzvlášť líbí, klidně kliknu i na tlačítko, které ho zviditelní na facebooku a věřím, že se na něj přijdou podívat i další lidé. Mám dobrý pocit, že jsem ho zviditelnila. Někteří to nemají zapotřebí, ale to neva... ;-)  :-D

20 Bloom Mythix Bloom Mythix | Web | 20. února 2014 v 17:14

Na můj blog SKORO NIKDO nechodí a mě to štve.
Tak píšu pořád nový články ale nikde komentář!
Asi blog zruším.
A štve mě jedna holka Yuri.
Ta mrcha.

21 SuE SuE | Web | 20. února 2014 v 17:27

Také nemám zrovna nejlepší návštěvnost, ale hlavně se nevzdávat, myslím, že každý dobrý blog má šanci :)

Tip, jak zvýšit návštěvnost se mi asi nejvíce líbil od Vendy :)

22 Ivet Ivet | Web | 20. února 2014 v 18:05

"Tajemství velké návštěvnosti" je mnohdy do nebe volající, na blozích, které píší o ničem, či spíše o tom, co je zcela běžné, ničím nevynikající či naprosto ničím nezajímavé. Přesto mají denní návštěvnost kolem 200 lidí!? :-!
Inu... návštěvnost se dá prý sehnat i jiným způsobem než jen tím co tu blogeři popisují. O_O
Blogy, které vynikají něčím nevšedním, mají skutečnou atraktivnost a hodnotu, mnohdy ani počítadla návštěvnosti na svých stránkách  nemají! :-D  ;-)
Není mi jasné proč, že by ze skromnosti? :-D

23 Ivet Ivet | 20. února 2014 v 18:15

[12]: Petře, máme stejný názor! :-)

24 Bloom Mythix Bloom Mythix | Web | 20. února 2014 v 18:23

[21]: Přesně SuE.
Vendy má nejlepší radu:D

25 Guizmo Guizmo | 20. února 2014 v 22:14

A není to spíš děsivé, taková vysoká návštěvnost? To chce se hlídat, psát tak nějak... pro ty lidi.
Bez té svobody a radosti z toho samotného tvoření článku?

26 Klub Záhad Klub Záhad | E-mail | Web | 21. února 2014 v 22:31

Podľa mňa, za úspechom blogu stojí hlavne originalita :) a samozrejme schopnosť autora písať články, design blogu.

27 Nekra Nekra | Web | 22. února 2014 v 11:07

[24]:: Tak jsem se dneska chtěl kouknout, jestli tam máš něco novýho a vidim, že blog už není :(. Má to nějakou souvislost se mnou? Včera mne rozhodně nenapadlo, že by moje komentáře mohly být poslední kapkou...

28 Vendy Vendy | Web | 23. února 2014 v 12:56

[25]:Většinou mi chodí na blog lidi, kteří mají podobné zájmy. Takže nevymýšlím něco speciálního pro ně, ale píšu o věcech, které ně zajímají a většinou budou zajímat i je. Mohla bych hrdě prohlašovat, že píšu blog jen kvůli sobě, ale zpětná vazba mě baví, mám radost, když můj článek (nebo fotky, to je fuk) někoho osloví. A myslím, že tento názor zastává každý, kdo tvrdí, že ho návštěvnost vůbec nezajímá, je pokrytec.
Ještě bych chtěla říct, že návštěvnost je jen číslo, které sice potěší, ale pořád číslo, protože někdo může jen náhodně kliknout. Co mě těší víc, jsou vlastní komentáře.

29 Vendy Vendy | 23. února 2014 v 13:08

Ještě se mi líbily názory Marijakes. V podstatě to je totéž, co píšu i já.

[8]: To jsou asi zásady, které jsou prostě dané. Ještě existuje jeden způsob, jak si přihrát supernávštěvnost, ale tu jsem raději neuváděla, protože se mi příčí - spamovat na všech blozích s totálně urážlivým nebo přímo sprostým komentářem. 90% šance, že se ti naštvaný bloger přijde podívat, co za exota psalo tu sprosťárnu. :-D
Asi se nic jiného nevymyslí, protože to máš jak s etiketou - prostě platí určitá pravidla a ty se dodržují. :-)
Jinak, ještě pár dobrých tipůj sem tu zahlédla v komentářích.
[13]: Tohle je dobrý nápad a kdysi to tu bylo, nejnovější články se objevovaly přímo na titulce.Škoda, že to bylo zrušeno.
[17]: Taky možný způsob, zvláště odkaz na facebooku.
[22]: Jistě máš pravdu, jde o to, jak blogeři tvůj blog objeví, když o něm neví. Většinou náhodou, pokud někde nezanecháš komentář s odkazem. Když už někdo tvůj blog objeví, tak se bude i vracet, protože bude vědět, kam. :-)
[16]: Palec nahoru! To je právě nejlepší, když se dostaneš na nějaký blog a zjistíš, že je super zajímavý.
[11]: Nojo, taky asi těžko předpokládáš, že si získáš úplně všechny, kdo jsou na blogu. :-D Jde o to, vytvořit si hlavně skupinku lidí, kteří mají něco společného, a ta skupinka se můžeš časem rozrůstat. ;-)  :-)

30 Alexandras_ss Alexandras_ss | Web | 24. února 2014 v 12:09

Ja som svoje blogy už zrušila veľa krát to asi preto, lebo som bola asi "mladá" a mrzelo ma to..  Teraz mám novozaložený blog , vlastne nieje až tak nový ale zas nie starý. Moja návštevnosť je dosť malá takže tieto rady sa mi hodia a ďakujem za rady aj keď väčšinu poznám :) .

31 Magdaléna Magdaléna | Web | 24. února 2014 v 18:22

Líbí se mi, jak celou podstatu vystihla Vendy, lépe bych to nesvedla... :) Její blog je moc fajn a ráda ho sleduji. Je vidět, že práce přináší své ovoce :)

32 dombabas dombabas | Web | 25. února 2014 v 16:12

Ja si rovnako ako aj oni myslím, že ak to človek robí preto, že ho to baví tak ho nízka návštevnosť nikdy neodradí. Je to dobré tak, ako to je, pretože zostanú len tie najlepšie blogy a najlepší blogeri. Smutné však je, že potom je kopec neaktívnych blogov, ktorý len zaťažujú sieť :-(

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama