Rozhovor: Lennie Heroin

25. května 2012 v 16:00 | Standa |  Rozhovory

V květnovém rozhovoru se představuje další člen Autorského klubu, kterého si můžete mimo jiné pamatovat jako vítěze naší poslední soutěže.



Lennie Heroin, autor blogu lennie-heroin.blog.cz



Tvůj blog i tvoji image podle některých splňuje takový ten stereotyp typického rozhněvaného mladého muže, který má problém s autoritou. Jedním slovem PUNK. Co ty na to?

Eh, punk. Říkal jsem to už do několika rozhovorů a často jsem o tom i psal - punk je mrtvej. Už třicet let. Stal se z něj stereotyp, jenom další škatulka lákající lidi s potřebou se zařazovat a říkat "tohle je punk a to není punk." Původně byl punk o svobodě vyjádření sebe sama, člověk mohl být, čím chtěl, dělat si co chtěl, třeba si obléknout kostým Santa Clause. Ta subkultura se ale dneska stala v mnohém konzervativnější než samotná společnost a to je špatný. Nosím na zádech nápis "nejsem punk, jsem já, a nečum," a to je přesně ono. Mám rád punkovou hudbu, ale nemám rád škatulkování lidí, zařazování do nějakých větších skupin, jsem to já se svými myšlenkami, svým chováním, city a vším, co mě kdy utvářelo. Ale ano, problémy s autoritami jsem měl vždycky a pořád mám, i když už jsem zřejmě klidnější než dřív. Časy, kdy jsem si myslel, že jsem "pankáč", byly hodně divoký, což však neznamená, že bych teď byl normální. To nejsem ani náhodou.

Letí na tuhle image holky? Hraješ i v jedné kapele, máš díky tomu nějaké fanynky?
To je spíš otázka pro holky. Já ženský/holky miluju a zároveň nenávidím. Odi et amo, o tom je podle mě veškerá láska a vůbec i můj vztah k ženám. To všechno okolo je jen omáčka, láska je euforie a utrpení, to je celý. Někdy bych je chtěl pochopit, chtěl bych být na den ženou a zažít ženský orgasmus, pochopit jejich logiku uvažování a tak. Jinak, vnímám, že jsou holky, které po mně šílí, platonicky se do mě zamilovávají, zběsile po mně touží a pak je velká spousta těch, které se mě štítí, bojí, kterým připadám nechutnej a "neopřely by si o mě ani kolo." Jestli mám nějaký fanynky kvůli kapele, která má sexy název The Plantážníci, tak je neznám nebo nejsou plnoletý. Asi je problém v tom, že jim po koncertě občas říkám "ty moje malá děvko."

Kdo víc čte tvůj blog - muži, nebo ženy?

Rozhodně ženy. Ale na druhou stranu si troufám říct, že je to možná blog s nejvyšší mužskou návštěvností.

Co na tvůj styl - pokud tomu tak chceš říkat - třeba říkají tví rodiče? A jak jsi vycházel ve škole?

Těžko tomu říkat styl, ale budiž. Rodiče už si docela zvykli, i když řeči a hádky jsou kvůli tomu "co mám zase v uchu, vypadám s těma vlasama jako teplouš nebo proč se nemůžu oblékat normálně," pořád. Ve škole jsem měl samozřejmě problémy, protože v české xenofobní společnosti vypadat jinak znamená být úchyl nebo narušená existence, obzvlášť na gymnáziu, které sebe samo nazývá prestižním. Na druhou stranu, když si podmaluju oči nebo obarvím hlavu na červeno a nosím řetěz kolem krku, jak jsem tehdy vypadal, musím čekat reakci. Možná to taky byla cílená provokace, každopádně jsem byl podmínečně vyloučen ze školy za "nepřizpůsobivé chování a šíření násilí", ne vlastním zaviněním jsem musel dělat deset komisionálních zkoušek, a když jsem jich devět udělal, u poslední mě nechali propadnout. Ale někdy to byla sranda, oni si někteří ti učitelé skutečně mysleli, že připravuju nějakou revoluci proti škole, a jednou na mne třídní profesorka řvala, abych si sundal ten řetěz z krku, jinak mne vyhodí, a po klidné odpovědi "já nemám klíče" nevěděla, co dělat. Jo, občas to byla zábava.

Považuješ se za egomanika?

Určitě, ale jen do určitý míry. Extrémní sebestřednost, sobectví nebo megalomanství se mě netýká. V některých oblastech mám dokonce sebevědomí nula a všechna velkohubá prohlášení mi zkazí sentiment, přecitlivělost a častá sebelítost. Každopádně, jako egomaniak se na blogu nebo na pódiu prezentuju, ono je to atraktivní.

"Hitler. Stalin. Franco. Mussolini. Kaddáfí. Husajn. Bin Ládin. Já." Není to trochu silný kafe? Co si pod mottem tvého blogu vlastně mám představit?

Myslím, že tohle je trošku prvoplánová provokace. Možná to má být jen drsnější modifikace oblíbeného hesla Clash "smrt nebo sláva," ale spíš to je prostě provokace a výsměch všem lidem, kteří mě považují za nechutnou a nebezpečnou osobnost schopnou všeho. Chybí mi tam Pol Pot.

Má taková punková duše jako ty na Blog.cz nějaké spřízněné blogery? Nebo jsi spíš solitér, rebel bez příčiny, v opozici proti všemu a všem?

Kupodivu má. Být proti všemu a všem, to musí bejt už sakra póza. To snad ani nejde, hehe. Co se týče komentářů, tak si všímám, že tam jsou lidé, kteří se vrací, a je jich dost. Škoda, že občas to jsou bláboly hledající v článku něco co tam není, a přirovnávající mě ke Cobainovi nebo nějaký jiný stvůře. Tím nechci říct, že mě štvou komentáře, zpětná vazba je to nejdůležitější, bez ní bych asi neměl exhibicionistickou potřebu vystavovat svoje nitro na internetu, ale občas to je absolutní nepochopení. Jinak, rád jsem četl Schwarzie, která už nepíše, ale za to se s ní skvěle dělaj jiný věci. Bliss (bleeding-thoughts.blog.cz) mě udivuje svoji naivitou a občasnými fakt směšnými popisy, ale nějakou záhadou ty její telenovely vždycky přečtu do konce, skvělý blog má Zelená (thaumaturgic.blog.cz) a Gwendoline (divny-misto.blog.cz). Je toho samozřejmě víc, ale tyhle jsou moji nejoblíbenější. Ještě vlastně můžu dodat tipy na dva výborný klučičí blogy, Matěj jakožto hrdý příslušník prázdné generace (theblankone.blog.cz) a Břit (stanleykubrit.blogspot.com).

Ze všech blogerů, které si vybavím, mi asi nejvíc připomínáš Luciáše z již ukončeného blogu sewczech.blog.cz. Znal jsi jeho blog, a co si o něm myslíš?

Občas mě lidi očerňují z toho, že ho kopíruju. Ten blog jsem znal, občas jsem četl a pořád čtu jeho básně, jsou docela fajn, ale mnohem větší síla a zábava to je, když je on sám prezentuje, doporučuju jít někam na autorský čtení nebo si poslechnout na http://soundcloud.com/luci-f-svoboda. Jinak je to jeden z mála hudebních publicistů, kteří mě baví, a s nimiž většinou souhlasím, kromě mých spolupracovníků s Kids and Heroes vlastně asi jediný.

Na internetu jsi celkem dost aktivní - máš profil na Facebooku, Last.fm, CSFD.cz, Bandzone.cz - a především máš i svůj blog. Představuje pro tebe internet prostor pro realizaci? Přemýšlel jsi někdy nad tím, co s námi všechny ty proseděné hodiny u monitoru dělají?

Já se snažím realizovat všemožně, ale na tom internetu je to nejjednodušší. V podstatě za to může hlavně nuda a stereotyp mezi školou nebo prací, kdy jste schopni se doma unavení jenom rozvalit k počítači. Občas se až děsím toho, kolik hovadin na internet nakydám. Hodiny u počítače respektive internetu a sociálních sítí nás prostě ničí. Degenerace lidského myšlení a jazyka a hlavně neschopnost běžné komunikace. Kolik máte přátel na Facebooku a s kolika se opravdu bavíte, s kolika si dobře hodnotně pokecáte, a kolik vás ani nepozdraví? Taky jsme vlastně taková první testovací generace, tahle myšlenka není úplně moje, abych byl upřímný, ale ví opravdu někdo, co přesně s našima očima udělá nekonečné zírání do monitoru a co s našima ušima udělají iPody a sluchátka pěkně nahlas skoro nonstop? Někdy se dost bojím toho, že budu ve třiceti hluchej a poloslepej.

Kde trávíš nejvíc času a bez čeho si nedovedeš svůj život představit?

Nejvíc času trávím na cestách do nikam. Nikde je můj domov a mám pocit, že se pořád tak nějak poflakuju kolem a chodím sem tam. Nemohl bych žít bez hudby, nemohl bych žít bez lidí, co jsou pro mě důležití, a pak taky nejde žít bez jídla, bez pití a bez spánku, to ale asi každej ví. Ostatní věci vem čert.

Není to tak dlouho, co sis blog zrušil, a protože jsme hodní, obnovili jsme ti ho. K čemu tam tehdy došlo - objevil ti blog někdo z tvého okolí a způsobilo ti to problémy? Uplatňuješ na svoje psaní od té doby autocenzuru?

Na blog mi lezou známí a hlavně nezvaní návštěvníci už asi tak dva roky. Většina z nich to bere spíš jako bulvár, "co zase ten vůl provedl a s kým kde co měl," ale zvyknul jsem si. Psaní je závislost, jsem grafoman a musím se očišťovat vypisováním pocitů. Když si něco myslím, proč bych to schovával? Na upřímnost jsem často doplatil, ale kašlu na to. Autocenzuru používám jen v případě, když mi na někom záleží a nechci mu ublížit. Blog jsem zrušil v afektu opilej a zdeptanej, nebylo to hezký období, chtěl jsem se zabít a neměl jsem chuť na nějaký R.I.P. a smutný písničky od Rytmuse.

Tvoje soutěžní video vzbudilo řadu rozporuplných reakcí. Vždycky tě tak bavilo provokovat?

Ty rozporuplné reakce mě hodně pobavily. Někdy ta provokace má cíl a vychází z nějakého pocitu dát najevo nesouhlas s okolím, ale ve většině případů je to čistá zábava. Ale taky někdy nebezpečná.

Jakou otázku bys nechtěl dostat?
Tuhle otázku.

--

O zpovídaném blogerovi se více dozvíte na jeho blogu lennie-heroin.blog.cz

 

22 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Storyteller Storyteller | Web | 25. května 2012 v 16:16

První!

2 ~ Bonitka ◡‿◡✿ ~ Bonitka ◡‿◡✿ | E-mail | Web | 25. května 2012 v 16:17

Na jeho blogu som už niekoľkokrát bola a príde my ako osoba celkom iná,ako tie ostatné :) Resp. je taký svojský a neobyčajný ^^~ Nespomínam si,či som napísala aj nejaký komentár ... Ale i tak,pekný rozhovor a názov článku ma totálne uzemnil ! :DD

3 ~ Bonitka ◡‿◡✿ ~ Bonitka ◡‿◡✿ | E-mail | Web | 25. května 2012 v 16:17

[1]: OMG ! :D Máš šťastie,že som sa toľko v mojom predošlom komentári rozpísala ! :D:D:D Okrem toho mohol/a si pridať koment viac zameraný k článku,ale no neva :)

4 kE kE | Web | 25. května 2012 v 16:31

jsem znechucen názvem článku na obrázku!!

5 Skřítek Skřítek | Web | 25. května 2012 v 17:12

[4]: A četlas ho?
Lennieho blog navštěvuju moc ráda. Nejde tolik o tu image, ale má zájímavý názory a je originální, což je o moc lidech říct nedá.

6 Alisa Alisa | Web | 25. května 2012 v 17:17

[5]: Ja myslím, že to vážne čítal . :-D :-D :-D

Samozrejme, že ide z veľkej časti o image a pózerstvo, ale človek si cení, že to aspoň niekto prizná .

7 Taychi Taychi | Web | 25. května 2012 v 17:48

Možná nesouhlasím se všemi názory, protože mě ještě život tak nezfackoval, ale je dobré uvědomit si, že někdo jiný může být úplně odlišný a nejen si ho vyslechnout, ale také se mu pokusit porozumět. Málo kdo to v dnešní době dokáže.

8 Bloud. Well Bloud. Bloud. Well Bloud. | E-mail | Web | 25. května 2012 v 18:49

My musical compatibility with aldasamec is Super.

Říká moje Last.fm. Ale nedávám si pozor na heroin a usínám ve vaně, tak se možná trochu plete :)

9 Matthias Matthias | E-mail | Web | 25. května 2012 v 19:52

Your musical compatibility with aldasamec is VERY LOW
Music you have in common includes Placebo, 30 Seconds to Mars, Lordi, Muse and The Dresden Dolls.

10 Bels Bels | E-mail | Web | 25. května 2012 v 20:49

Je sexy, ale bojim se ho :D

11 ~ Bonitka ◡‿◡✿ ~ Bonitka ◡‿◡✿ | E-mail | Web | 25. května 2012 v 20:51

[10]: Tak k s týmto taktiež súhlasím ! :D:D:D

12 Satine Satine | Web | 25. května 2012 v 21:00

Jsem zvědavá, kdo se zase ozve, že by si o  takovýho magora a úchyla neopřel ani kolo, i když teď tady není video, jen fotka. A pěkně vyřešená poslední otázka. :-D

13 Daysy Daysy | E-mail | Web | 25. května 2012 v 23:45

Originální. x)

14 *Wulfric* *Wulfric* | Web | 26. května 2012 v 0:56

[12]: Tak myslím, že už si to můžeš odškrtnout, tuhle "povinnost" splním rád.

LH je člen autorského klubu? A já že AK je prestižní záležitost, do které se přijímaj lidi, kteří něco dokázali.

15 Nikolas Nikolas | Web | 26. května 2012 v 10:47

[12]: Já svou poznámku s kolem mileráda zopakuju. Ale co už, všichni si nemůžeme sednout. :)

16 Alue Alue | E-mail | Web | 26. května 2012 v 11:07

[14]: ,,Kteří něco dokázali?" - A co členové dokázali? Na to přece nepotřebuješ být v nějakém klubu, abys něco dokázal... AK má být o originalitě, kterou bohužel Lenniemu upřít nelze, ale stejně si za svojí původní kritikou jeho prezentace stojím, speciálně po té ,,d*vce", co v rozhorovu zazněla.

17 Matthias Matthias | E-mail | Web | 26. května 2012 v 11:10

[14]: Ne, nikdy se nikde netvrdilo, že to mají být blogy, *co něco dokázaly*, ale blogy, kteří mají nějaký objektivní kvality (vlastně tvoření obsah - relativně smysluplný projev atp.)

18 Nikolas Nikolas | Web | 26. května 2012 v 12:33

[17]: Já si myslím, že do AK určitě patří. Je originální, má svůj styl... a to, že má naprosto otřesný projev, to k tomu prostě patří. V tomhle se ho zase musím zastat. :)
Každopádně - líbí se mi ta myšlenka s počítači a iPody, taky se poslední dobou děsím, jestli nebudu za pár let slepá.

19 *Wulfric* *Wulfric* | Web | 26. května 2012 v 15:24

[17]: Podle mě je hodně velký úspěch, když má nějaký blog více jak 250 /věrných/ návštěvníků denně. Když mu alespoň 10% návštěvníků napíše komentář. Když ho někdo podpoří, ať už kritikou nebo pochvalou (nebo [když to tak bloger má] pomocí symbolického příspěvku). když mu někdo pochválí design a když vyhraje nějakou soutěž, tak ho někdo ocení.
Copak ty už jsi zapomněl, jaké to je, být rád i za těch 50 návštěvníků denně?

Celou moji větu "A já že AK je prestižní záležitost, do které se přijímaj lidi, kteří něco dokázali.", můžu vysvětlit argumentem:
Copak to, že někdo něco dokázal není největší punc jeho kvality/originality? Neříkám, že je špatně, že se do Klubu přijímají blogy, které "zatím nic nedokázaly" (ba naopak je to celkem dobře), ale kdo je pro Klub cennější? Bloger, který se krčí na svém blogu, nezapojuje se, chystá se, že zítra už konečně uspěje, nebo bloger, který právem sbírá ocenění, kde to jen jde, aniž by usnul na vavřínech a přestal makat?

20 Gwendoline Gwendoline | E-mail | Web | 26. května 2012 v 16:36

[19]: Podle tvýho komentáře ("LH je člen autorského klubu? A já že AK je prestižní záležitost, do které se přijímaj lidi, kteří něco dokázali.") to vypadá, že Lennieho považuješ za člověka, který nic nedokázal. Jenže příspěvkem o patro výš jsi to víceméně popřel, podle mě Lennieho blog čte opravdu dost lidí a velká část z nich ho určitě nějakým způsobem podporuje, minulou soutež taky vyhrál právě on. Píše a angažuje se i jinde. Má všechno, co ty považuješ za vlastnosti úspěšného blogera. Proč teda tvrdíš, že nic nedokázal? Nebudou za tím spíš určité nesympatie nebo taková ta nespokojenost s tím, že se nějakýmu divnýmu drzýmu klukovi s rozcuchanejma vlasama, podmalovanejma očima a (pro někoho) nepřijatelnejma názorama věnuje víc pozornosti než tobě a tvýmu sofistikovanějšímu blogu?

21 *Wulfric* *Wulfric* | Web | 26. května 2012 v 17:11

[20]: Lennie sám o sobě je víceméně jen obět své generace. Dnešní lidé jsou líní přemýšlet a tak ze sebe radši dělají blázny (magory, úchyly, znásilníky, blbečky, voly) aby se zviditelnili, než aby přemýšleli nad tím, jak Blogu něco dát.
Štve mě, že mu to blogeři trpí a lezou mu do zadku.

22 *Wulfric* *Wulfric* | Web | 26. května 2012 v 17:12

[20]: Ps.: S tím sofistikovaným blogem jsi mě potěšil :)

23 Bliss Bliss | Web | 26. května 2012 v 17:17

[21]: Někteří lidi mu třeba fakt jenom lezou do zadku, někteří to zase rádi čtou, baví je to. A možná ze sebe dělá magora nebo úchyla, zároveň ale dokáže napsat článek, kde je plno různejch dobrejch myšlenek, který mě třeba napadaj taky, nebo naopak se na to dívám z jinýho úhlu a říkám: Sakra, to je dobrý, takhle na to nahlížet mě ještě nenapadlo. Což je dost dobrý, jestli to čtenářům v některejch věcech otevře oči nebo tak něco. Nejsou to jenom články o šukání a dělání bordelo (i když jo, toho je tam plno).

24 Gwendoline Gwendoline | E-mail | Web | 26. května 2012 v 17:33

Obětí své generace jsme všichni a každý máme vlastní způsob, jak se s tím vyrovnat. Ale že by zrovna Lennie byl typickým příkladem dnešního člověka, který je líný přemýšlet... to, že s jeho myšlenkami nesouhlasíš nebo je nechápeš ještě neznamená, že jsou míň hodnotné než třeba ty tvoje.

Proč mu to asi blogeři trpí a lezou mu do zadku? Když už to chceš nazývat takhle, tak asi proto, že je k tomu umí přimět, má přece jen určité charisma a umí v lidech vyvolat emoce. Štve tě to? Tak s tím něco začni dělat:-)

25 Mandy Mandy | Web | 26. května 2012 v 17:57

Ten kluk je úžasnej a soutěž vyhrál zaslouženě. Myslím, že má s tím punkem pravdu, protože znám lidi, co dělí ostatní do tří skupin: 1) nejsou punk 2) jsou punk 3) hrají si, že jsou punk a jsou mimo...škatulkování je navíc, podle mě,  problémem celé společnosti...když se to vezme do hloubky, tento problém je i v rasismu. No a jakmile se ve škole nějak odlišuješ, je samozřejmě mazec...lidi jsou zvyklí na stereotyp a nemůžeš se odlišovat, jinak jsi automatický divnej...:/ :D

26 Martin Martin | Web | 26. května 2012 v 18:01

Je to člověk, který má určitý druh charizma. Nějak mě upoutal, přijde mi originální a hlavně SVŮJ, což se rozhodně cení!

27 Oroniel15 Oroniel15 | Web | 26. května 2012 v 19:11

*slova jsou marná*

28 Alisa Alisa | Web | 26. května 2012 v 20:10

[21]: Tak ja mu to zadku teda určite neleziem a aj tak si myslím, že do klubu patrí oprávnene . Nezáleží na tom, čo píše, ale ako to píše a jedna vec na mu musí nechať; je to síce blbec, ale blbec s talentom . Nemyslíš si, že toho urážania by bolo aj dosť ? Neviem si predstaviť, kto podľa teba teda do AK patrí, keď všetkých iba kritizuješ . Asi by Tvoje veličenstvo malo mať vlastný klub . Navrhujem zamyslieť sa nad takou možnosťou . Len by ma fakt dosť rozosmialo, keby si tu otvorene priznal, že si si podal prihlášku aj ty . To by tvoje pokrytectvo prevyšovalo moje aj Lennieho dokopy .

29 Matthias Matthias | E-mail | Web | 26. května 2012 v 21:22

[19]: to je možný, že nějakým způsobem úspěšný je...

Jde o to, že v otázce "patří do AK" je to irelevantní :)

30 *Wulfric* *Wulfric* | Web | 26. května 2012 v 22:15

[28]: Za tu "kurtyzánu" jsem se ti už omluvil. Sice nemůžu zato, že jsem si přečetl "jeden z mála článků", které takhle píšeš, ale…

31 pan velke M pan velke M | 26. května 2012 v 22:40

[28]: Alisa, co sem lezeš a žvaníš nesmysly?
Za 1) Jeho Šedá eminence už má Klub, a ten má (kupodivu) dost členů. Sama si založ Klub s názvem " Tydýtové z doby kamený", chytni Lennieho za ruku a tahněte.
Za 2) Čo to trepes po slovensky, keď je to stránka s koncovkou .cz? Tě doma neučili, aby si nelezla tam kam nemáš? Akorád tu děláš problémy…

32 *Wulfric* *Wulfric* | Web | 26. května 2012 v 22:55

[31]: To založení Klubu není vůbec špatná nápad :D

33 Alisa Alisa | Web | 26. května 2012 v 22:55

[30]: Preboha si o mne mysli, čo chceš, žijeme v slobodnej krajine a čo ja čitam, si proti všetkým, úprimne o tvoje uznanie nestojím a predpokladám, že ani Lennie nie .

[31]: sorry, eminencia .

34 *Wulfric* *Wulfric* | Web | 26. května 2012 v 23:13

[33]: "...úprimne o tvoje uznanie nestojím a predpokladám, že ani Lennie nie ." http://i.qkme.me/35sbad.jpg

Mimochodem, mezi slovem a tečkou na konci věty se mezera nedělá.

35 pan velke M pan velke M | 26. května 2012 v 23:31

[33]: Upřímně mě tvoje "opověď"(dá-li se to tak nazvat vzhledem k tvojí inteligenci)neomlouvá tvoji chybu a tudíž by ses měla poučit.
Doporučuji si přečíst desatero božího nakázání,snad ti to spraví morálku(pokud už není pozdě).
Nepomůže-li to zkus navštívit psychiatrickou léčebnu,tam už jsou na takové případy jako ty připraveni.

36 Scriptin Scriptin | Web | 27. května 2012 v 1:09

[31]: Aha, takže když bude něco s koncovkou .com tak tam nesmím psát česky? Proč by nemohla psát slovensky?

37 Alisa Alisa | Web | 27. května 2012 v 8:34

[35]: Mne niečo uniká ? :-D

38 pan velke M pan velke M | 27. května 2012 v 15:48

[36]: Ano, ameryčany taky s**e, když jim tam píšeš něaký svoje český nesmysly. A proč sem nemůže psát slovensky? Vždyt už sem to psal.Neumíš číst?Tvůj problém.

[37]: Uniká ti plyn.Doporučuji ti koupit si špunt(pokud si socka podívej se do popelnice).

