Jak blogovat XVI.: Návštěvnost? Nepotřebuji :)

14. listopadu 2008 v 12:00 | Standa |  Blogeři radí
zuzik31.blog.cz

V posledním díle našeho seriálu se shodujete v tom, že vám ani tak nezáleží na samotné návštěvnosti vašeho blogu, ale na komentářích.


"... Mnohem větší radost, než 500 návštěv denně, mi udělá komentář, kde někdo napíše, že se mu to líbí."


"Pro mě jako blogera jsou důležitější komentáře než návštěvnost. Podle komentářů totiž poznám, jací lidé ke mne na blog chodí. Dřív byla pro mě návštěvnost to nejdůležitější. Teď se víc soustředím na články a na komentáře. Pro mě jsou dva kometáře za den lepší jak 100 návštěvníků. Nezáleží na tom, kolik lidí mi sem příjde, ale na tom JAKÝCH."

"Svůj blog nějak nepropaguju. Je pravda, že nemám vysokou návštěvnost, ale ani mě to nevadí. Blog dělám hlavně proto, abych si vypsala všechno co mě trápí, všechny zážitky. Abych pak, když budu starší, šla na ten blog a podívala se, co sem měla všechno za trápení. Vůbec mi nejde o nějaké komentáře (i když každý dobrý názor potěší) ani mi nejde o návštěvnost. Chci jen, abych měla nějakou památku na tu dobubu, kdy jsem byla mladší. Prostě mi blog.cz slouží jako deník..."


"Moj blog bude mat v auguste 2 roky a už to nerobím pre nudu! Robím to pre ludi, ktorý chodie na moj blog, ktorý mi pisu komentáre za dobre spravený clánok, dobre nafotenu fotogragiu …"


"já osobně nechápu, proč mít kvanta návštěvníků, kteří ale nekomentují?? Já tedy blog tvořím hlavně podle sebe, (podle svých vlčích instinktů:D), ale částečně i podle toho, co mi lidé napíšou do komentů nebo zprávou autorovi (ajskem, mailem.. :D)... takže blog různě přizpůsobuju a dávám sem i věci, co jsem sem původně v plánu dávat neměla."


"A nebo je ještě možnost, že ti stačí návštěvnost jakou máš."


"Blogaření vás musí bavit a né, že ten blog máte vlastně jen tak aby se neřeklo...ono se to totiž pozná! Nezapoměnte, že nezáleží na návštěvnosti, ale na tom, jestli vás to baví!! Nezahazujte blogy kvůli návštěvnosti!!!!!!!"


"Ale stejně je celý ten povyk kolem návštěvnosti většinou, když vám na blogu opravdu záleží, doprovázen stresem, že vám chodí na blog málo lidí ať máte blog sebehezčí... Takže se na to klidně vykašlete a pište jak chcete!!! Je to jenom na vás."

"Uvědomte si co chcete. Důležitý je uvědomit si: Vážně to chcií? Možná nechápete co tou větou myslim, ale de o to, abyste si uvědomili, že blog nezakládáte proto, aby ste měli co největší návštěvnost. Ano, i já sem rádam, když mám třeba 80 lidí, ale žít jenom proto, abyste měli největší návštěvnost, no to je hloupost, tak si uvědomte co chcete. Rada na závěr: Nepropadněte touze mít největší návštěvnost na světě!!!!!!!!!!!!!


"Ještě je tady možnost č. 4. Prostě dělat blog tak, jak vás to baví, a na nějakou návštěvnost se vykašlat. No a když bude dobrá, tak máte aspoň důvod k radosti."


"Podle mě návštěvnost není důležitá! S jakým cílem jste si zakládali blog? Abyste tam měli 3000 lidí za den? Mě stačí, když si to někdo vůbec přečte a pak mi na to napíše svůj názor!"


  • Vaše další články na téma jak propagovat blog:
 

37 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Shikiten Shikiten | Web | 14. listopadu 2008 v 12:10

pro mě je návštěvnost celkem důležitá ale důležitější jsou komenty, protože pole těch popznám, kdo na můj blog chodí :)) Yay první koment ^^

2 Lady Rovena Lady Rovena | Web | 14. listopadu 2008 v 12:15

To je fakt, návštěvnost je důležitá, ale komentáře jsou důležitější :o) Je lepší pár návštěvníků, kteří se na blog koukají pravidelně, než 100 takových, kteří jen kouknou a odejdou.

3 Jarda Jarda | Web | 14. listopadu 2008 v 13:12

Návštěvnost?Proč ne?Jde jen o to,o jaké návštěvníky se vlastně jedná.Pokud je to jen zvědavý čumil,náhodný host a nebo průchoďák,který skrze váš blog přejde na další stránku,nemá pro mne takový význam,jako ti lidé,kteří se pravidelně vracejí.

Jasně,každý komentář je imulsem k další činnosti.Může být konstruktivní či destruktivní,ale vždy je motivační.

4 Cj-adam Cj-adam | Web | 14. listopadu 2008 v 13:39

Pro mě jsou nejdůležitější koment.

5 Lisa94 Lisa94 | Web | 14. listopadu 2008 v 13:57

To je pravda, návštěnost určitě není tak důležitá jako komentáře... co z toho že vydíte pár číslíček támhle někde v toplistu? upřímnej komentář potěší mmnohem víc.

6 superauta.blog.cz superauta.blog.cz | Web | 14. listopadu 2008 v 14:00

Spíš je důležtitější jak dlouho návštěvník na blogu zůstane. Pokud jde hned pryč, asi se mu blog nelíbil, když je déle, znamená to, že ho blog zaujal. Já moc vysoku návštěvnost ani nemám. Nejvíce jsem měl v neděli 2.11., kdy se jel poslední závod formule 1 - Velká cena Brazílie. Měl jsem 28 lidí. To mě potěšilo.

7 Gamepage (známá osobnost) xD Gamepage (známá osobnost) xD | Web | 14. listopadu 2008 v 14:15

pro mě je oboje asi a to už je jako poslední díl = (

Jinak jestli jo ty díly byli nej =)

8 Sharul Sharul | Web | 14. listopadu 2008 v 14:24

svatá pravda

9 iGlue iGlue | Web | 14. listopadu 2008 v 14:37

Určitě mě potěší několik málo dobrých komentů než velká návštěvnost. Taky se pozná, když ti někdo napíše reklamu k novému článku a ne třeba do reklam, potom už je jasné, že se na tvůj blog ani nepodíval...

10 Salma Scandal Salma Scandal | Web | 14. listopadu 2008 v 15:05

jestli teda můžu připsat svůj názor: teď jsem pár dní měla bombastickou návštěvnost, že mi tam přišlo asi 500 lidí za den (už je to zase těch 20 lidí za den jako dřív-škoda :( ) a byla jsem z toho fakt nadšená, když mi ale někdo napíše koment že mám super blog, a připíše i co bych mohla změnit, jsem skoro v sedmim nebi... tím chci říct, že vysoká návštěvnost udělá radost každýmu blogaři, ale komenty nenahradí :). Sice bez návštěvnosti nejsou komenty-ale to přece nevadí xD

11 ScEne.GirL-13 ScEne.GirL-13 | Web | 14. listopadu 2008 v 15:19

jj je to pravda :)

12 li Ann li Ann | Web | 14. listopadu 2008 v 16:03

no, za celou návštěvností je skryta jedna hnusná parvda: Ano, někdo nad návštěvností ani nemrkne očkem, ikdyž mu na blog chodí 3 lidi denně, ale fakt je, že každého zajímá a kdo říká že ne, je lhář. Alespoň trochu. i já takové anti na návštěvnost mám dole na konci stránky toplist, a na meil mi chodí kolik tam lidí bylo, což je ale pro mě zbytečné, ten banerek dole mi stačí .... (ale i tak je to důkaz toho, že mě jen přeci trochu zajímá)

13 Lenka Lenka | Web | 14. listopadu 2008 v 16:06

No pro mě jsou také hlavní komentáře na blogu přečtu si názor a to je velmi dobrá věc a někdy to i potěší:)

14 Potkancii Potkancii | Web | 14. listopadu 2008 v 16:11

No... je lepší když tam nějakou mám :D

15 Lenny Lenny | Web | 14. listopadu 2008 v 16:51

Pro někoho dobré rady,ale tady je můj názor:

Mě návštěvnost jakou mám vyhovuje,ale chtěla bych - byla bych ráda - kdybyb se stále zvyšovala - je to náznak toho,že se "některým" můj blog zamlouvá a vrací se zpátky!A to je hlavní!Mám kolem 20-30 denně - zatím -a včera jsem měla 46 a 12 online!TO človkěa potěší!Že má někdy vyšší návštěvnost než obvykle,je mu fuk jestli je to 50 lidí a někdo má 500!Je vyšší než obvykle a to mu stačí;)

Mám dost tipů na to,aby si lidi vašeho blogu všimli,ale nebudu to tady vypisovat;)Mějte se;))A hodně štěstí do návštěvnosti,nebojte...všechno má svůj čas!

PS:li Ann má naprostou pravdu!Každému záleží na návštěvnosti aspoň toršku...někomu míň,někomu víc ale záleží!

16 moris moris | Web | 14. listopadu 2008 v 16:51

Vždycky mi udělá velkou radost když mi někdo napiše nějaký kladný komentař, ale myslím tím tročku inteligentní, takže nemyslim ten : máš dobrej design : no, a dál už nic, tak to mě fakt nebere. Radost mi udělá i to, když napíše někdo nový, a pak když zjištuji, že ke mně chodí nadále, je to moc fajn ;-). Návštěvnost mi až tak ukradená není, ale není to to hlavní. Někdy mi přijde že tam chodí lidé spíše na můj starší obsah přes vyhledávače ;-)

17 ♫ anýssek ♫ anýssek | Web | 14. listopadu 2008 v 17:01

souhlasim tady s většinou... ne, že bych nebyla ráda, když mám třeba vetší návštěvnost než obvykle (ostatně od toho sem si zavedla top list).. ale když si tak sleduju tu návštěvnost a k mému úžasnému výtvoru nikdo nenapíše ani "dobrý", tak je mi to dost líto... v tu chvíli je mi totiž jasný, že na blogu nehledali mojí orogonalitu, ale jenom nějakej obrázek, co hnedka zkopírujou a dál se tim nezabývají... smutný

Stejně tak mi nejde po strsti to, že mi tam chodí hlavně přes vyhledávaný starší obsah... ke kterému se samozřejmě taky nevyjádří..... opět smutné x) ale co se dá dělat

18 Hopschoolka Hopschoolka | Web | 14. listopadu 2008 v 18:28

Mě taky návštěvnost zajímá, vždycky na ní kouknu. Ale když je malá ( což už teďka můžu slavnostně prohlásit, že ze své návštěvnosti jsem víc jak nadšená :o)) ) svět se nezboří a já bloguji dál. Nechápu ale to, že mě věština lidí posílá emaily. Fakt ! Denně mám schránku plnou emailů, kde lidi píši o mém blogu. Zvláštní... ale jsem ráda :o))

19 Marcella Marcella | Web | 14. listopadu 2008 v 19:09

Tak návštěvnost mě nezajímá, já bych byla spokojená i s jedním člověkem denně, kdyby mu můj blog aspoň trochu pomohl...

20 Lenjulenka Lenjulenka | Web | 14. listopadu 2008 v 19:16

Vzhledem k poměrně úzkému tématickému zařazení mého blogu nepotřebuju řešit návštěvnost; vím asi tak o 10 až 15 stálých návštěvnících a jsem za ně ráda :) Je fakt, že ne každý si u mě bez problémů počte - spíš opravdu jen lidé z oboru či zájemci o obor, takže nemám potřebu přemýtat, jak uměle zvyšovat návštěvnost ;)

21 Werush Werush | Web | 14. listopadu 2008 v 19:25

Mě taky nezáleží na návštěvnosti. Spíš mi na tom záleželo ale to proto že mi nikdo nepsal žádné komentáře. (To když jsem začínala...)

Jsem ráda když se nějaký můj článek líbí a pozitivní komentáře mi dodávají více sebedůvěry psát další články:)

22 Svettram Svettram | Web | 14. listopadu 2008 v 19:27

vy toho naděláte...

23 ŠáRiK :) ŠáRiK :) | Web | 14. listopadu 2008 v 19:32

Oh. Jsem tak ráda, že i jiným nesejde na návštěvnosti jako mě. Mám ráda svou nízkou návštěvnost v kruhu mích oblíbených přátelských blogařek. Vadí mi zkopírované blogy (ne)jen kvůli návštěvnosti. Vždyť to není vše. Ani já jsem neprahla po velké návštěvnosti při začátku mého blogu a neprahnu po ní ani teď :-)

24 Werush Werush | Web | 14. listopadu 2008 v 19:55

Ano přesně i mě to vadí třeba já píši svůj blog a články nekopíruju ale vadí mi když vidím X blogů které jsou v podstatě furt o jednom a tom samém... A to nemluvím o kopírovaných fotkách...

25 Cléo Cléo | E-mail | Web | 14. listopadu 2008 v 19:59

Pro mě je návštěvnost celkem důležitá...tím je vidět, že lidi moje komiksy zajímají...Ale rozhodně nedělám to, že na všechny možné chaty píšu spamy! Návštěvnost se buduje postupně...

26 Cléo Cléo | E-mail | Web | 14. listopadu 2008 v 19:59

Werush-> Také nenávidím blog, co kopírují. TY BLOGY PŘECE NEMAJÍ SMYSL!!

27 KeiSs<3 KeiSs<3 | Web | 14. listopadu 2008 v 20:13

Si myslím, ale nejduližetější jsou asi ty komenty no:D

28 Tina Tina | Web | 14. listopadu 2008 v 20:46

Komentář, který potěší je to nejlepší co se může na blogu stát...

29 Láďa Láďa | Web | 14. listopadu 2008 v 21:01

Mám výbornou návštěvnost, ale nezáleží mi na tom, hlavně že to jsou kvalitní návštěvníci a jsem na to hrdý :-) Jde o to mít dobrý blog, to kolik mi tam zajde lidí je jen tak pro přehled, momentálně on-line 200 :-) Ale nemám čas se tomu tolik věnovat :-(

30 Guestka Guestka | Web | 14. listopadu 2008 v 21:30

Záleží mi spíš na komentářích, ale musejí se týkat článků. Typu "hlasuj pro mě na.." nebo "je u mě bleskovka, pls zapoj se.." mi na dobré náladě nepřidají. Návštěvnost je asi až na druhých místech. :)

31 Pogín Pogín | Web | 15. listopadu 2008 v 9:27

máte pravdu :)

32 Kiqi Kiqi | Web | 15. listopadu 2008 v 9:40

Víte ono je to těžké...když sjem s blogem začínala hodně mi záleželo na návštěvnosti, chtěla jsem získat nějaké ty spřátelené blogy a tak, ale teď už se na to dívám jinak...na můj blog, který je zaměřen na povídky, mi chodí lidé, kteří tam nechávají komentáře, chodí tam pravidelně a vždy něco napíší, ať už je to kritika a nebo pochavala...opravdu mi jde o ty komentáře, ale když mi někdo napíše něco ve smyslu : "Hlasuj pro mě..." "Koukni se na můj blog!" a to mi třeba napíší k novému dílu povídky, jsem fakt naštvaná...

Jsou lidé, pro které jsou hlavn ty komentáře, ale jsou také lidé, kterým jde hlavně o návštěvnost...

33 Lištička Lištička | Web | 15. listopadu 2008 v 13:51

Návštěvnost je nesporně pro autora blogu důležitá. Podle ní pozná, kolik lidí jeho stránky navštívilo a jaké procento z nich mu zanechalo komentář.

Ale snažit se za každou cenu o spoustu návštěvníků tím, že bude otravovat ostatní reklamami? To je, řekla bych, dětinské.

O vysokou návštěvnost přece vůbec nejde. Jde o lidi, kteří se k vám budou rádi znovu a znovu vracet. Vím, že se budu opakovat, ale přesto: jeden věrný návštěvník, který občas napíše komentář, je mnohem cennější než stovka jiných, náhodných, kteří se už nikdy nevrátí.

34 kačka kačka | Web | 15. listopadu 2008 v 14:32

jo 5

35 Lenny Lenny | Web | 15. listopadu 2008 v 15:11

Lištička:Svatá pravda;)))))))

36 Mirka Mirka | Web | 15. listopadu 2008 v 16:24

Tak jsem zjistila, že když chci najít zajímavé blogy, daleko jednodušší je jít sem a pootevírat si lidičky, kteří napsali komentář, než to zkoušet přes nově napsané články, těch jsem dneska prošla asi stovku a takový úspěch jsem neměla, tak díky těm, kteří se tady vyjadřovali...

37 Mima Mima | Web | 15. listopadu 2008 v 17:17

Návštěvnost není pro mě to nejdůležitější, ale jsem ráda, když mám vysokou návštěvnost. Hlavně mi však záleží na komentářích, podle ktrých poznám, co ostatní říkají na můj blog :-) Žádné komentáře nemažu, jsem ráda i za nějakou tu kritiku, pokud to není vyloženě sprosté :-)

38 Mima Mima | Web | 15. listopadu 2008 v 17:19

PAMATUJTE SI: DOBRÝ BLOG POZNÁTE PODLE OBSAHU A NE PODLE DESIGNU. NEMÁM ZAS TAK SUPER DESIGN, ALE VŠECHNO JE ORIGINÁLNÍ A MYSLÍM SI, ŽE MŮJ BLOG JE DOBRÝ- ALE TO UŽ MUSÍTE POSOUDIT VY !!!

39 ♫♪ Squirrel Nut ♪♫ ♫♪ Squirrel Nut ♪♫ | E-mail | Web | 15. listopadu 2008 v 19:18

Taky mi jde spíše o komentáře.

40 Atisa Atisa | Web | 15. listopadu 2008 v 19:30

Ani ne před týdnem jsem si založila nový blog a teprve dnes jsem zveřejnila článek, ke kterému se dají psát komentáře a také jsem si dala na blog počítadlo a byla jsem překvapena vysokou návštěvností a také počtem komentářů ... stejně jako všichni předešlí, říkám, že jsem ráda, když vidím, že alespoň někdo na můj blog chodí a někomu se můj blog líbí

p.s. → [36] Mirka - máš pravdu, dají se tu v komentářích najít zajímavé blogy a navíc se tu i občas rozvine zajímavá diskuze (viz článek o kopírování)

41 Moris Moris | Web | 15. listopadu 2008 v 20:02

Víte, někdy mi je líto těch blogerrů, kteří píšou docela zajímavé články o svém životě, ale prostě když jsem na jejich blogu tak mi to příde takové opuštěné, toplist jí ukazuje dnešní statistiku 6 lidí, její jediný komentář obsahuje reklamu na nějakou přiblblou bleskovku... nemá štěstí, ale tak asi jí nejde o to, aby jí tam lidi chodily, možná je smutná, a má potřebu to někde zveřejnit, jakoby se někomu svěřit, pak to je tedy o.k, a může se stát, že nějakou tu desítku lidí její blog nadchne ;-)

42 Moris Moris | Web | 15. listopadu 2008 v 20:06

Mě jde o komentáře, na ně se těšim klidně celý den ;-) Návštěvnost mě také docela hodně bere, ale je to jenom "důkaz" že tam ty lidi nejspíš chodí, že to děláte aspon pro dvě stovky lidí :-)

Škoda že tu jsou ty blogařky, co dělají nesmyslný obsah, nesmyslné soutěže, bleskovy a další výmysli - vždyt nám tu kominutu blogařskou úplně kazí ... :-( Když jsem ale začínal, tak mě tyhle blogy docela dost podporovaly, ale to je ještě na minulim blogu ;-)

43 Werush Werush | Web | 15. listopadu 2008 v 22:08

for Moris> I mě to někdy zamrzí když narazím na nějaký deníček ze super obsahem bez jediného komentáře s malou návštěvností...

44 Ivy Ivy | Web | 15. listopadu 2008 v 22:44

Vysoká čísla jsou fajn, ale pořád jsou to jenom čísla, důležité jsou komentáře. Jako když vám příjde výpis z účtu - vidíte na nich nějaká čísla, ale dokud nedržíte v rukou bankovky...

45 Slut For Suicide Slut For Suicide | Web | 16. listopadu 2008 v 16:24

Jeden dobrý komentář je lepší než několik stovek lidí za den

46 Svettram Svettram | Web | 16. listopadu 2008 v 17:37

For 45: Tak to bych se hádal. Dělat stránky pro jednoho člověka je blbost. Když už máš stránky, tak to děláš proto, aby ti na ně nekdo chodil ne??

Myslím, že už těch blogů je moc. Já vím, že pro blog.cz je to lepší, protože z toho mají peníze, ale 99% blogů je o ničem a jsou na něm neaktuální informace, které stejně nikdo nebere vážne. Schválně. Když budete hledat zpávy, půjdete na tn.cz, bo idnes.cz, nebo snad na nějaký pofiderní blog??? Zamyslete se nad tím, ptoč vlastně ty blogy jsou. Myslím, že to bylo založeno za účelem z tohoto projektu něco vytěžit..

47 Chapy Chapy | Web | 16. listopadu 2008 v 19:53

já si myslím, že důležitějshí jsou komenty potoe poznám kdo na blog chodi...a pak se treba spratelime...ae navshtewnost je taqy dcl dulezita...

48 MiSs-ElÍsEk MiSs-ElÍsEk | Web | 16. listopadu 2008 v 21:24

No mě záleží i na návštěvnosti i na komentech

49 janka janka | Web | 17. listopadu 2008 v 10:47

No mě v celku záleží i na návštěvnosti i na komentářich. Někdo si příjde na blog a bude čísť... třeba mé příběhy. Ale když tam napíše komentář, budu vědět, že si to přečetl taky. Já píšu příběhy s prostředí HP a moc by mě zajímalo, co si lidé o tom myslí. Proto si myslím, že komentáře mají největší význam s koutku návštěvníků. Každého blogaře více potěší komentář více než obrovská návštěvnost, když člověk jenom "omylem" klikne na odkaz na náš blog. Když člověk napíše koemtnář, vím, že se o blog vážně zajímá a líbí se mu, proto tady ostal a chodí po mém blogu.

Toť můj názor. Nemám pravdu? Zná to každý blogář, který má blog již delší dobu :)

50 Adéla Adéla | Web | 17. listopadu 2008 v 10:49

Mě záleží na komentářích i na návštěvnosti.

51 babča babča | Web | 17. listopadu 2008 v 16:43

já bych si dovolila trošku malinko....komentáře jsou jistě tou nejlepší odměnou blogaře(blogéra?)ale návštěvnost je také důležitá,protože můžete psát sebe lépe lépe jak Andrsen ale když nemáte návštěvnost,kdo si vaše články přečte????důležitá je propagace blogu a pak ta návštěvnost,aby se lidé mohli rozhodnout jestli se vrátí nebo ne jestli jste zaujali nebo ne a jako třešničku vás obdaří komentářem

52 Devereaux Devereaux | Web | 18. listopadu 2008 v 9:57

Blog vlastním teprve pár dní, takže až čas ukáže, jestli svými články někoho oslovím. :) Mám vlastní názory, takže o kritiku nouze opravdu není. Zatím mám hlavně nějaké fotbalové záležitosti, ale nějakou drobnost mám k do hudební sféry. Kdo máte zájem, tak jste samozřejmě i se svými komentáři vítáni. Mějte se fajn.

53 kikca kikca | Web | 18. listopadu 2008 v 13:41

Mííí segre de o nastevnost a furt se stimvytahuje ale mne je to upe jedno protoze ja sem stastna kdyz mi nekdo napise nejak good koment ale nesnasim kdyz napisou koment ako hlasni pro mne zde a tady protoze mi to vadi kdyz mam na to urcenou rubriky jinak komenty o to my de!!!!

PS:ale navsevnost je taky ako dulezita protoze kdyz ti na blog nikdo nepride tak ti neda koment:-D

54 Blázen Na VodítkuO------------------O Blázen Na VodítkuO------------------O | E-mail | Web | 18. listopadu 2008 v 15:53

Nejvíc mě dostává,když na titulce najdu pár článků a třeba dva z nich jsou o tom,že končí,protože se jim blog asi nelíbí když mají tak nízkou návštěvnost.A to mě mnohdy dopálí natolik,že jim napíšu ať ho teda radši smažou.A víte co?Po měsíci ho tak vidim pořád:)

55 Gazelka Gazelka | Web | 18. listopadu 2008 v 15:57

Můj blog je mladý, nezkušený. Ale já vím, že svůj blog nikdy nesmažu pro návštěvnost. :-)

Nezáleží na návštěvnosti. Mě stačí že vím, že se někomu můj blog líbí.......

56 Blázen Na VodítkuO------------------O Blázen Na VodítkuO------------------O | E-mail | Web | 18. listopadu 2008 v 15:57

For 46:Myslíš?To s těma informacema je pravda,ale proč?Protože všichni kopírujou jako o život a nezajímá je,co vlastně kopírujou.

57 janka janka | Web | 18. listopadu 2008 v 17:11

kikca: ano, někdo blog jen zhledne a hned odejde, protože... nevím ani proč xD Zkrátka jen blog zhledne (a tečka! xD)

Blázen Na Vodítku: správný blogář by měl psát i pro tou hŕstku lidí. Kdo ví, třeba o několik let (dobrá, to jsem přehnala) bude ten blog nejnavštěvovanější a bude tam trčet text: v tomto blogu nepokračují. Kdyby ten blog pokračoval, možná by někdo nakoukl do příběhů, které autoř psál a zvýšila vy se návštěvnost blogu. Neříkám, že když více něž rok (dobre, znova jsem to prohnala) nikdo nic nenapíše, ehm, nezhlédne

Gazelka: moje slová :)

BNV: ale když někdo třeba jenom kopíruje, vím, že na můj blog šel a ČETL TO! xD

58 Lenjulenka Lenjulenka | Web | 18. listopadu 2008 v 20:14

Hmmm tak jsem si včera schválně zkusila dát na blog počítadlo.. Říkala jsem si, že když budu mít návštěvnost tak 20 denně, budu přešťastná (podotýkám, že funguju ani ne 2 měsíce)... A dost dobře nechápu :D Pro všechny odmítače počítadel, zkuste to taky a třeba vám to příjemně zvedne sebevědomí :)

59 MyWaL MyWaL | Web | 19. listopadu 2008 v 10:25

MnĚ Na nÁvŠtĚvnOsTi zÁLeŽí ,

kDyŽ ALe WiM žE MáM Na JiNýCh bLoGáCh SvOjE KáMoŠe (SB), KtEřÍ MNě zA To nEkRiTiZuJí, tAk tO TaK DůLeŽiTý nEnÍ x)

60 Inly Inly | Web | 19. listopadu 2008 v 12:05

Pro mě je návštěvnost důležitá. Ale ještě víc pro mě důležitější jsou komentáře........ Vlastně si potrpím na obojí... =D

61 revolution.smile revolution.smile | E-mail | Web | 20. listopadu 2008 v 15:05

dolezita je aj navstevnost aj komentare....x)

62 Kikinka Kikinka | Web | 20. listopadu 2008 v 20:40

No, mě víc potěší koment u článku než když mi na blog přijde 100 lidí za den, ale koment není žádnej. Nejlepší mi přijde, když napíšu článek o tom, že je mi líto, když nikdo nekomentuje články a píše tam jenom oznamy, a pod tím se mi objeví další tři vzkazy typu ,,máš u mě diplomek". Jo, sem ráda, že mám zase diplom, ale když sou to všechny vaše komenty......

63 Smajloš Smajloš | Web | 21. listopadu 2008 v 11:47

radši jsem když ty články někdo čte než u nich jeden člověk napíše komentář, ale taky jsem rád když ho tam někdo napíše

64 Ms. Revenge Ms. Revenge | Web | 22. listopadu 2008 v 16:03

Komentáre sú dôležitejšie. Tak viete, že na váš blog sa niekto nedostal len ´nedopatrením´, a že ho na vašom blogu aj niečo zaujalo

65 pejskokocka pejskokocka | Web | 22. listopadu 2008 v 18:12

Pro mě jsou moc důležité komentáře rekord komentářů na mém blogu je 7 komentářů a to je málo!Proto to chci nějak napravit!

66 Antík Antík | Web | 23. listopadu 2008 v 12:29

Máme s kámoškou blog od května,ale strašně nám blbnul toplist,furt nula a přitom v anketách někdo hlasoval,komenty byli.... Dala jsem tam ten toplist včera,a vida! máme 6 lidí! Kdyz mame vic lidi nez nulu tak slavim to snad chápete,ale je fakt že pravidelně kontroluju ankety jestli někdo hlásnul,a taky hlavně komentáře, každej novej potěší. Momentálně máme about 20 komentů,ja beru jakékoliv. Neva,když jsou pesimistický a blog zrovna nechválej,ale inspirativní je to vždycky. Náš blog prostě nepatří k nejoblíbenějším,ale já myslim že to časem vyrovnáme,máme totiž třeba rubriku "For you" kterou dělám vyloženě pro návštěvníky, takiže bych byla rádab kdyby tam někdo přišel a mrknul se na to,člověka potěší když něco nedělá zbytečně.

Antík and Chipsíííííííííííííííík

67 Roman Roman | E-mail | Web | 2. prosince 2008 v 9:24

Je zajímavý, jak moc lidí se zabývá těmi, kteří komentují a hlasují v anketě. Obvykle na webu platí pravidlo, že projevující se MENŠINA nemusí zastávat názor mlčící většíny. To se nemusí týkat blogu děvčátek, které na sebe vzájemně odkazují a solidárně si komentují úplně ke všemu.

Možná - až jednou budete psát trošku seriozní blog a budete chtít kvalitní návštěvníky - budete se muset smířit s tím, že ti, o jejichž názor byste stáli, se vám k tomu nejspíš ani nevyjádří.

68 PsichOOO-meky PsichOOO-meky | Web | 5. prosince 2008 v 21:41

pro mě osobně jsou důležité obě dvě věci, protože když vás navštíví hodně lidí máte jistotu, že aspoň jedna osoba vám ten komentář napíše a tím pádem už budete třeba vědět názor na tu věc, kterou jste napsaly... tyhle dve věci se prostě spojují obě dvě jsou podle mě důležité :)

69 ... ... | 7. prosince 2008 v 12:30

Proč mi příjde, že ty strašně moc "upřímné" komentáře (jako např. nezáleží mi na velké návštěvnosti) nejsou pravdivé? Mi to příjde jako blbost...

Nikdy jsem nechtěla návštěvnost 3000 lidí za den, ale  jsem ráda, že mám za týden tak 20 lidí... pro mě je návštěvnost důležitá, protože vím, že aspoň někdo si mě na tom světě všímá, když to není rodina ani kamarádi...

70 Andrea Andrea | Web | 10. prosince 2008 v 21:57

Souhlasím s tím, že návštěvnost není to nejdůležitější. Ano, potěší mě, když vidím, že můj blog za den zhlédlo kolem stovky čtenářů, ale co z toho, když nevím, jak a co přesně se jim líbilo? Blogování není o číslech, ale o písmu.

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama