Komentáře

Zobrazit vše (265)
Zobrazit starší komentáře

101 Neliss Neliss | E-mail | Web | 4. září 2010 v 15:30

[100]: Lenže je fotenie osôb a fotenie osôb. Niektoré "slečny" pchajú na blog stále tie isté fotky so svojím ksichtom, to už sa nedá hovoriť o fotkách, ale o prostriedku na to, aby si dokazovali, aké sú super.

102 Sticky Bubblegum Sticky Bubblegum | Web | 4. září 2010 v 15:34

[101]: No jo, ale já nemyslím ty fotky, které si holky fotí sami v koupelně s rukou ve předu a je to samé "pís" a "smájl", ale o fotkách, které třeba dávám na blog já a spoustu holek co znám a třea dělají fotomodeling nebo se učí na fotografku ;)

103 Terezkys Terezkys | Web | 4. září 2010 v 15:44

mně přijde AK jako zbytečnost...

104 Tereza Matoušková Tereza Matoušková | E-mail | Web | 4. září 2010 v 15:46

Tohle je zase co? O_O

[34]: Já by nadpis změnila na:

"Jsme jim naprosto ukradené, ale my je nenávidíme, protože nás nevezmou do Autorského klubu."

:-D  :-D  :-D

105 Bels Bels | Web | 4. září 2010 v 15:51

[102]: To přece není pravda, že AK nepřijímá foto-blogy, je jich tam plno. I takovejch, co fotí lidi.

106 Bels Bels | Web | 4. září 2010 v 15:52

[104]: Trefa :-D  :-D  :-D

107 Shayley Shayley | Web | 4. září 2010 v 15:56

[104]:[106]: jojojo souhlasím :D:D

108 Sticky Bubblegum Sticky Bubblegum | Web | 4. září 2010 v 16:00

[105]: Sama slečna autorka v komentáři [97]: napsala, že takové blogy neberou :)

109 Bels Bels | Web | 4. září 2010 v 16:14

[108]: Ale ona tím má namysli blogy, na nichž autorky přidávají fotky sebe sama. A ne ostatních lidí atd.

110 Sticky Bubblegum Sticky Bubblegum | Web | 4. září 2010 v 16:18

[109]: No jo, ale já se ptám, proč třeba blogy fotomodelek, kde přidávají svoje profi nebo promakané fotky, nemohou být v AK ;)

111 Neliss Neliss | E-mail | Web | 4. září 2010 v 16:22

[110]: A tebe sa LadyVanilka a Xeina, ktoré nevzali, zdajú ako fotomodelky?? :D

112 Sticky Bubblegum Sticky Bubblegum | Web | 4. září 2010 v 16:34

[111]: To ne, ale já ani nemluvím o LV a TX ;)

113 Nini Nini | Web | 4. září 2010 v 16:40

Autorský klub začíná být pořádná blbost... byl to hezký nápad, ale ti co vybírají blogy mají hodně předsudků. Když to řeknu takhle, to jsou to v jistém smyslu rasisti. Tak třeba já - mám podle mě dobrý blog, autorské texty, autorské fotky, ale něco se jim tam nelíbilo, tak mě vyrazili. Tak je to třeba i s blogy těhle dětí... Chápu, slečinky co nemají na blogu jedinou vlastní věc, krom deníčku, tam nemají co dělat, ale když je třeba blog o The Sims, autorky se snaží o vlastní obsah, mají super blog, jen není vidět, tak už jen kvůli námětu to nevezmou. Tak je to s většinou... Nevím, ale AK je kravina a já bych jim radila brát trochu ohledů a třeba někdy od té přísnosti odstoupit, když je blog jinak kvalitní.
Holky, co se chcete hlásit do AK, přestože samotné víte, že jste populární a máte bezva blog, tak jste hloupé... Na co se ukazovat takhle, když se můžete nahoru vydřít samy... ;-)

114 kinixuki kinixuki | 4. září 2010 v 16:40

V nějakých částech to skoro vyzní jako AK blogy = povídkové blogy :-D Je zajímavé jak nejenom "my" ale i oni nás hází do jednoho pytle :-D

115 simona simona | Web | 4. září 2010 v 16:42

Já osobně jejich blogy navštěvuji, ne, neobdivuji je, ale jsem vážně zvědavá na jejich články... Na jejich mnohdy hloupé články, ve kterých píšou o originalitě - ale jsou originální? To už je otázka druhá.

Ano, možná mají velkou návštěvnost - ale víte ČÍM ji získaly? Co třeba psaní jejich adres do komentářů na web Dominiky Myslivcové a spoustě dalších reklam na jiných stránkách...

A když čtu odpověď Teres Xeiny: ,,Majitelky jsou ve věku 10-12, i když proti tomu nic nemám, i já byla v jejich věku :-), neovládají ani trochu psaný projev, kvalita fotek se pohybuje kolem bodu mrazu. Myslím, že v těchto bodech jsem já jejich přesný opak."

Je fakt, že v projevu se poslední dobou celkem zlepšila, ale její fotografie jsou (většinou) NEKVALITNÍ... Na spoustě z nich vidím, že otevřela Photofiltre a několikrát klikla na doostřit... Že se právě ona v tomhle liší?

A když vidím některé jejich retuše a úpravy, mám co dělat, abych se nerozesmála... Vždyť je to nechutně umělé a pak to skoro nejsou ony...
Ale jim se to přece líbí, že... Ovšem pokud už chci založit blog o mně, raději bych, aby návštěvníci viděli mě a ne někoho jiného... Možná je to ona, možná je to Photoshop to přesně vystihuje...

Nenávidíme je, protože jsou úspěšné? :) Nemám je ráda, ale ani je nenávidím... Pro mě to jsou jen obyčejné holky, holky mezi kupou blogerů...
Ale já budu zkrátka zastávat názor, že i články kolem líčení, módy a věcech, které je zajímají, se dají napsat jinak, kvalitně... Třeba to za čas budou umět líp.

116 Anne Anne | Web | 4. září 2010 v 16:48

Nezařazuji se ani do jedné skupiny a jako nezávislý pozorovatel jsem usoudila, že AK se chce za každou cenu povyšovat. Pochopila jsem, že ti co nehloubají o nesmrtelnosti chrousta jsou méněcenní.
Dívčí blogy nenavštěvuji, jelikož mne toto téma nezajímá, ale někoho ano. Proto nevidím důvod proč by ty, co za to stojí, neměly být v AK, který se zaměřuje na blogy různých témat.

K AK mám své výhrady. Někteří se chovají podle mého namyšleně. Snaží se z internetu vymýtit ty, co se jim nezdají dost originální. Raději zůstávám nezávislá a je mi jedno, že nemám takovou návštěvnost jako členové.

Jen tak něco k těm, co nemají rádi růžouvou. Povětšinou ti, co se oblékají do černé, kterážto barva není. Možná nenávidí jakékoli barvy... Osobně se mi taky některé odstíny růžové nelíbí, jako se mi nelíbí fialové, některé zelené. Rozhodně neodsuzuji za to, že se někomu taková barva líbí.

117 Bels Bels | Web | 4. září 2010 v 16:48

[110]: Nevím ani o tom, že by se tam někdo takový hlásil ;-) Ale je to možné, protože oni na tom přece takový podíl zase nemají, vystavovaly by tím práci toho fotografa, co je fotil, ne svoji ;-)
Na druhou stranu třeba http://metteorwa.blog.cz/ fotí a bývá často taky modelkou, tak svůj blog občas obohacuje o své vlastní fotky. Jenže to už je skutečně profi práce a nemá blog jen o tomhle. ;-)

118 Tereza Matoušková Tereza Matoušková | E-mail | Web | 4. září 2010 v 17:01

Nejen k [116]:

Debilní škatulkování, to s těmi barvami...

Navíc opomíjíte nesporný fakt, že v Autoráku už nějaké dívčí blogy jsou. Pokud tam někdo není, prostě nesplňuje jasně daná pravidla, ať už je černý nebo bílý.

Teď mi konkrétně řekni, kdo z AK se povyšuje a říká, že jsou ostatní méněcení. Já nikoho takového neznám.

119 Kerria Kerria | 4. září 2010 v 17:47

[118]: konkrétně každý, kdo se vyjadřuje o AK jako o elitě, kvalitních blozích, že růžové blogísky mají hloupoučké husičky apod. :-D

120 Caytlin Caytlin | Web | 4. září 2010 v 18:29

Dívčí blogy. ó ano, teď populární téma, ale vypovídá to jenom o jedné věci. O vás. Protože, jaký máte blog a jak píšete, tak to je obtisk vás samých. Pod povrchem.

121 katsumi-kagakusha katsumi-kagakusha | Web | 4. září 2010 v 18:33

Takže asi takhle: Nezdá se mi, že by "růžové" blogy byly zase TAK šíleně úspěšné, abx jim ostatní měli závidět, to tedy opravdu ne. Jsou úspěšné mezi svými čtenáři, ale že bych někdy předtím slyšela jméno Domonika Myslivcová, Natalie Sadness, LadyVanilka nebo Teres Xeina, to se tedy doopravdy říct nedá. Poprvé jsem se o nich doslechla až z článků, které jsou uveřejňované na Srdci blogu. Rovnou řeknu, že tyto blogy mi nemají moc co říct, protože o tématech, kterými se zabývají, nemám potřebu diskutovat, přece jen jsou mi bližší jiná témata. Recenze, povídky, názory, filozofie, různé úhly pohledu... To ale neznamená, že bych musela chodit na jejich blogy a nadávat jim: Zkrátka žij a nech žít, každému co jeho jest. Myslím, že ti, kteří vykřikují, jak jsou tyto autorky zaostalé, nejsou sami zrovna výkvět inteligence. Pokud autorka pouze bezmyšlenkovitě nekopíruje a dává do článků něco ze sebe, proč ne. Já to sice číst nebudu, ale někomu jinému se to líbit může. Neříká, že bych nebyla raději, kdyby se více pozornisti věnovalo blogům s trochu jiným zaměřením, ale co se dá dělat. I čas jejich "slávy" jednou pomine, tak ať si užívají svých patnáct minut slávy.

AK? Kdysi jsem tam chtěla vstupit, ani nevím proč. Možná jsem si chtěla sama sobě dokázat, že na to mám. Když jsem si ale přečetla pár diskuzí členů, hodně rychle mě moje nápady přešly. Kvůli reklamě se nikam cpát nebudu. Jo, je mi jasné, že je to klub, takže se logicky musí dodržovat nějaká pravidla, ale podle toho, co jsem tam viděla, mi to zavání cenzurou. Diktovat lidem, jak dlouhé články mají psát? Pokud mají myšlenku, je to snad jenom na autorovi, ne? Já sice píšu články většinou dost dlouhé, ale už z toho principu bych si to nechtěla nechat někým nařizovat. Bohužel, zdá se mi, že z jejich řad někdy cítím takové to "Já jsem z AK a kdo je víc?" Samozřejmě ne všěichni a samozřejmě to nikdy nikdo neřekne nahlas, ale z některých projevů to jde cítit a ne že ne.

122 Nikie ~ <3 Nikie ~ <3 | Web | 4. září 2010 v 18:34

No nevím, na tohle já nemám žádný názor, jsou to lidi jako my..a už vubec ne uspěšní..vysoká návštěvnost? tto znamená  uspěšný, no pardon ale tohle teda ne :D..
AK at zustanou AK, vždyt je to jenom koníček..neřešme to :D..neřešme nic :D..

PS: taky jste si všimli na LV fotce jak je vyretušovaná? :D je to hrozně vidět :D

123 babča babča | 4. září 2010 v 18:42

ani to nemusím číst a vím jak se elita z AK vyjádří,pravidla zní vlastní tvorba od textu až po obrázky až fota nikde se nepíše o čem ty texty mají být,bohužel mnoho členů AK se pasovalo na to nejlepší,ale trošku pokory a pochopení by nezaškodilo,není to vždycky pravda a jak to tak čtu tak snad těm Barbínkám snad budu i fandit hlavně proto,že s přehledem zvládají opovržení svojich odpůrců co by se o všech tady komentatorech asi říct nedalo

124 andie ☮ andie ☮ | Web | 4. září 2010 v 18:52

Takže. Autorský klub vznikol v prvom rade na to aby si ľudia ktorý chcú vyjadriť svoje názory mali čo prečítať a mohli vyjadriť tie názory. Sú tam ľudia ktorý si radi prečítajú dlhšie a zmysluplné koemntáre a nezáleží im na kvantite ale na kvalite. Čiže blogy kde človek napíše k svojim fotkám pár riadkov alebo ako to je veľmi nie je čo vyjadrovať a prečítať. Určite sa už len opakujem, ale nemôžem si to celé teraz prečítať a chcela som k tomu povedať svoje. ZAčiatkom som až uvažovala že to začína dobre ale po prečítaní celého článku mám dojem akoby ste nám vy dávali najavo že nám vadí vaša návštevnosť, čiže v podstate závidíme. To je ale úplne vedľa :-x .

125 Jodie Beep Franceotta Jodie Beep Franceotta | Web | 4. září 2010 v 18:53

Nadpisu se směju :D NemámLV ráda,není to proto,že je "úspěšná",nelíbí se mi její články a její blog.Tím to je :D

126 Shariony Shariony | Web | 4. září 2010 v 19:35

[83]: Nehází vás tam členové AK, ale autorka Úhlu pohledu (který nevyjadřuje názor klubu obecně). Ne všichni členové AK souhlasí s jejím názorem, jen se k tomu nevyjadřovali v komentářích, protože je tyhle spory prostě nebaví ;-)

127 Dendomačiatko Dendomačiatko | Web | 4. září 2010 v 19:41

Už to tu odznelo a ja to opäť zopakujem: vysoká návštevnosť znamená ÚSPEŠNOSŤ? Ja si myslím, že zväčša nie. Tú návštevnosť im vôbec nezávidím - vysoká návštevnosť so sebou totiž prináša aj zlé stránky...
LadyVanilkin blog sa mi v poslednej dobe prestal páčiť, niektoré články sú trochu fajn, ale fakt nechápem, čo na nej ľudia vidia :-?...
Čo sa týka Xeiny, na ňu mám kladnejší názor. Články má dobré, len by si mala dávať pozor na chyby a preklepy. Na jej blog chodím väčšinou len kvôli tým článkom, inak ma ten blog moc nezaujal...

Niekedy mám pocit, že blogy do vašich rubrík (Úspěchy, Rozhovory...) vyberáte podla návštevnosti, nie podľa kvality...

128 T(h)om T(h)om | Web | 4. září 2010 v 20:46

Ono je to trochu sporné i s tím autorstvím v AK. Podle pravidel můžete mít obrázky odjinud, ale musíte uvést zdroj. To je podle mě ukázka alibismu. Na druhou stranu, jak už tu padlo, dívčí blogy často jsou plně autorské a zůstávají nepřijaty pro svou postatu. I přesto z diskuzí pod články na AK vyplývá, že se mnozí členové holedbají vlastním autorstvím (uváděním zdrojů) a někdy to vypadá, že pravidla se mírně mění podle situace a nálad posuzujících. Kdyby šlo o klub řekněme zajímavých blogů a ne autorských, pak by byla podobná selekce na místě. Ostatně předpokládám, že cílem klubu bylo prvotně sdružit spíše ty obsahově hodnotné než čistě autorské stránky, jen se to pak nějak zvrhlo. Škoda, že v AK se často zaměňují slova autorský/kvalitní a autorský/s uvedeným zdrojem. Jinak je faktem, že mě tyhle dívčí blogy taky nijak neberou a utíkám od nich. Holky v rozhovoru se leckde vyjadřují trochu zmateně, nerozvážně a snad až hloupě. Na druhou stranu v jejich blozích najdeme více osobní invence než ve většině fanouškovských blogů libovolné celebrity. Zhodnotit je šmahem jako odpad tedy není zase tak jednoduché.

129 m-i-s-s-a.blog.cz m-i-s-s-a.blog.cz | Web | 4. září 2010 v 20:58

[94]: já to čtu jako pipka xD

130 elinkina elinkina | E-mail | Web | 4. září 2010 v 21:00

Fuck! Hej, tak tento rozhovor mě teda vůbec nezaujal. Proč tady pořád rozebírát ten samý typ blogů?!
Heh... To co ríkají o AK je fakt stupidní. Vůbec nechápou smysl klubu...

131 Tenny Tenny | Web | 4. září 2010 v 21:40

Hm. Už je to tady zase... Ta milionkrát obehraná, stokrát známá písnička, která už všem leze na nervy, snad kromě aktérek, kterým dodává příležitost k exhbicionismu.
Proč jsou zpřísněná pravidla AK ví každý, kdo umí číst mezi řádky. (i třeba v tomto článku)
Proč nevzali LadyVanilku do Ak, na to odpověděla Teres Xenia. ("To, že Míša přidala pár výtvorů od jiných, je snad zločin?") Jestli je to zločin by se dalo polemizovat (i autorská práva jsou v zákonech ošetřena), ale rozhodně je to porušení pravidel AK a je jedno, kdy to bylo.
A proč je nemáme rádi, na to také přišly ony sami. Ale já jim ten jejich "úspěch a slávu" nezávidím. Ať si ho nechají. Negativní reklama je sice taky reklama, ale co je moc, to je moc.

A víte co? Já budu dělat, to, co doporučuje LadyVanilka - budu je ignorovat, stejně jako jsem to dělala před tím a maximálně si na ně zanadávám s kamarádkami.
A budu si dál psát na svém "nudném blogu, který ji nezajímá" své "kvalitní, ale jí neberoucí články" a nebudu se o ni starat.
A víte proč třeba takovou Mísu Vančurovou nemám ráda? Nemá to nic společného se závistí, nenávistí, úspěšností ani mým členstvím v AK - já ale miluju čtení a nesnáším Agátu Hanychovou, což je dle mého názoru česká Paris Hilton bez talentu, která se vzmůže akorát na skandální fotky v nejnovějším vydáním Aha. Prostě nemáme stejné zájmy a záliby a představy o životě. A když mi vadí, vy hned budete křičet, že je to diskriminace, nenávist a kdesi cosi? Prosím vás...
Prostě, celá tahle aféra je to jen velká, nafouklá a hloupá bublina.
Howgh.

132 Tereza Matoušková Tereza Matoušková | E-mail | Web | 4. září 2010 v 22:04

[131]: Přesně tak.
xxx
[119]: Tvou konrétní odpověď shledávám velice nekonkrétní. :-D
xxx

PROHLÁŠENÍ:
Minimálně 75% všech majitelek "růžových" blogů na mě působí hloupé husičky, umístění článků AK na titulce považuji za jakousi výsadu a některé blogy z AK mi přijdou velice kvalitní. Mimoto jsem sama členkou Autoráku, takže automaticky patřím mezi tu bandu nafoukaných elitářů, kteří diskriminují chudinky růžovky a prudí většinu nečlenů.
Sice nevím, jak se mi to daří, protože se ke všem svým návštěvníkům a ke všem webmasterům, co navštěvuji, chovám slušně a vstřícně, do chodu AK nezasahuji a nikoho vědomě neurážím, ale na tom přece nezáleží. Že se nestydím...

No a já se, prosím, vůbec nestydím, je mi to fuk.

133 Teres Xeina Teres Xeina | 4. září 2010 v 22:27

[129]: já též:D

134 ALEX ALEX | Web | 4. září 2010 v 22:30

Podle mě tyhle blogy do AK prosztě nepatří - mělo by se pro ně něco podobného založit v podobě dívčího klubu. Tyhle "růžové" holčičky by pak nemělo potřebu hlásit se do AK když budou mít něco přímo pro ně.

Docela se divím že všechny holky s "růžovím blogem" nenapodobují Dominiku Myslivcovou když právě ona byla jedna z prvních (nebo úplně první ?) která si takovýhle blog založila. Podle mě je Dominika minimálně jejich inspirace...

135 Teres Xeina Teres Xeina | 4. září 2010 v 22:33

[126]: četla sjem komentáře a většina souhlasila;-)

136 judusch judusch | Web | 4. září 2010 v 22:37

:D
Nenávidíme je,protože jsou úspěšné.Tohle si může namluvit jen člověk s tím největším egem.
A to nemluvím o těch názorech na věc slečny vanilkové,která jaksi skáče z jednoho na druhé.

Myslím,že takzvané dívčí blogy nemají v autorském klubu co dělat.Za tři měsíce se tam přihlásím taky-ale jestli mě nepřijmou,budu k nim chodit pořád a ne jen pomlouvat,protože mají na můj blog špatný názor.

V celém rozhovoru vanilka píše o tom,jak by už do AK nechtěla,ale najednou nakonci žvatlá o tom,že doufá,že se to změní...Kde je pravda?? 8-O

137 Petra Petra | Web | 4. září 2010 v 22:43

Jestli jsou holky barbie, nebo ne, na tom by podle mě záležet němělo. Pokud píšou autorsky a sem tam! hodí nějakou svou (smysluplnou) fotku (ne s vyšpulenou pusou a vystrčeným zadkem :D), tak to taky podle mě problém není. Pokud mají na blogu nějakou poradnu nebo něco takovýho a píší třeba o make-upu, jak se namalovat atd. a fotky jsou jejich, a na celým "looku" pracovaly, tak to podle mě je pořád autorský a není to žádný problém. Takže já bych kvalitní dívčí blog do AK vzala. Nemůžete je soudit jen protože jsou jiné. Každej jsme nějakej a v tom je ta rozmanitost!

138 judusch judusch | Web | 4. září 2010 v 22:45

[137]: Nevím.Ale když jedenáctiletá dívčina radí někomu třeba i staršímu o intimních problémech...Prostě mi to tam nepřijde vhodné,ale tak je to můj názor,že.

139 Petra Petra | Web | 4. září 2010 v 22:48

[138]: No tak fajn :D Je to trochu ujetý, ale pořád je to autorský, ne? :D

140 judusch judusch | Web | 4. září 2010 v 23:09

[139]: Tak z hlediska pravidel by ten blog měli přijmout,je to tak spravedlné,protože podmínky neporušuje...
Ale jak už řekla Baty v tom článku,autorské blogy jsou o autorské tvorbě a ne jen o samotných autorech,jak ze sebe dělají celebrity.
Jediné,co mi přijde tak trošku hloupé z AK je to,že nepřijímají slováky.Znám hodně slovenských blogů a píší i rozumné články,ale do AK je nevezmou jen proto,že nedokonale ovládají češtinu.To přece na kvalitu článků vůbec nemá vliv.

141 Petra Petra | Web | 4. září 2010 v 23:15

[140]: Koukala jsem na ty nový pravidla, je tam napsáno, že většina článků musí bejt napsaná v čj a další blbosti... Už mi to připadá dost přitažený za vlasy a nový pravdila se mi vůbec nelíbí. Podle mě už to není vůbec objektivní.
A k těm dívčím blogům. Na blogu AK jsem kdysi četla, že se nemůže hledět na kvalitu článků, ale hledí se na to, zda jsou články autorské. Tak porč se tím teda něřídí?
A ještě k těm slovákům :D Spousta slováků už v AK je, tak nevím, proč by se to teď mělo měnit.
Nelíbí se mi, co se tam teď děje!

142 judusch judusch | Web | 4. září 2010 v 23:25

[141]: Souhlasím.No,bude to asi tím,že dříve "vůdčí" AK byli,alespoň tedy myslím,redaktoři blog.cz,kteří ale odešli.
Což znamená,že holt tam jsou i nějaký lidi,co tam vlastně nemaj co dělat...Nebo maj,ale strkaj si tam moc svejch pravidel.Lépe řečeno,možná se jen kousaj do nehtů a nevěděj,jak by AK klub ještě *vylepšili.*

143 Teres Xeina Teres Xeina | 4. září 2010 v 23:32

[142]: souhlasím.

144 Petra Petra | Web | 5. září 2010 v 0:00

[142]: Tak já věřím tomu, že celý správcovský komando jedná v dobrý víře. Ale na druhou stranu i všichi z AK by se měli snažit zůstat objektivní a nehodnotit to podle svých osobních názorů, sympatií a pocitů.

145 judusch judusch | Web | 5. září 2010 v 0:10

[144]: Tak samozřejmě to myslí dobře,nikdo to nedělá s doměnkou,že chce zrušit všechny blogy a dohnat majitele k sebevraždám...Nemyslí to lze,možná jsou jen moc akční.

146 Matt Matt | E-mail | Web | 5. září 2010 v 7:02

[135]: jenže většinu komentářů tam píšou jedni a ti samí lidi a pokud se tam zjeví komentáře kohokoliv jinýho, obvykle na ně nikdo nereaguje.

147 Shayley Shayley | Web | 5. září 2010 v 7:22

[140]:,[141]: Oni nepřijímají slováky? Cože? Proč? :-?
Už několikrát jsem viděla slovenské blogy, které byli dost kvalitní. Podle mě by mělo být jedno jestli autor blogu píše česky nebo slovensky.

148 Matt Matt | E-mail | Web | 5. září 2010 v 7:40

[147]:xenofobie :)

149 Caytlin Caytlin | Web | 5. září 2010 v 8:26

Jsem zkrátka toho názoru, že je čistě jejich věc, co si do svého blogu píší. Ale to, že Natalia Sadness má nejnavštěvovanější blog znamená, že ho MY navštěvujeme.

Paradoxní je, že se neobejde bez kritiky. Možná vážně jenom potřebujeme někoho, koho vytáhneme do zdánlivých výšin a pak svým haněním srážíme.

Přemýšlejte o tom chvíli.

150 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 5. září 2010 v 8:30

[138]: S tím souhlasím , přijde mi hodně divný, když si holky kolem 13 let zřídí poradnu a chtěj radit o..no make-upu ještě fajn, ale o dalších věcech..nevím nevím jak moc je malá holka schopná poradit.

151 Sciurine Sciurine | Web | 5. září 2010 v 9:03

No, ľutujem keď sa budem opakovať, no asi vám zaspievam tú istú pesničku a už naposledy.
Mne osobne ide táto téma na nervy. A vôbec sa mi nepozdáva myšlienka "dievčenský blog" už len preto lebo to nie je jediný tip dievčenských blogov. Ale zároveň súhlasím s tým že toto pomenovanie s tým ladí (zatiaľ) najviac. Ja sa už nato chcem vykašľať, tak mi dovoľte aby som si vytiahla vreckovku a kýchla si.
Čím ste úspešné? Čo je byť slávna? Zase sa tu len budem opakovať, je snáď sláva to že vás neustále urážajú, ponižujú aby ste to potom vy im mohli vracať údermi ktoré sú pekne zamaskované a zabalené pod slovkom diskriminácia. Je úspech to že na môj blog príde nejaký debil a začne ma urážať? Bohužiaľ aj niektorí členovia AK sú poriadny kreténi, to sa nedá poprieť, preto zlí aj dobrí ľudia sú všade. AK nie je posvätné miesto, je to len klub, a bohužiaľ sa musí uznať že začína tak "trochu" upadať.
A čo je zlé proti detskému chovaniu? Je zakázané sa chovať ako dieťa? Pretože to snáď aj dieťa je? Je to normálny ľudský pocit, normálne ľudské chovanie. To je ako sa niekomu vysmievať zato že plače alebo že je zamilovaný. Aj to je ľudské cítenie a malo by sa rešpektovať. Chovám sa ako dieťa? No gratulujem, veď aj dieťa som!
Ale niektorí blogeri, ako aj niektorí autorský blogeri sú riadny hnusáci. Žijme a nechajme žiť, to je moje motto a pravdepodobne sa už len opakujem. Lenže títo blogeri to tak nenechajú, idú urážať, obviňovať. A skrývajú sa pod vetou: "Nevieš uniesť kritiku!" Preboha, je snáď kritika to že urážame ostatných a pričapíme k tomu stádo výkričníkov? Podľa môjho názoru by mala byť kritika solidná, kritik by vždy mal dať na koniec niečo na povzbudenie a nie urážať. Medzi urážaním a kritikou je rozdiel.
Pre mňa za mňa nech idú do AK. Pretože svojim spôsobom to sú autorské blogy, lenže sa na pozeráme z iného pohľadu pod inou lupou. Ale aby sme boli úprimní, mizerovia nie sú len v AK ale aj medzi dievčenskými blogmi. Sú tam trápne dievčatá. Netvrdím že tie by sa mali prijať, ja tvrdím len to že by sa mali prijímať takéto dievčenské blogy na úrovni.
No keď sa už nejaký dievčenský blog dostane do AK, musí rátať s ponižovaním, urážaním... keby toto robili so mnou, na AK by som sa vykašlala. Prečo byť medzi autorskými blogmi, prečo ich obdivovať keď ma rania?
A toto je od mojej strany všetko. Bola to dlhá pesnička, ale ja sa už k tejto téme neozvem. Je to trápne, ako aj zo strany AK a ako aj zo strany dievčenských blogov!

152 E L - D Ý E L - D Ý | Web | 5. září 2010 v 9:14

Mám maličkou otázku: Proč se tu diskutuje o tom, zda "dívčí blogy" do AK přijmout či odmítnout, když většina slečen, jak se zdá, AK opovrhuje a vůbec se do něj dostat nechce?
Čím víc to blog.cz rozmazává, tím je to horší a nesmyslnější. :-|

153 E L - D Ý E L - D Ý | Web | 5. září 2010 v 9:17

[131]: - Lépe bych to nenapsala! Nevím, proč se to pořád dokolečka řeší a pitvá, mě osobně už to poměrně leze na nervy.

154 Joey Joey | Web | 5. září 2010 v 9:19

Ja chcu byt tež celebriketa. Šak už o mě psali i na tomhle blogísku: http://blog.blog.cz/1007/zakazana-uzivatelska-jmena

155 Bels Bels | Web | 5. září 2010 v 9:48

[152]: Poněvadž většina slečen AK opovrhuje až poté, co některou z nich nepřijali.
Sama LV to píše: "Přihlásila jsem se tam již dávno, když jsem ještě nevěděla, jací členové AK klubu jsou."

156 Bels Bels | Web | 5. září 2010 v 9:52

[140]: To s těmi slováky je blbost. To, že o nich v pravidlech není zmínka ještě neznamená, že je do AK nepřijímají.
Tím čj podle mě měla bejt spíš jako co nejlepší gramatika a taky to, že se nepřijímaj blogy, kde autoři píšou TaQlE.

157 E L - D Ý E L - D Ý | Web | 5. září 2010 v 9:58

[155]: Takže teď už je pro ni AK fuj e-e, ale kdyby se pro "dívčí blogy" přizpůsobily podmínky, bude první, kdo se tam přihlásí...

158 Bels Bels | Web | 5. září 2010 v 10:01

[157]: Přesně tak.. Ale co fakt nechápu, k čemu by jim členství v AK bylo, když maj za den větší návštěvnost než půlka členů AK dohromady..?

159 Peťka :) Peťka :) | Web | 5. září 2010 v 10:05

Články na srdci komentuji málokdy, ikdyž k nim třeba mám co říct, ale tentokrát mně to nedá...
Co se týče mě - ty tzv. "dívčí blogy" mi nic neříkají. Vlezu na ně maximálně jednou, pokud je k nim přidaný odkaz v nějaké bouřlivé diskuzi, abych posoudila, zda jsou v právu kladné, nebo naopak ty urážlivé komentáře. I teď jsem si prohlédla blogy obou slečen, se kterými je rozhovor.
Upřímně si myslím, že kolem dívčích blogů je zbytečně velký rozruch. Na internetu je spousta lepších, s promyšlenějšími články,fotkami a vůbec celou strukturou a nápadem. Ale že obsah těchto blogů nezajímá mě, hned zákonitě neznamená, že nesmí bavit nikoho. Jak tu bylo psáno, je spousta časopisů s podobným obsahem, ale kdo v dnešní době časopisy pravidelně čte, když je pro všechny jednodušší naklikat pár písmen a má "Top dívku" a spoustu dalších časopisů přímo u sebe v počítači? Každý se diví jejich návštěvnosti, ale když se to vezme kolem a kolem, tak tak nepochopitelná není. Už jen kvůli tomu, kolik odkazů na blogy všude je. A do těch započítávám klidně Chtějí je uratit a přitom jim dělají nechtěnou reklamu... no nic...
Co se týče AK - myšlenka byla dobrá, ale řekla bych, že dnešní podoba tohoto klubu s ní má jen málo společného, jak jsem psala už jednou v článku na mém blogu. Já se z klubu odhlásila dobrovolně. Ale to, že odmítají přidat naprosto autorské blogy, jen kvůli vlastnímu názoru, který se vylučuje s podmínkami přijetí, je podle mě ubohost. Já se dívčích blogů nezastávám, taky je nemusím, ale některé autorská pravidla stanovená AK splňují na více než 100% a přesto je vybírající nepřijme... proč? Protože do hodnocení při přijetí se nevyhne vlastnímu osobnímu ohodnocení a je ovlivňován vlastními názory, které by podle mě měly být při takovémto hodnocení ignorovány. A ikdyž se jim to možná nelíbí a takové blogy tam nechtějí, tak by je přijmout měli. Nebo, jak bylo řečeno, zpřísnit a upravit pravidla... Pak by se ovšem dalo mluvit o diskriminaci dívčích blogů a špatném vedení AK...

160 E L - D Ý E L - D Ý | Web | 5. září 2010 v 10:06

[158]: Asi chtějí podtrhnout svou dokonalost a um a ukázat světu, že ony se do nějakého AK můžou dostat taky kdykoliv si písknou. Aspoň to tak na mě působí... :-|

161 Bels Bels | Web | 5. září 2010 v 10:09

[160]: Jo aha... On je vlastě AK taková "elita" že... :-? Tak už z principu.

162 Teres Xeina Teres Xeina | Web | 5. září 2010 v 10:18

[157]: Pořád si tu melete svou :D ale kdybyste si třeba přečetli ten rozhovor tak třikrát pochopíte to:-). Ano, Míša myslela tím ,že ví jací jsou to, že ji nepřijali. Nepřijali ji i ostatní kvalitní dívří blogy kvůli sympatiím. Teď už by k nim proto nešla, protože ví(me),že bychom do AK stejně nezapadly.Takhle to vidím já.

163 Bels Bels | Web | 5. září 2010 v 10:23

[162]: Jistě, my to četly, neboj. Ale klidně mi sem hoď linky na ty kvalitní dívčí blogy, zajímalo by mě, jestli nebyly přijaty oprávněně nebo neoprávněně.

164 Maruška Maruška | Web | 5. září 2010 v 10:24

[140]: Slováky příjímají stejně tak, jak Čechy. Projdi si blogy, které jsou v AK a potkáš i několik Slováků ;-)

165 Teres Xeina Teres Xeina | Web | 5. září 2010 v 10:24

[160]: hahaha a kdo si tu o sobě myslí, jak je dokonalý a má nejkvalitnější blog široko daleko? Předevčím někteří členi AK! Vždyť tys to tady úplně podtrhla. To, co v rozhovoru s Míšou naznačujeme. Děkujo a tleskám. Neumím vysvětlovat a moc jsi mi tímhle komentářem ušetřila práci:D

166 Bels Bels | Web | 5. září 2010 v 10:30

[165]: Zřejmě jsi nepostřehla, že to byla ironie :-D A nezlob se na mě, ale v tom rozhovoru na všechny členy AK akorát házíte špínu. A to si ještě stěžujete, že vás házíme do jednoho pytle.

167 E L - D Ý E L - D Ý | Web | 5. září 2010 v 10:35

[165]: Jsem v AK a v životě jsem se nad blogy, které v AK nejsou nepovyšovala. Jestli to někdo dělá, tak to není správné, ale přijde mi to naprosto totožné s tím, když holčina z "dívčího blogu" opovrhuje blogy normálními - a že jsem se s tím nesetkala jednou.

Neříkám, že vaše blogy jsou špatné, ale pod pojmem autorský blog si představím něco jiného. Už jen to, že občas něco kopírujete se neslučuje s pravidly. Buď z blogů odstraňte co tam podle pravidel nepatří, a pak křičte nebo buďte ticho.

168 Michalind@ Michalind@ | Web | 5. září 2010 v 10:35

myslím si, že to AK se hodně zvrhlo a fakt zbytečně moc zpřísnilo... ja nemám problém s tím, že by tam nemohly být i dívčí blogy. ale na druhou stranu je i docela dobře, že nově vzniknul klub dívčích blogů. je to něco nového a třeba to taky jednou bude na hlavní stránce blog.cz když

169 E L - D Ý E L - D Ý | Web | 5. září 2010 v 10:40

[166]: Tak, dělají na chlup to samé, ale špatní jsme my. Hoď kamenem, kdo jsi bez viny, fakt. :-|

170 kerria kerria | Web | 5. září 2010 v 10:45

[132]: Já si zase myslím, že 75%  blogerek kolem 20-ti let jsou krávy, ale dosud jsem si myslela, že by bylo přinejmenším neslušné to takhle na plnou hubu někam napsat. Jelikož podobné výroky nepovažuješ za urážlivé, tak to klidně napsat můžu.

171 MiLusHka MiLusHka | Web | 5. září 2010 v 11:58

Tie Blogy Poznám ;-)  ;-)

172 Storyteller Storyteller | Web | 5. září 2010 v 12:14

Řeknu vám, že buď začnou psát normálně anebo vyšumí jako disco písnička z žebříčku hitparády.

173 Teres Xeina Teres Xeina | Web | 5. září 2010 v 12:19

[172]: Co je podle tebe normálně? Stále v souvislosti s našimi blogy někteří upozorňují na ,,TaKOvÉ PíSmO" ale asi v životě nečetli žádný náš článek. Ráda bych věděla na co tu narážíš!!!

174 TlusŤjoch TlusŤjoch | Web | 5. září 2010 v 12:23

[170]: V Indiii, kde je toto zvíře posvátné, by se to dalo brát jako lichotka.

To je ten úhel pohledu.

175 TlusŤjoch TlusŤjoch | Web | 5. září 2010 v 12:25

[172]: Proč myslíš? Třebas si svět žádá pohled přes růžové brýle optimistického a suveréního mládí.

176 Zuzulin Zuzulin | Web | 5. září 2010 v 12:33

[142]: Ale to, že ti noví "vůdčí" co tam nemaj co dělat, to dělaj ve svým volným čase a klidně by mohli dělat cokoliv jinýho místo toho poslouchání narážek na ně, nikoho nezajímá..co?
Kdyby tam nebyla taková Kitt, pořád bychom jenom přijímali a kartáčovali..hm?

177 ethnea ethnea | Web | 5. září 2010 v 12:58

Nez jsem si precetla tenhle clanek a cast komentaru, mela jsem na divci blogy vyhraneny nazor. Ne zly, zavistivy a nenavistny, jen me proste uvedene blogy nepritahly, nezaujaly, neoslovily...
Sama nemam ruzovy blog a jsem clenem AK uz delsi dobu, ale...! Proc by korektni "divci blogy", jak je nazyvate, nemohly patrit do AK? Ze pisi jen o sobe? Foti jen sebe? A co denickari? 90% clanku je jen o nich. Kazdy blog je vlastne jen o nas. Co delame, co tvorime, co mame radi.
Proc tolik nenavisti k temhle holkam? Myslim, ze uz to tu bylo nekolikrat receno. Zavist.
Tento clanek a hlavne tolik zloby v komentarich mi otevrelo oci. Doted jsem se o podobne blogy nezajimala. Navstivila jsem je, ale nezaujaly, tak jsem se dal nestarala. Ted jim zacinam fandit. Tyhle holky neco dokazaly. Dokazaly pritahnout spoustu navstevniku a obrovska cast z nich se pravidelne vraci. Na blogu se bavi.
Kdo ma pravo urcovat, co je dobre a co spatne? Co je kvalitni a co ne?
Takze holky, nedejte se. Ne kazdy, kdo je v AK, na vas kouka skrz prsty. ;-)

178 April^^ April^^ | Web | 5. září 2010 v 13:02

Stále tá istá téma. Bla bla, my chudáčikovia, diskriminujú nás lebo sme nádherné a pekné a oni nám len závidia! Aááh! Buhuhúúú...!
Možno to bude znieť čudne, ale mne to tak skutočne pripadá :D
Nechcem nikoho urážať, ale toto je fakt prehnané. Sú to jednoducho obyčajné zmaľované baby, aké vidíte na každom rohu. Nič nejaké úžasné.
A pokiaľ ide o AK- porušujete podmienky, tak tam jednoducho nepatríte! A hotovo, koniec diskusie. :-P

179 Bels Bels | Web | 5. září 2010 v 13:32

[178]: Nic proti nikomu nemám, ale přesně tak mi to taky připadá. Už je to trapné.

180 Teres Xeina Teres Xeina | Web | 5. září 2010 v 13:39

[177]: díky :) tohle mě potěšilo a jsemráda, že se někdo takový našel :)

181 Marky Marky | E-mail | Web | 5. září 2010 v 14:26

Už je pomalu na čase toto téma uzavřít :-D Pro mě je toto téma už otřepané a nudné - číst pořád dokola, jak skupinka A ponižuje onu 'růžovou' skupinku B, která se pořád obhajuje... Takové vztahy vždycky byly, jsou a i budou!
Já osobně takové "dívčí" blogy nenavštěvuji, ale dokážu pochopit, jak se tyto slečny cítí - my, co máme blogy třeba o Anime, jsme ostatními také odsuzováni...

182 Cenere Cenere | Web | 5. září 2010 v 14:41

Ukázka prvotřídní namyšlenosti... Nemám takový blogy ráda...

Panebože. Jak může malá holka radit o líčení? Já se v tomhle věku nelíčila a ani ve svých 17ti letech se líčím jenom do školy nebo na nějaké akce na které jsem zvána... :D

Vždyt jsou s prominutím, zmalované jak ku*vy, pak se nemáme divit, že jsou takový mladý holky věčně znásilňované nebo jinak sexuálně obtěžovány. :-?

Mimcohodenm - děvčata - víte, že přebytečné líčení před 20 rokem života značně poškozuje pleť? Dneska každá holka dělá to, co ostatní - plácá na sebe jeden krém před druhý, líčí se i když nemusí a pak zbytečně brzo stárnou - a to vede následně k používání těch "zázračnejch" krému na omlazení pleti...

Toto mi řekla kamarádka mé tety, jenž líčí "slečny z mola" - ala modelky. Líčit se takhle v nízkém věku, mám z toho šoky... ;)

183 Sciurine Sciurine | Web | 5. září 2010 v 14:55

No, a už prichádza aj ďalšia pesnička s textom: je to trápne.
Navrhujem pozastaviť komentáre, je to už nečitateľné...

184 Petra Petra | Web | 5. září 2010 v 15:03

[158]: Ale copak ty jsi v AK pro navštěvnost? Já teda ne.

Nemám ráda divčí blogy, nechodím na ně, ale pokud se najde nějakej blog, kterej je dívčí a přitom kompletně autorskej, měl by být podle mě přijat.

185 Alexandra Gryffin- Fox, okřídlená lištička Alexandra Gryffin- Fox, okřídlená lištička | Web | 5. září 2010 v 15:32

A zase další fraška, zbytečný článek a zbytečný komentář...

Lidi, že to máte zapotřebí. Kašlete na problém, který není. ;) Prostě se smiřte s tím, že tady pořád budou slečny, které budou špulit rty do objektivů, radit ohledně líčení atd. Nechápu, co bás na tom pálí. Že se o nich mluví? ;) Zkuste začít u sebe a přestaňte s tím první. Každý článek, byť to má být pouhá reakce na aktuální dění, zase jen přilévá olej do ohně. Všichni jsou z toho zhnusení a navrčení. Jedna strana obviňuje druhou, že ji nenávidí a přitom je to jenom hloupé přetahování malých dětí.
Podle mého se tyto blogy příliš nehodí do AK. Mějte trochu soudnosti! AK je něco jako značka kvality- dostanou se tam jen blogy, jejichž obsah má nějakou hodnotu. Nechci posuzovat vaše články, dámy z ružového světa. Nechci chodit na váš blog a pídit se po chybách. Nechci si ani prohlížet vaše fotky. Vy jste v tomhle světě spokojené, máte svou návštěvnost... Nechte si to, ale neočekávejte, že se vám lidé budou klanět. Co se týče mě, nemůžu se dočkat až tahle mánie opadne a já si budu moct na Srdci blogu přečíst zase něco pěkného.

186 Eliška Linn Eliška Linn | Web | 5. září 2010 v 15:34

Řekněte mi, pořád vás to baví? Jednou ze sebe udělá chudáky AK a plive špínu na "růžové" blogy, podruhé ze sebe dělají chudáky "růžové" blogy a plivou špínu na AK.
Ráda bych řekla, a vidím, že nejsem první, už skončete! Rozhodně to nemění můj předtím víceméně neutrální názor na tyhle "růžovky"... dejme tomu, že ho tento rozhovor ještě zhoršil. Každý má nárok zachovat se nějak, a jenom proto, že někteří lidé možná chodí na váš blog "zasmát se"... jak tvrdí... tak nejsou horší než vy a pokud se tedy chovají jako malé děti, tak si to nechejte pro sebe, protože tím se můžou vyvolat jenom další hádky. Tímto jste tedy u mě osobně vyvolali nějaké to mínus... protože to na mne působí, jako by jste si o sobě skutečně mysleli, že jste něco víc.

187 Sakura Minamino / Tweedledee Sakura Minamino / Tweedledee | E-mail | Web | 5. září 2010 v 15:38

Nedá mi to, musím se vyjádřit k názvu celého článku, který mi připadá poněkud nešťastně zvolený. To musí každý, kterému slečny prostě nejsou sympatické a dá to najevo, automaticky závidět?

189 Dendomačiatko Dendomačiatko | Web | 5. září 2010 v 16:11

A ešte jedna otázka:
Kedy konečne začnete písať alebo robiť rozhovory s blogermi, ktorí síce nemajú návštevnosť, ale dobré, poriadne články, ktor majú hlavu a pätu?
Na tomto blogu by ste mali písať články o blogeroch s veľkým B. Myslím, že tento blog by mal propagovať skôr neznáme blogy s kvalitným obsahom. Ako ste si už asi aj všimli - väčšina účastníkov (nielen) tejto diskusie o tých "úspešných" slečnách tieto "úspešné" slečny radi nemajú.
Krutým faktom (asi len pre tieto blogové celebrity) je, že jediným úspechom ich blogov je síce návštevnosť, no obľúbenosť nie. Mnoho návštevníkov ich "bločkov" sa tam chodia len zasmiať.

190 rohirrimqa rohirrimqa | Web | 5. září 2010 v 16:21

Hmmm... článok v Uhle pohľadu je trochu premrštený, ale to neznamená, že je to názor všetkých ľudí z AK... A ak nechcú, aby sme ich hádzali do jedného vreca, prečo oni hádžu do jedného vreca členov AK?

191 Maruška Maruška | Web | 5. září 2010 v 16:29

[189]: To máš pravdu, protože se tu nestále řeší jen tyto blogerky, myslím v poslední době. To byla NS, pak o nich článek, pak tento rozhovor....
Myslím, že až hlavní vlna těchto blogerek odezní, dospějí a zmoudří (nebudou psát, že ovládly blog, že nás nenávidí, že jsou úspěšné), tak možná se tu začne řešit něco lepšího. ;-)

192 Exosited Exosited | 5. září 2010 v 16:36

Proboha... to blog.cz nemá pořád na práci nic jiného než do morku kostí rozebírat pubertální děvčata, které baví psát o módě, zveřejňovat jim libí fotografie (pixelky /*- jen tak na okraj... i z pohledu amatérského grafika můžu říct, že označení pixelka je chybné asi tak, když řeknu, že ve dne vyhcází měsíc a ve dne Merkur*/, psát o tom jak se líčit, jak balit kluky/holky, jak si načmárat rtěnkou na rty S.O.S... Aghhhr... Samozřejmě chápu, že napsat o tom pár článků je normální, ale řešit už pár týdnů jednu a tu samou věc... PRO BOHA NA NEBESÍCH!!!

Zmíněným v rozhovoru chci moc poděkovat, protože i já jsem patřil mezi lidi, kteří "růžové" bločky nenáviděli, ale po přečtení jednoho Nataliina článku (pokud ho psala ona) jsem si řekl, že i tenhle typ blogů může komukoli cokoli nabídnout. Že si tam zkrátka můžu hezky počíst bez toho, abych zvracel nad fotkami Zaca Efrona... A tyhle dvě mi nový úhel pohledu ještě více rozšířily, takže děkuju, dnes se na vás a vám podobné budu koukat s filtrem a očích a zjistím si něco o daném člověku, než ho začnu soudit podle barvy pozadí (nejvíce asi #ff00cc, že)... Takže děkuji...

Autorský klub: Ze začátku se mi to strašně líbilo, byla to fajná myšlenka dokázat sobě samím a jiným, že můj blog je na výši... Že má úroveň, že má patu a hlavu, že více oduševnělý, že je o mně... Ze začátku systém klub.blog.cz tuto myšlenku splňoval... Ale postupm času, zřejmě kvůli tomu obrovskému tlaku a ztrátě času věnovaným filtrací žádostí a sporů, zkrátka zpřísnili... To se některým nelíbilo... A tak začala malá ?"vzpoura"?... Na každáho stejným metrem a tak se jako prasata, odpusťe mi ten váraz, začali chovat i NĚKTEŘÍ (všimněte si toho slova o 7mi písmenech, neříkám všichni) administrátoři klubu. Mně jako zájemce o grafiku dostalo, že už od SAMÉHO počátku byla zřejmá diskriminace grafiků (nemyslím fotografie, ale grafický design, web/blogdesign, zkrátka práce s vektory a rastrem obecně)... A když jsem viděl případ, incident, ve kterém byl snad ten nejpoctivější grafik z celého blog.cz obviněn, že jeho blog obsahuje neautorskou grafiku (přičemž každý definovaný pixel o různé souřadnici a různé barvě BYL autorův). Zřejmě si asi onen daný člověk řekl... Hm, tohle já neumim, proč by to uměl někdo jiný, zřejmě to nebude jeho... Když si zkrátka na tohle vzpomenu, tak UŽ MOŽNÁ VÍM, PROČ JE TOLIK BLOGŮ V ŽÁDOSTECH ODMÍTNUTO! Ale jak říkám, jsou ty jisté faktory, které z těch některých adminů dělají rychlousuzovací stroje, takže jedna má část to chápe, ta druhá zastává názor, že každý člověk s páteří by si měl nejdřív zjistit fakta, než něco jen tak z vlastního, evidentně neověřeného, úsudku napíše...

Jsem ale šíleně odbočil :D... Takže ke konci... Pokud se dívčím blogům (modeling, líčení, deník) dovolí být v AK, tak totéž žádám PRO GRAFIKY (nic autorštějšího, než grafiky a povídky si totiž NEUMÍM PŘEDSTAVIT, protože do každého díla dává AUTOR něco sám ze sebe). Případným pohoršeným se omlouvám... A ještě jednou holky díky za vaše názory, se vším NESOUHLASÍM, ale v lecčem jste mě překvapily...

193 Sakura Minamino / Tweedledee Sakura Minamino / Tweedledee | E-mail | Web | 5. září 2010 v 17:18

[188]: Geniální článek ;-)

194 Great Mhery Great Mhery | Web | 5. září 2010 v 17:22

A sakra! Používám nějakou tu kosmetiku, starám se o sebe, mám růžové a grapefruitové šaty a pár dalších růžových věcí - a přesto nemám dívčí blog...
Ne, vážně. Je mi to jedno. Ovšem, dobře. Mnozí je nemají rádi. Jenže, slečny samy vyjádřily své antipatie k AK blogerům. Mohla bych tu citovat, ale je to zbytečné, když jste to četli. Pokud si Lady Vanilka myslí, že AK blogeři mají stupidní chování, tak je to už jistý předsudek. Ale mě je to jedno, nebudu se cpát do něčeho, když není zájem, nemá to smysl (přesvědčovat se druhého o vlastní pravdě). Každý jsme jiný. No a? Tak já napíšu třeba delší článek (povídku ne, to mě nějak "neba") a ony zase dají fotku. O tom, jestli mají být v AK nevím. Je mi to jedno - na jednu stranu, je hodně diskriminující přistupovat k někomu podle určitého vzorce jenom kvůli barvě pozadí, na druhou stranu nekvalitních nerůžových blogů je mnoho a byly nepřijaty. Myslím tím to, že pokud by se někdy zvažovalo příjímání dívčích blogů, asi by bylo záhodno procházet je, jestli jsou autorské jako u jiných. Prostě - nepodívat se, hele, růžová, ok, beru.

195 Matt Matt | E-mail | Web | 5. září 2010 v 17:30

[193]: Děkuju :)

Taky mám zkušenosti :)

196 Sciurine Sciurine | Web | 5. září 2010 v 17:35

[188]: Skvelé. To sa dá vyjadriť len krátko, tvoj článok som si prečítala s radosťou a nebolo to plytvanie času.

197 Alia Annei Eiko Christine Alia Annei Eiko Christine | Web | 5. září 2010 v 17:58

Každý to bere jak chce.
Já, jakožto človék vyoce ignorantský, jsem u nich byla, utřela si nos a šla dál.
Tak.
K čemu povyk?

[72]: Uhh, dík, to si ani nezasloužím *blush*

198 Petra Petra | 5. září 2010 v 18:03

Tak to je smutné, že nakonec blog.cz zviditelňuje takové hlupky. Vyhmátněte nějaké superblogy, které mají malou návštěvnost, protože na ně jen tak nenarazíme na hlavní straně. Ráda bych viděla a četla nějaké dobré, ne pořád skoro porno fotky bláznivých holek nebo Justina Biebra a Edwarda. ;-)

199 Daniel Daniel | 5. září 2010 v 18:27

Chichi. Úspěšné? Já bych řek, že primitivní rádodajky, jedna o sobě dokonce prohlásí, že je negramotná. Nic nečte. Co chce asi jako novinářka druhým nabízet? Tak možná články do Blesku. Já se do autorského klubu ještě neodvážil ani hlásit a o těhle ******* ČTU NA HLAVNÍ STRANĚ BLOGU. Že by se změnil na blesk.cz ?

200 caput ligneum caput ligneum | 5. září 2010 v 18:37

Pranýř.Užijte si to, členové AK...

Zobrazit novější komentáře

Komentáře jsou uzavřeny.