39 Lennie Heroin Lennie Heroin | E-mail | Web | 27. května 2012 v 16:47

Ó SVATÁ PROSTOTO
otevřel jsem tuhl diskuzi, abych se podíval na hejtrz a zasmál se, s tím, že nebudu reagovat, ale COŽE??? lidi jako vy mají skutečně volební právo a nějaké čtenáře? nepřijeli jste z roku 1955?
1)Když si otevřu Autorský klub, je tam pár schopných a opravdu dobrých blogerů a taky spousta blbostí a lidí, co moc psát neumí, ale když se snaží a mají nějakou úroveň, tak je zřejmě ten, kdo klub řídí, přijme, protože by nebylo dobrý mít elitářský klub dvaceti vyvolených, snaživí blogeři by to asi nepochopili a urazili by se. Navíc, hodnotit kvalitu a originalitu, poutavost nebo přínos blogu je subjektivní věc. Takže co to je za sračky (ach, pardon, řeči, nesmysly, hlouposti, písmenka složená do věty, která mne znechucuje) o nějakých "lidech, kteří něco dokázali." Sice tě neznám (mluvím k tomu pralesnímu tvorovi co to napsal), ale myslím, že jsem toho dokázal už dost a pokud jde o tvoje měřítka, denní návštěvnost kolem dvou stovek lidí, dost komentářů a lidi, kteří se vracejí, to splňuju.
2) obět své generace, hezky řečeno, obzvlášť když svojí generaci nesnáším. Fajn, že mě takhle rozebírá někdo, kdo očividně není schopen srovnávat se s realitou doby a před skutečným světem utíká do fantazií o hledání pokladů a čtení Hello Kitty.
3) takže – už to chápu. Viděli jste video s divným týpkem, kterej nemluvil slušně a pak je s ním najednou ještě rozhovor, to vás ale musí štvát, co? pochybuju ale, že jste vůbec otevřeli můj blog. Když pominu to, že jako stoupenec myšlenek Nietzscheho si stejně myslím, že jsem inteligentnější a lepší než vy, tak ze sebe dělat dementa je věc zábavná. Ale ne proto, že bych byl nějaká oběť, proto, že to vás vyprovokuje a znechutí, protože vlastně ani nejste s to pochopit pár řádků v tomhle rozhovoru, protože vám stačí chodit do školy ze školy do práce z práce stahovat seriály a pseudointelektuální filmy, obrážet diskotéky nebo poslouchat Evropu 2, rozplývat se nad Michalem Davidem a pěveckými spektákly, popřípadě poslouchat Kabáty nebo něco, co vás naučili a na co jste zvyklí, vůbec jen asi děláte, co vás naučili a co vám kdo říká, děláte to, co se očekává, je běžný a normální, ale nikdy vás nenapadlo, kdo vlastně ty normy určil a kde je psáno, že je to správně? Jinak teda nechápu, kde se ve vás bere ta jistota někoho soudit, někým oporvhovat a myslet si, že je dement, když naopak na to, že až moc přemejšlí, vlastně často doplácí? V tom, že mluvím sprostě? Že nemám kultivovaný projev? Když je potřeba, tak kultivovaně mluvím, ale tohle je neformální vyjadřování a já si budu psát jazykem, jaký je přirozený a je přirozený pro většinu lidí, co znám.
4) jinak samozřejmě beru kritiku, to, že jsem někomu nesympatický, vyjádří svůj názor na to, že se mu nelíbí moje tvorba a proč, v pohodě, tisíc lidí tisíc názorů (tím zdravím Nikolase – nebo Nikolu?)
5) stejně jste to až sem nikdo nedočet
6) pan velký Mindrák asi ani neví, co je xenofobní společnost a má asi nějakou duševní poruchu. Viděl jsem tě znásilňovat děti, takže jsi skutečná morální autorita jaksepatří a Slováci samozřejmě jsou hrozný vidláci, fašisti, zrádci, zakomplexovaný idioti a poslal bys je na Sibiř, já vim. Obzvlášť ty, co se nechovají podle tebe.
7) ještě jednou HA HA HA celý týhle diskuzi

40 Lennie Heroin Lennie Heroin | E-mail | Web | 27. května 2012 v 16:50

já vlastně ani nevím, proč se obhajuju, nechci, aby to vypadalo, že jde tolik o mě   a moje ego, jde o to, že si mi udělalo blbě a mám touhu střílet, když vidím názory v týhle diskuzi, pro který je slovo názory občas urážkou. a taky je mi jasný, že se v těch románech zase ztratíte a vůbec je nepochopíte, přinejlepším, spíš je ni nedočtete

41 Matthias Matthias | E-mail | Web | 27. května 2012 v 17:19

[40]: se přestaň obhajovat, to je přece fuk, kdo si co o tobě myslí, ne? :)

42 Lennie Heroin Lennie Heroin | E-mail | Web | 27. května 2012 v 18:13

[41]: viz. komentář nad tebou

43 Fée Fée | Web | 27. května 2012 v 18:24

"Ty moje malá děvko" je celkem sexy oslovení...

Mimochodem, docela mě fascinuje tvůj názor na ženy, odi et amo.

44 Lilith Lilith | Web | 27. května 2012 v 18:33

Už jen pro tu "malou děvku" bych se s ním klidně seznámila :)

45 *Wulfric* *Wulfric* | 27. května 2012 v 18:34

[39]: Ochichouvej - teď jsi mi to nandal :/
Mysli si co chceš, třeba, že jsi chytřejší než kdokoliv na světě, ale jen abys nebyl sám, kdo si to bude myslet :)
Víš, že na začátku každé věty, se píše velké písmeno? Jdi se vzdělávat!

[40]: "mám touhu střílet, když vidím názory v týhle diskuzi" - uděláš nejlíp, když začnes sebou. A ohledně toho pochopení - možná by to bylo snažší, kdybys dodržoval slovosled :/

46 Lennie Heroin Lennie Heroin | E-mail | Web | 27. května 2012 v 18:48

[45]: základem každé diskuze je respekt všech stran. to sice, abych nebyl úplnej pokrytec, někdy nedodržím, ale ty jsi extrém. začal ses tu obouvat a je vtipný, že nejdřív jsi byl u komentářů v soutěži značně distingovaný a nejistý sám sebou a jakmile jsi ucítil podporu, začal jsi bejt frajer a morální autorita. píšu malý písmena protože rychle přemejšlím a píšu tak jak mi huba narostla (chybí mi tam čárka, zblázni se) - když už ti zbejvá jen útočit na jazyk (já zase nemám potřebu vyjadřovat pocity smajlíkem, kdo je víc?). tím chci říct - vidím, že cokoli říkat blbcům nemá smysl, plýtvat slovy a časem můžu na něco jiného.

47 Lennie Heroin Lennie Heroin | E-mail | Web | 27. května 2012 v 18:49

*vypadlo mi tam slovo, "obouvat do mě" - takže zase může vytrysknout ohňostroj radosti

48 *Wulfric* *Wulfric* | 27. května 2012 v 19:28

[46]: A jakej ty chceš mít respekt u lidí? (řečnická otázka)

"Každý má právě tolik ješitnosti, kolik mu chybí rozumu." - tvůj oblíbený Nietzche.

49 Alisa Alisa | Web | 27. května 2012 v 19:38

[39]: Si rovnaký ako on . Len máš možno trochu väčšie IQ .

50 kE kE | Web | 27. května 2012 v 20:36

*Wulfric*: Co ty si za píču, to není ani možný.

Spisovně správně: Co ty jsi za uličníka, to není možné.

51 *Wulfric* *Wulfric* | Web | 27. května 2012 v 21:34

Tak já myslím, že moje role v této diskuzi už skončila. Účelem bylo nasrat co nejvíc lidí Lenniemu podobných (vítaným bonusem pak bylo nasrání Lennieho samotného) - a to se mi, jak správně tuším, podařilo.
Lennie, už víš, jaký to je, když tě nasere někdo, kdo patří do kasty lidí, kterou nejvíc nesnášíš?

[50]: Hm, zajímavé.

Celou tuto diskuzi uzavřu slovy:
"They see me trollin, they hatin.
Patrolling & tryin catch me trollin dirty. Tryin catch me trollin dirty.
Tryin catch me trollin dirty.
Tryin catch me trollin dirty."

52 Lennie Heroin Lennie Heroin | E-mail | Web | 27. května 2012 v 21:50

[51]: tos uzavřel parafrází na shit, co jsme poslouchali jako malé děti a dávno jsme z toho vyrostli, navíc už jsem to tu četl víckrát. důstojné zakončení! a já myslím, že by se spíš hodilo "White and Nerdy."
eh.."diskuze"

53 m. m. | Web | 27. května 2012 v 22:50

[10]: XD

[14]: Prestižní ano, ale kritéria, podle nichž se členové přijímají, nemají s tím, co v životě "dokázali"  nic společného.

[21]: Nevidím důvod, proč by magor nemohl zároveň přemýšlet. Lennie ze sebe navíc magora nedělá, on je fakt magor :-D Jestli mu někdo leze do zadku, nemůžu posoudit, zatím jsem tu neviděla moc lidí, co by o něm z hecu prohlašovali, že je úžasnej a jánevimco, myslím, že máme na víc, a většina lidí je schopná svůj postoj odůvodnit. Není to jen "bože, ten je skvělej, všichni ho milujme". Dát něco Blogu? Co jako? Proč? Myslím, že většina blogerů nezakládá svůj blog proto, aby mohli nějak přispívat zdejší komunitě. Chtějí prostě blogovat.

[31]: Tohle se mě sice netýká, ale nechápu, jak se někdo s takovýmhle komentářem může navážet do někoho jiného, že píše slovensky. A to tvoje bylo co? Čeština určitě ne.

[37]: Nejsi jediná :-D

[40]: Prostě pro tu srandu? Mě to docela baví :-D

[51]: Zbožňuju, když lidi, co nejsou schopni zformulovat jedinou kloudnou myšlenku, uzavírají svoje působení v debatě slovy, že to dělali proto, že chtěli všechny naštvat :-D

Já čtu Lennieho ráda, sice bych mu někdy dala nejradši pěstí za to, jak se věčně lituje, ale zrovna ode mě by to asi bylo dost nepatřičný. Každopádně s pomocí jeho blogu nastavuju zrcadlo tomu, co píšu já.

Myslím, že by bylo na čase tyhle komentáře uzavřít.

54 peete-doherty peete-doherty | 28. května 2012 v 12:19

Lennie je prostě chytrej magor :-D a proto  ho máme všichni rádi, nevim proč mě napadá přirovnání k Frantovi Sahulovi, ikdyž za tohle nebude rád :-D  :-D

55 Standa Standa | Web | 28. května 2012 v 14:24

[28]: Autor blogu na adrese http://wulfrion.blog.cz/ se skutečně do Autorského klubu přihlásil. O tom, že o členství podle všeho velmi stojí, svědčí skutečnost, že se přihlásil hned třikrát :-D

Jeho přihlášky lze dohledat u tohoto článku:

http://klub.blog.cz/0907/prihlaste-se-k-nam

, a to pod čísly 2397, 2411 a 2789.

Pouze dodávám, že se na ně zatím nedostalo, a zájemce stojí v pomyslné frontě čekatelů na členství, proto je zatím přečasné bavit se o tom, zda do klubu bude, či nebude přijatý.

56 *Wulfric* *Wulfric* | Web | 28. května 2012 v 15:16

[55]: Přihlásil jsem se jen jednou (z naivn představy, že se do Klubu snad dostanu a že budu mít příležitost "něco" změnit), ty další dvě "přihlášky" jsou aktualizace informací, ale to už jsem tam přeče psal :)

57 m. m. | Web | 28. května 2012 v 17:33

[56]: Mě by zajímalo, co by to "něco" mělo být.

58 Ïvča Ïvča | Web | 28. května 2012 v 18:04

Oujé, to je zas diskuze, co jinýho jsme mohli čekat. K Lenniemu pravidelně nechodím a ani to neplánuju, ale osoba je to přinejmenším zajímavá.
Ovšem, jestli mě tady někdo poslední dobou vyloženě sere, tak je to Wulfric, malej kluk (stejně malej jako já), kterej si myslí, že je nejchytřejší na světě a když je někdo jinej, tak je hned špatnej. Myslí si, že může rozhodovat o tom, kdo může být v AK, byť sám není členem. Lennie tam podle mě fakt patří, u tebe si to zrovna nemyslím. Hele, řekni mi, prosím, co si od tebe mám přečíst, abych věděla v čem seš tak úžasnej, děkuju.
A ještě musím citovat tvůj komentář z diskuze o tématických kategoriích blogů "A možná bych založil kategorii i pro prostitutky, narkomany, kleptomany, devianty, trolly a vydřiduchy, hatery (aka Hejtry) a jiné pofidérní existence, které už mají svůj blog. Ať slušní lidé vědí, kam nelézt."
Já bych založila kategorii pro vás, slušné chlapce a děvčata, kam nesmí průměrný bloger ani vkročit, aby vám to tam náhodou svojí přítomností neušpinil.
Vem si příklad z Nikolas, ta umí svůj negativní názor říct slušně a nenavážet se při tom do všech ostatních.

59 tail-haris tail-haris | Web | 28. května 2012 v 21:35

na tom blogu jsem byla... je originální, ale nic pro mě :) :D

60 Satine Satine | Web | 28. května 2012 v 22:45

[56]: Aktualizace informací. :-D Jo, jistě, kdyby Ti bylo AK tak ukradený, tak by ses do něho určitě nehlásil a pak ještě dvakrát "neaktualizoval informace". A ještě by mě zajímalo, co bys asi tak změnil. Smiř se s tím, že Lennieho články jsou alespoň čtivé, mají dobré myšlenky a člověk u nich po první větě neumírá nudou.

61 Alfa vlčica Alfa vlčica | Web | 28. května 2012 v 23:29

Mňa prvý dojem nikdy neodradí. Sympatickejšia mi je zistená jeho originalita než dojem.
Na jeho články nereagujem, kebyže hej bolo by to len z riťolezectva keďže iný dôvod na to nemám-ale z časťou jeho osoby aj sympatizujem.
Určite nemienim kritizovať, lebo tie názory nikoho nezaujímajú a kebyže mi na ňom vyslovene všetko vadí, tak sa ani neozívam-jak vravím kecy nikoho nezaujímajú, hlavne nie na osobu, iné to je sa vyjadrovať čojáviem k eutanázii...

62 Gabriel Decay Gabriel Decay | Web | 29. května 2012 v 11:04

Lennie to prostě zabil. jako vždy

63 Z. Z. | Web | 29. května 2012 v 17:28

To je Lennie..prostě Lennie, nic jiného

64 Luciebeth Lonely Samotářka Luciebeth Lonely Samotářka | Web | 29. května 2012 v 18:01

Lennieho blog jsem párkrát četla, líbí se mi jeho názory. Úžasná a rozhodně zajímavá osobnost, z takových lidí by se měl skládat AK.

65 Amia Amia | Web | 30. května 2012 v 23:25

Rozhovor fajn.
Ale česká - společnost - není - xenofobní

66 Amia Amia | Web | 31. května 2012 v 0:13

Ps: po přečtení diskuze uvažuju, jesti si nezajít na Heroinův blog jen kvůli nim :D

67 Dee Dee | Web | 31. května 2012 v 10:13

Fajn rozhovor s blogerem který má co říct. Chápu, že někomu prostě nesedí, ať už jeho styl psaní, nebo to co píše a o čem, ale dyť přece život není jen o tom být jako stádo oveček a být všichni stejní. A Lennie se očividně umí odlišit a asi se najde dost lidí, kteří jeho blog čtou pravidelně, nechávají i komentáře a přes to se asi *Wulfric* nedokáže přenést. Nejspíš závidí, ať už ty čtenáře nebo Lennieho život, protože ten jeho nejspíš bude hodně nudný.
[31]: Tak ať se zašije někam hodně hluboko, myslím že spoustě lidí tím udělá jen radost, když nebudou muset číst jeho hloupé kometáře.
A proč by nemohla psát slovensky?! Tím pádem si běž teda smazat fb, dyť to přece není česká stránka!

68 Metteorwa Metteorwa | Web | 31. května 2012 v 14:17

Fajn rozhovor, na Lennieho jsem poprvé narazila už dávno a i když nejsem pravidelným čtenářem, párkrát jsem ještě vrátila, a bavila jsem se. I když musím říct, že nejvíc jsem se pobavila v diskuzi...pecka, tak to má být.

69 Lennie Heroin Lennie Heroin | E-mail | Web | 31. května 2012 v 17:50

[65]: nesouhlasím. je staršně xenofobní vnímám to na svý kůži denně, ale stačí se podle mě jen podívat na to, co se děje v souvislosti s cikánama

70 Dahlia Dahlia | Web | 31. května 2012 v 18:25

Tak nějak nevím, nad kým mám být znechucená. Všichni jste tu banda arogantních inteligentů, nezlobte se. Nikdo není schopnej ustoupit. Jeden tvrdí já jsem chytrej, jsem cool, originální a všechno kolem jsou sračky, druhej tvrdí opak... Achjo.
Lennie. Není mi sympatickej, prostě není, ale je originální, svůj a do AK patří. U takovejch lidí je jde buď milovat nebo nenávidět. (fajn, teď jsem si trochu zavařila, mě je prostě volnej, nejsem ani na jedný straně) Mě nesedí ten rádoby cool perverzní styl psaní a vyjadřování ale nebudu se tady kvůli tomu hádat. Články píše zajímavý a milionkrát originálnější než nějakej ten Wulfík (i když to není prostě moje kafe), takže myslím, že není co řešit.

71 Terka Terka | Web | 31. května 2012 v 20:59

Taky dělám rozhovory a ráda bych někdy udělala takový skvělý jako je tady!:D Fakt se mi líbí a odpovědi taky skvělé.:)

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama