Nové Voyo: Platit za kvalitu je normální

4. dubna 2012 v 14:30 | Standa |  Novinky

Dnem 2. dubna VOYO přešlo na placený obsah. Co se mění a v čem je přínos pro filmové fanoušky, kteří hledají na internetu alternativu k torrentům a nelegálním úložištím warezu?


Pokud jste o Voyu dosud neslyšeli, neuškodí trochu tuto službu představit. Voyo je videoportál nabízející filmy, seriály a sportovní přenosy na jednom místě. Voyo znamená předpremiéry nových filmů a to nejlepší z filmové produkce, včetně soutěží o lístky do kina na filmové hity. Videoportál Voyo.cz je také jediným místem, kde diváci najdou kompletní archiv pořadů a seriálů z produkce televize Nova.

V minulosti byl obsah Voya rozdělený do dvou sekcí, jedna s bezplatným obsahem pro registrované uživatele a druhá pro platící zákazníky. Nyní je již Voyo kompletně placené. Co to znamená pro všechny uživatele, kteří si oblíbili na internetu sledovat své oblíbené pořady?

Voyo diváka nešidí - platit za kvalitu je normální. Divák se nyní dostane ke stovkám filmů, seriálů a archivu TV Nova pouze za cenu předplatného (189 korun za měsíc). Avšak bez reklam a v HD kvalitě.

V porovnání s nelegálními stránkami dostane divák u Voya větší kvalitu - a za to se vyplatí zaplatit (nebo to aspoň vyzkoušet).

Velkou výhodou je možnost sledovat exkluzivní pořady TV Nova (Ordinace v růžové zahradě, Ulice) - a to dříve než v televizi a v HD kvalitě. A hlavně opět platí - vše (včetně samotných stránek Voya) je bez reklam a je to legální.

Nabídka filmových titulů, které Voyo nabízí, se stále rozrůstá, aktuálně zde najdete více než 600 filmů. Mezi nimi jde například o kompletní filmografii Jana Svěráka či Juraje Jakubiska. Koncem dubna bude knihovna filmů obsahovat více než 1000 titulů.

Nadále platí, že diváci mají možnost vyzkoušet si Voyo.cz týden zdarma. Vedle filmových hitů a oblíbených seriálů Voyo přináší navíc lákavé exkluzivní sportovní přenosy (box, tenis, moto GP, NHL play off, Red Bull X-fighters 2012) ve vyšší HD kvalitě. Například 5. dubna vysílá Voyo.cz v přímém přenosu zápas Lukáše Konečného o titul mistra světa organizace WBO v lehké střední váze. V přímém přenosu mohou uživatelé také sledovat zápasy NHL či KHL nebo jízdy seriálu Formule 1.

Placený model je přehlednější a spolehlivější, tzn. došlo zjednodušení služeb. Každý uživatel má možnost si vyzkoušet předplatné Voyo.cz na 7 dní zdarma. Plné měsíční předplatné na Voyo.cz stojí 189 Kč, při platbě kartou platí zvýhodněná cena 179 Kč. Přechod na jednotný systém v předplatném se vztahuje i pro (dosud volně přístupnou) původní tvorbu TV Nova.

Odpovědi na veškeré své otázky najdete na této stránce.

A co vy, jak se díváte na legální placené sledování filmů na internetu? Máte s Voyem nějaké zkušenosti? Vyzkoušeli jste si například týdenní zkušební bezplatnou verzi? Přijde vám měsíční předplatné ve výši 189 korun jako moc drahé? Co by vás přimělo začít alespoň uvažovat o vyzkoušení Voya, pokud vás tento videoserver až dosud neoslovil? Jakým způsobem se nejčastěji dostáváte na internetu k videu, o které máte zájem (filmy, seriály, sportovní přenosy...)? Co byste dělali, kdyby jednoho dne všechna nelegální úložiště warezu ukončila provoz?
 

32 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Rekmar Rekmar | Web | 4. dubna 2012 v 14:36

No, mě voyo nic neříkán a platit si za něj nechci. A navíc, mě se sekají u každého videa sekne připojení. Tak mě je to na houby

2 Dark Knight Dark Knight | 4. dubna 2012 v 14:41

Dobrá je to fér, ale píšou tam že stačí jenom jeden poplatek a dál se nemusí nic platit. Bylo by dobré dát možnost předplatit na vždy. Pár tisíců by to stále, ale nemuselo by se to platit znova a znova. Také bych přidal možnost platit přes bankovní účet...

3 Nikolas Nikolas | E-mail | Web | 4. dubna 2012 v 14:43

Na VOYO jsem zašla kdysi jen jednou přes nějaký odkaz. K životu tuto stránku ale nepotřebuju.
Ale co se týče legálních placených služeb, tak proč ne - jasně, že nelegálně stahujeme všichni, ale myslím si, že je správné si za film zaplatit. Dřív jsme to ve videopůjčovnách taky dělali... :)

4 Bels Bels | E-mail | Web | 4. dubna 2012 v 14:46

Já trochu nepobírám články tohoto typu. Samotného blog.cz se to nijak netýká, nebo jo? Nova (nebo CET 21, vím já :-?) by mohla mít vlastní stránky pro články ohledně novinek. ;-)
Jinak patřím k těm, které to nebere, já na filmy přes net nekoukám, věčně se mi to sekalo.

5 Katherine Katherine | Web | 4. dubna 2012 v 14:50

To se platí i normální pořady z Novy už po odvysílání? Protože jestli jo, tak je to dost nefér vůči těm, co pořad nestihnou v televizi, ať už kvůli práci nebo něčemu jinému. Na Novu nekoukám, tudíž ani na voyo nelezu, ale mamka bude dost naštvaná, teda jestli to tak je.

6 Aynarra Aynarra | Web | 4. dubna 2012 v 14:51

Na VOYO jsem chodila dřív, když jsem se chtěla mrknout na nějaký starší díl comebacku, ale teď,když už se pomalu nedívám ani na televizi doma, nějak nemám potřebu na něm dále působit.. k životu ho nepotřebuju asi tak jako. [3]:

7 David David | Web | 4. dubna 2012 v 15:27

No to tak je pokles dolů. Doteď jsem mohl sledovat mé oblíbené pořady TELE TELE. Když jsem to teď zkusil, opravdu to nejde. :-)
Cena předplatného je opravdu vysoká. Možná někdy obětuju 7 dní předplatná zdarma, ale to je tak k Voyu všechno! :-!
Když můžu na jiném (nefilmovém) serveru platit ani ne 600 Kč za měsíc, tak proč to nemůže být i u Voya. Navíc, čím víc by to bylo levnější, tím více lidí by to přilákalo. Jasně, teď se na to někdo chytne, ale nemyslím si, že výdělky budou vyšší, než v mém uvažovaném případě...

8 David David | Web | 4. dubna 2012 v 15:27

* nejde :-(

9 pizlik1 pizlik1 | E-mail | Web | 4. dubna 2012 v 15:28

VOYO jde nějak mimo mě, i když se mi pořád podbízí. Pokud mám čas, raději se mrknu  na čt 24, abych se něco dozvěděla.  Přeci nebudu sledovat kraviny a ještě za to platit. :-)

10 David David | Web | 4. dubna 2012 v 15:28

ještě jedna oprava: 600 Kč za rok. :-D No to by dopadlo, kdyby to bylo za měsíc. :-D

11 Míša Míša | E-mail | Web | 4. dubna 2012 v 15:39

Byla jsem se tam podívat a nijak moc věcí mě tam nezaujalo. Sice nemám v dosahu televizi, tohle ale určitě nevyužiji. Nemám na takové věci čas. A pokud bych tam našla do měsíce dva tituly, co by mě zajímaly a měla na to čas? A platila dvě stovky? To mě vyjdou ty dva filmy z trafiky levněji. Neříkám ale, že je to něco špatného. Určitě to spousta lidí využije.
Já naštěstí nemám k filmům takový vztah.

12 Ducii Ducii | Web | 4. dubna 2012 v 15:55

S voyo mám ty zkušenosti, že mi tam nikdy nešlo nic spustit, akorát úvodní reklama se mi vždy přehrála, takže ať se s voyem děje, co chce, je mi to úplně jedno.

13 Arvari Arvari | E-mail | Web | 4. dubna 2012 v 15:58

Dobrý jenom pro lidi, co chtějí koukat tak minimálně na pět pořadů týdně. Pro člověka, co chce dvakrát do měsíce zkouknout něco, co prošvihnul, je to předražená zbytečnost. A nova se tím propadá pod ostatní televize, co poskytují vlastní odvysílaný pořady zadarmo. Povede to jen k úbytku diváků Voya...
Myslím, že výhodnější by bylo něco jako předplacení minut, objemu dat a podobně. Bylo by na konkrétním člověku, jestli to vyplácá za půl roku nebo za dva týdny...

14 Erista Erista | Web | 4. dubna 2012 v 16:02

Nikdy bych neplatila za takové, ehm, blbosti, které dávají na Nově, bez urážky, ale na to se nedá dívat, navíc, takových peněz vážně nemám, a kdybych měla, tak je využiju lépe, než strávit většinu svého života dalším díváním se na nějaké blbosti, kterých mám v televizi dost :-?. Co třeba místo zaplacení nějakých 189 Korun a potom dívání na filmy vzít rodinu do lesa... :-)

15 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 4. dubna 2012 v 16:04

Platit za kvalitu je normální...a proto bych za sledování novy nikdy neplatila :D

16 Matthias Matthias | E-mail | Web | 4. dubna 2012 v 16:09

Trochu mi vadí, že to nejde přepnout do english dabingu :)

Též mi vadí, že tam jsou většinou mainstream známý filmy - já mám rád i festivalový alternativní filmy...

Ale jinak chválím, že se tu konečně někdo snaží dobít trh i s něčím novým...

17 Puff Puff | Web | 4. dubna 2012 v 16:11

Já třeba nechápu, proč bychom se nemohli bezplatně podívat na to, co už bylo odvysíláno...třeba mi utekl jeden díl seriálu, tak za to přece nebudu platit dvě kila ne? ... Chápu to u filmů a věcí, co ještě v TV nebylo, ale jinak... hmm, nevim nevim. A bez reklam?? Nevšimla jsem si... -.-

18 Destinaetus Destinaetus | E-mail | Web | 4. dubna 2012 v 17:31

Ani nemá cenu ten článek číst. Jestli Voyo chce aby lidi platili za české seriály a nadabované filmy, tak to je jen další důvod proč nelegálně stahovat :)

19 Daysy Daysy | E-mail | Web | 4. dubna 2012 v 18:10

Myslím, že většina lidí se na ně vykašle a pujde si ten film stáhnout někam jinam, zadarmo.

20 Teplý holoubek Teplý holoubek | E-mail | Web | 4. dubna 2012 v 18:33

[19]: Souhlasím. Sám chápu, že filmy nebo předpremiéry seriálů musely být zpoplatněny. Ale vážně si myslíte, že si udržíte diváky, pokud zpoplatníte i všechno ostatní? Můj odhad zní: NE.

Zaprvé: Existuje spoustu stránek, kde se to dá stáhnout úplně zdarma (teď mluvím například o epizodách sitcomu Comeback nebo seriálu Ordinace v růžové zahradě).
Zadruhé: Pokud se najde několik lidí, kteří budou ochotni platit, pak jich dle mého názoru bude opravdu jen několik. Ten zbytek si buď počká, jestli vás to přejde a nebo se na to vykašle.
Zatřetí: Vážně si myslíte, že s takovým přístupem obstojíte např. proti novému videoarchivu TV Prima nebo České televize? Odpověď zní opět: NE.

Za tento "pokrok" vás budou lidi nenávidět. (A to nic ve zlém.)

21 Martin Martin | Web | 4. dubna 2012 v 19:07

Já tohle neuznávám... když chci nějakou pořádnou premiéru, zajdu si na ni za stejnou cenu do kina a ještě k tomu s přáteli, má to lepší atmosféru a je to rozhodně záživnější. Voyo je jen další tah jak získat finance... navíc to ukazuje, jak se někdo v ČR snaží rovnat jiným zahraničním službám.
A že by seriály z produkce TV Nova byly nějak extra zajímavé, tak to se taky nedá říct, "živoucím" důkazem je První krok...

22 Terýsek Terýsek | Web | 4. dubna 2012 v 19:58

VOYO určitě není špatný web.Rozhodně je to alespoň další krok k filmům za rozumnou cenu a legálně.Na druhou stranu,kdo bude chtít si to stejně stáhne a že by někdo potřeboval vidět Ordinaci v předstihu?Podle mne by to musel být fakt psychopat.Nechci nikoho urazit,ale tohle je můj názor.

23 *Wulfric* *Wulfric* | Web | 4. dubna 2012 v 20:12

[15]: Tak to si vystihla - možná, že to je slabé slovo.

Jak se zpoplatnění nějakého Voya táký Blogu? Zasáhne to nějak blogery? Pomůže to blogerům? Vylepší to službu blog?
Nemyslím si.

24 Goldík Goldík | Web | 4. dubna 2012 v 20:55

Já jsem už měla to Voyo na 7 dní zdarma a stejně mi to nešlo spustit. Mě se zdá 189 Kč na měsíc docela dost.

25 MALY MALY | 4. dubna 2012 v 21:01

[15]: souhlas :D

26 Alisa Alisa | Web | 4. dubna 2012 v 21:19

Pobavilo . :-D Predplatiť si Novu, no to určite . :-D Keď sa bude jednať o predplatenie si anglickej futbalovej ligy alebo history chanel, tak sa ozvite znovu .

27 Babe Babe | Web | 4. dubna 2012 v 21:25

[15]: Víc říct netřeba ^^.

28 Beatricia Beatricia | Web | 5. dubna 2012 v 0:55

[15]: Výstižně řečeno...za tu "kvalitu" na Nově platit skoro 200 Kč měsíčně? Nikdy!

29 hakuka hakuka | Web | 5. dubna 2012 v 3:10

Proč vždycky když projede blogem nějaká podobná "přesvědčovací" kampaň, cítím takový velmi nehezký a lehce mrazivý pocit v oblasti zad? Ano, za kvalitu se platí. Co je to kvalita, o tom je možno vést dlouhé debaty. Ale je vážně nutné, aby na stejné téma v rámci několika dní vycházely články jako na běžícím pásu?

30 Mikrob Mikrob | 5. dubna 2012 v 6:21

Jaká úvodní reklama? Voyo láká na to, že sledování je bez reklam! To tedy lžou? Zaplatím a zjistím, že tam mám reklamy dál? No, nepřekvapilo by mě to. Když byli nuceni dát reklamy i na krasnaneznama.cz, už jsou asi zoufalí a melou z posledního.

31 Elemona Elemona | Web | 5. dubna 2012 v 8:30

Tak jsem vyzkošela vyhledávání na Voyo, a našlo mi to asi polovinu filmů co jsem hledala, sice se mi to pak nějak zaseklo a stránka se rozhodila (při hledání "čarodějův učeň"), ale OK.

To, jestli tam Nova bude dávat placené reprízy už odvysílaných pořadů je docela špatné a je to krok zpět.
Také bych chtěla podotknout, že nevím, jestli jsou ty filmy na Voyu ke stažení, ale pokud nejsou, je to docela blbé. Nemůžete si film stáhnout a později se na něj podívat třeba ve vlaku na notebooku.

Jinak bych chtěla Voyu vytknout to neustálé posílání SPAMů. Chodí mi od nich e-maily, které jsem si nevyžádala, přičemž tam je uvedeno, že pro vypnutí těch zpráv se mám přihlásit na jejich stránkách a ty maily si v nastavení vypnout. Jenže:
1) Já se tam nikdy neregistrovala
2) Nikde tam nevidím přihlašovací formulář

No a nakonec... Proč je vlastně na blogu, který má informovat o novinkách na blog.cz, reklamní článek na Voyo? :D

32 AnnElfwind AnnElfwind | Web | 5. dubna 2012 v 12:30

Anime tam stejnak nemají, takže mě to nemusí zajímat. A navíc, i kdyby tam bylo, tak by bylo s cz titulkama nebo nadabovaný do češtiny, což je mor.

33 Pouli Pouli | Web | 5. dubna 2012 v 15:10

Tak to mě teda štve. Ale televizi kvůli tomu kupovat nebudu, natož platit nějaké předplatné. Doufám, že čt1 se nerozhodne podobně, když už se jí platí ty televizní poplatky. Přijít o Vyprávěj by mě fakt mrzelo.

34 Jaxi Jaxi | 5. dubna 2012 v 15:19

Kompletní zpoplatnění serveru Voyo je chyba (nebudu vulgární, ač mám chuť), Novu prostě přestáváme sledovat. Muset platit i za den dva předem odvysílaný pořad Novy samotné není fér, ba je to sprostota (nemluvím o nových dílech, filmech apod. - o to nestojím, nechci to platit a nechci to využívat). Navíc stáhnout si pro soukromé účely video z jakéhokoli webu je LEGÁLNÍ, takže když už...tak doma nahrát, nebo nějaký ten seriálový servřík. CME si nevidí dál než na špičku nosu a osobně doufám, že jim to bude sabotovat maximum lidí a oni se svým hospodářským výsledkem zalknou :-D.

35 Marťula Marťula | Web | 5. dubna 2012 v 15:52

Většinou na takovéto články nereaguji, ale teď mi to nedá. Na Voyo jsem dřív chodila, abych se podívala na staré díly seriálu Ulice. Jsem na výšce, na kolejích a nemám možnost dívat se tam na televizi. Proto jsem se vždycky těšila, až se na to budu moct zpětně podívat na internetu. Dost mě tedy zklamalo, že bych měla platit za staré díly něčeho, na co se nemám jak podívat. Odmítám platit tolik peněz jen proto, abych se podívala na jeden seriál. A že tam dřív (v bezplatné verzi) byly reklamy? No a co? Hlavně, že jsem to mohla vidět! Podle mě je tohle prostě dost nepovedený krok..;-)

36 Daniel Hloušek Daniel Hloušek | E-mail | Web | 5. dubna 2012 v 17:20

Děkuji, ale ne. Buď si filmy a seriály koupím v blue-ray kvalitě, nebo si je stáhnu. Nemám důvěru v něco, co je na serveru a není to hmatatelné..

37 Jiand Jiand | E-mail | Web | 5. dubna 2012 v 19:42

Omlouvám se, ale na Voyo opravdu nechodím a ani o něj nemám zájem. Když už, tak si to raději koupím, abych je měl stále po ruce. A navíc, na tom počítači, odkud píšu, by se to stejně sekalo jako sviň :D.

38 KatyRZ KatyRZ | Web | 5. dubna 2012 v 19:46

Kdybych tuto částku zaplatila za seriály, které ráda sleduji, nepřišlo by mi to moc peněz za možnost vyhnout se reklamám a ušetřit si to schánění. Naneštěstí nabídku nových fantasy seriálů voyo nevede a původní znění s titulky asi též ne ;).

39 MR.Caine MR.Caine | Web | 5. dubna 2012 v 20:01

Hmm škoda že je vše placené..Už je to jak na Voyo.sk tam už se taky za vše platí..Mě to sice nevadí až tak mooc protože na voyo skoro nechodím.Jen zřítka.Raději si, ale koupím DVD a koukám na vše doma a mám to jistější ;-)

40 MR.Caine MR.Caine | Web | 5. dubna 2012 v 20:07

[5]: Ně co na tom je ;-)

41 nocomment nocomment | E-mail | 5. dubna 2012 v 22:45

Ono nestačilo, že ty jejich pořady na netu byly plné reklam, že se přes ty jejich bannery na to nedalo ani koukat, oni to musí zpoplatnit celé!!! Jasně, že jim nedám ani korunu a přeju jim co nejvíc takových!!! Pro mě je to signál, že Nova jde do kopru - ať je tedy její konec bezbolestný. Mně chybět nebude, možná i televizi hodim z vokna a budu radši chodit ven. Stejně je to jenom žrout času a navíc ušetřím za koncesionářské poplatky.

42 Vendy Vendy | Web | 5. dubna 2012 v 23:54

Voyo mě nikdy nelákalo.
Zpoplatnění? Co jsem četla v komentářích, tak o nějakou kvalitu se zřejmě nejedná. Spíš jsou to jen lákací reklamní kecy a až uživatel zaplatí, stejně mu tam naservírují reklamy.
Nebo ne?

43 yuripovidky yuripovidky | Web | 6. dubna 2012 v 10:41

PrimaPlay je lepší, bez spamů a zadarmo. Ale stejně se na Novu moc nedívám.

44 David David | Web | 6. dubna 2012 v 13:44

[43]: No a když se dívám na Partičku, tak tam vždycky nějaká reklama skočí, ne?

45 Ajec Ajec | Web | 6. dubna 2012 v 13:57

juuu, reklama!!! ALe co je cloveku platne predplatne, kdyz se koukne jenom z IP v CR....

46 Iccawe Iccawe | Web | 6. dubna 2012 v 14:42

Iprima je lepší. :)

Tam mají celé pořady zadara... Akorát ty, co už jeli. :D :D :D

47 ♥Mája ♥Mája | Web | 6. dubna 2012 v 16:48

Nebyl to špatný web,někdy jsem se tam i na něco podívala.Ale platit za to?tak to opravdu né. 186KČ na měsíc?
Tak to je podle mne  směšné,platit za něco,co mi ani nepůjde pak spustit :D
...to si zase Nova myslí,že musí být ěnco víc,než všichni ostatní (můj názor)

[15]:
Moc dobře napsáno ;D

48 Pipin Pipin | 6. dubna 2012 v 18:20

No konecne rozumny krok Novy. Takhle se kazdej dival na ty jejich prihlouple serialy a kdyz je nestihl tak to sledoval na netu. Tak konecne udelala Nova neco pro ceskou kulturu a alespon cast lidi timhle krokem zachranila.

49 lada lada | 7. dubna 2012 v 10:06

a ja dneska natesena, ze si pustim vymenu manzelek ze vcera a porad to po me chce platit. tak uz vim, v cem je zakopany pes.

50 Lukáš Lukáš | 7. dubna 2012 v 10:38

[48]: ...hlavní je, že vy tady máte velice inteligentní přezdívky :) ) )

51 Adla Adla | Web | 8. dubna 2012 v 11:04

Chápala jsem to, když se platilo jen za filmy a za seriály, když je chcete vidět dopředu. Ale co když někdo nestihne nějaký svůj oblíbený seriál v televizy třeba kvůly práci? Není to trochu nefér? To samý je teď i na Voyo na Markíze a protože já nemám Markízu v televizy, tak jsem se na jejich Partičku koukala přes Voyo na netu. A teď mám utrum. Pěkně mě to s prominutím s*re. Alespoň, že Prima a ČT je normální a maj normální archiv.

52 Adla Adla | Web | 8. dubna 2012 v 11:05

[35]: Souhlas!

53 Effect Effect | 8. dubna 2012 v 18:20

[51]: ty myslíš že i televize jako ubohá PRIMA má peněz dost? Všichni nadávali když to Prima neměla a chodili se koukat na Novu a teď když zaplatíš rozumnou částku a zkoukneš těch seriálů a filmů tolik že bys za něj normálně utratil tisíce to už se hned všem nelíbí. Já teda neobsluhuju zadarmo ani v nějakým zaďobaným podniku který nezná ani můj soused. ;)

54 Myší královna Myší královna | E-mail | Web | 8. dubna 2012 v 22:39

Jo, za kvalitu se platí, ale tu Voyo nenabízí. Když se třikrát za deset minut zastaví a po chvíli načítání rozjede znovu, tak si člověk rozmyslí, zda za to platit. S Ulicí prostě končím :-)

55 Myší královna Myší královna | E-mail | Web | 8. dubna 2012 v 22:40

[51]: Já s tebou souhlasím... Člověk si to sice může nahrát, ale je to hrozná komplikace...

56 Chodiaca kreativita Chodiaca kreativita | Web | 9. dubna 2012 v 12:34

Ani mňa platené voyo neláka.. :-|

57 Adla Adla | Web | 9. dubna 2012 v 14:02

[53]: Jenže já nepotřebuju koukat na několik pořadů a seriálů a filmů. Já potřebuju vidět jen jeden jediný pořad. Nic víc. A já budu platit tolik peněz jen za JEDEN pořad? Nic ostatního tam vidět nepotřebuju...

58 bzzzz bzzzz | 9. dubna 2012 v 20:31

Vyprdnout se na ně, ať chcípnou hlady. Nova je bezkonkurenčně nejhorší televize, posledních řekněme 7 let jde jenom a jenom dolů. Měli by si diváky předcházet ne je nasírat.

59 Sl. Sl. | Web | 10. dubna 2012 v 16:03

Fakt úžas. Markíza ma na TV Archvíe Voyo. Chápešm, že FILMY budú spoplatnené, ale prečo platiť za Slovenské relácie? Farma alebo PARTIČKA!?!

60 Raduš Raduš | 10. dubna 2012 v 17:33

Mně fakt nejde na rozum, proč by měli lidé platit na internetu za něco, co je v televizi zadarmo.

61 LOL LOL | 12. dubna 2012 v 20:07

Jak může někdo platit takové za služnu, která pořádně nefunguje, má mizernou kvalitu, výpadky, "dětské" chyby, mizerný výběr titulů a hlavně jsou tam zcela nekoukatelné sračky z produkce TV Hovna.
Občané, nebuďte ovčany a nepodléhejte trapné reklamě....kterou mimochodem zase platíte VY!

62 kocicidvur kocicidvur | Web | 12. dubna 2012 v 20:55

[46]: Taky tam na VOYu byly ty pořady, co už jely... Nevím, proč by jsem se měla koukat na seriál, co už běžel skoro za dvě stě Kč - to určitě! :-?  :-D

63 martyhosvet martyhosvet | Web | 14. dubna 2012 v 11:37

Mě b jen zajímal proč to VOYO vlastně dřív bylo zadarmo, podle mě, měli hned na začátku říct, co chtějí.Dávají tam věci, které už běžely v televizi a kdokoli si je může sehnat někde jinde. Pokud chtěli zlepšit propagaci některých svých pořádů, ano,to chápu, ale nevím jestli jim to takto vyjde. :-?

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama