Předvolební anketa na Blog.cz

14. května 2010 v 8:00 | Standa |  Ptáme se vás
Anketní otázka na tento měsíc se přímo nabízí :)


Ačkoli se tento blog profiluje jako zcela nepolitický, již jednou jsme zde s tímto tématem koketovali. A sice loni před volbami do Evropského parlamentu. Jak zněla anketní otázka (včetně výsledků) se můžete dočíst v tehdejším článku.

Nyní nás čekají volby do Poslanecké sněmovny (28.-29.května) a ze všech stran se na nás hrnou předvolební průzkumy. Pojďme si tedy jeden takový "průzkum" udělat i zde na Blog.cz. Hlasujte v anketě, jaké straně byste dali svůj hlas v nadcházejících volbách.

Hlasovat můžete i tehdy, pokud vám ještě nebylo 18 let. Přihlížím k tomu, že typický uživatel Blog.cz ještě chodí na základní školu, dělat tedy anketu pouze pro malé procento uživatelů 18+ by nemělo smysl. Cílem ankety je zjistit popularitu jednotlivých politických stran mezi uživateli Blog.cz, nikoli suplovat roli oficiálních volebních výzkumů prováděných pouze na cílové skupině oprávněných voličů.

V anketě jsou obsaženy pouze nejznámější strany, které aspirují na zvolení. Seřazeny jsou podle čísel, která jim vylosovala Státní volební komise.

Pokud v anketě postrádáte odpověď "politika mě nezajímá", pak ji hledáte marně. Předpokládám, že pokud politika někoho nezajímá, tak nebude ani hlasovat v anketě na politické téma. Ze stejného důvodu v anketě chybí možnost "k volbám nejdu".
 

41 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

Zobrazit vše (191)
Zobrazit starší komentáře

101 Nikolas Nikolas | E-mail | Web | 15. května 2010 v 19:41

[88]: Možná by bylo fajn přečíst si všechny moje komentáře. Už jsem tu totiž psala, co si o tom myslím - podle mě nebylo zrovna málo zvýrazněné na složenkách, že se to NEMÁ platit. A argument, že někoho něco vyděsilo, neberu. Mě taky děsí každý večer nepříjemnej ksicht s bradavicí na billboardu na naší ulici. Neřeknu, kdyby to tam nebylo na té složence vůbec napsané... ale takhle... A k tomu dluhu - to už jsem tu taky psala. Dluh jsme sice nenadělali přímo my, ale my máme v rukách tu moc zvolit si stranu, tak proč volit tu, která bude dluhy jen zvyšovat?

102 Tiska Tiska | Web | 15. května 2010 v 19:44

[101]: Naprostý souhlas :-D

103 Mill Mill | Web | 15. května 2010 v 20:10

Já bych hlasovala pro TOP 09 protože nemají žádné skandály :D

104 blaidd blaidd | 15. května 2010 v 20:20

Ach jo, já sem tu asi jediná která tomu vůůbec ani trochu nerozumí.

105 blaidd blaidd | 15. května 2010 v 20:20

:-(

106 Čivava Čivava | Web | 15. května 2010 v 20:29

[1]: mě ČSSD jako největší zlo. možná jsem na ně vysazený protože je v čele Paroubek, ale když se dívám na jejich reklamy je to jedna lež za druhou. pouze můj osobní názor

107 leni leni | Web | 15. května 2010 v 20:57

[99]: byl Bakala obžalovaný z nějakého zločinu? nebyl. tak ho nenazývej zločincem. podle mě je tohle naprosto jednoduchý.
ano, přesně tak, když jsi hloupej, běž k lopatě, když jsi chytrej, studuj,  vydělávej peníze, investuj, vynalézej nové věci, pomáhej, zaměstnávej lidi. mělo by to být nějak jinak? jako zkusit investovat může úplně každej, ale ne každýmu to asi půjde...
všichni chytří nebudou nikdy, a určitě ne všichni budou mít moc. to, že někdo vyváží popelnice, neznamená, že si ho ostatní nemají vážit, stejně jako to, že někdo vydělá miliardy neznamená, že ho může kdokoliv nazývat zlodějem.

108 creations creations | Web | 15. května 2010 v 21:09

[105]: ver mi niesi jediná. ja sa tomu tiež nerozumiem :-D

109 Bezejmenná* Bezejmenná* | Web | 15. května 2010 v 21:29

Nehlasuju pro nikoho, všeci jsou to gauneři...! :D

110 Charlie Charlie | Web | 15. května 2010 v 22:21

[103]: zatím :-|

111 Téjuš Téjuš | Web | 15. května 2010 v 23:00

[106]: plný souhlas!

112 For use For use | Web | 15. května 2010 v 23:06

[77]: Já vím, že to nemáme platit, ale některý lidi to třeba nenapadne a pak při představě, že mají zaplatit 100 000 se zhroutí.

Jinak ve výsledku to stejně zaplatíme my obyčejní občané, sice né přímo složenkami, ale na daních. Něco splatíme my, něco splatí naši potomci, něco jejich potomci... (a pokud ne, tak máme šanci skončit jako řecko)

113 -vb- -vb- | Web | 15. května 2010 v 23:37

Ono je to jednoduché. Všechno je to jedna svoloč. Všichni slibují něco co nemohou splnit. Republika je před bankrotem.

Volil bych sociální program. Lidem se má pomáhat. Není však kde brát na tuto chválihodnou činnost finance. Takže tudy cesta nevede.....

1/ V naší vlasti vytváří hodnoty pouze 786 632 našich spoluobčanů. Ostatní se "vezou"!

2/ Máme více úředníků, lehkoživků, než pracujících.

3/ Smutné je, že nyní je více policistů než za bývalého tzv. policejního státu. Tenkrát jich bylo 25 000 a dnes 70 000 a další odešli na úřady, které dělají pasy, občanky apod. Přpočítejte si ještě strážníky a bezpečnostní agentury.

4/ Za Franze Josefa bylo na ministerstvech po 20 - 40 lidech. A kolik jich je dnes....

5/ Všechny peníze, které tady vydělají zahraniční společnosti - a jiné dnes již u nás nejsou - odtékají do ciziny.... My Češi, Moravané, Slezané atd jsme již pouze otroci.

6/ Mladí lidé preferují pravicové strany, ale to je cesta do pekel. Problém je, že jim nikdo ještě nevysvětlil co je to kapitalismus a kam spějeme. Kapitalismus to je I. a II. světová válka, hospodářské krize, bída a hlad. A tam spějeme.

7/ A jaké je řešení. Tak to nevím, ale snad odpověď najdete na burle.blog.cz!!!

8/ V Praze mají strážníci 13 koní, o které se stará 21 strážníků.Stojí to ohromné peníze. Má to smysl?

Mohl bych psát do nekonečná, ale jenom vás mladé lidi prosím - nevěřte, ale prověřujte. Ptejte se svých rodičům prarodičů. Tam určitě najdete odpovědi. Jinak se ptejte na burle.blog.cz, kde vám já sedmdesátiletý kmet rád poradím. Hádejme se, perme se, ale pak si vždy podejme ruku. Vždyť jsme na jedné lodi. Lidi neblbněte! Jsou tady lidi.... Václav Burle

114 *J *J | Web | 16. května 2010 v 0:39

Hlavně pamatujte... NEVOLTE TEPLÝ BARVY!!! ... :-) ... Lidi, my mladí, to máme v rukou xP Choďte volit!!!

115 Mami Mami | Web | 16. května 2010 v 8:34

Milí studenti, nyní máte možnost přesvědčit jednu mámu (ne bábu), aby volila právě Vaši tolik žádanou TOP 09. Pište svěží neotřelé komentáře, cupujte moje názory a přesvědčujte mě. Já, jakožto matka dvou malých dětí, zatím této straně vůbec nevěřím a mám z ní strach. Ale stejně jako Vy bych ráda uvítala na naší politické scéně změnu! Myslím, doufám, změnu k lepšímu - změnu ke korektnosti, slušnosti, odpovědnosti a prosperitě.

PS: Vyřknu-li slovo "prosperita", tak bohužel vidím obtloustlého sobeckého Paroubka, jak se mu práší od huby, a tak bych ráda, aby toto slovo dostalo NOVÝ rozměr.

http://ajalulu.blog.cz/1005/anketa-mesice-volby-presvedc-mamu

116 Domísek Domísek | Web | 16. května 2010 v 8:37

Strana svobodných občanů ^^

117 Giraffe Andy =D Giraffe Andy =D | Web | 16. května 2010 v 10:43

TOP 09! :D

118 For use For use | Web | 16. května 2010 v 10:49

[100]: Cituji novinky.cz "Především starší lidé se obracejí na policii a ta jim musí vysvětlovat, že jde pouze o reklamu"

119 Lily of the valley Lily of the valley | Web | 16. května 2010 v 11:07

[113]: Tak když ne pravici, máme volit levici? Myslíte KSČM? Pak kdo se nepoučil z minulosti.
A ČSSD? Zcela upřímně, kdo tam hraje fér? Kdo tam ASPOŇ vypadá, že hraje fér? Nebudu volit žádnou stranu, která má negativní kampaň. Vylučovací metodou jsem se dobrala k několika možnostem, a žádná z nich není levicová.
A koho budete volit vy, když nechcete pravici a víte, že volit socialisty je nereálné?

120 [E]louš.[ek] [E]louš.[ek] | Web | 16. května 2010 v 12:54

Věci veřejné

121 Marťa Marťa | Web | 16. května 2010 v 13:32

Já se v tom nevyznám tak nehlasuji.

122 Nikolas Nikolas | E-mail | Web | 16. května 2010 v 14:07

[118]: Určitě kadý nápad na kampaň bude mít své plusy a mínusy, ale je to pouze věc názoru a není slušné se někomu snažit vetřít ten svůj. Takže to radši nechme být, protože už se to právě k tomuto chýlí. Jen mimochodem - já také můžu říct, že mi jako řidiči vadí billboardy u silnice, protože mi to odvádí pozornost od řízení. To je to stejné.

123 Maruška Maruška | Web | 16. května 2010 v 17:26

Já volím leda tak koš, stejně se nic nezmění, možná tak k horšímu....

124 space-zamotana-hlava space-zamotana-hlava | Web | 16. května 2010 v 18:08

:) dala sem ty piráti bo co to je :)

125 mentalist-web mentalist-web | Web | 16. května 2010 v 18:20

vždyť TOP 09 je ODS :-D  takže ČSSD nebo Zemanovci :-)

126 Laura Laura | Web | 16. května 2010 v 18:29

[3]: Souhlas. Svobodní. Volebním průzkumům nevěřím, myslím, že mají mnohem vyšší preference, možná vyšší, než některé ze zde vybraných stran. Alespoň u DSSS v to doufám ;-)

127 For use For use | Web | 16. května 2010 v 19:45

[122]: Já se Tisce nasnažím vetřít svůj názor :)
Jenom píšu, že na to už mínusové reakce byli :)

128 Lennie Heroin Lennie Heroin | Web | 16. května 2010 v 20:54

sympatická je mi TOP 09 nebo VV, možná i ty piráti, ale nejspíš dám hlas nějaké malé straně, sice bud enejspíš zbytečný, ale to samý může udělat x lidí, kterejm došla trpělivost

129 Mystann (Annie Kramer) Mystann (Annie Kramer) | Web | 16. května 2010 v 22:20

Každý má právo na svůj názor. I když je mu teprve čtrnáct. TOP 09.

130 f0ndie f0ndie | 17. května 2010 v 1:11

za mě VV

131 Dungeon.keeper Dungeon.keeper | 17. května 2010 v 9:28

[2]:
Inu v 15 má člověk v hlavě ještě brajgl.

132 Dungeon.keeper Dungeon.keeper | 17. května 2010 v 9:30

[125]: Kdyby jen to TOP 09 a ODS. Ti co nadělali dluhy nám říkají, že je máme znovu zaplatit. :-!

133 Dungeon.keeper Dungeon.keeper | 17. května 2010 v 9:31

[129]: Tak až ti bude 30 pochopíš, jakou blbost může člověk v 18 udělat když volí, ty kteří dluhy nadělali a teď se k nim neznají.

134 leni leni | Web | 17. května 2010 v 10:57

[133]: Tak mě bude 30 příští rok a už se hrozně těším na to prozření :)))

135 Sam Sam | Web | 17. května 2010 v 11:02

Zajímavé, já tedy volila VV, ti se zatím drží na třetím místě. vypadá to, že až budeme volit mi, bude naše politika vypadat aspoň trochu jinak ;-) podle mě je to dobře, občas mají někteří lidé velice zastaralé názory. Fandím i TOP 09, ti jsou podle mě taky nadějná strana.

136 Lennroe Lennroe | Web | 17. května 2010 v 12:00

[30]: :-D až jim ten hlas doopravdy dáš dej nám vědět
Hrozně by mě zajímalo, jestli těch pár lidí co tam kliklo chtělo udělat recesi a nebo jsou opravdu tak zvrhlí.

[88]:Ty se ptáš kdo zadlužil stát? napovím ti má to v čele prostorově výrazné individuum s lesklými tvářemi a obrovskou bradavicí.

[112]: To je zvláštní, přečíst sumu si umí a přečíst, že se to nemá platit už ne. To se na mě nezlob ale to mi k čechům moc nesedí. 8-)

[1]: neboj z toho vyrosteš (doufám) O_O

137 supeerhokej supeerhokej | E-mail | Web | 17. května 2010 v 15:21

Já mam rád ODS. O_O  [:tired:]  :D  ???  :-!  :-|  :-P  :-x  :-?  8-)  8-O  :-D  ;-)  :-(  :-)

138 Nikolas Nikolas | E-mail | Web | 17. května 2010 v 17:28

[136]: Vždycky se musí najít někdo zvrhlý :)

139 Anička číslo dvje Anička číslo dvje | E-mail | Web | 17. května 2010 v 17:42

[106]:  Ano, udělali si dokonce oranžovou reklamu i pro veselí...
Volím světlounce modrou, skoro až do šeda, jak někdy bývá na telefoních budkách...

140 aný aný | Web | 17. května 2010 v 22:44

Vzhledem k tomu, že mi momentální politické dění a předvolební kampaně dokázaly zcela znechutit oranžovou barvu, jsem vcelku ráda, že se v tom ještě nemusím angažovat.
Kdybych však byla postavena před volbu, upřednostnila bych Topnuladevítku.

A že je mi šestnáct a téměř nic použitelného o politice nevím, za to jsem ráda. V osmnácti bych volit chtěla, ale koho sakra? Menší zlo?... A nebylo by tu někde spíš "větší dobro"? Myslím tím to nevtíravé, konstruktivní dobro, ne návrat Elvise či zrušení ranní kocoviny (jak nám slibuje ten roztomilý upocený hrošík s rozkošným znaménkem krásy nad rtíkem *ir*) :D

I dospělý člověk v tom má dle mého názoru pořádný zmatek.
Takže tak :D

141 myšmamá myšmamá | E-mail | Web | 18. května 2010 v 10:49

Velice mě pobavilo, jaký šrumec jsem vyvolala tím, že jsem řekla, že budu volit komanče, abych vás ještě více nabudila, šoupla jsem tam krejčíře, Bakalu a pod. Velice mě potěšil, ten šrumec, co se tady rozpoutal. Díky za to, že jste se alespoň odvážili chvíli přemýšlet...a pokračujte, docela mě to zajímá...všechny ta hecy jsem psala kvůli Pavlovi, doufaje, že se zapojí, bohužel. Na první dobrou nastartovala leni...a to se cení... :-D

142 Lianna Lianna | E-mail | Web | 18. května 2010 v 17:53

Nejmenší zlo? ČSSD vyhazuje prachy za pomlouvání a urážení ostatních, co asi udělá se státní kasou? Já hlasuju pro jednu "obecní" stranu, co má jen sedm hlasů. Nebudu dávat hlas těm kašparům za to, co tam předvádějí, ale zároveň nechci, aby si můj hlas přerozdělili právě ti, kterým ho nechci dávat.

143 Schimi Schimi | Web | 18. května 2010 v 19:09

Já bych volila druhou pražskou defenestraci,ale čím si pomůžeme? Ničím příjdou další blbci a pojede to nanovo...

144 Schimi Schimi | Web | 18. května 2010 v 19:28

[132]: Ta jejich kampaň mi přišla opravdu...úsměvná (nebudeme mluvit/psát sprostě). Člověk obrací v ruce každou korunu a teď má platit ještě jejich dluhy.Pardón ,,naše" dluhy,ale kdyby si všichni ty nahoře ubrali z koryta tak by to bylo zaplacený i dvakrát. Navíc v Top 09 je Kája Schwarzenberg,že? Ten si může sotva říkat čech..nechápu,nechápu jak je může někdo volit (stejně jako oranž. a modrou skvadru).
Jsem nesmírně ráda že ještě volit nemůžu protože kdyby jo tak nevim kterýho blbečka bych volila. Rozhodně nic známýho.

145 celine-fun celine-fun | 18. května 2010 v 19:45

těch 16 lidí kteří by volili dělnickou stranu je mi upřímně líto, protože to sou idioti a vedení téhle "strany" by mělo už dávno sedět někde v kriminále, omlouvám se ale tohle mně hodně vytáčí doufám že těm 16 lidem není 18 a tudíž že volit nebudou.
Já osobně bych volil pravici (ačkoli kdyby Jirka vrátil elvise tak by to bylo super :-D ) asi ODS těm novým stranám moc nevěřím :-?

146 Sarah Sarah | 18. května 2010 v 20:17

já určitě Strana svobodných občanů

147 Tiska Tiska | Web | 18. května 2010 v 20:23

:D Hej a kde jste přišli na to, že ty malé zapadlé bezvýznamné partie jsou to pravé, co volit, že tam není korupce a že jim jde o napravení státu? :-D

[144]: Mě osobně je jedno, že Karel není Čech. Ať je třeba američan nebo kubánec, pro mě je předné, že se v politice orientuje a snaží se naši politiku napravit. Už jen záleží, jestli mu dáme šanci a budeme mu věřit. Samozřejmě není vševědoucí, není Bůh, ale předpokládám, že tím, že žije v zahraničí, má přehled, jak vést úspěšnou demokratickou politiku, což tady v naší zemičce poskomunistické bohužel značně pokulhává. Někdy mě i napadá, že my sami se na nohy nepostavíme snad nikdy a pomoc ze zahraničí je v jistých ohledech třeba :-?

A stejně si myslím, že i kdyby si politici snížili platy, nějak zásadně by to s ekonomikou nepohnulo. Těch mastně placených není zase tolik, aby z utahování jejich opasků vylezlo víc peněz, než z vymlácení občanů. Souhlasím ovšem s tím, že by si je utáhnout měli, jen konstatuji, že to pravděpodobně moc nepomůže :-)
Zvýšení důchodů by byla cesta do pekel, stejně jako zvýšení porodného a mateřské.

148 Silmenel Silmenel | Web | 18. května 2010 v 21:06

Vážení voliči, přečtěte si radši programy jednotlivých stran. Věnujte pozornost také tomu, jak se členové těch kterých stran chovají a podle toho si rozmyslete, pro koho budete hlasovat, ať pak nespláčete nad výdělkem. Není nic blbějšího než špatně zvolit stranu jenom proto, že člověk byl líný se blíže podívat na to, co za pěkným názvem,logem atd. stojí za lidi.

149 Schimi Schimi | Web | 18. května 2010 v 21:45

[147]: a tak by jsme se mohli dohadovat...no mě to nikdo nevymluví stejně asi jako tobě. Myslíš že tam není tolik tak skvěle placených? Měly jsme tu čest popovídat si s nejmenovanou paní poslankyní která zrovna není na vysokém místě,ale z jejího platu jsme valili oči. Samozdřejmě začala říkat že z toho dává támhle a támhle na různé projekty,ale myslím že nás podcenila-nejsme dospělí ale taky nejsme blbí. S tím zvýšením nevim je v tom takovej brajgl ,že se z toho asi nevyhrabam. Škoda že nežijeme v Řecku tam se maj lidi jak v bavlnce a když teď nemaj zapískaj a všichni i ti co zrovna nemůžou rozhazovat musej něco dát.
Lidi,volte si koho chcete ,ale nejdřív přemýšlejte.

150 Lawiane Lawiane | Web | 18. května 2010 v 21:55

Fuj, nechápu, proč všichni tak milujete TOP 09, když jsou to ty největší prevíti a odpadlíci z jiných stran. ČSSD možná rozfrcá prahcy, když bude všem dávat podpory, ale ostatní strany je zase zašmelí jinak, takže si moc nevyberem. Bože, jde to s tou naší politikou od desíti k pěti. Koho bych volila, nevím, naštěstí to letos ještě nemám povolené :D

151 plesatazpevacka plesatazpevacka | 19. května 2010 v 15:21

Mě strašně děsí, jak tu o té politice spoustu lidí nic neví a říká, že bude volit ODS, protože je to pravice, nebo ČSSD, protože je to levice ... wow ... kam to spějeme...

152 Anna Anna | E-mail | Web | 19. května 2010 v 15:39

[150]: Já souhlasím s tím, že (S)TOP 09 je "politický odpad" - myslím si to samé.

A volební právo ještě nemám, ale volila bych KDU-ČSL.

153 Anna Anna | E-mail | Web | 19. května 2010 v 15:59

[145]: Já naopak proti DSSS nic nemám. Ostatně, svoboda slova by měla být součástí "demokracie", postrkat všechny její odpůrce za mříže mi tedy nepřijde jako dobré řešení.

Krom toho by alespoň nabídla řešení korupce, z které většina ostatních politiků doslova žije.

Ale to je jen můj osobní názor...

154 kolemjdoucí kolemjdoucí | 19. května 2010 v 17:24

[13]: Ale tu šedesátiletou mateřskou si nevymyslela ČSSD, byl to zesměšňující plakát od ODS.

155 Storyteller Storyteller | Web | 19. května 2010 v 19:05

Tak tohle ne! Blog.cz už asi fakt míří dop*dele. Všude samá politka, až je mi z toho na blití. :-!

Pche, je směšný, že většina z vás dala hlas Topce - to vám všem dodávají do školy MF dnes? Myslím, že vy, lidi mého věku, jste hodně ovlivnitelní. Sakra, to si chcete kompletně hradit veškeré zdravotní újmy? A co, bude nám vládnout ten, koho si zvolíme - o tom demokracie je.

Myslím, že taková země, kde může vládnout pravice a většina lidí je s tím spokojená, je šťastná země. Ale Česká republika ještě na takové úrovni není.

156 *NuJkInA* *NuJkInA* | Web | 19. května 2010 v 19:10

Já bych volila ČSSD ... moje kamarádka tam má strejdu :D

157 Storyteller Storyteller | Web | 19. května 2010 v 19:17

[150]: Tak tak, naštěstí ještě taky volit nemůžu. Posunout volební hranici na 21 let!

158 Madla Madla | Web | 19. května 2010 v 20:15

jsem pro ODS nebo TOP 09... video Přemluv bábu se mi celkem zalíbilo :) :D

159 Schimi Schimi | Web | 19. května 2010 v 21:06

[155]: Souhlas. ODS srovnává čr s Řeckem že tak kvůli ČSSD dopadnem,ale jak dopadneme s nima? Bude to tady jak v Rusku. Zazobanci budou mít pré a zbytek bude žebrat na ulici.

160 yellow yellow | Web | 19. května 2010 v 22:12

[13]: Kdyby si někteří přečetli celý článek, tak by věděli, že strany jsou v anketě seřazeny podle čísla, které si pro parlamentní volby vylosovaly.

161 animals09 animals09 | Web | 19. května 2010 v 23:18

strana zelených.. :-D

162 Jitka Jitka | Web | 19. května 2010 v 23:23

Nemyslím si, že se staří lidé ze složenek hroutili. Naopak si myslím, že spousta lidí to musí vidět černé na bílém jaké máme dluhy.Možná, že se lidi konečně proberou a nebudou mlčet k zlodějinám, které se tady konaly napříč všemi vládnoucími stranami.A je evidentní, že právě TOP 09 oslovila mladé lidi kterým bude patřit budoucnost a ti ji chtějí bez dluhů. :-)

163 Nekros Nekros | 20. května 2010 v 11:06

K volbám, ani komentářům tady se vyjadřovat nebudu. Na to nemám sílu ani náladu.
Spíš by mě zajíma jiná věc. V článku se píše že celí tento blog se prezentuje jako nepolitický, ale co celá společnost? Také se prezentuje jako nepolitická? Pokud ano, tak jaktože přijali reklamu na politickou stranu a umístili ji na naše blogy? Mě například to uráží, protože je to jakoby mi na můj růžoví hpísácká květinoví utobus vylepili propagační letáky zvláštních vojenckých jednotek. Člověk neznalí může na první pohled získat dojem že tou reklamou, ač tam není mou vinou a z mého přičinění, simpatizuji s tou či onou politickou stranou.

164 Tiska Tiska | Web | 20. května 2010 v 12:02

[155]: Eh... víš, ono k tomu "placení veškerých zdravotních újmů" stejně dojde. Buď teď s pravicí, nebo za pár let s levicí..  si nevybereš.

165 Nikolas Nikolas | E-mail | Web | 20. května 2010 v 12:10

[156]: Tak to je vážně úžasnej důvod, proč je volit. Hlavně, že jsi vysmátá. Doufám, že volební právo ještě nemáš 8-O

166 Nikolas Nikolas | E-mail | Web | 20. května 2010 v 12:13

[164]: Jenže většina lidí, kteří levici volí, si ji vybrali, protože těm žvástům na plakátech věří a víc je nezajímá - kolik z nich si položí otázku, jak to tady s takovým přístupem bude vypadat? Skoro nikdo. Protože většinou jsou to vážně ti důchodci, kteří už mají zarytý vlastní názor a tu stranu pak jednoduše volí, nebo jsou to lidi, kteří žijí na podporách a nic víc, než větší a větší příspěvky je nezajímá... :/

167 kežla kežla | E-mail | Web | 20. května 2010 v 12:51

Všech lidí, co by volili ČSSD je mi moc líto. A jestli vyhrají, pak je mi líto i nás...

168 Lana Lana | 20. května 2010 v 14:50

[164]:Koukala jsem na tvůj blog kde dáváš jako nejzdravotní sistém ten co je v USA. Takže já ti teď nastíním jak bys v USA při nynějším sistému co tam je dopadla tak za cca 30 let.
Každej druhej zub kaz, protože nebudeš mít peníze na zubaře. Tvůj manžel bude potřeboval kardiostimulátor, takže prodáte valký byt, přestěhujete se do 1+KK, abyste mu ho mohli zaplatit, protože pojišťovna to neuhradí. Tobě samotné s cukrovkou řeknou že další inzulín po třech letech braní nedostaneš, protože si vyčerpala pojistku, takže máš tak rok bolestivého života než umřeš. A ten rok strávíš oplakávání dcer, která ti v pěti letech umřela na zápal plic, protože doktor z pojišťovny řekl že antibiotika nejsou třeba a stačí klid na lůžku a do nemocnice když byla v bezvědomí z horečkou ji nevzali protože tvoje pojišťovna neměla s tou nemocnicí smlouvu. A tvoje stará matka samozřejmě léky na alzhaimera nedostane, protže celí život musela platit nízkou pojistku, aby tě uživila a teď ke stáru a s diagstikovanou nemocí jí pojistné nenavíš.
Docela sranda nemyslíš?

169 Gabuldik Gabuldik | Web | 20. května 2010 v 16:53

já jsem dala TOP 09. a kdo je proti TOP 09 tak naletěl čssd protože čssd lže aby mohlo být dále v parlamentu.  :-)

Zásadně jsem proti: čssd a dá se říci i docela ODS ale ani už moc ne.

Jsem pro: TOP 09

170 Storyteller Storyteller | Web | 20. května 2010 v 17:15

[167]: Nemáš náhodou něco společnýho s Kežlínkama?

171 Nikolas Nikolas | E-mail | Web | 20. května 2010 v 18:28

[168]: Taky zastávám názor, že v USA je dobrý zdravotní systém. Neříkám, že nejlepší. Myslím, že je potřeba jej trochu rozvinout a dopracovat do konce. Nápad ale dobrý. A udělala bych to tak i tady.Takhle extrémně to nemůžeš brát. Je to jen obyčejné "obkecávání". Stejně jako když se někdo vymlouvá na to, že kampaň TOP 09 se složenkama byla trapná a hloupá, protože se z toho někdo shroutil :-D

172 Lana Lana | 20. května 2010 v 18:50

[171]: Dobrá pověz mi jedinou dobrou věc na zdravotním systemu USA?
Už leta letoucí se tam snaží toho co tam mají zbavit jak jsem to jde. Každého kdo tam navrhne všeobecnou zdravotní pojišťovnu hned ostatní zkrouhnou, protože mají podíli v těch soukromích pojišťovnách, takže jim samozřejmě plinou z nich peníze.
Ale proč ne. Klidně to zaveďme i u nás. Když jsme si troufli na kompletní deregulaci nájemného, tak proč ne tohle. Deregulaci si netrufli ani v USA a proč? Protože v domech z regulovaným nájimem žijí černoši, hispánci a podobné menčiny, které by jednoduše hromaně vzali zbraně kdyby neměli na nájem a šli by postřílet pár bělochů. Načež by se naštvali běloši, šli by postřílet pár černochů a hispánců. A hle! Občancká válka na obzoru. Jenež tohle se u nás bohužel nikdy nestane a mi si nedále jakožto národ necháme, s prominutím, srát do huby.

173 celine-fun celine-fun | 20. května 2010 v 23:45

[153]: jenže je svoboda slova a "svoboda slova"

Pokud si někdo vzeme transparent nepochybně sympatizující s názory Hitlera a jde se rvát na sídliště s cikány, romy (jak chcete) a poté i s policisty, tak ho zatknou on začne řvát že je svoboda a že ho diskriminujou a druhej den je venku. Pak se jde zase rvát na sídliště. To podle mě není dobře a tvrdit že dělnická strana nemá s fašismem nic společného rozumný člověk nemůže.

174 Lowiska Lowiska | Web | 21. května 2010 v 12:50

Já k volbám určitě půjdu, a taky už mám i jasno v tom, kterou stranu volit budu. A v anketě jsem za tuto i zahlasovala.

175 Emmy Emmy | E-mail | Web | 21. května 2010 v 15:58

Volila bych Korunu českou, chtěla bych totiž monarchii! :-)

176 Dulcecita Dulcecita | 21. května 2010 v 17:07

Ptát se lidí, kterým ještě není více než 18 a moc rozumu nepobraly, není moc chytré, nemyslíte? Já jsem v anketě nehlasovala pro žádnou stranu, jelikož mi 18 opravdu ještě nebylo a nemyslím si, že bych politice natolik rozuměla.
Jedinné co vím je, že bych nikdy nevolila ODS. Ti vyhráli minulé volby a co dokázali prospěšného pro ČR? Jisté je, že nedokázali sestavit vládu.  Opravdu bych nechtěla volit stranu, která chce co nejvíce oddálit důchod, chci se ho totiž dožít!

177 Dulcecita Dulcecita | 21. května 2010 v 17:10

[150]: Rozumný názor.

178 Dulcecita Dulcecita | 21. května 2010 v 17:59

[176]: Teď se na ten komentář dívám a vidím tam nepobralY, samozřejmě je to nepobralI... Fuj, taková hrubka.

179 Tiska Tiska | Web | 22. května 2010 v 13:49

[175]: No nevím, v Anglii si docela stěžujou, že to vyjde dost draho... vyživování jedné rodiny navíc :-?

180 Tiska Tiska | Web | 22. května 2010 v 14:01

[168]: Já ho nedávám jako nej, kde to je napsaný? Já jen říkám, že je běžné za zdravotnictví platit... :D Pozor na to, pořádně čti komentáře když už chceš na někoho vystartovat.
Nevim jestli by se někdo mohl dožít takového extrému, jako ty popisuješ. Někoho takového znáš? Mám v anerice přítelkyni a že by to bylo takhle strašný mi neříkala a to jsme se o jejich drahém zdravotnictí bavily. V takovém stavu by bylo spíš víc emigrantů z USA než naopak, no ne?
Každej průměrnej člověk ví, že by měl být za své zdraví sám zodpovědný, pečovat o zuby s kartáčkem a zubní pastou, hýbat se, nežrat bůček, salámy, redbully. Tohle je taky věc, kterou by si lidi měli uvědomit: pokud budete za své zdraví ZODPOVĚDNÍ (ještě bych to slovo podtrhla), lecjaké lékařské prohlídky a zásahy se vám vyhnou. Netvrdím že všechno, ale spousta ano. Směšná je taky reklama na chřipku, že za ni zaplatíte majlant.. to je taky zvyk nás zhýčkaných čechů.. obyčejně se s chřipkou k lékaři nechodí, protože je to onemocnění, na které léky na předpis nejsou potřeba, stačí si zajít do lékárny (Ušetří to 60Kč!! To je co?!)

181 Lennroe Lennroe | Web | 22. května 2010 v 14:50

[55]: Každej důvod proč nevolit ČSSD se mi zdá přijatelnej. Kamarád to řek dobře:
Ať si má bradavici, ale když přes ní nevidím koho vlastně volím, hlas bych  mu nedal.

[176]: Když píšeš, že o politice nic nevíš tak se nevyjadřuj. Pamatuješ si proč ji nemohli sestavit? Pořád se jim do toho někdo vrtal a nenechali ani jeden návrh projít. A co dokázali prospěšného? Ty to možná nevidíš ale víc než socani...

[155]: MF je objektivní nikoli pravicová. Copak vám dodávají Blesk? Mimochodem je naprosto běžné hradit si zdravotnictví sám a v okolních státech je to o dost dražší. Je to dobře ošetřené proti tomu aby někdo kdo vážně nemá peníze platit nemusel. Těžce nemocní mají limit a všechno nad něj platí pojišťovna. [180]:je dobře řečeno. To si potom rozmyslí jestli si půjdou kvůli kašli pro neschopenku a radši si na sebe dají pozor.
Moc nechápu co myslíš tím že V ČR nemůžeme mít pravicovou vládu. Je fakt, že dost lidí na to nadává, ale co ten zbytek? Já tedy v levicovém státě žít nebudu. Jestli tu bude vládnout levice až dodělám školu tak půjdu pěkně někam do kšá.

182 Schimi Schimi | Web | 22. května 2010 v 16:11

[180]: Tak si tý svý americe vlez do prdele třeba,když se ti tak líbí. Jinak s tou tvojí zodpovědností za zdravý jsi mě rozesmála. Myslíš ,že se ti to vyhne? Koukalas někdy na to že přibývá čím dál víc lidí s rakovinou? Ha? I kdybys žrala pro mě za mě úzasný BIO nebo bys ses celej život živila banánama myslíš že ti to pomůže?!? To seš pěkně naivní...

183 kukac kukac | Web | 23. května 2010 v 10:19

volím ČSSD vřednaté prase 8-O  :-)  :-)  :-)  :-)  :-)  :-)  :-)  :-)  :-)  :-)  :-)  :-)  :-)  :-)  :-)  :-)  :-D  :-D  :-!

184 pohaarkfszliin pohaarkfszliin | Web | 23. května 2010 v 19:43

každopádně pro jinou,než uvedenou,ale ještě nevím,kterou,rozhodnu se až po příchodu do volební místnosti

185 pohaarkfszliin pohaarkfszliin | Web | 23. května 2010 v 19:44

ale v podstatě je to jedno,protože žádná strana nechce řešit žádné důležité otázky

186 pohaarkfszliin pohaarkfszliin | Web | 23. května 2010 v 19:50

[162]: to jsou pěkně padlí na hlavu,ti mladí lidi,všichni vidí jenom,že je to nová strana a to,že v té straně je ta nejhorší bývalá vládní sebranka,to je vůbec nezajímá

187 LaPetiteChat LaPetiteChat | Web | 24. května 2010 v 14:25

[166]:: přesně tak..
Když jsem dnes ráno vybírala schránku, dostal se mi do rukou mimo jiné letáček od KSČM.. po přečtení odrážek o tom, čeho by chtěli dosáhnout a co změnit, jsem se tomu musela zasmát. A jakpak by to chtěli provést? keynesovská politika? tisknutí peněz? :D To by naše krásná země šla brzo do sra*ek.
Na letáčku ČSSD mě zase velmi pobavilo "Vyšší zdanění nejbohatších", sebe tam totiž určitě nepočítají, co? ;)
Nechápu, jak někdo může takovýmto planým slibům naletět. Naše republika je po uši v dluzích a bojím se, že ještě dlouho bude, protože je nepravděpodobné, že se dokáže sestavit vláda zahrnující zkušené ekonomy a současně zdravý rozum, která by nám pomohla rozumnými, ale zároveň ne tak radikálními opatřeními snížit ten schodek. (IMHO se stejně strany budou akorát dohadovat o postavení v parlamentu, hlasovat o důvěře, soupeřit spolu a snažit se ty druhé shodit a k nějakému účelnému výsledku se dlouho nedostanou.)
To jest můj názor, doufám, že mě za něj hned neukamenujete :)

188 Helena Lišková Helena Lišková | E-mail | Web | 28. května 2010 v 21:58

volím pravici!

189 Nami Nami | Web | 29. května 2010 v 12:56

Top 09  8-)

190 Adam Adam | Web | 30. května 2010 v 17:06

radši bych nikoho nevolil a už vůbec Dělnická strana sociální spravedlnosti = zasraní náckovští kokoti

191 TlusŤjoch TlusŤjoch | Web | 1. června 2010 v 11:58

Koukám, že to dopadlo skoro jako v reálu ...

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama