Máme se rádi, nemáme se rádi

20. března 2009 v 8:00 | Krutomluv |  Tipy
     Foto: atisa.blog.cz    

Budem se mít rádi, budem o sobě psát blogy. Tentokrát o jednom z nejkomplikovanějších problémů, které vás trápí - antiblogy.


Dobrý den, prosím, můžete nějak zasáhnout proti blogu xxxxx, protože zveřejňuje mé fotky a přidává k nim ponižující a urážlivé poznámky?

ten blog je založený proti mě a já to tak nechci.

Majitelka kopíruje bez dovolení moje fotografie a znehodnocuje je sprostými poznámkami a fotomontážemi bez dovolení.


Abych řekl pravdu, tak tyhle stížnosti, které mi chodí, jsou vždy nejsložitější a nejošidnější při rozhodování.

Na jedné straně stojí svoboda slova. Právě naše blogy jsou určené k tomu, abyste mohli svobodně napsat cokoliv chcete, co si myslíte. Jestli si myslíte o někom, že je vůl, budiž. Taky jich několik znám.

Na druhé straně si někdo může myslet totéž o vás a taky to o vás bude chtít napsat. Kde na blozích končí svoboda slova, tam začíná kyberšikana. První podporujeme, druhé rozhodně ne.

Abyste věděli podle čeho o vašich stížnostech na antiblogy rozhoduji, dal jsem dohromady čtyři jednoduchá pravidla jak rozlišujeme svobodné šíření názoru od šikanování.

Jak psát na ošidná témata:

1) Neschovávejte se v anonymitě. Jestliže píšete svůj názor na někoho konkrétního, třeba i zamítavý, pište ho pod svým celým jménem. Jste-li skálopevně přesvědčeni, že to není dobrý člověk a zaslouží si, aby se to vědělo, musíte svůj názor také obhájit.

2) Názor a nadávka jsou dvě rozdílné věci. Stejně tak jako argument a urážka. Používejte výhradně to první.

3) Nepoužívejte na podporu svých argumentů nic co vám nepatří. Fotografie dotyčného na jeho blogu jsou pro vás tabu. Jestliže na ně chcete poukázat, odkažte na ně.

4) Ctěte soukromí svého odpůrce. Nezveřejňujte jeho osobní údaje, kontakty nebo potají vyfocené fotografie, pokud k tomu nemáte závažný(!) důvod (třeba pokud ho chcete usvědčit ze lži).

Budete-li dodržovat těchto pár pravidel, pište co chcete o kom chcete. Blogy jsou tu od toho.

Jestliže někdo tyhle pravidla porušuje, nebojte se ho nahlásit. Každou stížností se zabýváme.


Krutomluv
 

28 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 enííí enííí | Web | 20. března 2009 v 8:06

fíííha, já sem tu první :D no díkybohu že jsem tak oblíbená.. ale  mohlo by to být zajímavé, mít ňákej pěknej antiblog... :D přece jen.. ten kdo ho vytváří musí bý ale slušně zamindrákovanej...

2 zapplig zapplig | Web | 20. března 2009 v 9:25

Já jsem s tím nikdy zatím zkušenost neměla a doufám že mít ani nebudu.

Ale docela mě zaujala věta: "Jestli si myslíte o někom, že je vůl, budiž. Taky jich několik znám." - Upřímnost, schvaluju. ;)

3 GuGluGi GuGluGi | Web | 20. března 2009 v 9:26

Tak jsem měla řu čest zahlasovat jako první pro tuto možnost: Ano, tu čest mít svůj antiblog jsem už okusil(a).

Nebyl to přímo antiblog, ale spíše nelibý článek, dokonce to bylo od člověka, který vám jednu dobu dělal testra s níže uvedeným dotazníkem ... ale to je jedno, nechci už se k tomu vracet, dotyčný/á ví o čem mluvím a nechci jí tady nějak urazit nebo tak, protože už je to pryč. Někdy takové věci dokáží dost znepříjemnit život :)

4 GuGluGi GuGluGi | Web | 20. března 2009 v 10:00

Tento článek mě přivedl na myšlenku napsat o jednom takovém "případu" ... jeslti máte někdo zájem, tak to naleznete tady: http://una-vida-i-la-mort.blog.cz/0903/krasna-dominika-a-jeji-antiblogy

5 GuGluGi GuGluGi | Web | 20. března 2009 v 11:22

No a koukám, že lidé co mi tam napsali se mnou docela souhlasí ... :D

6 Terka Terka | Web | 20. března 2009 v 11:44

tak normální inteligentní blogy tento problém snad nemají. Tedy BLOGY v pravém slova smyslu (kolik uživatelů zde ví, co je to blog?) Blog coby žurnalistický útvar, ne blogísky, kde bliká jedna anketka za druhou a 4/5 prostoru na nich tvoří vykradené věci a fotky celebrit (mj. autorská práva u toho, když takto někdo kopíruje článek z jakéhokoliv tisku a vydává ho na svém blogu, se nějak řeší nebo ne? To, přiznám, nevím).

Na normálních stránkách u normálních uživatelů, jejichž cílem je blogovat, informovat, poskytovat VLASTNÍ názory, ne spamovat a vykrádat a aktuality o celebritách, které si každý může vygooglovat, nemají potřebu si nadávat do debilů, pomlouvat se, štvát po sobě "spřátelené blogy"... a pokud se tu nějaký problém vyskytne, většinou už mívá závažnější charakter (že se u někoho objeví opravdový stalking, výhružky...). A buď si ho uživatelé jako rozumné bytosti vyříkají mezi sebou nebo ho naopak musí řešit rovnou jinak než přes admina webu.

To, co se děje na "blogískách", se pro mne ve většině případů rovná hašteření "o prd", projevy puberty, ze které většina lidí vyroste...: -)

Pro vás coby adminy musí být asi zásadní rozeznat, co si zaslouží pozornost a co ne (aniž byste si odradili zákazníka) :-)

7 Karipka Karipka | Web | 20. března 2009 v 12:58

je to opravdu hrozné co si kdo dnes dovolí

8 veverka1991 veverka1991 | Web | 20. března 2009 v 13:26

no jo, tohlecto je opravdu hnusný ....

9 °°_Nikushka_°° °°_Nikushka_°° | Web | 20. března 2009 v 13:59

Já nevim na co toje...Stejně když si lidi budou psát ántiblogy..Proti někomu myslim si že toho dotyčného nezmění...=)

10 •$€×Y*ßiTcH• •$€×Y*ßiTcH• | Web | 20. března 2009 v 14:11

Tohle přímo nenávidím. Přijde mi absolutně NELIDSKÉ a ZLOMYSLNÉ zveřejňovat o někom nepravdivé, lživé či urážlivé věci. Podle fotky si také "úchyláci" mohou dotyčného najít a kolikrát se stalo, že se octli v nebezpečí.

Tihle lidé, kteří píší ANTIblogy, asi nejsou normální. Tedy, alespoň JÁ nechápu, co z toho mají. Když napíší o ostatních blogařích úplně nesmyslné věci, ze kterých asi ostatní nebudou nadšeni, tím přece ničeho nedocílí.

Potom se diví, že pod svými trapnými články obvykle naleznou komentáře na podporu pomlouvaného.

Taktéž nemám ráda blogy, kteří píší o ANTI Tokio Hotel, US5, Cinema Bizarre apod. Také hodně blogů o anti Britney Spears se mi moc nezamlouvá.

Uznávám, každý má svůj názor, ale stačí přece říci:"Nemusím je. Jejich písničky se mi moc nelíbí a tento styl neuznávám". Je snad potřeba urážet Billa "buzno", Toma "d**kařem", Georga "prasetem", Britney "debilkou" a ostatní?

KAŽDÝ OBČAN má právo na poslouchání ČEHO chce. Jestli se to nelíbí ostatním lidem, to už není jeho problém. Já také poslouchám Tokio Hotel a víte, kolik se dočkám posměšků?

Z těchhle chyb se nepoučí NIKDO, maximálně nějaký poddajný člověk. Takže když vám někdo napíše urážku do komentářů nebo v diskuzích, doporučuji nevšímat si.

Tento člověk si zřejmě myslí, že se stane DŮLEŽITÝM, když bude zveřejňovat svou "úchvatnou slovní zásobu". Ale na co mu bude slovní zásoba, když není schopen přiznat si, že ostatní nejeví žádný zájem o jeho blbé snůšky keců?

Řekněte, Anti... Máte z toho něco? Lidé nemůžou za to co se jim líbí. Nestačí říct "SAKRA! Odpoutej už se od těch písniček". Když si to jednou pustíš a zalíbí se ti to, je pak těžké přestat to poslouchat. Neříkejte, že VY také nemáte žádné idoly, vzory a oblíbence. Máte. Ale je snad TŘEBA pomlouvat ostatní zpěváky, herce, herečky, kteří jsou zase vzorem ostatních lidí?

Tohle mi prostě přijde nenormální. Bohužel, je to tak. A potom chudák admin musí řešit věci, u kterých ani nebyl, nic moc o nich neví a není přesvědčen, že říkají pravdu. Každý si to má vyřešit mezi sebou, jen při nějakých závažných případech je třeba obrátit se na admina. Ten má přecejen větší pravomoci.

Ale říkám vám... VZPAMATUJTE SE než bude pozdě!

11 Jenni Jenni | Web | 20. března 2009 v 14:47

Jo dobře.. =)

12 Skeeve Skeeve | E-mail | Web | 20. března 2009 v 15:20

Ach... Jaký počet blogerů znám, co se jen vzájemně dokáží urážet a myslí si tím, jak nad ostatními povýší, či co... Jen se sami sebe shazují a dokazují tím pouze jací jsou... Mohl bych uvésti nesčetně příkladů, už jen těch "milých" návštěv na mém blogu, ale k čemu to? Všichni jistě ví, o čem se mluví...

13 Rachell Rachell | Web | 20. března 2009 v 15:21

No..o anti blogu mám své...ale když někdo chce říct svůj názor tak ať né takovým způsobem

14 anýssek anýssek | Web | 20. března 2009 v 15:23

nevím, co bych k tomu psala. Myslím si, že ta inteligentní část blogů nemá potřebu nikoho napadat ani urážet... Pokud chceme řešit takovéhle ubohé problémy, museli bychom pochopit myšlení ubohých blogerů. To je ale velmi obtížné, takže bych radši nikomu neradila plést se do toho... není-liž pravda?

15 Naos Naos | Web | 20. března 2009 v 15:44

antiblogy...

16 Pauli Pauli | Web | 20. března 2009 v 15:57

Antiblog jsem ještě neměl tu čest mít, a jsem za to rád. Podstatu antiblogu vlastně vůbec nechápu... Ale blog.blog.cz za dobrý námět na můj blog. Možná díky vám zase něco napíšu :)

17 Lillyanne Lillyanne | Web | 20. března 2009 v 16:02

Taky znám takové lidi, kteří zanechají naprosto nesmyslný komentář typu: "Ty °°°! Máš naprosto °°° blog, vůbec se mi nelíbí, bež do °°°. Počítá se tohle taky? Vím, že to není kyberšikana, ale je to přinejmenším nechutné.

18 Gazelka Gazelka | Web | 20. března 2009 v 16:20

Mít anti-blog, který je anti-ty? Zajímavé, já hledala anti blogy na tebe, Krutomluva..

19 M.I.M.A M.I.M.A | Web | 20. března 2009 v 16:31

Tak tohle je už fakt vrchol. Kopírovat něčí fotky a bez dovolení je zveřejňovat?! Tohle je fakt neférový. Občas se takhle přes blog s někým pohádám třeba neshodou názorů, ale že by o mě psal někdo anti-blog, to doufám ne.

20 Lijaw Lijaw | Web | 20. března 2009 v 17:04

Tyhle blogy..no, maření času psát někoc takového. Ok, myslet si jedna věc, druhá dát takové myšlenky na net, včetně fotek (!!)...

21 Aleera Aleera | Web | 20. března 2009 v 17:13

Zajímavé...

22 Tatra.nka Tatra.nka | Web | 20. března 2009 v 17:30

áááá těch antiblogů už bylo =oDDDD

23 sticl sticl | Web | 20. března 2009 v 17:59

ježiš tohleto tak nesnášim......nechápu lidi kteří maj blog o tom co nesnáší:(

24 baruuuska baruuuska | Web | 20. března 2009 v 18:49

S tímto problémem naprosto souhlasím. nesnáším lidi, co odsuzují druhé jenom za to, že jsou v něčem lepší. Závist je ta nejhorší vlastnost, jakou člověk může mít. Neříkám, že to mají lidi v sobě dusit, ale pokud k tomu nemají prostě obhájitelný důvod, tak potom nechápu, proč antiblogy zakládají. Je to fakt ponižování, ale né těch, co jsou ponižováni. Naopak, ponižujete sami sebe tím, že klesáte tak hluboko, že nejste schopní si udělat vlastní názor na někoho, koho naprosto neznáte, ale přidáte se do klubu ,,antiblogáčů", kteří mi doslova pijou krev. Není nic horšího, než když vám někdo ničí pověst. A bezdůvodně. Měli by se nad sebou zamyslet ti, kteří se chovají jako malé děcka a myslí jenom na sebe..na toto téma bych mohla psát celé hodiny a hodiny, takže se zatrhnu ještě dřív, než to dopadne katastrofou :P

25 *Miss Dreamer* *Miss Dreamer* | Web | 20. března 2009 v 19:15

Přijde mi hnusné, že někdo je tak odporný a píše o někom antiblogy. Ti lidi asi fakt nemaj' všech 5 pohromadě....

26 Liduška Liduška | Web | 20. března 2009 v 19:29

Ahojky nesnáším, když mi někdo do komentářů nadává, nebo mě uráží, za můj blog. Každý není génius, který vše umí, nikdo není dokonalý a každému se líbí něco jiného. Nikdo se ho na jeho názor neptá, tak ať si ho nechá pro sebe. Já osobně se snažím se všema vyjít i s těmi co mi nadávají, nechci být jako oni!!! A komu se můj blog nelíbí, no prostě ať tam nechodí. Není nic jednodužšího :-)

27 David David | Web | 20. března 2009 v 19:37

Velmi dobrý článek, který se právě hodí...

28 M o d r o o k á M o d r o o k á | Web | 20. března 2009 v 19:44

poznám takých blogerov... nebudem ich sem radšej písať, nikoho to nezaujíma...:) a mali by ste sem ešte dať nejaký článok o tom, že niekto napíše napríklad komentár že: ,,Máš hnusný blog!" alebo ,,Si debil" a potom vy hneď kliknete na jeho web, lebo mu chcete odpovedať, ale BUM!!! Objaví sa porno stránka. Už mi to začína celkom liezť na nervy...

29 Werush Werush | Web | 20. března 2009 v 19:51

Ouha tak tyhle lidi kteří si vedou anti blogy pravdu nesnáším. Většinou si je vedou jen pro že autor blogu napsal tomu co ho založil nějaký svůj názor a on ho nepobral dobře naštval se na celý jeho blog a založil antiblog. Je to trapné!

30 Julianne Fay Julianne Fay | Web | 20. března 2009 v 20:05

Hm, to znám z mých předešlých blogů. Když někdo někoho zkritizuje, prosím, ale že to příjde do toho, že majitel anti-blogu na tom svém zveřejní fotky toho, na nějž nadává? Ten podle mě patří na psychinu, protože nejspíš má nějaké své mindráky a vybíjí si je na někom, kdo je jeho pravý opak. Když lidi napíšou na určitý blog co se jim tam nelíbí, ale ne sprostě, beru to. Ale jen tak nadávat? Jděte s tím někam, vy anti-blogeři!

31 Way Way | Web | 20. března 2009 v 20:10

jejej.. ani nwm že někdo něco takovýho může udělat příde mi to jako hloupost...

32 Dvacátý Dvacátý | 20. března 2009 v 20:52

to je zase den na blog.blog.cz-špatná nálada pro jyxo...☺☺☻

33 TheSims2-Paja TheSims2-Paja | E-mail | Web | 20. března 2009 v 21:05

Z tím já snad problém nemám xD .. Jen mi někteří kradou věci co nechci, ale tak někdy mi to nevadí, když ale neuvedou zdroj a mám to podepsané, nebo je to komix, tak je nahlásím.

34 homo sapiens tupiens homo sapiens tupiens | Web | 20. března 2009 v 21:27

antiblogy...přijde mi to jako nehorázná blbost...je opravdu nutné někoho pomlouvat na internetu, kde si to může přečíst naprosto kdokoliv?Když někoho nemám ráda, tak se s ním nebavím. Když mě někdo něčím naštve, tak si to s ním vyříkám. Opravdu mi přijde jako blbost zatahovat do toho někoho dalšího, který dotyčnou osobu ani nezná...

35 VěrunQaAa* VěrunQaAa* | Web | 21. března 2009 v 9:18

antiblogy sou sviňárny, ale bohužel se to děje..

36 starinka starinka | Web | 21. března 2009 v 9:29

Jeeeje :Dja uz tu cest mela rovnou 2:Dmno co no:D jejioch problem:D

37 Lištička Lištička | Web | 21. března 2009 v 10:50

Antiblogy? Proč ne? Pokud jimi autor vyjadřuje svůj nesouhlas vůči něčemu a je při tom slušný, umí svůj názor obhájit a nejde o nějaké nahodilé "Nemám rád toho a toho, protože mi zkopíroval pixelky, které jsem sám někde ukradl.", může to být i zajímavé.

Bohužel většina antiblogů splňuje přesný opak toho, co jsem uvedla jako příklad.

38 Pejskokocka Pejskokocka | Web | 21. března 2009 v 11:03

Jeden člověk mi pořád nadává

39 Kisha Kisha | Web | 21. března 2009 v 11:07

Umm, možná je to nepříjemné, ale mně to jako závažný problém nepřipadá. Ono to toho antiblogaře taky jednou omrzí a natáhne bačkory pomlouvat někoho jiného. Smazání blogu podle mě není řešení. Může si založit nový a trajdat si dál. Pokud jich už víc nemá. Nwm jestli můžete i bloknout uživatele, ale snad ano :D

40 NiQy |FiXa.36| NiQy |FiXa.36| | Web | 21. března 2009 v 15:23

Nechápu to.. nechápu ty lidi co dělají tyhle antiblogy proti lidem .. znám to moc dobře sama .. někdo někoho nenáwidí.. nebo jen chce tomu druhému ublížit tak udělá wideo a dá ho na youtube nebo blog.. Je to fakt hnus.. Už se mi stalo že jsem náhodně zadáwala blogy a nalezla jsem jeden kde nějaká holčina psala o druhé holce nesmysli a urážející fotky..

Tyhle lidi fakt nikdy nepochopím

41 Leather Pleasure Leather Pleasure | Web | 21. března 2009 v 16:03

taky jsem si to zakusila, sice ne tak jako je uvedeno nahoře, ale znám to... někteří lidi nejsou v pohodě a zabývat se jimi je jen ztráta času...stačí napsat svůj názor na nějaký článek a sesype se na nás halda nadávek...blog není o vytáčení, nadávkách a kopírování...to by jsme si měli uvědomit.

42 Tereska Tereska | Web | 21. března 2009 v 16:36

Myslim, že ti, co píší antiblogy, si tím něco kompenzujou...

43 Veronika Veronika | Web | 21. března 2009 v 17:08

Nikdo by neměl psát o někom bez dovolení.

44 Jill Jill | E-mail | Web | 21. března 2009 v 18:50

Ne, že bych svůj blog považovala za antiblog. Nebyl určen k tomu, abych někomu nadávala, ale... občas o takových lidech píšu. Ale už jsem přestala. Dotyčný/á se to dozvěděla a svým chováním potvrdil/a moje mínění o ní.

45 Dimmity ♥ Dimmity ♥ | Web | 21. března 2009 v 19:56

Mě to obvykle lidi psali do komentářů... a že toho bylo...

46 KocickaLea KocickaLea | Web | 21. března 2009 v 20:01

Všude platí, svoboda jednoho člověka končí tam, kde začíná svoboda druhého člověka. Argumenty ano, nadávky ne.

S antiblogem své zkušenosti nemám, ale znám, když mi někdo nesmyslně nadává na blogu. Občas mě to vytočí a napíšu na něj antičlánek. Rozhodně ale neurážím, pouze předkládám argumenty (dobře, ty jsou někdy dost dobře oprášené od prachu zapomění xD).

I v obyčejném životě mám své zásady, sice pro někoho nesmyslné a divné, ale já se jich snažím držet, protože pod ně se snižovat nehodlám xD.

47 w-steward.blog.cz w-steward.blog.cz | Web | 21. března 2009 v 20:39

Super článek ;)

48 ×Mir-I-am™ ×Mir-I-am™ | Web | 21. března 2009 v 21:03

Nechápu na co psát bleck listy nebo kopírovat fotky jiných lidí a urážet je... I když je pravda, že jsem párkrát na blog napsala o své spolužačce, že ji nemám ráda a že mi celkem škodí, ale myslím si, že to až tak hrozné nebylo, protože ona se o mě zmiňovala ještě hůř.

Od té doby na to kašlu a všechny nadávky a urážky a to co si myslím proti někomu si nechávám pro sebe. Nechci dělat někomu něco, co nechci sama pro sebe!

To je můj názor. Mějte se krásně!

Tento blog je fakt good. Chodím tu pravidelně pro informace =)

PÁPÁ

49 cornelia verča cornelia verča | Web | 21. března 2009 v 21:23

nj někdo příde a začne: ty si kráva jdi se s timdle blogem vycpat.....

50 WoříšeQ WoříšeQ | E-mail | Web | 21. března 2009 v 22:16

Mně se to stává...akorát ne s "antiblogy", ale kopiemi....

51 Frýda Frýda | Web | 22. března 2009 v 9:18

Anti blog jsem ještě neměla a ani ho o mě nikdo nepsal. Myslím si, že antiblogy jsou důlazem toho, jak je člověk psychicky nenormální a nedokáže obhájit svůj názor. Kdybych měla psát o někom nějaký antiblog, už mám dva adepty (ne z blog.cz!), ale neudělám to, protože mi za to nestojí. Na jedné straně stojí svoboda slova, na druhé slušnost...proč by blogeři nemohli být aspoň virtuální slušní, když už to nejde v realitě?!

52 Renata Renata | Web | 22. března 2009 v 11:05

mě nikdo nezná a ani se o mě nezajímá takže k tomu nemám co dodat

53 blackwish blackwish | Web | 22. března 2009 v 11:46

No, na jednu stranu to asi není moc příjemné, mít antiblog, ale zas na druhou stranu to znamená, že Vám někdo závidí Váš blog, to co jste s Ním dokázali a snaží se Vás urazit, protože Vám jednoduše závidí. Takže pokud máte antiblog, tak to vlastně znamená, že jste to někam dotáhli a lidi Vás mají rádi:) (samozřejmě až na toho závistivého antibloga, který se nedokáže srovnat s tím, že ON něco takového nedokázal, že;)

54 Marek Marek | E-mail | Web | 22. března 2009 v 15:18

Jo tohle fakt nesnášim je to hnusná věc psát takovýhle antiblogy. Já sám jsem se setkal s několika, který jeli proti mě. Ale nic moc sem si z toho nedělal jenom sem je nahlásil a víc sem se nestaral protože vím, že takové blogy nemůže psát nikdo jiný, než hlupák a kvůli nějakému hlupákovy přece nebudu ztrácet čas.

55 Linda Linda | Web | 22. března 2009 v 17:50

No já myslím že antiblogy už by mohli přestat...lidem, kteří jsou antiblogů "obětí" je to docela nepříjemné..vím to z vlastní zkušenosti, protože proti mé kámošce měli antiblogy a jelikož jsem se s "obětí" dost bavila a navštěvovali jsem si blogy, tak mě do těch antiblogů zapletli taky..

56 Croftka Croftka | Web | 22. března 2009 v 18:17

Tak my jsme mněli problém s jedním SB, že nezveřejňoval zdroj. Ale teď se to snaží napravit a my mu dál dáváme šanci :-)

:-) :-) :-)

57 KoLíČeQ KoLíČeQ | E-mail | Web | 24. března 2009 v 1:49

Jednou jsem se s menší věcí potloukla,ale opravdu to nebylo nic co Vám psala ta holčina.Ani nechápu jak thole vůbec vznikáxD..Když si to vybavíte tak ze závisti?Nebo já newim z čeho...xD

58 KoLíČeQ KoLíČeQ | E-mail | Web | 24. března 2009 v 1:49

to vzniká*

59 clayra clayra | Web | 24. března 2009 v 18:57

eh, tak na takovejhle blog už sem narazila... jedna holk a tam pořdá urážela tu druhou, dělala fotomontáže a pořád jí nadávala le myslim, žhe jí spíš záviděla....

60 Podivná Podivná | Web | 25. března 2009 v 11:47

Velké přiznání..- Dobře, tak velké asi nebude a nespíš ani zajímavé:D...

Jak začít? Asi nejspíš úplně od začátku.. Mě osobně ANTi blogy nevadí. A to v žádné směru. Zamindrákovaní lidé si to někde vylévat musejí a když to dělají ve virtuálním světě tak proč ne. Nikomu tím neubližují. Neříkám, že někdy to není přehlané ale víte jak to myslím.

ANTI BLOGY O CELEBRITÁCH---> Tyhle blogy miluju:) Ale jen ty co za to stojí( nejsou tam pouze nadávky na někoho ale obsahují normální informace, které vypadají, že by to mohla být pravda ale jsou smyšlené).. U těch se opravdu ze srdce zasměju:)

ANTI BLOGY O LIDECH Z NAŠEHO OKOLÍ--> Nejednou jsem měla nutkání takový blog založit. A to o slečně s, kterou chodím do třídy skoro 9 let.. Dalo by se říci, že od šesté třídy jí nemůžu ani cejtit. A nejsem sama. Není to žárlivost či závist to ne. Popravdě ani nevím čím to je. Nespíš tím, že od šesté třídy se za každou cenu snažila podobat se mě. A to úplně vším- názory, oblečení, věci, hudba. A přiznejte komu by se líbilo kdyby po světě chodil člověk, kterej by souhlasil úplně ze vším co uděláte i když víte, že je to blbost? Dobře, to sem ani moc nepatří--> Jen jsem Vám chtěla přiblížit situaci, která mezi náma dvěma je. Tak právě o ní jsem si anti blog chtěla založit ale většinou to stejně skončilo jen u jednoho článku u mě na blogu, kde jsem všechny ty její hříchy vypsala. Po té se strhla debata o to, že mám naprostou pravdu a, že už je to neúnosné.. Za pár dní to utichlo, já psala dál normální články a byl na nějakou dobu pokoj. Takhle se to opakovalo dost dlouho:) Vlastně i teď občas napíšu nějakej ten článek o ní. Ale jsou to pouze moje názory, které všichni berou a vlastně maj stejný názor akorád se to bojí říct:).. Je to komplikované ale nedokážu se ubránit touze ten článek napsat.

I nyní mám nutkání anti blog o ní založit. Materiálů mám dost, dá se říci, že plné desky ve stole. Ale zase si říkám, že by se mi asi taky nelíbilo kdyby to byl blog o mě:)

______________________________________

Nějak moc jsem se tady rozkecala:) Nespíš to ani nikdo nebude číst, ale měla jsem potřebu Vám to tady vyklopit. Přeji krásný den:)

61 kajushka kajushka | Web | 25. března 2009 v 16:27

->Podivná: tak tobe bych nejradsi blokla blog...ty si opravdu myslis ze nepravdive informace a pomluvy o nekomu, tomu urcitemu cloveku neublizuji a nenici mu povest? Sama na konci pises ze tobe by se to nelibilo, tak se zkus vcitit do ostatnich... Takove celebrity s tim musi pocitat, ze slava neco stoji a lidi si nedaji pokoj, ale psat blbosti a vymysly o obycejnych hezkych holkach, ktere zna jen cca 150 lidi mi prijde nesmyslne..max.to poukazuje na zavist a inteligenci autora...

62 for kajhuska for kajhuska | Web | 25. března 2009 v 17:53

na svym blogu si muze kazdy delat co chce tak se bez bodnout ty picoo

a kukni namuj blog

63 Call Call | Web | 26. března 2009 v 17:19

Já doufám, že teda antiblog nemám, je sice o seriálových hvězdách, ano lezu někomu do soukromý, ale celebritám by ot asi nemělo vadit??? Já myslí, že obyč. člověk a celebrita je rozdíl:_)

64 tulen tulen | E-mail | Web | 27. března 2009 v 11:52

Anti blogy na hudební skupiny mi přišla jako "ať si každej dělá,co chce", ale teď jsem narazila na pár antiblogů proti bloregrák a něco mi přišlo fakticky moc.. ;o//

65 Honza D. Honza D. | E-mail | Web | 27. března 2009 v 19:00

Já si také myslím,že nemám antiblog,protože na můj blog skoro nikdo nechodí.A doufám,že ti lidi,co tam chodí o mně žádný antiblog nepíší.Pak by to byl takový blbý pocit,že je jeden blog jenom kvůli tomu,aby mi nadával a takové nepěkné věci.Ti lidi opravdu musí být "divní",to jo.

66 Monusinaa Monusinaa | Web | 29. března 2009 v 17:16

Já měla na svém blogu anonymě kamarádku, která psala že je muzikál Dracula ta největší pitomost na světě, Leona Machálková že je lesba a že Dan Hůlka pře***kne každou a že Kamila Nývltová je ta největší kruvi***ka na světě, přitom ještě dva dny před tím, říkala jak je všechno to co urážela nejlepšíí.. No ale já si z toho nic nedělám.. Když pomlouvá můj design tak je asi slepá že si nevšimla jakemj ona má.. A když je aspoň trošku hezkej tak ho stejně někde bez povolení ukradla.. A to že pomlouvá moje oblíbence mi nevadí, spíš mi připadá, že žárlí.. Ale já jí ignoruju.. Ona má pak problémy a né já..

67 Denny.Diamond* Denny.Diamond* | Web | 29. března 2009 v 20:34

todle znám, už si o mě anti blog udělali, a to jen kuli tomu že mi záviděli.. Hrozný.. :/ ale vy už ste mu blog zablokovali.. :D

68 qwwwp qwwwp | Web | 30. března 2009 v 20:54

Asi měl někdo důvod...

69 Rellyk Rellyk | E-mail | Web | 1. dubna 2009 v 7:09

nevim co mate proti antiblogum. Pokud o nejakem autorovi blogu zjistite, ze treba napada ostatni lidi a pise jim vyhruzne emaily, tak by mela jit pravda ven. Taky jsem se setkal z jednim blogem a jeho autor KociL mi psal vyhruzne emaily (http://lovelysims.blog.cz), dal jsem screen na svuj blog (ne antiblog) a vsichni jejich fans mi zacli nadavat. Nezbyvalo mi nic jineho nez s blogem skoncit, jelikoz jejich komentare mi muj blog znicili. Ted mam novej blog, na kterem nastesti tyto problemy nemam a pokud se bude tato situace opakovat, zalozim radsi antiblog, aby nebyl muj blog pospinen komentari nejakych fans.

70 Himawari Himawari | Web | 1. dubna 2009 v 18:29

ja mam antiblog, ale o kreslenej postave :D

71 Křivka Křivka | Web | 4. dubna 2009 v 8:51

Mě se tohle téma naštěstí ještě netýká.. Bohudík :) Nevím anti-blogy mi přídou na jednu stranu pitomé a na druhou stranu někdy mají třeba i docela dobrý význam...ale když bych na někoho nadávala měla bych ho aspoň trochu znát..

72 neti neti | Web | 6. dubna 2009 v 10:58

moc skuseností s týmto nastastie nemam ...ale je fakt ze ked uz mi niekto nieco zle napíse napr do komentárov mohol by tam aspon nechat svoje meno alebo odkaz na svoj web...svoje urazky sa neboja povedat ale ukazat svoju tvar ano ...

73 Alue Alue | Web | 6. dubna 2009 v 17:33

jaj, obcas premyslim, jestli uz o me taky nejaky blog neni... clovek nikdy nevi... neni na svete clovek ten, ktery by se zavdecil lidem vsem :D

74 pája pája | Web | 7. dubna 2009 v 14:42

antiblog jsem nikdy neměla,protože o mě stejně moc lidí neví(?!)

75 Claire Claire | 9. dubna 2009 v 15:02

Ne antiblog jsem o nikom nedělala, ale znám pár takových lidí, kteří dělaj antiblogy a nanávidím hádky v blogu:(

76 MrS.CuTe*AnDa MrS.CuTe*AnDa | Web | 9. dubna 2009 v 16:59

:( Poznám asi 10000 proti nejakej Didlinke  . ..

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama