Hejtuji, tedy jsem

11. května 2012 v 13:00 | Standa |  Úvahy

Je hejtování zárukou toho, jak na sebe přitáhnout pozornost? Zvyšuje negativní styl psaní skutečně čtenost a návštěvnost?



Pokud sledujete časopis ČILICHILI, možná vám v něm nedávno neunikl zajímavý článek o tématu tzv. hejtování. Autor viní hejtry (z angl. "to hate = nenávidět") z toho, že jejich nadávání a negativismus šíří mezi čtenáři "blbou náladu" a napomáhá vzniku vleklé skepse v současné společnosti.

Kriticky zmíněn je i známý blog 1000 věcí, co mě serou, s jehož spoluatorem jste si mohli na tomto blogu před časem přečíst rozhovor (Jiří Vaněk: Na blogu se nikdy nezavděčíš všem). Jde o blog, který zvítězil v jedné z kategorií posledního ročníku ankety Křišťálová lupa, a tím tak na hejtování jako takové přitáhl zvýšenou pozornost. A o tu zde jde podle všeho v první řadě.

Základní skutečnosti amatérského publikování na internetu jsou obecně známé. Blogerů je více než kdy v minulosti, možná je jich dokonce více než samotných čtenářů blogů. Ačkoli to mnozí blogeři popírají, všichni by rádi svým blogem oslovili co nejvíce čtenářů, aby si kompenzovali úsilí věnované psaní článků a získali zpětnou vazbu ke svých myšlenkám.

Znalci teorie memů mohou mít možná pocit, že celý ten humbuk kolem módních řečí o informačně přesycené společnosti pramení z nepochopení toho, oč tu jde - o soupeření konkurenčních memů o replikaci, tj. šíření informací od jejich původního nositele do jeho okolí. Je proto logické, že někteří z nás udělají v touze po pozornosti okolí maximum, aby napomohli šíření svých memů.

Jedním z oblíbených klišé, které de facto funguje jako sebenaplňující proroctví, je přesvědčení o tom, že lidé milují negativní zprávy. Dílem i proto, že jim to bezděčně pomáhá žít v přesvědčení, že jejich mikrokosmos je dobrý a harmonický (zatímco svět "tam venku" je plný vražd, katastrof a zla, jak by člověk mohl nabýt dojmu z letmého otevření libovolných celostátních novin - většina regionálního tisku je přece jenom o poznání více optimističtější, byť i zde zákonitě vždy minimálně narazíme na nějakou obdobu klasické "černé kroniky").

I na českém internetu si svých 15 minut slávy už zažila celá řada blogerů, která se svezla na neutuchající vlně negativismu a hejtování (ve smyslu kritizovat všechno a všechny, hlavně když si to přečte co nejvíc lidí). Znalcům zde jistě netřeba představovat proslulou Exotopedii, která se mj. podobným výtečníkům věnuje (mimochodem své heslo tam mají minimálně 3 blogeři z Blog.cz, víte kteří?).

Proč je ale vlastně hejtování tolik vábivé? A proč je spíše doménou věkově mladší generace? Pozornějšímu pozorovateli zde totiž neunikne, že móda hejtování se důsledně vyhýbá blogům starší generace. Zatímco typickému hejtrovi je něco mezi 20 až 40 lety, blog typického seniora vypadá zcela jinak.

Starší blogeři velmi často od svého blogu chtějí, aby s jeho přispěním alespoň trochu zlepšili okolní svět. Typické je tak sdílení "roztomilých" obrázků zvířecích mláďat, internetových vtipů, fotek úrody z vlastní zahrádky, vlastnoručních výrobků, apod. Po nějakém hejtování nikde ani stopy - a pozor, jejich občasné stesky na tzv. poměry v zemi či líčení vlastní nespokojenosti s politikou apod. nemají s hejtováním nic společného.

To zůstává podle všeho doménou těch mladších, kteří se na svém blogu s chutí vynadávají, a pozornost jim to spolehlivě zajistí vždy, obzvláště podaří-li se jim ve svém hejtu trefit do něčeho, co je zrovna cool hejtovat - třeba jeden nejmenovaný politik, jistá komerční televize, apod. Srovnejte sami, zda vás spíše zaujme článek začínající slovy "Mám se skvěle, nic mi nechybí a toužím po světovém míru", nebo ten, který autor uvodí větou "Taky vás tak příšerně štve, když...?"

Je podle vás hejtování legitimním způsobem, jak si budovat na internetu image a návštěvnost, nebo byste to spíše zařadili k těm lacinějším způsobům, ke kterým byste se "nesnížili"? Jak to máte s hejtováním vy osobně - hejtujete a sami čtete další hejtry, nebo vás to naopak odrazuje a vyhýbáte se tomu i na svém blogu?

A znáte třeba na Blog.cz podobný blog, jako je "1000 věcí, co mě serou"? Máme na Blog.cz nějaké hejtry, o kterých víte? A skutečně podle vás zvyšuje negativní styl psaní čtenost a návštěvnost, nebo jsou hejty typem psaní, které oslovuje jen určitou cílovou skupinu?
A proč nikdo nezaloží blog "1000 věcí, které mám rád/a?"
 

13 lidí ohodnotilo tento článek.

Anketa

Je hejtování cool?

Jasně! 16.9% (43)
Není 83.1% (212)

Komentáře

1 David David | Web | 11. května 2012 v 13:08

Hejtování je určitě dobrý způsob, jak někoho přilákat. :-) Ale tím nechci říct, že to dělám. Na blogu píšu spíš "mírně". Spíše na FB si někdy do něčeho nebo někoho rýpnu. :D

2 Lennie Heroin Lennie Heroin | E-mail | Web | 11. května 2012 v 13:10

v první řadě bych hejtoval slovo cool :-D

3 Krejdom Krejdom | Web | 11. května 2012 v 13:18

Takovéto chování nemám v povaze a na blogu se nehodlám přetvařovat. =)

4 Míša Míša | E-mail | Web | 11. května 2012 v 13:23

No, na zmíněný blog jsem narazila jednou, díky nějakému odkazu. Nepřipadal mi špatný, ale hlavně mi nepřipadal nijak výrazně jiný, než ostatní. Vůbec mi nepřišlo, že by šířil negativní atmosféru. Takže vám nepovím, jestli znám ještě nějaké podobné blogy, vůbec netuším :)
Rozhodně si nehodlám ale zakládat blog šířící nenávist, to nemám zapotřebí.

5 Julie de Dejvice Julie de Dejvice | Web | 11. května 2012 v 13:28

no ono exstuje i několik chorobně pozitivních blogů a lidi je maj rádi, že jo. 1000 věcí, co mě serou vznikly jako truc blog http://1000awesomethings.com/. a třeba růžová panda http://ruzovapanda.blogspot.com/ taky optimismem zabíjí. jinak... vím, že na exotopedii to dotáhla Natálka S. (co je to ale v porovnání s titulkou Reflexu)... Kdo dál?

6 Matthias Matthias | E-mail | Web | 11. května 2012 v 13:33

Ten článek z Čilchili jsem četl už nedávno a je úplně blbej - autor článek špatně chápe několik věcí, pojmů (troll je někdo úplně jiný, než si autor myslí) a smyslů některých druhů chování.

A vyvozuje z toho úplně špatné závěry...

Just my opinion...

7 Lucka Lucka | 11. května 2012 v 13:57

[2]: Já bych hejtovala slovo "hejtovat". :-?

8 TlusŤjoch TlusŤjoch | Web | 11. května 2012 v 14:17

HEJTmani jsou mi fuk.
Jakož i optimistické vize světlých zítřků.

9 m. m. | Web | 11. května 2012 v 14:34
10 Babe Babe | 11. května 2012 v 14:35

protože tolik věcí většina lidí nezná a nebylo by to už originální

11 Denny Denny | Web | 11. května 2012 v 14:59

[2]: Já též. Slovo "cool" se mi hnusí. :D

No. Na ten blog už jsem narazila, zajímavý způsob.

[4]: Souhlasím.

12 Tereza Matoušková Tereza Matoušková | E-mail | Web | 11. května 2012 v 15:00

Dobře, doteď jsem o existenci nějakého hejtování neměla ani tušení.

Řekla bych to asi takhle - dobrý článek je "cool" ať už je hejtovací nebo jakýkoliv jiný. :-)

13 Goldík Goldík | Web | 11. května 2012 v 15:09

Na blog 1000 věcí, co mě serou jsem už narazila, ale nějak jsem ho neprozkoumala. Já nepatřím mezi hejtry a ani hejterský blogy nevyhledávám :))

14 Arvari Arvari | E-mail | Web | 11. května 2012 v 15:13

Ehm... No, kousavý články zpravidla bejvaj nejúspěšnější. Co já pozoruju, čistě pozitivní věci až tolik nezaujmou. Ale přidejte k pozitivnímu článku kapičku ironie a pink...
Lidi to mají rádi. Já to mám taky ráda. Nevím proč. Fakt že ne...

15 Skříteček2 Skříteček2 | Web | 11. května 2012 v 15:24

1000 věcí co mě serou mám ráda. :-) Ráda si přečtu, že nejsem sama, komu se dějí sice malé a "bezvýznamné" (známe přece tisíc nic co umořilo osla) věci, které dokážou člověku zkazit náladu.

Prostě vědět, že v tom člověk není sám. :-)

16 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 11. května 2012 v 15:39

Jasně, že to přitáhne pozornost, negativní kritika se vždycky vyjadřuje líp. Ovšem tohle dementní slovo počeštěné z angličtiny...opravdu neumíme používat ekvivalent z našeho jazyka? ............

17 Krasivija Krasivija | Web | 11. května 2012 v 15:42

Takže, hejtují, jak vy tomu říkáte, jen psychopaté. Chtějí přitáhnout pozornost za každou cenu. I za cenu, že budou všechny a všechno kritizovat a nenávidět. To vát řekne každý schopný psycholog amatér.
A to, že jen zbytečně šíří do světa zbytečné destrukce a tím ho ještě víc žene do záhuby, tak to vám zas řekne každý, kdo chápe myšlenky, jako mocnou zničujíci energii.

18 Matthias Matthias | E-mail | Web | 11. května 2012 v 15:44

[17]: ano "amatér"

19 Krasivija Krasivija | Web | 11. května 2012 v 15:45

[16]: Pro tohle snad ani český výraz není. Proto si vymýšlím nová slova sama.

20 Krasivija Krasivija | Web | 11. května 2012 v 15:52

[18]: No ano, psycholog, který se psychologií jen okrajově zabývá, ale jako zaměstnání to nemá.

21 Matthias Matthias | E-mail | Web | 11. května 2012 v 16:04

[20]: Ano, člověk, co ví prd...

Takových "psychologů" denně potkávám a ty jejich řečičky jsou někdy jako rakovina...

22 Lu Cie Lu Cie | Web | 11. května 2012 v 16:10

O hejtování toho moc zas tak nevím. Ale myslím, že to zrovna "cool" není.

23 Eloush Prdloush Eloush Prdloush | E-mail | Web | 11. května 2012 v 16:17

Tak tenhle pojem jsem slyšela poprvé :D.

24 *Wulfric* *Wulfric* | Web | 11. května 2012 v 16:42

Hned jsem si vybavil předělávku písničky Ridin dirty od Chamillionaire:
...
They see me trollin, they hatin.
Patrolling & tryin catch me trollin dirty. Tryin catch me trollin dirty.
Tryin catch me trollin dirty.
Tryin catch me trollin dirty.
...

25 VěraˇŘezáčová VěraˇŘezáčová | E-mail | 11. května 2012 v 16:53

Je jistě radostnější psát o rom co máme rádi, než být jen pesimista a jen nadávat. Toho je dnes ve společnosti až dost. :-)

26 m. m. | Web | 11. května 2012 v 17:11

[25]: Hejtování nemá moc společného s pesimismem. Je to prostě jen nadávání, neznamená to, že bychom neviděli kousek světla kolem sebe :)

27 Siwa Siwa | Web | 11. května 2012 v 17:14

[2]: Nebo to alespoň dát do uvozovek, aby to v anketě znělo jako sarkastická poznámka na dnešní mládež, která tohle slovo používá (já ne!). Vždy odpovím něco ve smyslu "kůl v plotě". Jsme v Česku, jak jinak bych /kůl/ měla pochopit? Jako kůl, ne? :-D

28 Sticky B. Sticky B. | Web | 11. května 2012 v 17:56

Slovo cool mi neva, ani zmiňovaní pesimisti mi neva, ale co je sakrblé "hejtování"?! :D

29 Alisa Alisa | Web | 11. května 2012 v 18:45

Nikoho nezaujme viac to, že sa mám strašne dobre a milujem život, ako to, že život nenávidím a mám sa nahovno . :-D

[21]: Psychológ amatér je moje obľúbené . :-D A na internete sa nám dosť premnožili .

30 Oroniel15 Oroniel15 | Web | 11. května 2012 v 20:38

Svět je plný negativního, lidé nic jiného neznají, krásu neumí vidět a neumí sdílet radost, kterou bloger vkládá do svého článku. Osobně vidím více komentářů u článků s názorem na to, co se mi nelíbí, než na to, co se mi líbí. Zkrátka radost a příjemnost nejsou brány, holt v tomhle světě žijeme. "Hejtujte", co chcete, když je to to jediné, co dotyčný umí - keců moře a čin žádný. Jestli se mu líbí žít v negativitě, je to každého věc, viďme...

31 Oroniel15 Oroniel15 | Web | 11. května 2012 v 20:40

A pojem "cool" je případem samo o sobě - tisíc lidí může tvrdit, že (př.) boty na podpadku jsou cool, podle mě nejsou. Ach ta subjektivita... proto je ničena, viďme...

32 Terýsek Terýsek | Web | 11. května 2012 v 21:19

Za prvé:"hejtování" je naprosto děsivé slovo a mělo by se rozhodně zakázat :-D
A za druhé:na kritice dle mého není nic špatného.Samozřejmě musí být oprávněná a slušná.Na druhou stranu,kritika ve článcích...taky to dělám :)Svět je prostě takový.Když se mi něco nelíbí,prostě to napíšu.Nakonec,ve většině mých článků si na něco stěžuji,nadávám,nebo někoho kritizuji...

33 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 11. května 2012 v 22:08

[19]: Nenávist? Nenávidění? Nesnášení? Pomlouvání? Urážení? Shazování? Zesměšňování? Zneuctění? Kritizování?

34 Terka Terka | Web | 11. května 2012 v 22:32

Slovo "hejtování" slyším poprvé v životě.
Ale nijak to neodsuzuji, ne že bych měla ráda (či dokonce psala) tisíce negativních článků, ale když se člověk, kterému to pomůže, vypíše, tak se mu strašně uleví.:)

35 Vendy Vendy | Web | 11. května 2012 v 22:39

Ale 1000 věcí, co mám ráda - to by nebylo špatné!
Zamyslím se nad tím.
Věcí, co mě serou, stačí klidně deset. ;-)  :-)

36 Nikolas Nikolas | Web | 12. května 2012 v 9:45

To je otřesné slovo. :D Nemám ráda tyto paskvily z angličtiny.
Jinak co se týče takových článků, píšu je taky. Často mě něco vytočí a potřebuju si zanadávat (vlastně i můj poslední článek je takový). Ale že bych na tom měla postavený celý blog, to rozhodně ne. Ve své podstatě si vážně radši přečtu optimistický článek, než ten, který je nabitý negativismem. Blog 1000 věcí... znám, ale nechodím tam.

37 Daysy Daysy | E-mail | Web | 12. května 2012 v 11:29

[2]: Přesně tak, s tím souhlasím!:D

38 Terez* Terez* | Web | 12. května 2012 v 11:57

[2]: Yes!! :D

39 m. m. | Web | 12. května 2012 v 14:26

Tak já jdu teda bojovat za nás hejtry a ukázat světu, že naše existence není plná jen nenávisti :-D http://phoenixrise.blog.cz/rubrika/1000-veci-co-mam-rada

40 Gabrielle Beatorice Bone Michaelis van Dorcell Gabrielle Beatorice Bone Michaelis van Dorcell | E-mail | Web | 12. května 2012 v 16:03

[1]: Presne tak :) Až nato,že ja to neriešim alebo si odpoviem na vlastnom blogu ! :D Tak sa mi uľaví a hater nedosiahne to,čo chcel ! ;)

41 Čerf Čerf | Web | 12. května 2012 v 16:10

Když má mít zanadávání nějaký skutečný účinek a šmrnc, nemůže se nadávat na všecko a pořád. Nadávat není totiž žádný velký kumšt a umí to celkem každý. Ostatně možná proto je to tak oblíbené. Já se snažím udržet si svou náladu dobrou a ostatním ji pokud možno nezhoršovat. Takže milí "hejťáci", když budete můj blog i nadále ignorovat, zlobit se fakt nebudu :-).

42 Storyteller Storyteller | Web | 12. května 2012 v 19:05

367 - blog.cz

43 m. m. | Web | 12. května 2012 v 19:59

Mimochodem český e-svět fakt potřebuje víc češtiny. Jsou lidi - jako třeba můj tatík - kterých kdybyste se zeptali, jestli je hejtování cool, tak by fakt neměli nejmenší ponětí, jakým jazykem jste na ně právě promluvili, co po nich chcete a z které jste planety :-D

44 Kimberly B. Kimberly B. | E-mail | Web | 12. května 2012 v 20:05

[2]: Hejtovala bych všechno, co je tzv. kůl...

Ať si klidně hejtři hejtujou... Já to nečtu. Je mnohem jednodušší naštvat se na všechno a všechny okolo, než vidět to dobré... Taky je mnohem jednodušší o tom psát. A abych nezapomněla - náladu to opravdu kazí. Radši začnu světovým mírem! Peace! :-D
Btw, o 1000 věcí, co mám ráda jsem se už v rubrice snažila. Páni, to mi připomíná, že bych to zase jednou mohla trošku oživit. :-D

45 Lemonie Lemonie | Web | 12. května 2012 v 21:53

Stěžuje si někdy úplně každej, akorát že když je to v hospodě u piva, tak z toho nikdo nedělá vědu. Ale jak se něco napíše na netu tak už je člověk špatnej. To je mi logika :-?

46 Miloš Miloš | Web | 13. května 2012 v 0:46

Tento článek vlastně blogu 100 věcí, které mě ...., dělá reklamu. Také jsem na něj ze zvědavosti klikl a myslím, že těch 15 vteřin, které jsem na něm vydržel, mně už úplně stačilo.

47 alom alom | 13. května 2012 v 17:52

Prapodivné slovo, hejtování. Zní trošku jako hajlování a už tím vzbuzuje odpor vůči sobě - ještě dřív, než člověk pochopí, co vlastně znamená.

48 Oroniel15 Oroniel15 | Web | 13. května 2012 v 18:53

[46]: špatná reklama také reklama...

49 AnnElfwind AnnElfwind | Web | 13. května 2012 v 22:18

Možná jsem sto let za vopicema, ale vo nějákým hejtování slyším prvně.

50 baarel baarel | Web | 13. května 2012 v 22:36

programově hejtovat = programově ubírat energii, to fakt né! :-)

51 Salty tea Salty tea | Web | 14. května 2012 v 7:04

Zatraceně dobře se to čte :-D
Někoho to sic může urážet, a pokud uráží, tak ať se tomu vyhejbá a nese- neprudí.

52 Gabriel Decay Gabriel Decay | Web | 14. května 2012 v 11:08

Jo je to fakt. když napíšu pozitvní článek, někdo si ho sice pořečte, ale odezva je malá. Ovšem jakmile si postěžuju mám klidně i 6 až 8 komentů (což je na mě dostačují množství)
Je to na hlavu

53 Crumb ♀ Crumb ♀ | Web | 14. května 2012 v 13:21

Možná jsem si párkrát na blogu postěžovala, ale v oblibě to nemám. Pokud chci ohlas, tak musím napsat článek, který řeší aktuální téma a který je kontroverzní, tak to většinou dělám :-) Má to asi stejný účinek jako "hejtování", polovina čtenářů s vámi souhlasí a polovina ne. "Píchnout do vosího hnízda" a riskovat se někdy vyplatí a někdy ne, stejně jako "hejtování", kde se zase za vidinou návštěvnosti snižujete. Osobně se mi víc vyplácí vymyslet lákavý nadpis, který zaujme :-)

54 Daniel Hloušek Daniel Hloušek | E-mail | Web | 14. května 2012 v 15:40

Stěžovat si na kde co, to není můj styl.. :D

55 Dena Hviezdička Dena Hviezdička | E-mail | Web | 14. května 2012 v 18:18

Nesťažujem si, ale blogy hodnotím.(nestíham hodnotiť)

56 Linda Teatime Linda Teatime | Web | 14. května 2012 v 20:29

Nevím, nepřijde mi to moc zajímavé, na věci co mě štvou přijdu i sama.

57 Nobody Nobody | Web | 15. května 2012 v 6:44

Hejtování - božíčku na mráčku, co je tohle za slovo? A hejtr zrovna tak. :-D

Každej si občas zaremcáme a pošleme někoho do esovitý kličky tlustýho střeva, to je přece v naprostym pořádku. A jestli má někdo potřebu koncentrovat svoje negace na blog, tak ať.

Nemyslím si, že by to snad mělo něčemu škodit (krom toho, co si dotyčnej vzal na paškál, samozřejmě) a už vůbec ne, že by to snad svět dělalo ještě horším. Vážně nepřestanu jíst špagety jenom proto, že Ludvajs z blogu včera psal, že je hejtuje úplně nejvíc hejťácky. A netýká se to jen špaget.
Kdo má trochu rozumu, ten se nad článkem pobaví a pokud názor nesdílí, ani ho nepřevezme. A kdo jo, ten z toho jednoho dne vyroste. ;-)

58 Schmetti Schmetti | Web | 15. května 2012 v 9:27

Tohle slovo vidím poprvé.

59 Billie Billie | Web | 15. května 2012 v 13:58

Zajímavý slovo. Nechápu, proč se všechno počešťuje z angličtiny. Taky mi to trochu zní jako "hajlování". Asi takyproto se mi to slovo nelíbí.
Jinak ale nemám ráda lidi, kteří si pořád stěžují a nadávají. To dovede každej.

60 - A. - A. | Web | 15. května 2012 v 15:29

Ja na svojom hlavnom blogu píšem trochu viac negatívne, ale to neznamená, že hejtujem. A slovo hejtovať je hrozné.

Určite je lepšie napísať svoj názor i keď negatívny (úprimne? na čo je v dnešnej dobe 100% pozitívny postoj?), ako neúprimný, kde sa grcá dúha, len aby sa niekto neurazil.

61 Lukáš Lukáš | Web | 15. května 2012 v 16:45

Řekl bych že negativní styl psaní zaručeně zvýší návštěvnost, ale jen z hlediska počtu provokatérů : ) )

62 Alue Alue | E-mail | Web | 15. května 2012 v 18:36

Já mám úspěch proto, že lidem pomáhám... nepotřebuji být na všechno okolo sebe hnusná, abych se udělala zajímavou. Hejtování svědčí o úrovni autora ve špatném slovasmyslu a takové věci osobně nečtu.
- ,,1000 věcí co mě serou" má originální nápad, ale jak jsem tam rychle nakoukla, stejně rychle jsem i odešla... :-!

63 im. im. | Web | 15. května 2012 v 20:51

Ovšemže je hejtování kůl. Ehm, tedy cool. Ovšem hejtovat se musí s mírou, pravopisem a určitou přesností a s ODŮVODNĚNÍM toho, co že to vlastně kdo hejtí. Já třeba pořád nadávám na One Direction, neb je to pro mě jen banda otravných puberťáků v nepadnoucích gatích a rozhodě ne "umělci", jak si dnes říká každý, kdo zpívá přihřátej popík alá Jonas Brothers v začátcích a protože mě otravuje, jak je jich všude plno (notak, ti kluci kazí pověst Británie!), ale není to tak, že bych je hejtovala. Já totiž nehejtím. Jakožto správné Buddhistce by mi hejtění pokazilo karmu a já bych musela zase otevřít okno u sebe v pokoji, neb když mám pokaženou karmu, tak zapaluju vonný tyčinky. Takže tak.

64 AjA AjA | 16. května 2012 v 11:30

fuj, o je hnusny slovo, pokazde, kdyz to na me bline v menu se desim, ze ctu Hejluji.... takove przneni cestiny fakt "nelajkju, ale hejtuju..."  jo, a jeste obligatni *MUCK* :)

65 Anub Anub | Web | 16. května 2012 v 11:37

Kdybych měl stavit blog na stěžování a nadávání i když třeba s nadsázkou, tak inspirace je nekonečno a vznikly by tisíce článků, pro někoho zábavné, pro někoho odporné. Nicméně, jak říká sama Smrt, kdo si jen stěžuje, nadává a žaluje, ten je na tom s duševní úrovní opravdu na bodu mrazu a tento stav je nežádoucí pro toto bytí...:-P

66 SV SV | E-mail | Web | 16. května 2012 v 12:34

Pro mě jsou hateři jenom ubožáci,(konkrétně tady) kteří mají dobrej pocit z toho, že jim chodí na blog víc lidí než ostatním. Ale to jenom kvůli přetvářce a kvůli tomu, že kritizují to co ostatní chtějí aby bylo kritizováno - to znamená, že je většina bez vlastního názoru. A já bych se k něčemu takovýmu fakt nesnížil :-!

67 Aliyah Aliyah | Web | 16. května 2012 v 19:52

Já se sama pustila do opaku tedy 1000 dobrých věcí :)

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama