10 nejobvyklejších chyb, kterých se vyvarovat při blogování I.

4. dubna 2009 v 8:00 | Pavel Mezihorák |  Soutěže


Před měsícem jsme vyhlásili soutěž, kde jste dostali za úkol zodpovědět otázku "Jakou největší chybu jako bloger nebo blogerka jste udělali?"


Účastníků soutěže bylo více jak 600. K mému překvapení se jednalo o poměrně úzký okruh chyb, které jste v různých úpravách zmiňovali. Rozhodně mi to neusnadnilo výběr vítězů, ale o to je snad zajímavější (hlavně pro nováčky) si tato témata pročíst a "zapsat za uši". V tomto článků prozradíme pouze prvních pět a zbytek až za týden.

Nemusíte to ale brát přehnaně vážně. Co je pro jednoho chybou, může být pro druhého ta nejlepší věc, kterou udělal :)

Blogeři, jejichž citace v tomto a dalším pokračování najdete, budou 14 dní propagování na titulce.

1. prozradit heslo

- řekli jste své heslo např. své kamarádce? CHYBA! Heslo je jen a jen vaše a sdělit své heslo není žádný test kamarádství. Heslo se prostě neříká.
  • "Totální kravina, kterou jsem udělala, bylo to, že jsem své "kamarádce" řekla heslo. Pak jsme se pohádaly a ji samozřejmě nenapadlo nic jiného, než že mi smaže blog. Rozhodně nikdy nikomu neříkejte heslo, protože vaše roční práce zmizí během pár sekund. A to je hrozný. Založila jsem si sice nový blog, ale na ten starý jsem nezapomněla. Přišla jsem spolu s ním o spoustu kamarádů, které už asi nikdy nenajdu."
2. kopírovat

- našli jste na druhém blogu článek nebo fotografii, který se vám líbil a dali na svůj blog? CHYBA! Najděte si svůj vlastní originální styl. Je pravděpodobné, že vás blogování bude více bavit a nakonec budete mít i více návštěvníků.
  • Když jsem s blogováním začínala, jen jsem tupě opisovala (popř. kopírovala) články odněkud... Chtěla jsem prorazit a získat návštěvnost, ale ... Není to přímo chyba, ale nejdůležitější je zůstat sám sebou, což jsem v blogovým - a možná ani v normálním světě nedělala. Teď už píšu jen svoje články (občas něco přidám se zdrojem). Pro mě není blog jen o tom, že ho někdo čte, blog je o tom, že ho píšu =o)
3. podvádět

- napsali jste např. zlý komentář pod cizím jmenem? CHYBA! Podvádět se prostě nemá. Když už se vám to stane, tak se zkuste omluvit. Uleví se vám a taky zjistíte, že to ten druhý bere třeba s nadhledem.
  • Největší dementnost, co jsem kdy udělala, byla, že jsem si asi v 11 z čiré provokativnosti mně vlastní založila blog, na který jsem zkopírovala fotky spousty různých známých bloggerů i nebloggerů a tvrdila, že jsem to já a moji kámoši. Ještě k tomu jsem potom na daný blogy napsala, že je někdo kopíruje, ať se jdou podívat. No, návštěvnost jsem měla obrovskou, ale pěkný to ode mě nebylo :D.
*Ta co se teď stydí a ví, že bude odsouzena*, artyes.blog.cz
4. začít blogovat

- začali jste blogovat, jste na blogu závislí a zanedbáváte ostatní aktivity? CHYBA! My jsme samozřejmě rádi, že vás tady máme, ale jistě jsou i jiné aktivity, které vám budou přinášet podobné uspokojení. Je pravděpodobné, že když budete blogování mixovat s jinými aktivitami, tak vás bude i více bavit :)
  • Párkrát jsem odmítla vyrazit s kámošema z reálu ven, že "musím něco nutně dopsat"... netrvalo dlouho a přestali mi říkat, když někam vyráželi... trávím na blogu asi až moc času...

5. zanedbávat své SB

- naslibovali jste svým SB, že budete chodit na jejich blogy a neděláte to? CHYBA! Sliby se mají plnit. Pokud nemůžete dostát svému slibu, tak se zkuste domluvte znovu a jinak. Většinou bude ten druhý mile potěšen, že na něj myslíte.
  • Založila jsem si blog, nechala si udělat design a všechno, a potom po mě strašně moc lidí chtělo, abych byla jejich SB a já všem říkala, že jo, a potom jsem jich měla tolik, že nebyl čas tam chodit, a pak si mě většina smazala a všichni mi nadávali, proč tam nechodím, že sem strašný SB, tak si už dávám pozor.
 

6 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Ciarin Ciarin | Web | 4. dubna 2009 v 8:25

ta naštěstí jsem se ani jedné z těchto chyb nedopustila.. A přesto mám návštěvnost jednoh komentáře týdně...

2 Lillyanne Lillyanne | Web | 4. dubna 2009 v 8:44

Obecně to jsou chyby, ale to s SB mě štve taky... Naslibují hory s horákama a skutek utek, já je pak automaticky vyřazuju.

3 E. E. | E-mail | Web | 4. dubna 2009 v 9:06

Už vím, proč jsem nikdy nespřátelovala :)

4 Christina Christina | Web | 4. dubna 2009 v 9:51

blog ze mě taky udělal závisláka,ale snažím se aby to tak nebylo.No a když sem prostě měla prázky tak jseme u blogu prosedla celý dny a psala jsem o tom o čem jsem psát ani nechtěla.Teďkom už je to naprosto jiný:D

5 homo sapiens tupiens homo sapiens tupiens | Web | 4. dubna 2009 v 10:32

tak překvapeně koukám, že jediná chyba, která tu byla z,íněna a které jsem se dopustila byla, že jsem začala blogovat=D

6 Ms. Scriptum Ms. Scriptum | Web | 4. dubna 2009 v 10:42

Tak to je děs... žádnou z těchto chyb jsem neudělala :D Promiňte, jdu si najít někoho, komu prozradím heslo.

7 Lištička Lištička | Web | 4. dubna 2009 v 10:44

Chyba číslo pět mi přijde dost uhozená. Obecně považuji spřátelování, kde je podmínkou navštěvovat SB blogy a povinně psát komentáře, za naprosto stupidní nápad. Když mě blog, potažmo článek, zaujme, prostě se tam budu vracet a psát komentáře z důvodu, že chci. Ne proto, že musím.

8 Žirafka Žirafka | Web | 4. dubna 2009 v 11:00

Kromě 2 chyby, ale ně tak hrozně jak to udělala ta holka, tak jsem žádnou neudělala. Teď jsem se toho vyvyrovala a uplně všechno kopíruji se zdrojem... A uplně nesnáším, když vlezu někam na blog a nenajdu ani jeden zdroj a přitom vím, že ten dytyčný to nemá od sebe... Jednomu takovýhlemu člověku jsem řekla, proč u všeho píše: "Kopíruj pouze s touto ikonkou(tou jeho/jí) ikdyž to není jeho tvorba?" Ta holka mi napsala, že to prej není podstatný, že to zkopírovala z cizí stránky, kterou prej neznám - znám: http://www.deviantart.com/# a že uvádí zdroj jen u blogů. A pak když ode mě jednou něco zkopčila (věděla jsem že ode mě - byly jsme SBé a ona to tam vložila hned po tom, co ke mě napsala komentář) a zdroj taky neuvedla! byla jsem naštvaná a teď už SBé nejsme A jsem za to ráda....

A taky je to hlavně nejtrapnější věc, když někomu něco zkopírujete a ještě k tomu tak napíšete, že to je vaše tvorba a ať kopčí s vaším zdrojem.. Poznám to i na sobě, když mi někdo zkopčí článek (zažíla jsem, že mi i jedna holka zkopírovala design a ani ho neuměla nastavit - upozornilo mě na to jeden anonym, kterému jsem poděkovala, tý holce jsem napsala, at ten muj design ihned oddělá, jinak, že to někde nahlásím, asi po týdnu to udělala).

PS: "Při každém kopírování bez zdroje si uvědomte, jak by bylo vám, kdyby někdo jiný ten zdroj neuvedl..."

9 Kristýý* Kristýý* | Web | 4. dubna 2009 v 11:04

Fajné :)

10 Já | Web | 4. dubna 2009 v 11:16

Prozradit heslo je asi nejhoší. Začít s blogováním není nic špatného. O SB si myslím, že jsou naprosto hloupé. Pokud se mně nějaký blog hodně líbí dám si ho do oblíbených stránek, ale nikdy nebudu slibovat, že mu denně přidám komentář.

11 siminka siminka | Web | 4. dubna 2009 v 11:17

Chyby se dělají a já myslím že každý ňákou udělala..Nedá se tomu zabránit.Jinak já mám doré sbéčka a sama je obcházím ale nepíšu moc komentáře.Samozdřejmě že mám své oblíbené kterým píšu skoro ke každému článku.Ale potom ty ostatní mi nevěří že chodím ne jejich blog tak si mě pár sbéček zmazalo=(

12 M.I.M.A M.I.M.A | Web | 4. dubna 2009 v 11:42

Napsala jsem článek na téma jako je to 2. - kopírování článků, nevybrali mě, ale nightstar. No co se dá dělat :-( Ale jsou to fakt zajímavé a hlavně pravdivé chyby, kterých se hodně blogerů dopouští ...

13 Annet Annet | Web | 4. dubna 2009 v 12:15

Jo 4. chyba to jsem já O:-))

14 mišák mišák | Web | 4. dubna 2009 v 12:21

jj přesně já ae snažím se ;)

15 Moris Moris | Web | 4. dubna 2009 v 12:22

Tak já si myslím že sem polovinu v mým začátcích zažil, zajímavé ;)

16 Zoe Zoe | Web | 4. dubna 2009 v 12:59

Prošla jsem si také body 2 a 4. Myslím si, že chybovat je lidské a proto jsem se naučila trochu to tolerovat (a netrvalo to chvilku, hodně to je o tom, jaké množství a co za články autor okopírované má). Ovšem největší chybou je se z ní nepoučit a chybu opakovat. Kopírovat je podle mě ta největší chyba, kterou může blogger udělat. Bohužel je to jedna z největších  a asi nejpočetnějších začátečnických chyb. Když už kopírovat, tak s písemným souhlasem PRAVÉHO autora článku, kdyžtak na něj nějak navazovat či reagovat. Velmi obtížné je také vyhledat skutečného autora, tak nejradši nekopírovat vůbec.

Takové chyby jako říkat heslo někomu jinému je už o inteligenci autora, o spřátelených blocích se radši vyjadřovat nebudu. :-)

17 Arty Arty | Web | 4. dubna 2009 v 13:24

Och, nojo, stydím se :)....ta moje chyba, byla to spíš sázka a tak ale vydávat se za někoho...pitomost, haha.

18 ×Mir-I-am™ ×Mir-I-am™ | Web | 4. dubna 2009 v 13:35

Mno některé chybičky jsem udělala, ale na svoje SB stále myslím a navštěvuju jejich originální blogísky pravidelně. A to s tím kopírováním... taky někdy něco zkopíruju, ale mnohem radši přidávám své vlastní ORIGINÁLNÍ články! Mějte se hezky!

P.S. Je super, že tohle všechno pro nás blogery děláte. Dáváte nám rady apod... hlavně nováčkům to určitě pomůže. Mno, já už totiž nováček asi nejsem, když má můj blog 2 roky ×D

PAPA

19 Lady Silmariliel Lady Silmariliel | E-mail | Web | 4. dubna 2009 v 13:42

K těm SB - spřátelila jsem se možná s dvanácti až patnácti  blogy, navštěvovala jsem je alespoň jednou do měsíce - každý měsíc jeden nebo dva blogy byly zrušeny a mě narůstaly nefunkční odkazy, když jich takhle byla většina rozhodla jsem se pro razantní řešení - zrušila jsem odkazy všechny - pokud jsem někomu zrušila i funkční odkaz je mi to líto.

20 Nikita Nikita | Web | 4. dubna 2009 v 13:56

hmm takých chýb sa našťastie nedopúšťam

21 M.I.M.A M.I.M.A | Web | 4. dubna 2009 v 14:19

Kopírování je prostě blbost. Na co ty blogy pak máte, když jenom kopírujete. Ccc!! A je jedno jestli se zdrojem nebo bez zdroje, protože ten zdroj odkazuje na člověka, z jehož blogu jste to zkopírovali, ale ne na autora článku, obrázku apod. Takže mi to přijde hloupost kopírovat, třeba i se zdrojem. Já taky kdysi kopírovala články, jak debil jsem si myslela, že je to IN a že se to ostatním bude líbit, budou psát jak mám HEZKÝ BLOG  a přitom to nebude pravda.

SB je podle mě taky celkem hloupost. No klidně bych spřátelila s někým, kdo má blog originální a zajímavý, kde bych ráda chodila, ale když někdo vezme za SB kohokoliv, kdo o to požádá ... Hmmm, tenhle styl se mi fakt nelíbí. Založila jsem si v menu OBLÍBENÉ BLOGY, kde přidávám blogy, které mě zaujaly, na které chodím častěji a které by mohly zaujmout i ostatní. A žádné SB ani nic podobného to nejsou, jenom MOJE oblíbené a je mi jedno, že můj blog nikde napsaný nemají :-D Důležité je, že tam chodím protože chci a ne protože musím.

Nemyslím si, že byla ode mě chyba začít blogovat. Baví mě to, ale kamarády kvůli tomu nezanedbávám. Taky že nepřidávám ty trapné KUSOVKY nebo jak se tomu říká, ale jenom 1 článek denně. Píšu, protože mě to baví, ale přidávat obrázky nebo články, které jsou zkopírované, to by mě nebavilo, je to prostě nuda. To musíte uznat.

S tím heslem je to ale pravda. Já bych teda heslo na blog nikomu nedala. Ani svojí nej. kámošce. Proč taky ??? Když je to nej. kámoška, tak mě nebude přemlouvat, protože pochopí, že jí heslo dát nechci. Pokud to nepochopí, naštve se, ale já budu vědět, že to není ta pravá kámoška. Už po mě pár lidí heslo chtělo. Ať už na blog, nebo třeba na mail apod. Ale proč bych jim ho měla dávat. Navíc jsem je většinou ani neznala. Myslí si že jsem tak blbá ??? :-D

22 ivanka :o) ivanka :o) | Web | 4. dubna 2009 v 16:31

ja som snáď ešte žiadnu z uvedených neurobila...teda až na to, že som niekedy závislá na blogu :o)

23 Blackwish Blackwish | Web | 4. dubna 2009 v 16:35

Jé:) Tak hlavně doufám, že si ze mé blbosti lidi vemou příklad:)

24 Zeea Zeea | Web | 4. dubna 2009 v 16:39

Pro mě byla největší chyba prozradit blog kamarádce, se kterou jsem se pak pohádala a ona to využila proti mě. Naštěstí je to za mnou%2

25 Yasmin Yasmin | Web | 4. dubna 2009 v 18:02

no, souhlasila bych. zatím jsem zachybovala jenom snad v tom kopírování, potom taky v SB, protože jsem "spřátelila" se všema, co chtěli a pak jsem toho měla po krk.Možná taky heslo, ale není to žádná chyba, s kámoškou jsme se ještě snad nikdy nepohádaly až na pár neshodností, a takové věci by jsme si neudělaly. Mimochodem, mám já  to její :D.Já jsem nikdy nepodváděla, ani nevydávala komentáře za nikoho. O:)

26 ANETNELLY ANETNELLY | Web | 4. dubna 2009 v 18:27

JASNE..KOPIROVANI BYCH UPE ......NESNASIM TO,KDYZ 100 BLOGU MA NASE CLANKY,TO JE STRASNY........

KDO CHCE DESIGN!!!PISNETE NA BLOG

27 Julianne Fay Julianne Fay | Web | 4. dubna 2009 v 19:14

Jj... to kopírování taky nemám ráda. Někdy se bojím, že by někdo mohl ode mě...

28 Mrs.Tygris Mrs.Tygris | Web | 4. dubna 2009 v 19:20

hm tyhle "CHYBY" jsou obyklí u všech a všude

k 1 ohledne hesla to zaleží na každýho uvážení jestliho prozradí nebo ne ale kazdy by měl být poctiví

já jsem třeba vlastnila a vedla "jakousi" Blogařskou společnost kde heslo znalo až 8 lidí ale ta již není -všichni členové šly již studovat

k 2 kopírování - to je téma na dlouho ,stím jsem již měla problém ale ten jsem si vyřešila (zkopírovala jsem právem obsah jedné stránky ale majtel té stránky nevěděl kdo jsem  tak to nahlásil,kdybych neměla možnost sním jednat můj blog by už neexistoval

a k 5 zanedbávat své SB - hm tak to dělám běžně ovšem oni o tom věděly dopředu než se mnou to spřátelení uzavřeli takže  si nikdo nestěžuje

PS.: mrkněte na můj blog prosím

je sice zastaven protože nemám čas (píšu seminářku a musím studovat)

ale třeba vás tam něco zaujme

29 BajuskaQaa. BajuskaQaa. | Web | 4. dubna 2009 v 20:14

no porusila jenom jedno...:D

30 tulen tulen | E-mail | Web | 4. dubna 2009 v 20:14

Zanedbávat své SB? Cože? ;oD

31 →Sweet-Girl← →Sweet-Girl← | Web | 4. dubna 2009 v 20:33

Tyjo :D Na minulých blogách jsem se styděla dávat zdroj ale já ani nevím teď proč... Naopak je lepší zdroje udávat, protože když napíšete něco vy, a napíšete ať kopírují se zdrojem, tak se na vás taky všichni vyprdnou jako ste to udělali vy... :) Teď se nestydím vůbec ani nemám za co :)

Nikdy jsem se za nikoho nevydávala, spíš se někdo vydával za mě :/ Zřejmě ze ávisti nebo už nevim :-/

Sbénečka moje jsem zanedbávala jen na prvních blogách xD

Heslo jsem prozradila jen mojí kámošce se kterou se znám uplně od malička a když jsem blog chtěla smazat já sama tak ho začala bránit vlastním tělem tak u ní se nebojím :D A taky jsem heslo prozradila těm, co mi dřívě nastavovali desi´gny.. Nejčastěji mekenzie :)

No :D Tak dřívě sem byla hrozný miniak na blogu ale teď? :D Teď jsem větší maniak na metinu.. ALE začíná se to ňák zamotávat do online her na internetu :DD Achjo :D

To je všechno.. :D Teda snad :DD

32 Suigintou Suigintou | Web | 4. dubna 2009 v 20:40

Noo tak

1. Mne prezradili a ani raz som to nezneužila

2. to robím ale ked tak s zdrojom (pokial ho ezabudnem)

3. Nooo to som ešte nestijla

4 ÚPLNE ma vystihuje

5. nemám ich vela ... :)

33 Qlarinka Qlarinka | Web | 4. dubna 2009 v 21:11

jééé, děkuju, to jsem ani nečekala :-D A já se divila, že mám dneska takovou velkou návštěvnost :-D a to jsem ani nestihla dnes nic napsat, asi to s tou mou závislostí ještě nebude tak horký :-D Ještě jednou děkuju moc a na blogu se na vás těším ;) Ale nezapomeňte, že blog není všechno :)

34 fallen angel fallen angel | Web | 4. dubna 2009 v 21:31

super :) a kromě chyby č.4 sem neudělala žádnou xD

35 zapplig zapplig | Web | 4. dubna 2009 v 21:44

S tím heslem.. Když už ho někomu chcete dát, tak si ho změňte, dejte ho a pak ho zase změňte na to původní.. Takhle máte jistotu, že se vám tam prostě nikdo nedostane a heslo budete mít vlastně pořád stejný. Tak to většinou dělám já. :)

36 Great Mhery Great Mhery | E-mail | Web | 4. dubna 2009 v 21:47

Měla jsem tu čest projít si jenom jednou chybou-kopírováním. Kdysi jsem s tím začla,protože jsem vlastně ani neuměla psát /bylo mi asi tak 9 let,blogovala jsem a kamarádkou/ a kdybxch něco napsala,asi by se mi lidi vysmáli do očí,navíc,kopíroval každý a já na tom neviděla nic špatného a pokračovala takhle i na dalších blozích. Jenže pak jsem si chybu uvědomila a všechno smazala...

Dneska už se za to jenom stydím,píšu blog sama,kopíruju minimum věcí a se zdrojem. Navíc jsem zjistila,že kvalita blogu se nepočítá podle návštěěvnosti,počtu článků,dokonce ani podle toho,kolik blogů má onen článek okopírovaný.

37 julie julie | Web | 4. dubna 2009 v 23:29

příští článek bude deset nejobvyklejších chyb při čůrání na veřejných záchodcích a po něm bude následovat 10 nejhorších rozhodnutí co můžete udělat v životě (mezi první samozřejmě patří oženit se, pořídit si děti, vsadit se, že vypijete decku methanolu a zanedbat své sb...). svatý bložínku stůj při nás omylných blogerech:)

38 VeronicQa_45 VeronicQa_45 | Web | 5. dubna 2009 v 6:20

SB nejsou k tomu aby jenom chodili na blogy ostatních a když jednou neřijdou, jsou smazány. Nechápu, ja to může někdo až takhle brát. SB jsou blogoví kamarádi, ne otroci...kruci...štvou mě takový blbý keci o SB...

39 David-R92 David-R92 | Web | 5. dubna 2009 v 10:00

Je dobré si vždy uvědomit, že je lepší vždy dát přednost kamarádům než blogu...

40 Cassidy Cassidy | Web | 5. dubna 2009 v 10:13

To spřátelování mi přijde dost uhozený. Nebudu přece na nějaký blog chodit z donucení, že? A to kopírování? Každý může udělat chybu, třeba i já. Bylo to špatně, když jsem to začala provozovat. Ale teď už články dávno píši sama. A musím uznat, že mě to baví! A když se stane, že potřebuji k článku například nějaký obrázek, tak se tam snažím vážně přidat zdroj. Doufám, že mi to vydrží! :-)

41 sachiko-san sachiko-san | E-mail | Web | 5. dubna 2009 v 10:20

na to heslo si treba davat bacha :D

42 certicek 2 certicek 2 | Web | 5. dubna 2009 v 11:15

můj názor ke článku: řekla bych že prozradit heslo neni zas tak velká chyba já jsem ho prozradila a 5 měsíců jsem ho nezměnila až ted a nikdo mi ho nesebral ale pozor také jsou některé lidi které vám blog seberou kopríuje každý já nekopíruji články ale obrázky ty kopírujou skoro všichni blogaři podvádet je to blbé já nepodvadím začít blogovat ano nemám pak čas a koníčky a co se sb když nich máte hodně zanedbáváte je

43 Mona Lunette Mona Lunette | Web | 5. dubna 2009 v 11:26

[42] Cassidy - spřátelovat by se měli lidi, kterým ss ten druhý blog líbí a baví je číst články, tak to dělám já. mám 12 SB a chodím tam několikrát denně, protože mě baví číst jejich články a přijdou mi jako zajímavý lidé

jinak udělalla jsem jenom tu 4. chybu, teď trávím čas jenom u počítače a nic jinýho nedělám :-(

44 Naos Naos | Web | 5. dubna 2009 v 11:53

Taky napsala jsem, že mojí chybou bylo, že jsem si založila blog :)

No jo... :) nejsem sama :)

45 Nini Nini | Web | 5. dubna 2009 v 12:59

Taky jsem udělala chybu a to že jsem na svůj blog úplně s**la a měla jsem spoluautorky, které mě podrazily. Ten blog jsem smázla a začala znova a snažím se tomuhle všemu vyvarovat, ale je to k ničemu, protože stejně návštěvnost nemám...

46 Dixy Dixy | Web | 5. dubna 2009 v 14:14

Zatím mě naštěstí nic z toho netrápí, ale jsem teprve na začátku blogového světa. Doufám ale, že můj blog zůstane dlouho mým blogem a ne zkopírovaným blogem něhoko jiného.

47 Admin svět Admin svět | E-mail | Web | 5. dubna 2009 v 14:45

Muj problém je jenom bod  4, jenže já sem závislá na PC globálně,pročež to je moje jediná komunikace s lidma,bo lidi v rálu nemusim.Ale sem hraničář,takže to je asi normálně nenormální.

48 pawla.sevcikova pawla.sevcikova | Web | 5. dubna 2009 v 15:17

1. bodu se docela bojím. Nikomu jsem heslo neřekla, ale kdo ví....Zjistit to může každý

4. bod se mě týká hodně. Na blogu trávím téměř všechen čas, když nejsem zrovna ve škole. Mrzí mě to, ale nedokážu se té závisloti zbavit

5. bod se mě netýká vůbec. Sboje SB mám moc ráda a navštěvuju je několikrát denně a dělám to ráda

49 LuckaS LuckaS | E-mail | Web | 5. dubna 2009 v 15:19

Koukám, že spousta lidí mám problém s chybou č.4 :-)

Já závislák doufám ještě nejsem :-) Je pravda, že se blogu věnuji často, ale když mám jiné povinnosti, nebo schůzku s přáteli, tak musí články počkat. Protože jsem teprve na začátku a chci si získat a udržet čtenáře, mám snahu vkládat články pokud možno denně, ale někdy to prostě nevychází. Svět se kvůli tomu nezboří :-) A navíc, dobrá finta je nastavit si zveřejnění nějakého článku na pár dní dopředu, když víte, že se v ten den na blog nedostanete ,)

50 Shelly Shelly | Web | 5. dubna 2009 v 15:46

Celý systém "SB" mi příjde naprosto směšný.

Udělám si nějaký vzhled (nejlépe s nějakou rádoby emo příšerou), začnu psát o populárních hvězdách a nějakých zahraničních "upa nejvíc muck klučinách" a hned se všechny další cool blogísky chtějí "spřátelovat" za podmínky (!), že k ním alespoň jednou týdně budu chodit a budu psát komentáře typu "hezů" ke článku, který má naprosto stejnou hodnotu jako zmíněný kometář. CO TO JE?!

Když se mi nějaká stránka líbí, tak se mi líbí a nepotřebuju psát nesmyslný komentáře ke každýmu článku, jen aby autor věděl, že právě a jen jeho nekonečně obdivuju a "lafuju".

Když mám potřebu na tuto stránku upozrornit další lidi, tak někde na blog umístím viditelný odkaz a to je vše. Nelítám po stránkách a neplevelím kecy typu: "Jů, ty máš hezů blogíseček, nechcesh být moe SBéééčičko?"

Kdo provozuje nějaký "SB sytém", tak je pro mě jen prázdná internetová identita, která kopíruje a chce zapadnout do dalšího stáda.

51 Botan Botan | Web | 5. dubna 2009 v 16:09

s tou 5. "chybou" o zanedbávaní spriatelených blogov nesúhlasím. Je blbé, že ak niekto so mnou chce byť SB a potom chce aj aby som ku nemu pravideľne chodila a komentovala články. Neviem ale no proste to je také blbé, že mi niekto príde prvý krát na blog a chce byť mojím spriateleným blogom. Síce hovorí sa že spriatelené blogy ale ja to vidím len ako využívanie tohto procesu aby ľudia mali väčšiu návštevnosť...

52 Qlarinka Qlarinka | Web | 5. dubna 2009 v 16:16

k čemu vám pořád jsou ty kritiky SBček? já je sice taky nepoužívám a v odkazech mám blogy, které mě zajímají, ale SB se většinou týkají malých a mladších holek, které si hledají na internetu kamarádky. Já to teda podporuju, počítači hrají v našem světě čím dál tím větší roli a musíme to respektovat a že to děti baví samo od sebe je podle mě jedině dobře. O kontrolu toho, aby měly děcka kolem sebe i živé kamarády a ne jen virtuální svět  se mají postarat rodiče apod. a ne my, tak jim tu radost nekažme ;) vždyť my jsme jako prťata taky dělaly kraviny, používaly praštěná slova a vymýšlely si svoje světy, je to normální a je to svět, ze kterého se bohužel roste... tak je nechme si ho prožít, dokud ty růžové brýle mají ;)

53 Yves Yves | Web | 5. dubna 2009 v 17:02

To znamená, že když mám pár Spřátelených blogů, tak jsem hned dilina s ''cute pink blogískem?!'' Tak tohle neberu. Já články zásadně nekopíruju a rozhodně nechodím jako otrok k SB a nepíšu: ''Fakt loskošný, lostomiloušký <33333333333333'' a podobný pitominy.

Když se chci spřátelit s nějakým blogem tak se mi dotyčný prostě zamlouvá... Spřátelím se, skáknu omrknout jeho články a okomentuju svým názorem. Je to vážně tak složité???

A co rozhodně ne? Nepíšu článek ''Ahojíky lafínci, pospíchám a tak jenom oběhnu eSBééééneška moje zlatíška milofaný! Tak papínek, lofuju vááás mocinky!''

Toť můj názor k této problematice. A s ostatními chybami celkem souhlasím xD

54 Carcool13 Carcool13 | Web | 5. dubna 2009 v 18:17

Pokud chci být s někým někdy SB, pokaždé se dívám, jaké má pro SB pravidla. Pravidla typu: "Navštěvovat můj blog alespoň 1× denně" nebo "účastnit se soutěží" skutečně nemám ráda. Pokud chci s někým být SB, neznamená to, že chci jemu/jí diktovat pravidla a aby on/ona diktoval/a pravidla mně. SB jsem s ním/ní proto, abychom si vyměnili ikonky a věděli o sobě a na blogy si vzájemě chodili... Proto mě nikdy žádné zanedbávání SB netankovalo :)))) ...

55 Ewilan Ewilan | Web | 5. dubna 2009 v 18:25

Bod číslo pět....není přece nikde napsáno, že musím navštěvovat všechny svoje SB a pokud tam mají někteří pravidla, tak si je nejdřív přečtu, ne? Nemusím komentovat každý den, to bych nedělala nic jinýho...ale ostatní body do sebe něco mají, to musím souhlasit:o)

56 L@dy.€lo_Oise L@dy.€lo_Oise | Web | 5. dubna 2009 v 18:31

Pravda..ale.. s tou 4 moc nesouhlasím...stát se závislým není samozřejmně dobré,ale blog mi pomohl získat npř. nejlepší kámošku :)):**

57 Samvoj Samvoj | E-mail | Web | 5. dubna 2009 v 19:14

:)..takovy problemy, jako je kopirovani od ostatnich blogu mam zasebou, ted se soustredime tady s klukama co mame web, psani vlastnich clanku a interwiu...proste me to bavi a to co bylo je proste dneska minulost :)..

58 sticl sticl | Web | 5. dubna 2009 v 19:59

no myslela sem že vyberete spíš ty trošku originálnější chyby než ty který tam napsal každej druhej:D:D:D:D:D:D

Ale tak kromě tý první sem asi udělala z tadytěch taky všechny:D

59 Lady Rovena Lady Rovena | Web | 5. dubna 2009 v 23:20

Prozradit heslo :o) to je dobrý, tak to snad nikdy neudělám :o) ... a taky snad neudělám to, abych upřednostnila blog před "živými" lidmi...tedy kamarády a přáteli...doufám, že tohle nikdy neudělám :o)

60 Gazelka Gazelka | Web | 6. dubna 2009 v 8:34

Největší chyby.

1) Založení blogu

2) Neaktivování blogu

3) Vyzdobení svého profilu-pochopitelně svojí fotkou a adresou

4)

a-Slabé heslo

b-Prozrazené heslo

5) Čtení komentářů

6) Zavedení SB

7) je jedno, jestli na blog píšete, nebo ne. Stejně je to špatně.

8) Kopírování!! Bez komentáře!

9) Zrušit blog

10) Už jste taky závislí na blogu?

61 Gazelka Gazelka | Web | 6. dubna 2009 v 8:34

:)

62 kuroyume kuroyume | Web | 6. dubna 2009 v 10:37

Lištička, Web, 4.4.2009 10:44

Chyba číslo pět mi přijde dost uhozená. Obecně považuji spřátelování, kde je podmínkou navštěvovat SB blogy a povinně psát komentáře, za naprosto stupidní nápad. Když mě blog, potažmo článek, zaujme, prostě se tam budu vracet a psát komentáře z důvodu, že chci. Ne proto, že musím.

+ 1 MOC PEKNY NAZOR, pod to se podepisuji.

63 veverka1991 veverka1991 | 6. dubna 2009 v 10:44

no jo máte pravdu no :D

64 neti neti | Web | 6. dubna 2009 v 10:51

jj myslim ze ste vybrali naozaj tie najhorsie chyby. Mne obcas niekto síce prezradí heslo , ale samozrejme ja im nikdy nemazem blog ...skôr im ho vylepšujem :D (je to z čisto ,,pracovnych,, dôvodov) ...ale ja by som asi nikomu nedala svoje heslo , kopírovať som nikdy nekopírovala, ale uz ma z toho niekto obvinil ...pre jeho smolu ale som vraj skopérovala fotku na ktorej som bola ja :D ....ale inak som sa asi s nicim inym nestretla ...nepodvádzam ani to neprehánam zo sedením za pocítacom a k sbckam chodím tak ako som im slubila :) ...no niesom super heh ...ale nie

65 Lucass Lucass | Web | 6. dubna 2009 v 18:28

No jak tak na to koukám, jaksy jsem ve svých začátcích udělal většinu ze zde zmíněných chyb. - zajimavé!

66 Mixie Mixie | Web | 6. dubna 2009 v 21:03

Mno souhlasím s výše uvedenou Lištičkou, čekala jsem, že ta anketa měla hlubší smysl než se jen dovědět, že blogeři prozrazujou hesla, kopírujou, mají blbý pravidla co se týče SB apod...

67 Call Call | Web | 6. dubna 2009 v 23:08

Já zezačátku hodně kopčila, ale ted´už to ffááákt nedělám.. Jaký pka má blog smysl?? Vyhůedávač stejně vyhledává jenom originály...

68 K-i-k-i-97 K-i-k-i-97 | Web | 7. dubna 2009 v 13:42

musím  uznat ,že se všechny chyby opravdu chyby jsou a nejsou rozmarné  jako je dělají někteří blogaři.

69 pája pája | Web | 7. dubna 2009 v 14:31

já ani SB nikdy neměla,je to blbost.

70 lecisko lecisko | Web | 7. dubna 2009 v 18:25

Všiml si někdo že všech 5 chyb popisujou holky(ženy)? :)

71 Bez Nicku Bez Nicku | Web | 7. dubna 2009 v 18:53

Ja som sa na svojich starších blogoch dopustila hlavne kopírovania..teraz som na blogu iba závislá :))

72 Call Call | Web | 7. dubna 2009 v 19:32

For lecisko... xDD, narážíš snad na něco???

73 Tomáš Tomáš | E-mail | Web | 7. dubna 2009 v 20:31

No nevím..já jsem se naštěstí "zatím" žádné z popisovaných chyb nedopustil a doufám, že se tak ani nestane :-)

4Lecisko - Já jsem si toho taky všiml :-) Zajímavé... =D

74 terak terak | E-mail | Web | 8. dubna 2009 v 7:04

Já mám trapné články,ode mě kopírovat nebudou.

75 Karolka Karolka | Web | 8. dubna 2009 v 14:04

Ja sem se myslim zadne chyby nedopustila akorat me mrzi ze na muj blog nikdo nechodi i kdyz treba slibijou ze kdyz jim napisu komentarik napisou ho i me :O( ale ja se snazim na vsecky dotazky ktery me tam kdo necha zotpovidat....=) :O)

76 SADEING SADEING | 8. dubna 2009 v 23:08

Ja obcas kdyz vidim nejakou anketu tak si ji propujcim bez dovoleni :D:D ale ne ze ji vezmu a vydavam za svoji ale vzdy kdyz nejsu autor ja tak napisu bud odkaz na blog nebo lide mi sami pisi napady na ankety a to napisu jejich nick...

---

anketovy.blog.cz

77 Armageddon.7 Armageddon.7 | E-mail | Web | 8. dubna 2009 v 23:55

To já jsem s tou závislostí vyřešl jednoduše :-) já tam chodím jen večer když přiijdu z venku a tudíž už nic z normálního života nezameškám :-)

78 KAMILKA KAMILKA | E-mail | Web | 9. dubna 2009 v 9:51

Ja som iba nedávno začala blogovať a myslím, že som sa ešte nedopustila veľa chýb. Možno neskôr...

Ale mrzí ma, že na môj blog nikto nechodí a nenechá mi komentár. prečo? :Q(

79 Ariko Ariko | Web | 9. dubna 2009 v 15:26

Moje nejverší chyba je že zanedbávám realitu neznám nic jinýho než je PC stalo se mi to samé jako tý holce nechodím ven a kamarádky auž na mě ani nezvoní =( ale toho se prostě už nezbavím taková sem  ale snažím se.

Další chyba je že zanedbávám SB ale to tak hrozné ani není protože neslibuju hory doli, ale stejně sem jim maximálně ně blog kouknu 1 za týden a to není správné

U svého 1 blog jsem taky kopírovala ale to jsem se v tom ješte moc nevyznala ale pak sem nato přišla.Už si obrázky kopíruju z google a to snad nevadí =)

80 d4rkpr1nc3ss d4rkpr1nc3ss | Web | 9. dubna 2009 v 17:10

no tak SB moc nemám maximálně 3... já si píšu svůj blog a mám tam svoje zážitky atd... chodí mě tak pár lidí... návštěvnost moc nepotřebuju... :D ... a když už tak si dám něco do statusu na icq že mám novej design atd... kopíruju jedině se zdrojem a to je většinou od kámošky fotky z nějakýho dne atd... :D

81 misii misii | Web | 9. dubna 2009 v 18:06

ja sem asi fak zavislak a to z blogem teprv zacinam

82 ♦maki94♦ ♦maki94♦ | Web | 9. dubna 2009 v 18:49

Obsah na svůj blog o H2O si hledám dlouho a poctivě, a když už kopíruju pouze a jedině se zdrojem:)!

83 matisek matisek | E-mail | Web | 9. dubna 2009 v 19:03

Ikdyž sem udelal par chyb kterych lituji pořád nechápu proč by se nemělo stahovat z jinejch blogú když se na to zeptame vlastika blogu ? anebo když sme spřatelené blogy.

84 zRZQa► zRZQa► | Web | 9. dubna 2009 v 20:37

Já jsem taky hlasovala do ankety a dala todle:
yl/a jsem závislý/á na blogu a zanedbával/a ostatní věci.
protože je to OPRAVDU pravda.Pořád vždicky,,musím něco napsat na blog" nebo prostě tak něco a pak jsme třeba vůbec nechodila ven a tka.Ale tedka je venku moc hezky tak spíš věnuju jen kámošům a na blogu sjme mnohem mnohem méně XD
a jsme za to nráda XD
zRZQa►

85 IvushQa IvushQa | Web | 9. dubna 2009 v 23:47

ja moc toho teda ne. heslo som dala len osobe, ktorej verím ,a zatiaľ sa mi to nevypomstilo :-D

86 °°fAiNgIrL°° °°fAiNgIrL°° | Web | 10. dubna 2009 v 11:58

ten kdo hlasowal w anketě že chyby neděla tak je to lhář a dělá je všechny najednou každej den

87 Já.Ruš.Ka Já.Ruš.Ka | Web | 10. dubna 2009 v 13:55

Tak ale když tam napíšu zdroj nebo tam dám klikačku tak to nevadí že je to zkopírované nebo jo? xD

88 Nexus Nexus | Web | 10. dubna 2009 v 16:10

Ja som zavisla na blogu XD OMG XD

89 Denn[Y] Denn[Y] | Web | 11. dubna 2009 v 10:05

ehm.. jn neco mi to riká hlavně to stema eSbéčkama a stou zavislostí, ae už je vše OK..:)

90 Terezka Terezka | E-mail | Web | 11. dubna 2009 v 17:07

Miluju svůj blog, ale nejsem závislá... Snažím se věnovat všem svým zájmům maximum času :-)

91 Gazelka Gazelka | E-mail | Web | 11. dubna 2009 v 19:27

No, víte... Ze závislosti na blogu se jen tak vyléčit nemůžete. Ikdyž Vám někdo u počítače odepře přístup na blog a na stůl do Vašeho pokoje Vám s žuchnutím přistanou učebnice matematiky, stejně před očima vidíte editor blogu a přemýšlíte, o čem budete psát. :-D

92 Ronny Ronny | Web | 12. dubna 2009 v 12:35

Nikdy by mě nenapadlo vědomě rozhlašovat své heslo. To je jen a jen moje věc :)
Přesto se mi jednou stala taková příhoda. Seděla jsem u PC, něla otevřeno několik konverzací na qipu a zrovna jsem se šla přihlásit k nějakému svému účtu.
Jelikož jsem totální ignorant používající k přihlašování pouze klávesy tab a enter(myš je zbytečná zdržovačka), vesele jsem naklikala údaje a pak už jen překvapeně zírala, jak mé heslo mizí odeslané jednomu z přátel na qipu.
Tehdy jsem měla co dělat, než jsem ty hesla všude změnila a od té doby si dávám sakra velký pozor, kde mi bliká kurzor xD

93 Hanuš Bakusky Hanuš Bakusky | Web | 12. dubna 2009 v 23:00

Jej, tak to jsem trochu prošvihla, ale moje nejětší chyba byla, že jsem blog už 3x zrušila a ty články, který jsem měla nejradši jsem si neuložila... :(

94 Veka Veka | Web | 5. května 2009 v 20:27

[7]: súhlasím s tebou :-)

95 petuliinka petuliinka | E-mail | Web | 11. května 2009 v 15:09

[7]: Mno, nevím, to psaní komentářů teda nenodržuju, ale na své SB chodím pravidelně! I když je to možná proto, že je to moje jediné SB :-D

96 petuliinka petuliinka | E-mail | Web | 11. května 2009 v 15:10

[86]: Přesně!

97 iPaulCZE iPaulCZE | E-mail | Web | 13. května 2009 v 3:05

Takové chyby naštěstí nedělám :)

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama