Omylem v Autorském klubu?

10. listopadu 2011 v 8:00 | Standa |  Autorský klub

Další článek věnovaný chodu Autorského klubu Blog.cz. Tentokrát se budeme zabývat tím, jaké blogy do něj patří a jaké nikoli.


Tato otázka je totiž častým motivem, na který lze pravidelně narazit v nejrůznějších diskuzích. Pořád dokola omílaná námitka zní přibližně nějak takto:

"Nechápu, proč bylo z Autorského klubu Blog.cz vyhozeno tolik PODLE MĚ dobrých blogů a jakto, že tam naopak jsou blogy, které tam PODLE MĚ nepatří."
Zvýraznění zde má podtrhnout subjektivní charakter takového tvrzení. Protože o subjektivitu zde jde až v první řadě. Napišme si to na rovinu: neexistují žádná měřitelná kritéria, kterými by se dalo nějak objektivně změřit, nakolik je který blog autorský či zda patří do AK. Přijímání do AK vždy bylo, je a bude zcela záležet na vkusu a libovůli toho, kdo zájemce o vstup posuzuje. Vždy to tak bylo.
Ano, Autorský klub má nějaké podmínky, ale opět na rovinu: jsou zde prostě jen proto, aby AK nějaké měl, nikdo je nekontroluje, a platí, že slušní blogeři se jimi stejně bezděčně řídí, aniž by jim někdo stál za zády. Ale pozor, nic to neříká o kvalitě daného blogu - stejně jako zde máme relativně slabé blogy, jejichž autoři úzkostlivě opatří odkazem na originál každý převzatý obrázek, máme zde na druhé straně i výrazné autory, kteří se s takovými "malichernostmi" nezdržují a soustředí se na to hlavní - aby je jejich blog bavil (protože pak to baví i čtenáře).
Bylo by tedy dobré rozptýlit další mýtus, který o AK panuje:
"Autorský klub se mi líbí, ale nebudu se tam hlásit, protože mě irituje představa, že bych musel dodržovat nějaké trapné podmínky, mazat své staré články a kontrolovat všechno, co na blogu napíšu. To si radši budu psát svobodně a členství v nějakém pitomém klubu oželím."
Prosím, zdůrazněme zde zcela jasně: citát výše vychází z naprostého omylu a je to naprostý nesmysl. Přihlášky do AK jsou vyhodnocovány podle toho, jaký je celkový dojem z uchazečova blogu: sami dobře víte, že vám stačí pár okamžiků, abyste si vytvořili dojem z nějakého blogu, na kterém jste poprvé. Nikdo nezkoumá vaše staré články (vývoj je normální a každý nějak začínal) a stejně tak nikdo nekontroluje to, co publikujete nyní.

Velmi zhruba se jen pohlíží na to, zda jste autorem většiny obsahu na vašem blogu, zda je to obsah nějak zajímavý, jedinečný a kvalitní, a zda váš blog obstojí v porovnání s ostatními členy blogu. Takto nějak nahrubo to funguje, tzn. skutečně nikdo členy nebuzeruje, co a jak mají psát, a platí, že jednou přijatý člen si může na svém blogu psát cokoli, což vám každý člen ostatně rád potvrdí.
Ale zpět k oněm protivným - a nikdy nekončícím výčitkám, proč někdo v AK je a někdo nikoli. Jednu věc mají vždy společnou: onu anonymní vágnost, za kterou se schovávají. Vždy je to jen výkřik do tmy typu "nechápu, že jste vyhodili tolik skvělých blogů a jiné jste tam nechali." Jaké konkrétní blogy by to ale měly být, to se nikdy nedozvíme. Autoři oněch stížností mají zřejmě pocit, že se to nehodí, nebo že by někomu uškodili, kdyby na rovinu napsali, kdo podle nich do AK nepatří.
A tak si udělejme takový malý pokus. Pokud i vy patříte mezi ty, kteří se domnívají, že je nějaký blog neprávem v Autorském klubu, napište to do komentářů. Ale pozor - nestačí jen napsat "do AK podle mě nepatří XY". Pokud chcete totiž něco tvrdit, měli byste to mít i podloženo nějakými argumenty, ideálně neprůstřelnými, aby vaše výčitka měla nějakou váhu. Tzn. chcete-li tvrdit, že nějaký blog do AK nepatří, musíte vysvětlit, proč si to myslíte, a jak byste zdůvodnili, že takový blog do AK nepatří.

Vše napište do komentářů, samozřejmě včetně své přezdívky a odkazu na váš blog. Pokud chcete tvrdit, že někdo podle vás nepatří do AK, jistě si za tímto názorem stojíte a nebudete se schovávat za pláštík anonymity :) Najde-li se alespoň pár rozumných komentářů, které uvedou důvody, proč podle nich některé blogy nepatří do AK, pak se obrátíme přímo na jejich autory.

Protože k vyvážené diskusi patří i pohled z druhé strany. Tzn. napíšete-li "blog Franty Vaňouse podle mě do AK nepatří, protože ...", pak dáme slovo Frantovi Vaňousovi, aby nám napsal, proč si naopak on myslí, že jeho blog do AK patří. Vyjde-li vše dobře, pak budeme možná svědkem zajímavé diskuze. A kdyby se nám na konci podařilo alespoň trochu zamezit vzniku oněch věčných nářků, jakto, že ten v AK je a ten nikoli, pak to stálo za to.

Máte slovo. Kdo podle vás nepatří do AK a proč? (Kompletní seznam členů AK najdete zde).
 

34 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Rekmar Rekmar | Web | 10. listopadu 2011 v 8:40

zajímavé...

2 Berenika Berenika | E-mail | Web | 10. listopadu 2011 v 9:28

Myslím, že tady příliš komentářů nebude. Ah... Další článek věnovaný problematice AK. Problematice internetového klubu. A řekněme si na rovinu - Takové "problémy" tu budou vždy a dokud budou lidé lidmi, stejně se někomu nebude něco líbit. Dát takhle slovo bylo chytré, to uznávám.

3 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 10. listopadu 2011 v 9:30

"Autorský klub se mi líbí, ale nebudu se tam hlásit, protože mě irituje představa, že bych musel dodržovat nějaké trapné podmínky, mazat své staré články a kontrolovat všechno, co na blogu napíšu. To si radši budu psát svobodně a členství v nějakém pitomém klubu oželím."

Tak TRAPNÉ jsem si nemyslela a PITOMÝ klub taky ne, ale jinak to sedí. Přesně z toho důvodu jsem se tam hlásit nechctěla :D
Jedné, co by mě na tom mohlo lákat, je zvýšení počtu čtenářů díky titulce, ale asi ne..asi ne.

4 David David | Web | 10. listopadu 2011 v 10:23

Nemyslím si, že v AK je někdo omylem. Právě že hlavní omylem bylo to, že "někdo" vymyslel vyhodit plno blogů, které nebyly špatné (z pochopitelných důvodů nemůžu jmenovat) a měly v AK zůstat. Díky tomu i díky dalším okolnostem jde AK do propasti. :-P  :-P  :-P

5 Arvari Arvari | E-mail | Web | 10. listopadu 2011 v 10:57

To říkáte brzo, že nikdo nebude kontrolovat staré články. :-? Mám v živé paměti ty dřívější přijímací články, co se hemžily větami typu 'Krátký článek - SMAZAT!!! Sdělení o novém designu - SMAZAT!!! Fotka v článku není tvoje - SMAZAT!!! K videu jsi toho napsal málo - SMAZAT!!! Až to uvedeš do pořádku, ozvi se a vezmeme tě.' A netvrďte mi, že to nadsazuju, protože tak to bohužel není. Nesnažte se, prosím, popírat, že dřív BYL AK šílená diktatura, kde ve chvíli, kdy se jedinému člověku zazdálo, že jeden článek nemá dostatečný počet znaků nebo dost hlubokou myšlenku, byl oheň na střeše a váš blog nemohl v AK zůstat, pokud jste ten článek nesmazali nebo nerozšířili. Jestli to tak už není, jen dobře. Ale nedivte se, kde si AK tu pověst získal...

6 Gabriel Decay Gabriel Decay | Web | 10. listopadu 2011 v 11:06

[5]:: napsala jsi to naprosto přesně...nevíc, nechápu proč na Srdci Blogu řešíte problémy AK. myslím, že je to z toho důvodu, aby si to vůbec někdo přečetl..

7 Cervenej_cudlik Cervenej_cudlik | E-mail | Web | 10. listopadu 2011 v 11:11

[5]: No já myslím, že právě proto Standa píše, že nic takového neplatí. Je to minulost.

8 Cervenej_cudlik Cervenej_cudlik | E-mail | Web | 10. listopadu 2011 v 11:11

[7]: Takže místo rýpání co "bylo" by člověk měl koukat na to, co je.

9 Standa Standa | Web | 10. listopadu 2011 v 11:16

[4]: Ty "pochopitelné důvody" mi tak pochopitelné nepřijdou. Když už odbočuješ od tématu, tak bys mohl alespoň jmenovat některé blogy, které zmiňuješ. A tvůj názor o "propasti" nesdílím a přijde mi zajímavé, že ho všude tak razantně každému cpeš teprve od té doby, co jsi sám v AK skončil :-P

[5]: Ano, v minulosti takto AK nějaký čas fungoval, ale to je éra, která dávno patří k minulosti. Když se podíváš na historii AK od března letošního roku, nic takového se tam už neděje, a členové mají naprostou svobodu ohledně toho, co sdílí na svém blogu.

[6]: AK se tu "řeší" proto, že patří pod Blog.cz, to mi přijde jako více než rozumný důvod :-D

10 Otavínka Otavínka | Web | 10. listopadu 2011 v 12:07

Zajímavý článek. Taky jsem uvažovala o přihlášce, ale pak jsem si uvědomila, že už tam nepatřím. Kdosi mi sdělil, že je vstup omezen věkem. Což je fakt, že tímpádem mám šlus. Ale ráda čtu články členů AK. :-)

11 Cervenej_cudlik Cervenej_cudlik | E-mail | Web | 10. listopadu 2011 v 12:44

[10]: Zdali by váš blog do klubu patřil, či ne, neposoudím, ale ten "kdosi" vám řekl pěknou hloupost. Na věku opravdu nezáleží.

12 Cervenej_cudlik Cervenej_cudlik | E-mail | Web | 10. listopadu 2011 v 12:49
13 Standa Standa | Web | 10. listopadu 2011 v 13:09

[10]: Proboha, kolik dalších mýtů o Autorském klubu ještě mezi blogery koluje? :-D :-D Vstup samozřejmě nijak věkem omezen NENÍ.

14 Sikar Sikar | 10. listopadu 2011 v 13:33

[10]:[13]: Náhle mám děsnou chuť začít šířit mýtus, že do AK se přijímají pouze ti, kdo mají rádi špenát.

15 Taychi Taychi | Web | 10. listopadu 2011 v 13:41

[14]: Mám ráda špenát....

Zajímavý článek, o tomto už jsem s vámi mluvila a nezabývám se tím, tak raději nic neřeknu :)

16 Sussanah de Silva Sussanah de Silva | Web | 10. listopadu 2011 v 13:41

mno, "jednou přijatý člen si může na svém blogu psát cokoli" ? a taky by mě zajímalo, jako ostatně pořád, kdy zmizelo to pravidlo, že jednou přijatý už nebude vyloučený 8-)
nicméně si myslím, že je pasé tohle pořád vytahovat, to klub neoživý

17 Malkiel Malkiel | Web | 10. listopadu 2011 v 13:42

Řeknu to asi takhle, většina lidí je v AK proto, aby se zviditelnili na titulce a tím si zvýšili návštěvnost. Což se ovšem mnohým nedaří ani v AK, když jsem prohlížel tu mnohdy žalostnou návštěvnost některých blogů. Ony taky třeba fotky koťátek nebo listí zase tak moc nikoho nezaujmou. Návštěvnost jim může zvednout pouze to, že budou psát něco zajímavého, co lidi zaujme. To co tam je, podle mně nepotřebuje nějakou autorskou ochranu. Na blog.cz je spousta mnohem zajímavějších blogů mimo AK. Ale jinak mi do AK nic není, protože nejsem členem, je to jen pohled zvenčí a navíc jsem takovej trochu rypák. :D
[14]: Já mám špenát rád, ale do AK nechci, rád své místo postoupím někomu jinému. :D

18 KadetJaina KadetJaina | Web | 10. listopadu 2011 v 14:10

[14]: Počkat, já myslela, že musí mít rádi chilli!

19 $tranger ^^ Girl $tranger ^^ Girl | Web | 10. listopadu 2011 v 14:13

[14]: Nemám ráda špenát a v AK jsem. Někde se stala chyba :-D

20 Mary-Ane Mary-Ane | Web | 10. listopadu 2011 v 14:14

[14]: Ono to tak není?! :D

[17]: Lidem v AK nejde ani tak o návštěvnost, jako o hodnocení jejich práce. Nebo alespoň tak to vidím já. Nemusím mít návštěvnost 1000 lidí za den, stačí mi pár komentářů, které mi řeknou co příště zlepšit, nebo mi nějak pomůžou posunout se dál.
Kdyby šlo jenom o ty zajímavé články, měl by každý AK bloger tak dva články za měsíc, nejraději s nějakým šokujícím názvem a ještě více šokujícím obsahem, ale to nejde. Já kupříkladu bloguju pro zábavu, abych si ujasnila myšlenky... Když mě napadne úžasný námět na článek, napíšu ho a třeba tím i trochu někoho zaujmu, ale mezi těmihle zajímavými články je i obyčejný život, tak proč i ten nezdokumentovat na blog?

21 TlusŤjoch TlusŤjoch | Web | 10. listopadu 2011 v 15:04

[20]: Jasně, já jsem nejraději, když mi pod článkem vzplane flame war (česky doslova plamenná válka, též svatá válka, ohnivá diskuse)
AK je podle nových pravidel sdružení volné, tak proč by tem měl být někdo omylem. Omylem čím? Vlastním? Administrátorovým?

22 Blanch Blanch | Web | 10. listopadu 2011 v 15:45

[14]: Já myslím, že by v podmínkách mělo být zařazeno přijímání těch, kteří měli v mládí koliku a později byli zneužiti řádovou sestrou v okolí lesní studánky...

[17]: Nesouhlasím, podle mě členové AK - jak napsala Mary-Ane - spíš stojí o rozumné čtenáře, komentáře, které mají váhu a ohodnocení někým rozumným. Tohle je způsob, jak zvýšit šanci, že někdo takový na něj natrefí.
Myslím, že komentáře typu: "úúúžasňoučký a kůl blogísek, neber to jako reklamu, koukni se ke mně" je nepotěší, i když jim to zvedne číslo na statistice.
Takhle to nefunguje.
Osobně mnohem raději uvítám třeba jen pět rozumných komentářů, než 300 návštěv denně.

23 Daniel Hloušek Daniel Hloušek | E-mail | Web | 10. listopadu 2011 v 16:40

Opět problematika zabývající se AK. Jeden blog bych dal jistě pryč, ale nechci dělat dusno. Ten blog splňuje pravidla, avšak po obsahové stránce je to absolutní nuda a spíše se to hodí do kolonky růžové blogy.
Myslím, že již většina z nás ví, jak to s AK vypadá, má svůj názor a myslím si, že by to chtělo změnu - jednou se zeptat a pak již jen jednat. Takhle pořád padají jen otázky a odpovědi jsou křičeny do velkého neznáma.
Je celkem alarmující, že si stěžují samotní členové, co jsou tu delší dobu a vědí, jak to tu chodí. Popravdě, je to téma na dlouhé zamyšlení a hledat správné řešení jak z této situace, no to je na pěkně dlouho. Jen řeknu jedno, musí se jednat rychle, nebo za tu dobu jednání se zase vše změní a bude to neúčinné, jako situace změny vedení AK letos. ;-)

24 Sticky Bubblegum Sticky Bubblegum | Web | 10. listopadu 2011 v 17:25

[23]: Žádná kolonka "růžové blogy" neexistuje. Růžová je jenom barva, akorát jistí lidé mají tendenci z ní dělat něco víc. Kdyby se prostě řeklo: "Ten blog dle mého názoru není autorský!" Ale říct: "Ten blog je spíš růžovoučkej blogísek," se mi zdá dost urážející, i kdyby se ten názor měl týkat blogu, který je zahlcen SBéčky, pixelkami a dalšími "cool věcmi".
Abych řekla pravdu, nevím kdo dřív v AK byl a kdo byl vyloučen, takže nemůžu říct, že vyhození nějaké dotyčné osoby bylo nefér. Rozhodně však nezávidím lidem, kteří o přijetí a nepřijetí rozhodují. Jo a vám, co nejvíc nadáváte, jak jsou některé blogy v AK hrozné (třeba jako ten můj) a jak je vyloučení jiných blogů nefér, bych přála, abyste o chodu AK museli rozhodovat vy! :D

25 Sticky Bubblegum Sticky Bubblegum | Web | 10. listopadu 2011 v 17:28

[23]: Promiň, k tvému komentáři se měly vztahovat jenom první tři věty, ten zbytek jsem pozapomněla oddělit.

26 Daniel Hloušek Daniel Hloušek | E-mail | Web | 10. listopadu 2011 v 17:32

[24]: Já to neberu jako urážku, jen přirovnávám blogerskými měřítky, samotná barva nehraje roli. Ale dobře, beru zpět můj výrok s růžovými blogy. ;-)

27 Madrak Madrak | Web | 10. listopadu 2011 v 17:58

Problematika AK je v tom, že spousta blogů toužící po ohromné návštěvnosti, kteří píšou články o jedné větě si myslí, že si do této elity zaslouží jít a nikdo je tam "nespravedlivě" nechce vzít. Pak od nich kolují mýty a pomluvy. Také je spousta neponaučitelných blogerů, kteří píšou všechny články do TT a potom AK blbě reaguje a chce zakázat TT všem blogerům mimo klub, což všechny naštve ještě víc a nepravdivosti o AK to pro ně potvrdí. Já AK uznávám, sám sice v klubu netoužím být, ale myslím si že ti co tam jsou mají své místo zaslouženě a všichni by to měli respektovat.

28 Chloë Noir Chloë Noir | E-mail | Web | 10. listopadu 2011 v 18:28

"Nikdo nezkoumá vaše staré články (vývoj je normální a každý nějak začínal) ..." no, kiežby to tak platilo aj predtým...Ale pod jednym z predchádzajúcich vedení si to tí, ktorí sa svojej blogovej minulosti odmietli zbaviť, jednoducho odskákali. Ak  by toto platilo aj vtedy, bola som možno ešte stále v klube.  :D
Každopádne, som rada, že už tam žiadna taká diktatúra nefunguje :D
Inak, nemyslím, že sú v Ak nejaké blogy, ktoré by tam nepatrili, ale zase myslím, že niektoré ktoré tam už nie sú tam chýbajú :D

29 Yuuki Yuuki | E-mail | Web | 10. listopadu 2011 v 19:11

Hmm. Já se do AK nikdy nehlásila, ale vlastně mě to ani nějak neláká. :)

Ehm. A ještě bych se chtěla zeptat, jestli bych nemohla dostat adresu yuuki.blog.cz. Blog sice neexistuje, ale již byl někdy založen, protože já si ho založit nemohu. :/
Předem děkuji. ^^

30 m. m. | 10. listopadu 2011 v 20:05

[22]: Amen. Nejde o způsob, jak si zajistit návštěvnost, ale kvalitní návštěvnost. Komentáře, co mají smysl. Odezvu, co má smysl.

Jinak nevím, co dodat, všechno to přetřásání AK už jde tak nějak mimo mě a mám pocit, že jakkoli jsou tyhle články oprávněné, nic to nezmění. Stovka lidí si možná uvědomí, že se chovají jako hovada, a nasypou si popel na hlavu, ale další stovka blbů se zase vyrojí, tomu nezabráníme.

Jak pravil klasik "Já bych všechny tyhlety kluby a blogy zakázala, tyhle aféry každého jenom otravují" :-D

31 Matthias Matthias | E-mail | Web | 10. listopadu 2011 v 20:16

Flamewar alert, jdu si udělat popcorn

32 Annieren Annieren | Web | 10. listopadu 2011 v 20:56

[14]: Tak to počkat, já špenát nejím. Vyhodí mě? :D

Jinak, pochybuju, že sem někdo někoho napíše. Mě by možná i někdo napadal, ale  prostě nejsem tak podlá, abych to tu "práskla".  Až začnu být zlá, předbíhat lidi ve frontě, pít sirotčí slzy atd atd... tak sem stejně asi nikoho nenapíšu, protože by mi to připadalo vůči tomu dotyčnému nefér. Nevím. Estetika?

33 Annieren Annieren | Web | 10. listopadu 2011 v 20:57

[32]: Ne estetika. Slušné vychování. Nebo já nevím. Nazvěte si to, jak chcete.

34 Fantaghira Fantaghira | Web | 10. listopadu 2011 v 21:17

Omylem v AK? Omylem? Ta formulace se mi zdá nějaká divná. Ale o to nejde, nemá-li někdo blog plný zkopírovaných věcí, pak je jeho autorem a tudíž by mohl být i členem autorského klubu. Ovšem kromě autorskosti je tu ještě ta záludná otázka kvality. Jak se pozná, že je blog dostatečně kvalitní na to, aby mohl být v AK? Nijak. Co jednomu může připadat kvalitní, může jinému připadat naprosto otřesné. Dokud tedy každý člověk bude mít svůj vkus a rozum, nemůžou být nikdy všichni spokojení...

35 Mademoiselle Mischellee Mademoiselle Mischellee | Web | 10. listopadu 2011 v 21:40

[34]: Tak tak a je to svým způsobem dobře, jinak by byla na světě nuda :-)

36 Pouli Pouli | Web | 10. listopadu 2011 v 21:43

Hlavním problémem "neprávem vyhozených blogů" je, že v AK najdete jeden celkem průměrný blog (například povídkový), ale mimo AK najdete 100 velmi podobných blogů. A kdo určil, že ten jeden jediný, je dostatečně zajímavý, aby právě jen on byl v AK a těch 100 dalších ne?
Ale co mě fakt vytáčí na AK? Pořád se klade důraz na kvalitu blogu a jeho zajímavost. A já pak na hlavní stránce kliknu na nějaký článek blogera v AK a zjistím, že čtenáře jen informoval, že dneska už nestihne nic přidat. Tak v čem se liší od těch ostatních blogů, co nejsou v AK? V čem je jiný a originální? Nebo mám jen smůlu a většinou trefím na špatné články? Popravdě, většinou články AK z hlavní stránky neotevírám.

37 Tereza Matoušková Tereza Matoušková | E-mail | Web | 10. listopadu 2011 v 23:29

[36]: Právě proto, existovalo v minulosti Kladivo na blogery, aby nevznikaly informativní články o jedné větě.
Přijde mi, jako by už spousta lidí zapomněla, jak se část blogerů vztekala kvůli tomu, že musí mazat SVOJE články.

Teď jiní lidi nadávají, že jsou články nekvalitní, protože to nikdo nekontroluje. Takže zavedeme zpátky kladivo, aby se zase vyhazovalo za nevyhovující články? Jako můžeme, ale podle mě to ke spokojenosti nepovede, spíš naopak. Je to jako Uroboros. Koušeme se tu do vlastního ocasu. :-)

Myslím, že daleko lepší, než klikat na titulce nazdařbůh, je klikat na konkrétní ověřená jména. V tom je ten boxík fajn. :-)

38 Dragell Dragell | Web | 11. listopadu 2011 v 0:11

Podle mě sem nikdo nenapíše, ačkoliv kdyby se řeklo, že je limit, dejme tomu, 100 blogů, tak bychom my v AK naopak začali střílet po sobě :D
Ne, že bych chtěla, aby teď někdo na mě namířil a vystřelil, ale na druhou stranu bych si třeba ráda vyslechla, co se upřímně na mém blogu nelíbí, protože jediné negativní komentáře jsou "hnusnej blog" a vždy jsou to anonymové nebo kopíračské blogísky.

39 Gabriella Gabriella | Web | 11. listopadu 2011 v 1:23

Myslím, že nápad  ukazovat na někoho, kdo tam dle ,,našeho" názoru nepatří je blbost. Jediné, co by z toho vzešlo je zase spoustu hádek a řešení ,,sraček".

Ze začátku mi AK přišel jako skvělej nápad, ale za tu dobu, co jsem v něm strávila mě to nějak přešlo. K čemu je návštěvnost  přes 300 lidí denně s 20 komentáři u každého článku, když polovina z toho je stylem ,,moc pěkné", nebo  ,,hnusnej blog" ? Myslím že AK už si dny největší slávy zažil a tím to hasne.

40 Malkiel Malkiel | Web | 11. listopadu 2011 v 3:39

Hehe, tak teď jsem se fakt pobavil, podle komentáře [22]: je AK cesta k tomu, jak zajistit "rozumné čtenáře, komentáře které mají váhu a ohodnocení někým rozumným". To by mně opravdu zajímalo, jak by to šlo členstvím v AK zajistit??? :D Jedině že by do článků v AK mohli přispívat pouze "rozumní" členové AK. Jinak může rozumné čtenáře a rozumné komentáře zajistit pouze kvalitní tvorba. ;-)

41 Bývalá Corniana Bývalá Corniana | Web | 11. listopadu 2011 v 8:59

Já jsem ta měla starý blog, byla jsem jedna ze správkyň, nebo prostě jsem tam vedla rubriku. A jsem venku, na moje přání. Nikdo se tam s nikým nebaví, to nejzajímavější pro všechny je něčí hádka a abych tam seděla neměla kvůli té společnosti chuť psát články na svůj blog a vůbec? Tak to ne. Takže se mějte AK! Já jedu od znova a AK etapě se vyhnu.

42 maglaiz maglaiz | Web | 11. listopadu 2011 v 13:13

[37]: To ti ještě nedošlo, že lidi budou vždycky nespokojení? Je jedno, kdo, co, kdy, kde, jak, ale jde tu o to, že on je v elitě a ostatní ne. Proto třeba AK neuznávám, zdá se mi to totiž až moc elitářské. Klub snílků není tak vidět a nejsou na něj žádné stížnosti, tedy aspoň jsem žádné nezaregistrovala. Holt musíme se s tím smířit, že co je příliš vidět a je zde omezený přístup, bude vždy trnem v oku. Téměř každý člověk na světě by se chtěl stát členem elitního klubu.

43 Bylinka Bylinka | Web | 11. listopadu 2011 v 14:49

Teď najednou všichni mlčí a nikdo žádné konkrétní jméno vyslovit nechce, co? :-)Já žádný problém nemám. Spíš už mě nebaví, jak se donekonečna přetřásá to, jaký to byl zločin století vyhodit některé blogy z AK a jiné ne. Každý měl možnost se vrátit, pokud dokázal obhájit svoji autoritu a originalitu.
To, co vidím v současné době za jediný problém, je možná neexistující kladivo. Nemyslím tím to, že když někdo napíše jediný článek, který nezapadá do autorských škatulek, tak poletí ven, ale hodila by se nějaká vyšší ruka, která by kontrolovala chod blogů v AK. Přece jen - sama jsem narazila na pár článků ve výpisu novinek blogů z AK, nad kterýma jsem nechápavě koukala. Ale konkrétní jména zmiňovat nebudu, a to jen proto, že si je nepamatuju a z takového blogu jsem rychle vycouvala a nijak více se k němu nevracela. Myslím si, že 99% AK tvoří zajímavé a originální blogy, které si členství určitě zaslouží. A nekoneční rejpalové (nejlíp anonymní) by už to mohli vzdát, protože člověk, kterému je AK putna a nezajímá ho, se rozhodně nechová tak, že se všude, kam vleze, začne rozčilovat a nadávat a nejlépe se ohánět slovy, že "AK už není tím, čím býval" ...
Pro mě je členství v AK čest a jsem ráda, že v něm jsem :-) Nejde o návštěvnost, ale o komentáře. A jakousi prestiž. Musím se přiznat, že já osobně radši a mnohem častěji kliknu na výpis nových článků členů AK než na výpis všech nových článků na blogu.cz :-)

44 Taychi Taychi | Web | 11. listopadu 2011 v 16:58

[38]: S tvým blogem snad ani problém mít nejde ;).

45 Lennroe Lennroe | 11. listopadu 2011 v 17:39

[9]: Já jsem je tenkrát pod tím vyhazovacím článkem jmenovala a nikdo se k tomu nevyjádřil....

Jinak si nemyslím, že by v AK byl někdo vysloveně nezaslouženě. Vybavují se mi blogy nezajímavé nebo neladící s ostatním obsahem ale za takovou uniformitu bych se nikdy nepřimluvila.

46 Lennroe Lennroe | 11. listopadu 2011 v 17:42

[45]: A když už jsme u toho Bylinka má pravdu. Koneckonců existuje takové krásné české přísloví...čím víc se s ehm-ehm mažeš, tím víc smrdí. Proč to nenachat spát. Zpátky je nikdo nevezme a jednou přijaté členy Standa taky vyhodit nemůže, to by nebylo fér. Tak o co vlastně jde? Ukazovat tu na sebe prstem jako málý děti?

47 Lennroe Lennroe | 11. listopadu 2011 v 17:47

[24]: růžová je symbol. Nemůžeš chytat Dana za slovo, každý ví, co se rozumí pod pojmem růžový blog. Nejde ani tak o barvu  nebo kvalitu jako spíš o styl a zaměření.

48 Blanch Blanch | Web | 11. listopadu 2011 v 18:16

[40]: Zcela logicky, drahý příteli, protože většina lidí ví, že články v AK na titulce jsou členů AK, tak ví, že mají jistou úroveň(neříkám, že vždy, ale v porovnání s celkovým počtem uživatelů na blogu určitě a do klubu se dostávají zejména blogy s právě tebou zmíněným kvalitním čtivem)), když byli členové přijati a podle toho se rozhodují i čtenáři. Je větší pravděpodobnost, že tímto způsobem nalákáš lidi se stejným zaměřením, než být neviditelný a doufat, že si někdo takový všimne ve sněti všech blogů. Stejně tak na samotný blog AK chodí hlavně takoví čtenáři.

Nebo snad se mnou nesouhlasíš? Já nepsala nic o tom, že to nenaláká i spamery. Pouze že je to šance(jedna z šancí) k sobě dostat osoby s rozumnými komentáři, což je fakt, proti kterému nemůžeš nic dodat. Protože když se jim články zalíbí, zůstanou věrnými návštěvníky. A o kvalitu a obsah blogu jde vždy u výběru. To beru jako samozřejmost. Podle toho si lidé vybírají taky své oblíbené blogy.

Pokud sis to vyložil po svém, nad tím si myji ruce. Ty narážíš na AK samotné, já narážím na příležitosti, které AK přináší s členstvím. Řekla bych, že Bylinka to shrnula přesně.
A pokud už z principu chceš čeřit vody proti AK, nemyslím si, že jsem ta správná osoba, vůči které to směřovat. Protože i když jsem členem, stále jsou v AK věci, které se mi nelíbí, přesto mám soudnost. A navíc si dokážu přiznat, že může být AK mnoha lidem prospěšné.

Mě třeba pobavila neznalost zájmen, když už jsme u toho, koho co pobavilo :P

Neber můj příspěvek osobně, upřímně řečeno, mě tohle téma už nijak ani nezvedá tlak, je to pořád jako o bílé punčošce a cokoliv kdy napíšu, bude stejně použito proti mně, tak proč se tím trápit. Kdybych nebyla členem(a že jsem byla jedním z vyhozených), stejně bych si z toho nic nedělala.
Někdy mi přijde, že lidi z principu zbrojí proti AK jen proto, že je samotné odmítli.
A vůbec nejúžasnější asi je to, jak mají tendence svalovat vinu na jednu osobu, nejlépe tu nejvíce viditelnou, což v tomto případě byl prostě Standa, který taky k plno věcem přišel jako slepý k houslím.
A plno fám, které nejsou pravdivé, taky předbíhají pověst AK.

A  ještě jedna věc - z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že členství v AK ke mně přizvalo právě takové čtenáře, o jaké jsem stála, takže to, co jsem psala, mám ověřené i v praxi.

49 Alisa Alisa | Web | 11. listopadu 2011 v 18:21

AK sa toľko rieši iba bloggermi, ktorí berú bloggovanie ako koníček . V podstate nám ostatným je to jedno . Najlepšie celý AK zrušiť, čo do neho pozerám, ako klub nefunguje - nič poriadne v ňom členovia nerobia a ak, tak dookola stále tých päť istých a tak sa uchyľuje k tomu, že sa môžu zapájať aj nečlenovia . Aký je teda zmysel toho klubu ? Byť na titulke ? Aha . Nemáte vlastný život v realite ? Stále dokola riešiť "zlé" a "dobré" blogy ? Nech si píše každý kto chce . Mňa tiež nebavia tie milióny fotiek, ktoré sa na fotoblogoch objavujú a ktoré sú v drvivej väčšine totálne priemerne a ničím neoroginálne, nehovoriac o umeleckej stránke a teda ich nenavštevujem a nechávam slobodne žiť .

50 Blanch Blanch | 11. listopadu 2011 v 18:23

mi* nezvedá tlak

51 Pérák Pérák | E-mail | Web | 11. listopadu 2011 v 18:24

[49]: souhlasím!

52 Blanch Blanch | Web | 11. listopadu 2011 v 18:30

A vůbec, proč by se měl někdo, kdo s AK nechce mít nic společného, pořád v tom vrtat?

Líbí se mi, jak každý píše, že je mu to jedno, ale stejně se v tom pořád šťárá :), vždyť je to protimluv :) a akorát si tím zbytečně lidi pění krev.

Jak k tomu pak přijdou třeba ti, co mají snahu? (Jen aby bylo jasno, nemluvím o sobě, to bych si jaksi nedovolila.)

53 Alisa Alisa | Web | 11. listopadu 2011 v 18:38

[52]: Myslím, riešiť je relatívne . Osobne sa k tomu vyjadrujem prvýkrát a to len preto, že to stále svieti kdesi na titulke a ja trpím stálou potrebou vyjadrovať svoj názor . :-D

54 Blanch Blanch | Web | 11. listopadu 2011 v 18:47

[53]: Promiň, to nebyla reakce konkrétně na tobě :), spíš jak si tak všeobecně vždycky pročítám komentáře, je to stále dokola a už mi to přijde i dost únavné.
Nějak si o lidech nedělám iluze. Ale když je to pořád dokola, už to ztrácí své kouzlo :))

55 Blanch Blanch | Web | 11. listopadu 2011 v 18:48

na tebe*

Safra, dneska mi to psaní nějak nejde.

56 Alisa Alisa | Web | 11. listopadu 2011 v 18:57

[54]: To som pochopila, iba som zase trpela potrebou sa vyjadriť . :-D Ja som tie komentáre predtým čítala celkom pobavene a už na asi štvrtý som mala chuť reagovať, ale ono sa to stále dokola opakovalo a reagovať na všetko by nerobilo najlepšie meno . :-D Ono by sa to asi dalo zhrnúť takto - všetci "vedia", ktoré konkrétne blogy do klubu nepatria, nikto ich nechce teraz zrazu menovať a v konečnom dôsledku sa s tým aj tak nič nespraví . Ale aspoň majú ľudia, ktorí sa v piatok večer nejdú zabávať, čo robiť . :-)

57 Blanch Blanch | Web | 11. listopadu 2011 v 19:07

[56]: Alespoň se v práci nenudím :D, ještě to hodinu musím vydržet, než mi skončí směna, tak si s úsměvem na tváři čtu "jako obvykle" velmi milé komentáře na Srdci blogu :D

58 AndyOnbekend AndyOnbekend | Web | 11. listopadu 2011 v 19:25

[4]: to je názor, panečku. :-)

59 Jiand Jiand | E-mail | Web | 11. listopadu 2011 v 20:52

U každého rozhoduje vkus, ale já za sebe tvrdím, že všichni, kdo momentálně v AK jsou, tam jsou správně a právoplatně :-)

60 Abyss Abyss | Web | 11. listopadu 2011 v 21:37

Já myslím, že největší problém je posuzování autorství a originality. Protože řekněme, že na autorství dokáže dosáhnout každý, ale na originalitu už ne.
Já si proto nemyslím, že by se v AK nacházel někdo neautorský, proto si v něm asi zaslouží být všichni, na druhou stranu mi u některých chybí ta pravá originalita... jenže pak jak to posoudit?
Sama znám třeba tři podobné blogy, z nichž jeden se mi líbí a tak ho navštěvuji, prostě si vždycky z určité podobné skupiny vyberu ten dle mého nejlepší a je to můj subjektivní názor.
Takže ať si každý vybere, ke komu bude chodit, AK mu s tím může pomoci, ale nikde není psáno, že mimo něj není kupa jiných kvalitních. Tohle je asi ten hlavní předsudek, kvůli kterému se každý čertí, i když to nikdo nikdy neřekl.
A je pravda, že blogy AK si čtenáře nacházejí lehčeji, ale od toho byla asi taky vytvořena "reklama" na hlavní straně. No šťouralové si holt vždycky něco najdou...

61 Siwa Siwa | Web | 11. listopadu 2011 v 22:00

[49]: Upřímně - kdyby tady AK nebyl, bavilo by nás to tady ještě? Možná trochu méně. Přiznám se, že jsem zkoušela blogovat na těch ostatních blogovacích serverech, bohužel si na žádný teď nevzpomínám :-D, ale nevydržela jsem ani dva dny. Nebyla žádná výpiska, žádný klub "elity" apod. Nic se neřešilo, každý měl prostě někde na internetu svoje stránky a konec. I když spoustu z nás AK štve, ať je to cokoliv s ním spojené, představme si to tedy bez něj. Ještě větší nuda než teď. AK se nijak nevnucuje, je tam jen výpiska, není ani tak do-očí-bijící (jako třeba Krásná.cz), což je na tom dobré, že si prostě lidi blogují a o nic se nezajímají, jako na ostatních serverech. Ostatní to zase řeší, proč ne? Musí být nějaké téma. Myslím, že AK je dobrý nápad, jen je to s ním teď v trochu složitější situaci.
A nejde podle mě o "dobré" a "zlé" blogy. Je to prostě výběr těch, kteří mají nějaké své nápady, chtějí je prezentovat právě v AK, kde je třeba i větší šance, že si jich někdo všimne. Mám pár oblíbených blogů z AK, ale je i spousta, které zrovna dvakrát nemusím. Tak na ně taky neklikám, a jak píšeš: "ich nenavštevujem a nechávam slobodne žiť". :-D Jsem ráda, že nemusím smysluplné blogy hledat mezi těmi tisícovkami kopírujícíh blogů plných obrázků. Samozřejmě většinou hledám a najdu i nějaké opravdu dobré, které v AK nejsou, a když se zeptám, řeknou, že tam ani nechtějí, jsou spokojení tam, kde jsou. AK je hlavně o zviditelnění, ale taky ulehčení hledání blogů, kde si člověk přečte aspoň něco normálnějšího. Toť můj názor, tvůj ti nijak neberu, jen reaguji. :-)

62 Siwa Siwa | Web | 11. listopadu 2011 v 22:00

[61]: Proč se vždycky tak rozepíšu? Chjo... [:tired:]

63 Monica Otmili Monica Otmili | Web | 12. listopadu 2011 v 10:19

[41]: To, že se tam nikdo s nikým nebaví, to nemáš pravdu. Možná je to tak mezi správci, ale i já (nečlen) jsem si všimla, že je tam pár skupinek blogerů, kteří si blogy pravidelně navštěvují a taky organizují třeba srazy.

[61]: Musím souhlasit, pokud tady je nějaká motivace, tedy AK, tak ti lidi mají proč blogovat. :)

64 Blanch Blanch | Web | 12. listopadu 2011 v 16:29

[62]: To přece není nikdy na škodu :)

65 Myší královna Myší královna | E-mail | Web | 12. listopadu 2011 v 17:31

Citát, pokud si pamatuju, napsal někdo z okolí Pana Unáhleného, jestli ne dokonce on sám. A pamatuju se dost dobře, že tehdy Autorský klub buzerace BYLA.

66 Tereza Matoušková Tereza Matoušková | E-mail | Web | 12. listopadu 2011 v 17:49

[61]: S tímto názorem se ztotožňuji. :-)

Mimochodem, taktéž nechápu, proč do toho pořád šťourat. Komu AK vyhovuje, ať si bloguje jako člen AK, komu ne, ať to neřeší. O co jde?
Jsou tu přeci ještě další možnosti zviditelnění. Téma týdne, Krásna, Doma.cz, nějaké ty menší kluby... Myslím, že kdo píše dobré články, ať už o čemkoliv, tak si své čtenáře najde a AK mu v tom jen pomáhá, což je na blog.cz skvělé a možnost přihlásit se mají/měli všichni. Víc bych to neřešila. :-)

67 Kerria Kerria | Web | 12. listopadu 2011 v 18:18

Při čtení komentářů zde i pod minulým článkem věnovaným AK nabývám dojmu, že by bylo moudré změnit design AK. Spousta lidí nějak nedokáže rozlišit Srdce a Klub.
Myslím, že by prospělo, kdyby tyto dva blogy byly především barevně odlišené.

68 Vendy Vendy | Web | 12. listopadu 2011 v 18:49

Nojo, ale to mazání starých tzv.nekvalitních článků, bylo kdysi podmínkou pro přijetí do AK. Aspoň pokud si dobře pamatuji.
Je možné, že pravidla se trochu změnila. Protože, myslím, že když se tzv.nekvalitní blog postupně mění v kvalitní, jeho historie by měla zůstat. Už pro porovnání, jaký bloger byl a jaký je dnes... :-?  :-)

69 Vendy Vendy | Web | 12. listopadu 2011 v 18:59

[33]: Jseš jen kousek od toho správného názvu...
Etika.
A máš pravdu, taky nevím, koho bych nahlásila - vlastně vím, koho bych nahlásila, jednu malou příšeru, která se cpe do TT a spamuje jak divá. Ale ona není v AK, takže ji nahlásit nemůžu... :-P

70 Malkiel Malkiel | Web | 12. listopadu 2011 v 19:41

[52]: Blanch: Já do toho šťourám proto, že mi připadá příliš elitářské, když velmi malá skupinka 250 blogerů ze všech 700 tisíc blogerů má své vlastní okénko na titulce. Na základě čeho? Že jsou tak dobří? Že jsou na jejich blozích takové klenoty? Navíc mnozí členové AK nepokrytě ohrnují nos nad růžovými holčičími blogísky a přitom jejich tvorba mnohdy není o mnoho lepší. ;-) Kvalita blogové tvorby je totiž velmi subjektivním ukazatelem. ;-)

71 sloth sloth | Web | 12. listopadu 2011 v 20:24

zajimave tema.

72 Tereza Matoušková Tereza Matoušková | E-mail | Web | 12. listopadu 2011 v 22:47

[70]: Na základě čeho má na titulce okénko blogeři z Krásná.cz nebo Doma.cz?

Myslím, že je to určité vodítko pro návštěvníka. Kdo chce čistě autorskou tvorbu, hledá v boxíku Klubu, kdo chce šminky, hledá na Krásné, kdo chce upéct dort, hledá na Doma.cz.... Toť vše.

Promiň, Malkieli, jako blogera si tě velice vážím a tvé články mám ráda, ale z tohoto tvého příspěvku cítím tak trochu závist. Neříkám, že tomu tak je, že něco takového cítíš (Jaký bys k tomu vůbec měl taky důvod, že? Vždyť jde o prkotinu.), ale tvůj příspěvek tak na mě působí.

Já taky nezahlížím na blogery, kteří jsou v první desítce, co se oblíbenosti nebo návštěvnosti týče. Prostě jim to přeji a neřeším, proč tomu tak je. Třeba mají prostě štěstí. Vždyť o nic nejde. :-)

Tu poznámku o růžových blozích nechápu, to je trochu WTF a nechápu, jak to s tím souvisí. O růžovky si otírá hubu spousta lidí v klubu i mimo něj a ať už právem nebo ne, je to v určitých kruzích oblíbený fackovací panák. Já osobně proti "růžovkám" nic nemám, ať si každý píše o čem chce. Jenom mě štve ten blbý mýtus o tom, že v AK NESNÁŠÍME růžové blogísky... Co takhle udělat anketu? :-D

73 Cappuccino Cappuccino | Web | 12. listopadu 2011 v 23:06

[61]: Podpisujem sa, súhlasím, viac nemám čo povedať :-)

74 Malkiel Malkiel | Web | 13. listopadu 2011 v 2:06

[72]: Proč jsou na titulce okénka portálů Krásná.cz a Doma. cz, to je celkem jasné. Ač ve skutečnosti nemají nic společného s blog.cz, tak patří stejnému majiteli, tedy Jyxu, potažmo společnosti CME, tudíž je to právo majitele je tam mít. ;-) Nějak nerozumím tomu, co bych měl závidět? To, že nejsem v AK? Jsem přesvědčen, že kdybych tam chtěl být, tak bych tam zřejmě byl přijat. Ale já tam nechci být, protože jsem nerad někde organizován, jelikož mi to bere svobodu. Nebo bych snad měl závidět návštěvnost? Tu mám i tak docela vysokou. Ostatně, mám raději pár komentářů od blogových přátel, než jakousi anonymní ohromnou návštěvnost, která ve skutečnosti nevypovídá o ničem. Myslím, že sis tu moji kritiku AK příliš vztáhla na sebe, ačkoliv jsem se o nikom konkrétně nezmiňoval. Stejně jako jsem se nezmiňoval ani o několika mých blogových přátelích, kteří jsou také v AK. Moje kritika se týkala pouze určité elitářské podstaty AK - 250 blogerů versus 700 tisíc blogerů. A elitářství já opravdu moc rád nemám. ;-)

75 Matthias Matthias | E-mail | Web | 13. listopadu 2011 v 9:14

[74]: jakým způsobem ti bere svobodu? :)

Kdo je podle tebe elitářský? :)

Jsem v AK a rozhodně si nemyslím, že jsem nadčlověk (a ani nemám z jiných takový pocit) a obvykle na blog cpu kraviny a ještě mě kvůli tomu nikdo neomezoval :)

76 Chodiaca kreativita Chodiaca kreativita | Web | 13. listopadu 2011 v 9:37

Tak fajn. Som členom AK a môžem zodpovedne povedať, že mi nikto nespamuje poštu toto zmaž, toto zmaž... A ani nikdy sa mi to nestalo. Neviem, či som tú dobu obišla alebo čo, bola som tiež členom pred tým "veľkým treskom". :D Nikdy som sa s tým nestretla...

Podľa môjho názoru by tam nemali byť dve blogy. Nebudem menovať(iste! :D), nedržím si v hlave ich adresy. Jeden blog bol veľmi okomentovaný - autorka totiž písala aj pre nie príliš dobré témy z pohľadu morálky. Čo ak by na taký blog narazilo dieťa?
Takisto, že veštenie. Fajn, blog má návštevnosť. Ale kto naň chodí? Okrem i. autorka blogu uverejnila aj článok, v ktorom žiada FINANČNÉ príspevky akože na "provoz stránky". Všetci vieme, že blog.cz je poskytovateľ stránky zdarma... O veštení nevraviac, podľa mňa je to iba strata času. Niekomu povie, že na školu nepôjde a ten sa môže... a predsa sa na školu dostane. To nezávisí od veštby, to závisí od úplne iných okolností.

Také blogy z môjho pohľadu do AK nepatria. Pod slovným spojením "Autorský klub" si predstavujem vlastnú tvorbu - fotenie, písanie, kreslenie, maľba, vytváranie niečoho(teraz ma napadá, toho "niečoho" máme pomenej. Ešte som nevidela blog architekta :D), recenzie, denníčky a pod. Nie blogy, ktoré chcú na sebe zarábať alebo "ružové" blogy, ktoré tu už boli zmieňované.

Ja sa pýtam - AKÝ PRÍNOS BY MOHLI MAŤ TIETO BLOGY PRE AK? Tak by sa asi mali tie naše blogy hodnotiť. Pretože aj ja si môžem dať na stránku takéto "vesišky"(to mi pripomína Glocha z PP :D) a bude to autorská tvorba. Ale to, či sa do klubu hodím, to už je druhá vec... :D

77 agrrr agrrr | Web | 13. listopadu 2011 v 12:15

[66]: To je trochu protimluv ne? (nejen ty polovina komentářů :-D )

Kdyby nebylo do čeho rejpat, tak je nuda. Kdyby se neřešil AK tady, tak nikde a nikdo se k tomu nevyjádří.
Kdyby AK nebyl, nebylo by se na čem neustále dohadovat a bylo by mrtvo. (a nikdo by neměl vůli se zlepšovat a posunout dál). Kdyby bylo v AK víc lidí, na chvíli by to AK zvedlo návštěvnost. Kdyby míň, tak taky, z důvodu větší exkluzivity.

Všimli jste si někdo, že když všechno běhá jak po drátkách a nic se neděje, je tu taková nuda, nikoho to nebaví a klesá návštěvnost? Všechno tak nějak stagnuje?

Co nám to všem říká, nechť si každý chytrý domyslí sám, já jdu péct špenátové šátečky s hromadou sejra....

78 Malkiel Malkiel | 13. listopadu 2011 v 12:48

[75]: Být organizován kdekoliv mi prostě bere svobodu. To je o vnitřním pocitu, který je nepřenositelný. ;-) Opakuji, že elitářská je podstata AK, nikoliv chování jejích členů, viz číslo 250 ku 700 000. ;-)

79 Malkiel Malkiel | Web | 13. listopadu 2011 v 12:54

[77]: Agrrr, to je faktická poznámka. ;-) Já bych k tomu ještě dodal, že kdyby AK neexistoval vůbec, tak by se do něho nešťouralo. ;-) Pokud je na Srdci blogu dané téma AK, tak je celkem logické, že se do něho šťourá, což se některým ovšem moc nelíbí. ;-) Možná očekávají, že tady nečlenové AK budou vzdychat blahem nad krásnou tvorbou členů AK a nad jejich dokonalostí. :D

80 Pom Pom Pom Pom | Web | 13. listopadu 2011 v 13:55

Mě zaráží, že když jsem si před několika měsíci poslala přihlášku tak se mi nikdo neozval, že mě berou nebo neberou nebo co mám změnit. Asi jsem nestála ani za povšimnutí, protože se na blogu věnuji módě a kosmetice. To, že mám články smysluplné a jsou autorská nikoho netrápilo. Jednoduše toto téma pro AK zjevně není dost dobrá, ačkoliv je plno takových blogů a bylo by podle mě fajn, kdyby i tyto dostaly prostor - samozřejmě pokud je úroveň a kvalita vyšší a blogy jsou opravdu pěkně upravené. Ale co už, i bez AK jsem měla denní návštěvnost přes 500 lidí, což myslím, že o kvalitě blogu svědčí dostatečně. Některé členské blogy AK mají návštěvnost 100 a stejně jsou v nějakém klubu, kdežto např.. můj blog s návštěvností 5-krát vyšší nebo i jiné blogy s tématem jakému se věnuji já, zůstali odmrštění jen proto, že se věnují něčemu, co pro AK není dost dobré ..

81 Cappuccino Cappuccino | Web | 13. listopadu 2011 v 14:55

[80]: "i bez AK jsem měla denní návštěvnost přes 500 lidí, což myslím, že o kvalitě blogu svědčí dostatečně" .. áno, presne toto svedčí o kvalite blogu.. :-D

..sorry, ale mna tie vaše niektoré hlášky tak dobro rozosmievajú. Jak malé deti, ktorým veľký braček nepožičal lopatku do pieskoviska. Urazené pózy na jednotku :-)

82 Siwa Siwa | Web | 13. listopadu 2011 v 14:56

[80]: Trvá to klidně i rok, než se rozhodne, že člověka přijmou. Není to proto, že bys nebyla dost dobrá. Třeba jsi ještě ani nepřišla na řadu. Víš kolik lidí se tam hlásí? :-)
A myslím, že o kvalitě blogu nerozhodnuje návštěvnost. Jsou stránky - zmíním ten ustálený pojem - např. "růžové blogísky", které mají nevím-kolik návštěvnosti, protože si je obíhají ty jejich "affs" (nebo jak se tomu nadává). Ale kde je ta kvalita?
Kvalita stránek se prostě nedá jednoznačně určit, ale návštěvnost v tom má podle mého velmi malé procento účasti.

83 TlusŤjoch TlusŤjoch | Web | 13. listopadu 2011 v 18:11

[78]: Každý klub je elitářský. Celý život je o poměrech.
Dřív byly spolky okrašlovací a svět byl krásný. Angličtí lordi měli kluby, aby mohli v klidu popíjeti svoji whisky and soda. Osvobozovalo to jejich mysl.

84 Lilian Lilian | 13. listopadu 2011 v 19:47

OK, nebudu chodit kolem horké kaše :) o vstupu do AK jsem nikdy ani neuvažovala a blogování jsem se věnovala jen ultrakrátce, takže jsem snad relativně nezaujatá a nebudete mě tu označovat za závistivou pipinu a já nevím co :))

Takže blog, který dle mého nepatří do AK je http://x-bubblegum-x.blog.cz/ . Na dívčí blogy už je tu krásná.cz, tak proč tyhle blogy cpát i do AK? Jej poezie mi nepřijde nijak moc dobrá a jediné co má jakž takž (rozuměj taky žádná extratřída) hlavu a patu jsou články o kosmetice. Abych nekřivdila - ty jsou svého druhu mezi lepšími, ale jak už jsem řekla, od toho máme Krásnou

A druhý blog je http://lumixx.blog.cz/
Jasně, proč by blog o Sims nemohl být autorský, ale podle mého i v této kategorii existuje spousta lepších a nápaditějších blogů. osobně se mi články na tomhle blogu zdají dost pofidérní a nejsem si jistá, jestli jsou dost dobré do AK. Souhlasím, že nějaký zástupce tohoto druhu blogů (o Sims) by tam být mohl, ale když už tak ať to má nějakou kvalitu...

Odcházím v míru, moc mě nekamenujte

85 Malkiel Malkiel | Web | 13. listopadu 2011 v 22:42

[83]: Jenže angličtí lordi si ty kluby platili, aby se jim tam nelezla lůza a oni se mohli cítit sami mezi sebou elitně. ;-)  :D

86 TlusŤjoch TlusŤjoch | Web | 14. listopadu 2011 v 9:41

[85]: Pravda pravdoucí; a taky se jim tam necpala reklama horem dolem...

87 Standa Standa | Web | 14. listopadu 2011 v 12:48

[80]: Pokud chceš, napiš prosím na klub@blog.cz a podíváme se, kde je problém. Hledal jsem tvou přihlášku, ale nemohl jsem ji najít, mám proto podezření, zda jsi ji vůbec podala správným způsobem.

88 Iris Iris | Web | 14. listopadu 2011 v 18:19

[70]: S-O-U-H-L-A-S-Í-M. Myslím, že je to dost nespravedlivý. Ale nechci se s nikým dostávat radši do sporu, takže tohle je všechno, co k tomu tady napíšu :-).

89 Cirrat Cirrat | Web | 15. listopadu 2011 v 14:41

.>

...

<.<

...

.<

Já jsem tak ráda, že se mi do AK povedlo dostat, a že ho už neřeším...

Tyhle vágní stížnosti budou přesně do doby, dokud budou platit vágní pravidla pro přijetí. Ve chvíli, kdy se pravidla přesní natolik, že to bude tak trochu jako vzít šablonu a porovnat ji s blogem a říct ano-ne, začnou stížnosti, že tu máme diktátorský a tyranský režim.

90 agrrr agrrr | 15. listopadu 2011 v 14:44

[89]: Hlasuju pro diktaturu a tyranii. Stejně je to jediný skutečně fungující režim!!!

91 agrrr agrrr | 15. listopadu 2011 v 14:51

[90]: Hlásím se jako Tyran.

92 Kasumi Kasumi | Web | 15. listopadu 2011 v 15:53

...Musíte všechny provokovat ještě víc?
Já nevím, každý, kdo potřebuje něco takového řešit, by spíš měl jít a podat ruku tomu druhému se slovy "Sebe neovlivníš."
Víte moc dobře, že se neukáže nikdo (nebo téměř nikdo) kdo by nějaké blogy napsal, tak proč? Napsala bych, že je to dětinské, ale sama jsem ještě dítětem

93 olivie olivie | Web | 18. listopadu 2011 v 19:04

Ha! vidím, že tady v komentářich se vede těžký boj o místo na výslunní a vysokou návštěvnost. Autorský klub je opravdu skvělá příležitost jak zviditelnit svůj blog a ještě na něj přitáhnout spoustu lidí, ale dnes jsem si všimla jedné nevýhody AK: Blogy AK bývají často "oběťmi" útoků reklam: zvláště teď je akce v Datartu (nepochopila jse to jde o nějaký věšění vánočních ozdob na imaginární stromeček) atak někteří lidé věší reklamy do komentů na blogy z odkazem na ten imaginární vánoční stromeček a AK jsou ideální "objetí"- chodí tam spousta lidí, takže mají naději, že si jejich komentář přečte hodně lidí.
Navíc, pokud máš bog, který má něco do sebe návštěvníci si ho najdou i bez snadnější cesty k úspěchu (AK).
To ale neznamená, že já se v budoucnu /až blog trochu víc rozjedu/ nepokusím do AK přihlásit! :-)

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama